APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIM στις Μάρτιος 08, 2008, 08:06:49 μμ
-
Προληπτικά σκεφτόμενος αποφάσισα να αλλάξω ανορθωτή στο Capo και μιας και εισάγω συχνά απο Αμερική παραγγέλνω τον προτεινόμενο απο AF1. Έρχεται, τον βάζει ο Βασίλης, φεύγω... μια λάμπα καμμένη. Αλλάζω λάμπα κάνω λίγα χλμ... δεύτερη ΙΔΙΑ λάμπα καμμένη. Θα φταίει η μάρκα λέω και αλλάζω με επώνυμη. Λίγα χλμ... τρίτη ΙΔΙΑ λάμπα καμμένη. Το αίνιγμα τρελό, φανταστείτε κοινή τροφοδοσία και να καίγεται συνέχεια η ίδια. Πιστέψτε με τρελαίνεσαι. Στην πέμπτη λάμπα το Capo συνέρχεται και για 3 μέρες τα φώτα του ΟΚ. Ιταλικό ταμπεραμέντο λέω και ησυχάζω. Ανεβαίνοντας λοιπόν την καθημερινή διαδρομή για το σπίτι, κάτω απο τις γέφυρες της Αττικής στην εθνική με 200 χλμ. αστράφτει ο δρόμος μπροστά μου και γω φρενάρω σίγουρος οτι μόλις άρπαξα μια κλίση απο καινούριο σταθερό ρανταρ. Ευτυχώς ήταν η έκτη λάμπα τελικά (λίγο ακόμα και θα μου πήγαινε όσο η κλίση) και γω τα χώνω πλέον στο AF1 για ελλατωματικό προϊόν. Και τότε έρχεται η απάντηση ..."bad vibrations"... λίγο στράβωμα στα λαμάκια που ασφαλίζει η λάμπα στην εστία και εδω και 4000 χλμ no problemo.
Φιλικούς χαιρετισμούς,
Δημήτρης
-
Προληπτικά σκεφτόμενος αποφάσισα να αλλάξω ανορθωτή στο Capo και μιας και εισάγω συχνά απο Αμερική παραγγέλνω τον προτεινόμενο απο AF1. Έρχεται, τον βάζει ο Βασίλης, φεύγω... μια λάμπα καμμένη. Αλλάζω λάμπα κάνω λίγα χλμ... δεύτερη ΙΔΙΑ λάμπα καμμένη. Θα φταίει η μάρκα λέω και αλλάζω με επώνυμη. Λίγα χλμ... τρίτη ΙΔΙΑ λάμπα καμμένη. Το αίνιγμα τρελό, φανταστείτε κοινή τροφοδοσία και να καίγεται συνέχεια η ίδια. Πιστέψτε με τρελαίνεσαι. Στην πέμπτη λάμπα το Capo συνέρχεται και για 3 μέρες τα φώτα του ΟΚ. Ιταλικό ταμπεραμέντο λέω και ησυχάζω. Ανεβαίνοντας λοιπόν την καθημερινή διαδρομή για το σπίτι, κάτω απο τις γέφυρες της Αττικής στην εθνική με 200 χλμ. αστράφτει ο δρόμος μπροστά μου και γω φρενάρω σίγουρος οτι μόλις άρπαξα μια κλίση απο καινούριο σταθερό ρανταρ. Ευτυχώς ήταν η έκτη λάμπα τελικά (λίγο ακόμα και θα μου πήγαινε όσο η κλίση) και γω τα χώνω πλέον στο AF1 για ελλατωματικό προϊόν. Και τότε έρχεται η απάντηση ..."bad vibrations"... λίγο στράβωμα στα λαμάκια που ασφαλίζει η λάμπα στην εστία και εδω και 4000 χλμ no problemo.
Φιλικούς χαιρετισμούς,
Δημήτρης
Δηλαδή σύμπτωση που συνέπεσε με την αλλαγή ανορθωτή? :ohmy:
-
όταν σου καίγεται συνεχώς μία λάμπα κατά 99% είναι λόγω βραχυκυκλώματος :srry: :srry: ;)
-
Συμφωνω με Capoman, αλλα εν προκειμενω απο οτι καταλαβα ήταν συμπτωση..ε??? :kalo:
-
Όχι δεν ήταν σύμπτωση. Η λύση είναι αρκετά πολύπλοκη και έχει να κάνει με καλύτερης ποιότητας ρεύμα το οποίο μεγενθύνει κάθε μικρολεπτομέρεια. Εκει λοιπόν που ο παλιός ανορθωτής δεν προκαλούσε πρόβλημα στην λάμπα ο καινούριος την έκαιγε. Με καλύτερη στήριξη λύθηκε. Να σημειώσω πως το Capo είχε 10000 χλμ όταν τον άλλαξα και είναι σε κατάσταση καινούριου. Βραχυκύκλωμα και επαφές ήταν το πρώτο που κοίταξα αλλά ήταν όλα άψογα.
-
Όχι δεν ήταν σύμπτωση. Η λύση είναι αρκετά πολύπλοκη και έχει να κάνει με καλύτερης ποιότητας ρεύμα το οποίο μεγενθύνει κάθε μικρολεπτομέρεια. Εκει λοιπόν που ο παλιός ανορθωτής δεν προκαλούσε πρόβλημα στην λάμπα ο καινούριος την έκαιγε. Με καλύτερη στήριξη λύθηκε. Να σημειώσω πως το Capo είχε 10000 χλμ όταν τον άλλαξα και είναι σε κατάσταση καινούριου. Βραχυκύκλωμα και επαφές ήταν το πρώτο που κοίταξα αλλά ήταν όλα άψογα.
με λιγα λόγια φιλε DM όπως λεει και ο bill..
ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΟΡΘΩΤΗ....
-
Ο ανορθωτής είχε αλλαχθεί. Ενημερωτικά έστειλα το post μην τυχόν και τύχει και σε κανέναν άλλο.
-
οσο ζεις μαθαινεις.......
-
Ο ανορθωτής είχε αλλαχθεί. Ενημερωτικά έστειλα το post μην τυχόν και τύχει και σε κανέναν άλλο.
και πού καλά έκανες..
..που να παει τωρα το μυαλό σου οτι μπορει να ειναι κατι τετοιο...
Υ.Γ.
ειδικα αμα μπλέξεις με κανεναν ασχετο...αει καλα... :bye: :bye: :bye: :bye: