0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
capo Μια πικρη ιστορια...
« - : Οκτώβριος 23, 2007, 08:30:55 μμ »
...και αφου δεν υπηρχαν αρκετα λεφτα για καινουργιο ειπα να ψαξω για μεταχειρισμενο, το βλεπω εξω απο ενα μαγαζι που εχει κλεισει τωρα( ολοι ξερουμε πιο ειναι) ανθρακι και αστραφτερο, ακριβως οπως το ηθελα μπαινω μεσα και ρωταω για το capo... 2004 μοντελο, 1200 χλμ, καλη κατασταση, ΜΟΝΟ 9000 ευρω. τοτε ηταν Σεπτεμβριος 2005 και το capo ηταν μοντελο 2004 απο τα πρωτα με abs. λιγα χλμ δεν εχει? ρωταω. το ειχε ενας φιλος του αφεντικου που εχει πολλα μηχανακια και το πηρε επειδη του αρεσε αλλα τωρα δεν το θελει. μου απαντησε ο πωλητης. παιρνω το μηχανακι για test ride το παω και σε ενα μηχανικο να το τσεκαρει και αφου παιρνω το Ο.Κ. κανω την αγορα. οι επομενες μερες κυλησαν ησυχα και ειρηνικα με πολλες βολτες και ευτηχια η οποια κλωνιστηκε μια μερα που ηθελα να βγαλω το abs για να παω χωμα. γιατι δεν βγαινει το abs γιατρε? ρωταω γνωστο μηχανικο της aprilia ( ειπαμε να πουμε ονοματα αν και ειμαι αντιθετος σ'αυτο) ... γιατι ειναι βγαλμενη η φυσα του abs, ΟΠΑ! να οι πρωτοι ψυλλοι στ'αυτια... μετα απο κανα 6000 χλμ, ρουλεμαν μπροστινου τροχου... ωπα 6000 συν 1200 μας κανουν 7200, στα 7200 χλμ ρουλεμαν μπροστινου? κατι δεν παει καλα εδω περα. και σε ποιον να πω τον πονο μου η ποιον να βρισω, ειπαμε το μαγαζι που αγορασα το capo εχει κλεισει. ψαξιμο απο'δω ψαξιμο απο'κει τηλεφωνα στην aprilia hellas ,και να η κεραμιδα΄... στο μηχανακι εχουν 'περαστει' αρκετες εγγυησεις... να σημειωσω οτι το μηχανακι οταν το αγορασα ειχε ακομη εγγυηση και να θυμησω οτι το μηχανακι το τσεκαρε μηχανικος και μαλιστα αεροσκαφων,ο οποιος εχει τρελλα με τα μηχανακια λυνει και δενει οτι μπορεις να φανταστεις, μπορει να σου βρει αν το μηχανακι εχει τρακαρει και ακομη να σου πει ποιες βιδες εχουν ξεβιδωθει και ποσες φορες, μηχανικος αεροσκαφων στη ολυμπιακη ειπαμε ο ανθρωπος και τρελλος με τα μηχανακια( το varadero και το ktm 640 που ειχε μονος του τα εφτιαχνε) και συν τοις αλλοις ειναι και αδερφος του γαμπρου μου, πραγμα που σημαινει οτι δεν θα μου ελεγε ψεμματα για κατι. Και οι μερες περασαν και μια μερα που τα ελεγα με εναν φιλο που εχει και αυτος capo, μου ειπε κατι  που αρχισε να ξεκαθαριζει το τοπιο.    "μερικοι μηχανικοι του μαγαζιου που πηρες το capo φτιαχνουν μηχανακια και στο σπιτι τους, οταν εχουν στο μαγαζι καποιο μεταχειρισμενο που ειναι ακομη στην εγγυηση, περναν εγγυησεις πανω του και παιρνουν ανταλλακτικα και τα βαζουν σε αλλα μηχανακια στο σπιτι τους και ετσι κερδιζουν κατι παραπανω, αλλα το μηχανακι που ειναι στο μαγαζι φορτωνεται με εγγυησεις, και οποιος το αγορασει την πατησε¨." ωραια ιστορια ε? μαλλον ειναι αληθεια, κι'αν ειναι ετσι τοτε...ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!  οταν εφτασα τα 18000χλμ μου καηκε ο 1ος πολλαπλασιαστης και πηγα στο "γιατρο" για να το φτιαξουμε, το μηχανακι ηταν ακομη μεσα στη εγγυηση και του ειπα να περασουμε τον πολλαπλασιαστη στην εγγυηση. Απαντηση aprilia:λυπουμαστε αλλα η εγγυηση σας εχει ληξει γιατι εχετε περασει τα 24000χλμ, αν και και το μηχανακι δεν εχει κλεισει 2 χρονια οταν περασετε τα 24000χλμ παυει να ισχυει η εγγυηση σας. ΠΟΣΑ? μα εγω εχω μονο 18000χλμ. aprilia: στα 16000χλμ αλλαξατε κοντερ αρα 34000χλμ. στα τοσα κανατε αυτο, στα τοσα εκεινο.τοτε το αλλο και παει λεγωντας, συνολικα, ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ, 19 εγγυησεις ηταν περασμενες στο μηχανακι μου, πραγματα που δεν ξερω καν αν φοραει το capo και αλλα πολλα.  ΟΡΙΣΤΕ???   το capo το εχω ακομη και το χαιρομαι, μια χαρα ειναι (καποτε που ηθελα να το πουλησω το τσεκαρε και o bill) αλλα εγω οχι, αν αγορασω ξανα μεταχειρισμενο να μου κοπει το χερι, ουτε απ'τον ιδιο μου τον πατερα δεν παιρνω μεταχειρισμενο. Αυτη ηταν λοιπον η πικρη ιστορια του capo μου...                                                                                                                                                                                             Υ.Γ. Σεβαστηκα την επιθυμια του nick (powerhot) να μην αναφερω ονοματα και θιξω υποληψεις, αλλα ισως και να μην εχει καμια σημασια πια αφου το συγκεκριμενο μαγαζι εχει κλεισει... ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΗ ΑΠΑΤΗ!!!


...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 23, 2007, 08:53:06 μμ »
τι να πεις ρε γαμώτο  δηλ μερικές φορές χάνεις τα λόγια σου!


πάντως και εγώ συμφωνώ ποτέ μεταχειρισμενο από ελλαδα!


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

davide

Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 23, 2007, 09:10:07 μμ »
Πραγματικά κρίμα...
 :(

*

stako

Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 23, 2007, 09:15:37 μμ »
πάντως και εγώ συμφωνώ ποτέ μεταχειρισμενο από ελλαδα!

Παιδιά ας μην είμαστε απόλυτοι, υπάρχουν και μαγαζιά που κάνουν καλά την δουλειά τους.....

Δε ξέρω για ποιό μαγαζί μιλάει ο φίλος από πάνω αλλά να υποθέσω ότι δεν είναι τυχαίο που έκλεισε? Αν είσαι απατεώνας αυτό φαίνεται στην δουλειά σου και τελικά κλείνεις...... Τώρα από εκεί και πέρα υπάρχουν και "κακά" μαγαζιά που δεν έχουν κλείσει αλλά αν κάνεις μια δυο ερωτήσεις σε μοτοσυκλετιστικά φόρουμ θα σας πουν να τα αποφύγετε με ελαφρά πηδηματάκια...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2790
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 23, 2007, 10:07:32 μμ »
Σιγουρα αυτο που σου ετυχε ηταν απο τα "αγραφα"...
Δυστυχως, υπαρχουν πολλοι αετονυχιδες αλλα μην αποκλειεις τα μεταχειρισμενα, Υπαρχουν και καλες περιπτωσεις αλλα θελουν ψαξιμο
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

vaspai

Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 23, 2007, 10:29:34 μμ »
Το μαγαζί που αναφέρεις φίλε μου οι περισσότεροι καταλάβαμε πιο είναι.Τραγικό και παράδεχτο.
Υπάρχει όμως ένα τραγικότερο στην ιστορία σου.
Οι μηχανικοί που δούλευαν στο συγκεκριμένο μαγαζί, έχουν ανοίξει δικό τους και μάλιστα εξουσιοδοτημένο aprilia.
Σκέψου λοιπόν εαν ευσταθούν αυτοί οι ισχυρισμοί,πόσοι ακόμη την έχουν πατήσει


*

stako

Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 23, 2007, 10:36:21 μμ »
Το μαγαζί που αναφέρεις φίλε μου οι περισσότεροι καταλάβαμε πιο είναι.Τραγικό και παράδεχτο.
Υπάρχει όμως ένα τραγικότερο στην ιστορία σου.
Οι μηχανικοί που δούλευαν στο συγκεκριμένο μαγαζί, έχουν ανοίξει δικό τους και μάλιστα εξουσιοδοτημένο aprilia.
Σκέψου λοιπόν εαν ευσταθούν αυτοί οι ισχυρισμοί,πόσοι ακόμη την έχουν πατήσει



Τι είπες τώρα!!! Ποιό είναι αυτό ρε παιδιά??? Εγώ δεν ξέρω ούτε αυτό που έκλεισε ούτε αυτό που άνοιξε!

Αν δεν μπορείτε δημόσια έστω με ΠΜ........!

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 23, 2007, 10:42:32 μμ »
Εγώ προσωπικά δεν αγοράζω ΠΟΤΕ μεταχειρισμένο μηχανάκι από μαγαζί γιατί πρώτον θα το πληρώσεις πολύ παραπάνω και δεύτερον δεν ξέρεις τι θα σου βγει.
Γι αυτό για αγορά μεταχειρισμένου μόνο από ιδιώτη που τον γνωρίζεις αυτόν και το μηχανάκι ή που τον γνωρίζει κάποιος πολύ καλός σου φίλος
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 23, 2007, 10:45:21 μμ »
Το μαγαζί λεγόταν "Μπολασίκης" και ήταν φαινομενικά ο σοβαρότερος dealer της Aprilia, με αρκετά μεγάλο στοκ ανταλλακτικών. Όμως φθινόπωρο του 2005 βάρεσε το λεγόμενο "κανόνι", αφού προφανώς τα έκανε θάλασσα σε πολλούς τομείς.

Κάποιοι μηχανικοί από εκεί άνοιξαν μαγαζί στο Περιστέρι - είχαν ποστάρει μάλιστα και εδώ το ανάλογο ποστ. Οι εντυπώσεις από όσους τους επισκέφτηκαν (εγώ δεν τους ξέρω) ήταν σχετικά καλές.

ΥΓ. Στην θέση του Μπολασίκη στη Μεσογείων υπάρχει τώρα υποκατάστημα του Βυνιου, με "έμφαση" στα Aprilia.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 23, 2007, 11:16:38 μμ »
Το μαγαζί λεγόταν "Μπολασίκης" και ήταν φαινομενικά ο σοβαρότερος dealer της Aprilia, με αρκετά μεγάλο στοκ ανταλλακτικών. Όμως φθινόπωρο του 2005 βάρεσε το λεγόμενο "κανόνι", αφού προφανώς τα έκανε θάλασσα σε πολλούς τομείς.

Κάποιοι μηχανικοί από εκεί άνοιξαν μαγαζί στο Περιστέρι - είχαν ποστάρει μάλιστα και εδώ το ανάλογο ποστ. Οι εντυπώσεις από όσους τους επισκέφτηκαν (εγώ δεν τους ξέρω) ήταν σχετικά καλές.

ΥΓ. Στην θέση του Μπολασίκη στη Μεσογείων υπάρχει τώρα υποκατάστημα του Βυνιου, με "έμφαση" στα Aprilia.

Ξύνεις πληγές φίλε Harlek ...σε ένα θέμα που είχα ξεχάσει και ας πήρα τον Πήγασο καινούργιο απο το συγκεκριμένο μαγαζί !!!
Δεν μιλάω για τον ιδιο τον Μπολασίκη (το τονίζω αυτό!!!) αλλα οι τεχνικοί που είχε εκεί τουλάχιστον τον τελευταίο καιρό ...δεν θα εκφραστώ  γιατι δεν θα είναι καλά τα λόγια μου. Τέλοσπαντων ..."μάζεψα " τον Πήγασο μετά απο 1.5 χρόνο αλλάζοντας πολλούς μάστορες. Ο καθένας έκανε απο κάτι καλό αλλα το μηχανάκι δεν ήταν ποτέ αυτό που έπρεπε να ήταν ...μέχρι που ένας ( ονόματα δεν λεω ) το ανέλαβε και το έκανε αστέρι !!! 

Το Capo το πήρα απο ιδιώτη και μια χαρά είναι !!! Σε όλα !!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 24, 2007, 09:56:51 πμ από saddle69 »

*

bomba

Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 24, 2007, 12:10:28 πμ »
στου μπολασικη γινοντουσταν πολλα γιατι ειχε μαζεψει μαλακα κοσμο κ οχι μονο μηχανικους αλλα κ διαφορους αλλους.ο ιδιος ο μπολασικης δεν εφταιγε παντως,οσο νομιζετε.εχω κι εγω εμπειρια απο το μαγαζι του,μιας κ απο εκει αγορασα το μηχανακι μου,αλλα ευτυχως δεν ανακατευτηκα μαζι του παρα μονο στη ληξη της εγγυησης για την τρομπα συμπλεκτη,οπου κ την πηρα χωρις προβληματα.ημουν κ στα εγκαινια του καταστηματος του στην αγια παρασκευη,τιποτα δεν εδειχνε τοτε,το τι θα επακολουθουσε.ενας απο τους πωλητες του εγινε μετα φωτογραφος σε περιοδικο μοτοσυκλετας,και μετα ανακατευτηκε με την τραιουμφ...
αυτο που με διδαξε η ιστορια αυτη,μαζι με πολλες αλλες που εχουν δει τα ματια μου,ειναι οτι,οι επαγγελματιες στο χωρο της μοτο ειναι λιγοι σοβαροι,και πολλοι που δεν εχουν το θεο τους κ δεν αγαπουν τη μοτοσυκλετα,παρα μονο τα χρηματα κ τη μοστρα.κριμα,ομως ο χωρος χρειαζεται πολυ μεγαλη καθαρση παιδια,και απο εκει,να το ξερετε αυτο,ξεκινανε ενα σωρο προβληματα που εχουν κρατησει τη μοτοσυκλετα στην ελλαδα πολυ πισω.τοσο εμπορικα,οσο και κοινωνικα,οσο και στο χωρο των αγωνων.

*

Αποσυνδεδεμένος silvestercat

  • *****
  • 361
  • Φύλο: Άντρας
  • caponord abs
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 2006 ABS
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 24, 2007, 09:43:11 πμ »
τον δικό μου καπο τον αγόρασα από Πάτρα, μεταχειρισμένο . Το μηχανακι το γνώριζα και ξέρω τα προβλήματα που είχε παρουσιάσει στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, από την στιγμή που το αγόρασα δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα (προς το παρόν)  :pray: .

από το μαγαζί που το πήρα ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος αγαπάει την δουλειά του αλλά και τις μοτοσυκλέτες δεν είναι τυχαίο ο΄τι έχει την περισσότερη δουλειά στην Πάτρα :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 24, 2007, 09:46:31 πμ από silvestercat »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 24, 2007, 10:02:07 πμ »
από το μαγαζί που το πήρα ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος αγαπάει την δουλειά του αλλά και τις μοτοσυκλέτες δεν είναι τυχαίο ο΄τι έχει την περισσότερη δουλειά στην Πάτρα :kalo:

Γιαυτό λέω πως απο το Aprilia Bikers πρέπει να γίνεται επικοδομητική κριτική στα συνεργεία και τους μάστορες !! Για πολλούς λόγους !!

Ο κυριότερος είναι οτι πρέπει να επιβραβεύεται η καλή δουλειά και να "τιμωρείται" η κακή. Αλλωστε αν βοηθήσει ο καθένας απο μάς έστω και εναν συν - απριλιανό να ξεφύγει απο μπελάδες μόνο κέρδος έιναι.

Η κατάσταση είναι και στα χέρια μας αγαπητοί φίλοι !!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 24, 2007, 10:10:22 πμ »
Προσωπικά ξέρω απο πρώτο χέρι την ιστορία με τον Μπολασίκη, μια και εκείνη την εποχή το site ήταν στα πρώτα του "βρεφικά" βήματα.
Τα έχω ξανα ακούσει αυτά με τις εγγυήσεις αλλά είμαι πεπισμένος ότι ο ίδιος αυτό δεν το γνώριζε. Θα ήταν χαζός αν το ήξερε κι έκανε την πάπια.
Τότε την περίοδο που έκλεισε είμασταν αρκετοί απο εδώ μέσα που είμασταν ευχαριστημένοι απο τα σέρβις του (πάντα σε σχέση με τα υπόλοιπα συνεργεία), και πηγαίναμε εκεί.
Είχαμε αφήσει μάλιστα και κάποιες καρτούλες του site εκεί (μετά από άδεια του ίδιου) και πολλοί έμαθαν το site με αυτό τον τρόπο. Κάποιοι καλοθελητές μάλιστα είχαν πει ότι ό Μπολασίκης "στεγάζει" στο πατάρι του το ApriliaBikers.  :h22: :h22: :h22:
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τις εγγυήσεις κι αυτό γιατί στάθηκα τυχερός-άτυχος κι οι δυο πήγασοι που είχα είχαν αρχίσει απο νωρίς να ζητάνε ανταλλακτικά για αντικατάσταση, πότε διακόπτη, πότε βαλβίδα πίσω φρένου, κλπ. Έτσι μια και χρησιμοποιούσα εγώ την εγγύηση μου δεν έβαλε χέρι κανείς στους κωδικούς μου, αντίθετα μέ άλλους "άτυχους".

Αυτό βέβαια το έμαθα εκ των υστέρων, τότε δεν το ήξερα. Το μόνο που ήξερα ήταν ότι ο Μπολασίκης φέρθηκε σαν επαγγελματίας όταν μετά από ένα ατύχημα καταστράφηκε ο Πήγασος, με εξυπηρέτησε άμεσα και σε 10 μέρες, αγοράζοντας το κατεστραμμένο για ανταλλακτικά, είχα έναν καινούριο Πήγασο στην πόρτα μου με τα λεφτά της ασφάλειας.

Μετά συνεχίστηκαν εκεί τα πρώτα σέρβις κλπ έως να κλείσει. Μετά τα υπόλοιπα τα ξέρουν οι περισσότεροι. Ψάχναμε για μήνες να βρούμε συνεργείο σε όλη την Αττική και μετά από αρκετό χάσιμο χρόνου μερικών από μας βρήκαμε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο τον Βασίλη. :ohyes:
Απο 'κει και πέρα σιγά σιγά όσοι είχαν πάρε δώσε με Μπολασίκη άλλαξαν συνήθειες.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.

Το ότι έκλεισε πάντως ο Μπολασίκης δεν ήταν αιτία των "εγγυήσεων" αλλά ήταν "εμπορικοί" οι λόγοι, τους οποίους δεν γνωρίζουν όλοι αλλά δεν έχει καμιά σημασία τώρα πια. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: capo Μια πικρη ιστορια...
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 24, 2007, 10:18:08 πμ »
Το ότι έκλεισε πάντως ο Μπολασίκης δεν ήταν αιτία των "εγγυήσεων" αλλά ήταν "εμπορικοί" οι λόγοι, τους οποίους δεν γνωρίζουν όλοι αλλά δεν έχει καμιά σημασία τώρα πια. :bye:

Συμφωνώ !!! Οι λόγοι που έκλεισε ηταν εμπορικοί ή μάλλον οικονομικοί . Οπως προ-έιπα ο ίδιος δεν είχε σχέση με ότι γινόταν στο συνεργείο απλά λάθος επιλογή ανθρώπων έγινε ( αλλωστε δεν ήταν τυχαίο πως άλλαζαν αρχι-μηχανικοί κάθε 3 μήνες ). Και μάλιστα τα παράπονά μου τα είχα κάταθέσει γραπτά στον ίδιο τον Μπολασίκη και ενδιαφέρθηκε αμέσως για να βρεθεί λύση  στο πρόβλημά μου. Αλλα το συνεργείο τον τσάκισε. !!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης