γεια σου φιλε npit και καλως ηρθες στην παρεα μας.
λοιπον να τα παρουμε ενα ενα για να δουμε τι γινετε...
στο κοντερ ,εχουν υπαρξει αρκετα κρουσματα (οχι ολα τα capo) που εχουνε παρει υγρασια μεσα μετα απο πλυσιμο η παρατεταμενη βροχη.
εαν εβλεπα τετοιο προβλημα σε μηχανακι εκτος εγγυησης ανοιγα το οργανο ,μιας και ειναι διαιρουμενο σε 4 κοματια περιπου,το καθαριζα καλα και το εκλεινα με λιγο σιλικονη στην περιφερια που σφραγιζει το τζαμι.
εαν ηταν εντος εγγυησης το αλλαζα αλλα ακομα και στο καινουριο εβαζα σιλικονη μιας και μου εχει τυχει σε αλλαγμενο κοντερ να ξαναπαρει υγρασια.
συναγερμο τι εβαλες?
ποιος τον εβαλε?
τον συνδεσανε σωστα?
πηρανε ρευμα απο σωστα σημεια?
μηπως συνδεσανε το imobilizer του συναγερμου σε σημειο που δεν επρεπε?
συγνωμη που το λεω αλλα ποτε στα χρονικα δεν εχει υπαρξει προβλημα για αλλαγη πλεξουδα.
μονο στο 1ο capo που ειχε φερει ο μπολασικης τους εκανε κατι κουφα,οταν εφτανε 80οC εσβηνε,και οταν κρυωνε ξανα επερνε
μετα απο λυσιμο δεσιμο πολλων μηχανικων και ηλεκτρολογων κληθηκα να το φτιαξω,και ετσι για την ιστορια φεβρουαριος περιπου του 02 ρωτηστε τον χρηστο, μηχανικος του μπολασικη και τοτε,που ειναι μαζι με τον δημητρη στο περιστερι,για το ποιος το εφτιαξε.
το μηχανακι ειχε ενα προβλημα στην πλεξουδα σε μια διακλαδωση γειωσεων.
απο τοτε δεν εχω ξαναδει τιποτα και πιστεψε με εχουν περασει παρα πολλα capo απο τα χερια μου.
τωρα για τα πηνια που λες για να λεω την αληθεια δεν εχω δει παλι τιποτα.τα πηνια πηγαινουν σαν ανταλακτικο μαζι με το βολαν περιπου στα 1000ευρα και ξερεις γιατι?
γιατι δεν καιγοντε με τιποτα.
μονο σε ενα rsv mille 04 του συμφορουμιτη RIDER που μου ηρθε απελπισμενος απο τον μπολασικη οτι εμενε συνεχεια απο μπαταρια και του ειχαν αλλαξει ηδη εναν ανορθωτη και δυο μπαταριες και του χαλασανε και την γυαλαδα του ψαλιδιου απο υγρα μπαταριας,ξερω θα μου πειτε ειναι κλειστου τυπου η μπαταρια αλλα δεν ξερω τι και πως εγινε.
τελος παντων ο φιλος θανασης (RIDER) με 3000 χιλιομετρα περιπου ειχε μεινει 5φορες.
το προβλημα ηταν τα πηνια εκ κατασκευης,δεν εδινε ρευμα σωστης εντασεως η μια φαση.
ολα αυτα τα λεω για να δειξω οτι η aprilia δεν ειναι σιγουρο οτι φταει παντα....ενα λαθος ενος μηχανικου,ενος ηλεκτρολογου η ελειψη σωστης συντηρησης,οχι απο την μερια του αναβατη αλλα απο την μερια των συνεργειων θα ¨τα φορτωσουνε σε εγγυηση και ας μην φταει το μηχανακι απο την κατασκευη του για την βλαβη η aprilia ομως θα δυσφημιστει απο εκεινους για να μην πουνε οτι κανανε αυτοι την μ@λ@κι@ η οτι δεν ξερανε(στην ελλαδα λιγοι ειναι αυτοι που ξερουν αυτα που πρεπει,οι υπολοιποι ξερουν τα ΠΑΝΤΑ).
και κατι ακομα το 50% των βλαβων που αναφερονται στην ελλαδα για ολα τα απριλια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ και αναρωτιεμαι?
μηπως μας στελνουνε τα ελατωματικα μηχανακια σε μας η φταιει κατι απο εμας?
χωρις να αποκλειω οτι εγινε κανενα χοντρο βραχυκυκλωμα στο μηχανακι σου απο "μαιμουδιες " στα ηλεκτρικα και καηκαν τα πηνια αλλα κατα το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι ανορθωτης.οι περισοτεροι το εχουν περασει απο εδω μεσα
ευχαριστω

)

)

)

)