APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: astrahan στις Ιούνιος 30, 2010, 01:33:59 μμ
-
ψάχνοντας διάφορα καλούδια για το Capo έπεσα πάνω σ' αυτό:
(http://i42.tinypic.com/14sl6pu.jpg)
λεπτομέρειες εδώ:
http://www.matrisdampers.com/KIT%20F05.KE.pdf (http://www.matrisdampers.com/KIT%20F05.KE.pdf)
και τιμούλα από e-bay.it 160€
http://cgi.ebay.it/Kit-Molle-Forcella-Matris-Aprilia-ETV-1000-Caponord-01-/400126108197?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item5d295fe225#ht_1294wt_1138 (http://cgi.ebay.it/Kit-Molle-Forcella-Matris-Aprilia-ETV-1000-Caponord-01-/400126108197?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item5d295fe225#ht_1294wt_1138)
δεν έχει ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς αλλά έχει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου...
έχει κανείς άποψη;
-
Που το ξετρύπωσες αυτό ρε Κώστα?
Ενδιαφέρον φαίνεται... οι τάπες είναι ένα συν... αλλά τα ελατήρια δεν μου φαίνονται προοδευτικά...
είναι?
-
Που το ξετρύπωσες αυτό ρε Κώστα?
Ενδιαφέρον φαίνεται... οι τάπες είναι ένα συν... αλλά τα ελατήρια δεν μου φαίνονται προοδευτικά...
είναι?
Δεν δειχνουν ...παντως !! ;)
-
Απ' ότι φαίνεται τα ελατήρια είναι γραμμικά, με αντιδιαβρωτική προστασία (cataphoresis treatment)...
πέρα από την προφόρτιση, το ενδιαφέρον είναι το "flow regulator". Πρέπει να είναι σαν τα intiminators της Ricor... (ουσιαστικά μια βαλβίδα που διαφοροποιεί τη ροή του λαδιού στο πιρούνι: μεγαλύτερη από κάτω προς τα πάνω πχ. λακκούβα και μικρότερη από πάνω προς τα κάτω πχ. φρενάρισμα)
http://store.ricorshocks.com/ProductDetails.asp?ProductCode=050-10-1001G2 (http://store.ricorshocks.com/ProductDetails.asp?ProductCode=050-10-1001G2)
-
Εαν εχεις την δυνατοτητα προφορτησης ελατηριου πιστευω πως δεν χρειαζονται προοδευτικα ελατηρια.
-
Εαν εχεις την δυνατοτητα προφορτησης ελατηριου πιστευω πως δεν χρειαζονται προοδευτικα ελατηρια.
ανοίγεις μεγάλη κουβέντα... δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα
στα γρήγορα: η προφόρτιση σου δίνει τη δυνατότητα να αλλάξεις τη γεωμετρία του μπροστινού (δηλ. να το ψηλώσεις η το χαμηλώσεις ανάλογα)
τα προοδευτικά ελατήρια μεταβάλουν την σκληρότητα τους (το k δηλ.) με την συμπίεση...
άρα μιλάμε για διαφορετικά πράγματα... το ένα είναι στατική ρύθμιση και το άλλο δυναμική...
στην πράξη και τα γραμμικά και τα προοδευτικά μπορεί να δώσουν πολύ καλά αποτελέσματα...
έχει κι άλλα, αλλά είναι μεγάλη κουβέντα... :bye:
-
Καλη επιλογη φαινεται εαν και εφοσον τα ελατηρια ερχονται αναλογα με το βαρος του αναβατη γιατι δεν νομιζω οτι θα μπορεις να παρεις αλλα ελατηρια περαν της matris :thnk: :thnk:
στα γρήγορα: η προφόρτιση σου δίνει τη δυνατότητα να αλλάξεις τη γεωμετρία του μπροστινού (δηλ. να το ψηλώσεις η το χαμηλώσεις ανάλογα)
Η γεωμετρια αλλαζει μονο με αλλαγη του υψους. Αυτο που εννοεις ειναι οτι κανοντας/βαζοντας ενα πιο σφιχτο ελατηριο απο το κανονικο για το βαρος (μοτο+δικο σου) μενει πιο πολυ "ανοιχτη" η αναρτηση, αλλα χανεις σε συμπιεση και επαναφορα. Δεν ενδεικνυται αυτος ο τροπος γιατι οπως καταλαβαινει "τρως" πολυτιμα mm της διαδρομης (γιαυτο και ενας γενικος κανονας ειναι να ρυθμιζεις τα ελατηρια να σου τρωνε το 1/3 της διαδρομης)
-
όχι εννοώ αυτό ακριβώς που γράφω: ότι η προφόρτιση αλλάζει μόνο την γεωμετρία, δηλ το ύψος (άσχετα με το ότι, αυτό που γράφεις παρακάτω για το πιο σφιχτό ελατήριο είναι σωστό)
εδώ μιλάμε για το τι κάνει η προφόρτιση σε ίδιο ελατήριο, χωρίς αλλαγή ελατηρίου...
δες το σχήμα σε αυτό το ποστ (είναι για το πίσω αμορτισέρ, αλλά η γενική αρχή είναι η ίδια)
http://forum.motoguzziclub.gr/index.php/topic,391.msg9569.html#msg9569 (http://forum.motoguzziclub.gr/index.php/topic,391.msg9569.html#msg9569)
-
Δεν διαφωνω, αλλα ηθελα να επισημαινω οτι ειναι λαθος τροπος για να αλλαξεις την γεωμετρια (η οποια σε ακραιες τιμες δεν αλλαζει) διοτι χαλας τις αποσβεσεις του αμορτισερ. Εαν θες το πισω πιο ψηλο, δεν αυξανεις την προφορτιση αλλα το υψος του αμορτισερ.
Επισης μπροστα, προκειμενου να μειωσω την γωνια καστερ, μου ειναι αδιανοητο να ελλατωσω την προφορτιση του ελατηριου ωστε τα μουτρα της μοτο να πεσουν πιο χαμηλα :tez: :tez: :tez:
Φυσικα παιζει παντα ο παραγων "ατομικες προτιμησεις" :D
-
μερικές φορές είναι δύσκολη η επικοινωνία μέσω του πληκτρολογίου...
την γεωμετρία την αλλάζεις με την προφόρτιση όχι για να την κάνεις πιο αργή ή πιο γρήγορη, αλλά για τη ρύθμιση του sag σε σχέση με το βάρος μοτοσυκλέτας-αναβάτη-εξοπλισμού...
πχ. αν βάλεις 2ο άτομο + μπαγκάζια αυξάνεις την προφόρτιση ώστε να μην αλλάξει η γεωμετρία, παρ' όλο που η μοτοσυκλέτα θα "κάτσει' από το βάρος...
είμαι σίγουρος ότι συμφωνούμε :chrs:
-
Τωρα ναι, γιατι μου φανηκε κουφο να ρυθμιζεις την προφορτιση για να ψηλωσεις το μηχανακι σου :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Τωρα ναι, γιατι μου φανηκε κουφο να ρυθμιζεις την προφορτιση για να ψηλωσεις το μηχανακι σου :ohyes: :ohyes: :ohyes:
αυτό το κάνανε κάποτε, κάτι καγκούρια με ΧΤ550 :hha%
-
αυτό το κάνανε κάποτε, κάτι καγκούρια με ΧΤ550 :hha%
Ονοματα δεν λεμε ....υποληψεις ....δεν θιγουμε ....
ο γράφων εξαιρειται βεβαιως βεβαιως !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
αυτό το κάνανε κάποτε, κάτι καγκούρια με ΧΤ550 :hha%
Ονοματα δεν λεμε ....υποληψεις ....δεν θιγουμε ....
ο γράφων εξαιρειται βεβαιως βεβαιως !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
ρε αρχικάγκουρααααααααααα... :hysterl :hysterl :hysterl
-
αυτό το κάνανε κάποτε, κάτι καγκούρια με ΧΤ550 :hha%
Ονοματα δεν λεμε ....υποληψεις ....δεν θιγουμε ....
ο γράφων εξαιρειται βεβαιως βεβαιως !!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
ρε αρχικάγκουρααααααααααα... :hysterl :hysterl :hysterl
io ??? niente ..... :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Αλλες εποχες τοτε............Δεν υπηρχε το δανειο για να παρουμε ρυθμιζομενα αμορτισερ :tez: :tez: :tez:
-
Επειδη μαλλον εδω ταιριαζει http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?246292-Capo-RICOR-INTIMINATORS-now-in-stock