APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Jonar στις Οκτώβριος 16, 2019, 06:29:36 μμ
-
Όπως φαίνεται και στη φωτό, όταν το βάζω στο διπλό σταντ βρίσκει το ψαλίδι στην αριστερή εξάτμιση. Ελάχιστα μεν, βρίσκει δε. Η δεξιά σωλήνα, από την άλλη, έχει μπόλικο χώρο.
Το μηχανάκι το 'χω ούτε δυο μήνες, λέτε να έχει φάει καμιά ψιλή στο πλάι, ή παίζει κάτι με την ανάρτηση; :thnk:
-
99 % δεν ειναι τπτ από τα δυο που υποψιάζεσαι. Αν προσέξεις καλύτερα τα καγκελα πάνω στα οποία στηρίζεται το μαρσπιέ του συνοδηγού πιέζουν την εξάτμιση πάνω στο προστατευτικό θερμοκρασίας. Ειναι συνηθες στο capo κι αυτό γιατί λογικά είτε ο δικός σου συνοδηγός είτε του προηγούμενου ιδιοκτήτη ανεβοκατέβαινε στη μηχανή από αυτή τη μεριά κι όλο το βάρος του συνοδηγού επεφτε πάνω εκεί και λύγιζε προς τα μέσα με αποτέλεσμα να ακουμπάει η εξάτμιση στο ψαλίδι. Με τρόπο και λίγο κόπο μπορείς να το ξαναφέρεις στα ίσα του πιστεύω.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ουάου, κι εγώ απορούσα αν είναι η γωνία λήψης που δείχνει το κάγκελο τόσο κοντά και περίμενα να γυρίσω σπίτι να το δω.
Λες πρέπει να βγάλω τα κάγκελα και να τα ισιώσω;
-
Τα κάγκελα δυστυχώς είναι κολλημένα στο υποπλάισιο. Για να βγούν πρέπει να λύσεις όλο το υποπλάισιο. Οπότε πρέπει να βρεις άλλο τρόπο. Κι εμένα ειχε μια ελαφριά κλίση πρός τα μέσα τα τράβηξα με αρκετή προσοχή και ηρθαν ελάχιστα. Κάποιος τρόπος θα υπάρχει να ισιώσουν χωρίς να ξεκολλήσουν από την πίεση από το υποπλαίσιο.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θενκς, θα δω τι μπορεί να γίνει, αν και λέω να ακολουθήσω τον απαράβατο κανόνα "μην το αγγίζεις αν δεν ξέρεις τι κάνεις" και να το πάω σε κάποιον :blus:
-
Έτσι είναι το υποπλαίσιο για να καταλάβεις καλύτερα.
-
Γρύλος αυτοκινήτου και ξύλινος τακός στο ψαλίδι για να μην το γρατσουνισεις και θα έρθει. Αν υπήρχε δυνατότητα και για ζέσταμα του μαρσπιε στο κατάλληλο σημείο για να μην στρεσαριστει η κόλληση στο υποπλαίσιο ακόμα καλύτερα.
-
Γρύλος αυτοκινήτου και ξύλινος τακός στο ψαλίδι για να μην το γρατσουνισεις και θα έρθει. Αν υπήρχε δυνατότητα και για ζέσταμα του μαρσπιε στο κατάλληλο σημείο για να μην στρεσαριστει η κόλληση στο υποπλαίσιο ακόμα καλύτερα.
οι ανοχές του θα είναι οι ίδιες μετά το ίσιωμα/ζέσταμα όμως;
-
Είχα το ίδιο πρόβλημα και έφτιαξα την εξάτμιση.
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η αλήθεια είναι ότι η βάση του μαρσπιε φαίνεται υπερβολικά λυγισμένη. Μήπως έφαγε καμμία στατική πτώση και στραβωσε τόσο. Κι εμένα ήταν στραβή και ακοπουσε στην λαμαρίνα της εξάτμισης αλλά όχι σε σημείο να σπρώξει όλη την εξάτμιση τόσο μέσα.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο λαιμός της εξάτμισης είναι πάρα πολύ σκληρός και άκαμπτος σε σχέση με τη βάση του μασπιε. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί λοιπόν ο λαιμός σαν κόντρα, αφού πρώτα αφαιρεθεί το προστατευτικό, και με ένα λοστό να σπρωχτεί ο μασπιες να βγει έξω στη θέση του. Τώρα για το λαιμό πως θα απομακρυνθεί από το ψαλίδι δεν ξέρω καθόσον είναι πολύ δυνατός και αυτό εγχείρημα είναι πιο δύσκολο από την επαναφορά του μασπιε
Καλό είναι να μην ζεστάνουμε τίποτα ο μασπιές θα πάει στη θέση του σχετικά εύκολα με ένα λοστό
-
Αυτο που είπα με τον γρύλλο το έχω δει να το κάνουν στο αμερικάνικο φόρουμ οπότε είναι δοκιμασμένο. Το ζέσταμα αν δεν το εχεις μήν το κάνεις. θα έρθει και χωρίς αυτό λογικά σχετικά έυκολα.
-
Νομίζω θέλει λίγο προσοχή κι όχι λύσεις brute force με λοστάρια κτλ. Ισως υπαρχει πιο εξυπνη λύση από αυτή πιθανόν με ιμάντες που έχουν καστανιά και κάποιο σταθερό αντικείμενο ώστε την κόντρα να την φάει το αντικέιμενο κι όχι το ψαλίδι ή η εξάτμιση. Θέλει λίγο σκέψη η υπόθεση.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οκ, άνοιξα έναν μίνι ασκό του Αιόλου, δεν το περίμενα!
Προς το παρόν, όταν το βάζω στο διπλό σταντ ζεστό, άρα η εξάτμιση καίει, θα έχω θέμα με το ψαλίδι; Έχει κάποια ειδική επεξεργασία/φιλμ/βερνίκι που μπορεί να τραυματιστεί από τη θερμοκρασία του σωλήνα;
-
απ οτι βλεπω το ψαλιδι σου δεν ειναι βαμμενο αλλα βουρτσισμενο αλουμινιο οποτε δε θα εχεις καποιο θεμα με τη θερμοκρασια,κοιτα ομως να το φτιαξεις κριμα ειναι ο συνεπιβατης να παταει στραβα
-
Σταδιαλα με πήρατε στο λαιμό σας με αυτά τα πατάκια και ασυναίσθητα τσέκαρα τα δικά μου και πρόσεξα ότι το αριστερό μου πατάκι θέλει μόλις 2 χιλιοστά για να ακουμπήσει στο προστατευτικό της εξάτμισης.
Δουλειά μου ανοίξατε αλήτες μαλλιάδες τσαντακιδες μοτομηχανοσακοβιοι να χαθείτε να χάνεστε