APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: THANOS στις Απρίλιος 11, 2006, 02:07:27 μμ
-
Λίγο βοήθεια ρε παιδιά..προχθές σε ορεινή βολτίτσα με το CAPO (με αναμένα φώτα φυσικά) έμεινα από μπαταρία.Μου έκανε κάποια περίεργα..όπως οι βελόνες του κατράν είχαν τρελαθεί.με 2η πήγαινα 220!!!! και έσβησε.Ευτυχώς σε κατηφόρα το "έσκασα" και πήρε.Η μπαταρία είναι ένος μήνα.Μήπως ανόρθωση? ή κάτι άλλο.Μετά με φώτα σβηστά δούλευε ρολόι.Και την επόμενη μέρα πήρε μπροστά αμέσως.Τι συμβαίνει????????? :-(
-
πατριδαααααα!!
ανορθωτης ειναι το πιθανοτερο...
ειναι στην εγγηυση το μηχανακι?
εαν οχι πες μου για να σου πω τι θα κανεις
-
αγαπητε φιλε,ηταν το 1ο μου προβλημα με τον πηγασο.
Κατα 80% ειναι ο ανορθωτης και μετα ακολουθει ηλεκτρονικη ,δυναμο κτλ
Λεω πιθανως ηλεκτρονικη γιατι οπως μας ειπες οταν η καταναλωση ρευματος ειναι μικρη (σβηστα φωτα) τοτε ολα ειναι -σχεδον- οκ
ΔΕΝ πρεπει να κυκλοφορεις με τα φωτα αναμενα.Μεχρι και διακοπη λειτουργιας κινητηρα μου συνεβει οταν σε κλειστη στροφη πηγαινα με 2000 στροφες με αναμενα φωτα ,φρενο και αναψα φλας.
Οσο δεν καις ρευμα θα εισαι οκ,ακομη και για ενα αρχικο μιζαρισμα
Χρειαζεσαι ηλεκτρολογειο αμεσως.Στον πηγασο εβαλα χειροποιητο ανορθωτη με 70 Ε πριν 2 χρονια απ ηλεκτρολογειο καπου κάθετα στην Πειραιως.Νομιζω το βρηκα στις πισω σελιδες του περιοδικού ΜΟΤΟ.Φτιάχνει μόνο ανορθωτές,αλουμινενιους παρακαλώ ,και έκτοτε κανένα προβλημα!!
Α!Για τα τρελλα που κανει το Capo οφειλεται στην πτωση τασης,με οτι αυτο συνεπάγεται για την ηλεκτρονικη και τον ηλεκτρονικο ψεκασμο σου.
Με φιλικους χαιρετισμους
Capo Anatil
-
να πω κατι φιλε anatil
για να δουλεψει πρεπει να καις ρευμα,πρεπει δηλαδη να αυξανεις τις καταναλωσεις για να ριχνεις την ταση , εαν ο ανωρθωτης καει και υπερφορτιζει (οπως γινοτανε στα πηγασο) το κυκλωμα υπερφορτιζετε και εκτος των αλλων περναει και εναλλασομενο,σε αυτο το σημειο η ηλεκτρονικη εχει προστασια και διακοπτει την λειτουργεια για να μην καει.
στις χαμηλες στροφες δεν παραγουν πολυ ρευμα τα πηνια γι αυτο και αν πατουσες φρενο η αναβες φωτα κατω απο τις 3000 στροφες εσβηνε.ρεταριζε ομως μετα τις 3500 περιπου αλλα ανεβαζε με φωτα αναμενα
στην περιπτωση του φιλου με το caponord ο ανωρθωτης υπολειτουργει ( δηλαδη απο τις 3 φασεις εκμεταλευεται τις 2 η και τη 1) μιας και με σβηστα φωτα πηγαινε και πηρε και μπροστα το αλλο πρωι (αυτο βεβαια οφειλετε στην μπαταρια το οτι ανεκτησε ενα μεγαλο ποσοστο του ρευματος κατα την ακινησια).
τα οργανα σου κανανε τρελα κολπα απο ελειψη ρευματος.
οσοι εχετε συνδεσει μπαταρια μονοι σας θα εχετε προσεξει οτι μολις την συνδεετε οι βελονες τρεμοπαιζουν,εκει κανει reset
φανταστειτε με την ταση να ειναι στο οριο του οργανου ,εκει δηλαδη που ειναι να σβησει απο λιγο ρευμα. εκει στην ουσια κανει ενα reset που δεν ειναι δυνατον να ολοκληρωθει γιατι μια σβηνει και μια αναβει......
οσο για τους ανορθωτες που λες ειναι SX ELECTRONICS και δινει και δυο χρονια γραπτη εγγυηση.εχω βαλει αρκετους και ειναι μακραν καλυτεροι απο τους γνησιους μιας και δουλευουν στην μιση θερμοκρασια....
-
Ευχαριστώ το φίλο bill για τις πάντα αναλυτικές του παρουσιάσεις
Να πω οτι το manual προτείνει-στον πήγασο-ένα σχετικά απλό τρόπο να διαπιστώσει κανείς αν έχει βλάβη ο ανορθωτής
Βγάζεις τη φίσα του και με πολυόργανο μετράς τις τάσεις ανά 2 φάσεις
Έτσι κατάλαβα εγώ οτι ο ανορθωτής μου τα είχε παίξει
Οι ανορθωτές είναι όντως οι SX ELECTRONICS και πράγματι ΔΕΝ ζεσταίνονται-τους πιάνεις με γυμνό χέρι,για τόλμα το στο γνήσιο αν μπορείς!!
Καλές βόλτες
-
Βill χελόου!
Σχετικά με τα πάνω:
Παρατήρησα με τον Dodo_1 πως στον πήγασο έχουμε απώλεια υγρών από την μπαταρία και αυτό είναι εμφανές γιατί τρέχουν τα υγρά. Εψαξα την μπαταρία και δεν είναι τρυπημένη..
Πότε γίνεται αυτό?
Οταν πάω τον πήγασο για πολύ χρόνο σε ψηλές στροφές.
Τι συμβαίνει;
Στέλνει υψηλό ρεύμα πίσω στην μπαταρία και αυτή "βράζει" και ρίχνει τα υγρά έξω;
Γιατί σε ανηφόρες με γωνία πάνω από 80 μοίρες δεν ανεβαίνω!!!!!!
-
μετρησε το και εαν σου δινει πανω απο 14,5 μαρσαριστο πανω απο τις 3500 με 4000 τοτε ειναι πολλα για την ανοιχτου τυπου μπαταρια που φορας
-
Οκ θα το κάνω το απόγευμα!Σε ευχαριστώ για το info!!
Σε περίπτωση που όντως έτσι είναι τα πράγματα, υπάρχει κανένα κυκλωματάκι που μπορείς να μου προτείνεις σαν σχέδιο για να σταθεροποιήσω το peak της τάσης στα επίπεδα που προβλέπεται;
-
δεν είναι στην εγγύηση το μηχανάκι.είναι μοντέλο του 2002.
-
τον ανορθωτή SX ELECTRONICS απο που τον βρίσκω?
-
εδω στον πειραια.θελεις να σου δωσω τα στοιχεια του να τον παραγγειλεις η να σου τον στειλω?
στο μοτολαρισα το φτιαχνεις?
-
Παιδία γεια σας,
εχω ενα sportcity 125 καινουργιο και έχω τα ιδια προβλήματα με αδειασμα της μπαταρίας.
Στον ρυθμιστή ερχονται 3 κιτρινα καλώδια απο τον δυναμό τα οποία τα μετράω ανα 2 και βρίσκώ 13.5V εναλλασώμενο μεταξύ του μεσαίου και των ακριανων. Τα δυο ακριανά μεταξύ τους δεν φέρνουν τίποτα. Ειναι σωστό ή πρέπει να εχω και εκει 13.5V?
Στην μπαταρία τελικά φτάνουν ισα ισα 12 v
Εχει κανένας καμμία ίδεα? Ευχαριστώ
-
Φίλε μου καλως ηρθες.
Το θεμα σου το εχω μεταφέρει στο συγκεκριμενο κομματι για τα Scooters.
Παρακαλω πολυ για οτι εχει σχεση με το προβλημα του jnafpas με την απωλεια ρευματος στο Sportcity Συνεχίστε απο αυτό το link (http://apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=flat&topic_id=1202&forum=38)
Φιλικα
-
Τελικά ο Θάνος (CAPOLAR) τον άλλαξε τον ανορθωτή πριν το πουλήσει το μηχανάκι. Και το πήρα εγώ !! :-)
Δεν πρέπει όμως να έβαλε αυτό της SX Electronics γιατί σήμερα μου κάηκε και μένα και απ'ότι τον είδα λίγο έχει ένα αριθμό τηλεφώνου από 2310... κολλημένο επάνω.
Bill, μήπως μπορείς να μου δώσεις τα φώτα σου; Πώς θα βρώ αυτόν που προτείνεις ώστε να αντικαταστήσω αυτόν που μου κάηκε;
Δικαιολογείται να καεί μέσα σε 3 μήνες;
Και κάτι άλλο... κάτι ακούγεται για τη θέση του ανορθωτή. Κάτι ανέφερε ο zeli για μία εναλλακτική θέση ανορθωτή που δε ζεσταίνεται τόσο πολύ. Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει πού μπορεί να μπεί ο ανορθωτής για να ζήσει περισσότερο;;; Μα μόνο 3 μήνες ζωή;;; Κάτι δεν πάει καλά ρε παιδιά!!
Please... help !
-
σου στελνω πμ με το τηλ μου sergios