APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: apostolosb στις Αύγουστος 26, 2014, 08:56:10 μμ
-
Καλησπέρα παιδιά!Επόμενο στάδιο πλέον αναβάθμιση φρένων οπότε και θα χρειαστώ την γνώμη σας αλλά και τις άκρες σας.....
Λοιπόν ας ξκινήσουμε από δαγκάνες πρώτα.
1)Σκέφτομαι για ακτινικές τετραπίστονες Brembo monoblock μπροστά και διπίστονη πίσω.
2)Τρόμπα φρένου κι αφού θ'αλλαχτούν τα του τιμονιού και τρόμπα συμπλέκτη.
3)Δισκόπλακες μαργαρίτες.Υπάρχει περιθώριο ν'ανέβουμε στα 320mm μπροστά και στα 300 πίσω κι αν ναι από ποιο μηχανάκι ταιριάζουν;
-
1) και αξονικές που είναι πιο οικονομικές και έχουν ας πούμε και πιο οικονομικούς ( και εύκολους στη κατασκευή ) αποστάτες μια χαρά θα είσαι . :ohyes:
2) Βάλε πρώτα τις δαγκάνες μόνο και μετά αποφασίζεις αν θα βάλεις τρόμπα φρένου. Πολλοί που γνωρίζω με αυτή τη μετατροπή στα φρένα δεν χρειάστηκαν κάτι καλύτερο σε τρόμπα φρένου , η οποία τρόμπα του capo είναι ήδη μεγαλη .
Του συμπλέκτη είναι άλλο κεφάλαιο και μια ακτινική μαζί με το εμβολάκι της mlp θα σου ελαφρύνει ολίγον την αίσθηση στο χέρι .
3) Μαργαρίτες δεν βλέπω το λόγο , πέραν της εμφάνισης . Τώρα την αύξηση στα 320 δεν την έχω δει ποτέ σαν λύση έτοιμη plug n play . Υποθέτω θέλει δουλειά .
Αν τα καταφέρεις θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρων .
:bye:
-
Έριχνα μία ματιά στο car.gr και βρήκα αυτές..
Όποιος θέλει τις τσιμπάει
http://www.car.gr/parts/view/5357020/
-
Και κάτι άσχετο...ο αποστάτης αυτός δεν φέρνει πολύ στους δικούς μας (εμεις που έχουμε 4πίστονες πάνω)?
Ίδιους αποστάτες έχει και το xtx?
http://www.car.gr/parts/view/5226674/ (http://www.car.gr/parts/view/5226674/)
-
δεν υπαρχουν τα παραπανω.πηρε τηλεφωνο ο βαγγελης που θελει και ειπε ειναι παλια αγγελια.οποιος ακουσει κατι ή βρει...παρακαλω ας το αναρτησει
-
300 πίσω; Είσαι σίγουρος; Γιατί τόσο μεγάλο; θα μπλοκάρεις για πλάκα, είναι επικίνδυνο. Δεύτερον, έχεις τσεκάρει ότι χωράει να ανέβει η δαγκάνα τόσο ψηλά; Δεν θα βρίσκει στο ψαλίδι; Τα σωληνάκια που θα χωρέσουν;
Εκτός και αν το βάλεις στην αντίθετη πλευρά, αλλά εκεί θα την ακούνε τα σωληνάκια στην πίεση, δεν θα δουλεύει σωστά.
300 πίσω πάντως είναι τεράστιο. Τα superbikes έχουν 220.
4πίστονες ακτινικές brembo χρυσές φοράει το μεγάλο dorsoduro. Το μπροστινό του είναι εκπληκτικό. Τσιμπάς μανέτα και νομίζεις ότι τράκαρες με τοίχο.
Αν αλλάξεις τρόμπα φρένου, θα πας στην brembo RCS 18x20. Όχι στην 19, είναι εντελώς αγωνιστική, θα σε ενοχλήσει.
-
Τελικά το έβγαλα απο το μυαλο μου με τον πίσω δίσκο ακριβώς για τον ίδιο λόγο. Μπορεί να γίνει η παρέμβσση πίσω με έτοιμα πράγματα(το έχουν κάνει αρκετή Ιταλοί) αλλά τελικά το μόνο που σκέφτηκα είναι ν'αντικαταστήσω την μονοπίστπμη με 2πιστονη.
Σ'ευχαριστώ πάντως, είμαι σε αναζήτηση οπότε αν υπάρχει κατι που να πωλείται αν μπορείτε να μ'ενημερώσετε. Θα σας ημουν ευγνώμων.
-
2πιστονι ειναι πισω
-
Η άποψη μου είναι πως με το πισω φρένο δεν αξίζει να ασχοληθείς..ούτως η άλλως με το πίσω δεν σταματάς απλώς ''σώζεις'' καταστάσεις ,εδώ με το φρένο που έχει τώρα κάθε τόσο μπλοκάρει ο τροχός και χωρίς τσαρούχωμα (και είμαι άνθρωπος που το δουλεύει πολύ το πίσω φρένο ,από συνήθειο σε σκούτερ)..
Απόστολε με τα μπροστά μόνο θα είσαι υπέρ καλυμμένος νομίζω!
-
Αρη αισθητικό είναι το θέμα μιας και πίσω φρενο δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ.
-
Λοιπόν αυτές βρήκα μέχρι στιγμής στα μέρη μας!Τι λέτε?
http://www.car.gr/parts/view/5241975/
http://www.car.gr/parts/view/5234671/
-
Λοιπόν αυτές βρήκα μέχρι στιγμής στα μέρη μας!Τι λέτε?
http://www.car.gr/parts/view/5241975/ (http://www.car.gr/parts/view/5241975/)
http://www.car.gr/parts/view/5234671/ (http://www.car.gr/parts/view/5234671/)
Η δεύτερη αγγελία αν είναι αλήθεια είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο θέμα φρενάρισμα και η τιμή είναι τζάμπα :kalo:
-
Τελικά έκλεισα τα M4 παρόλο που ο άνθρωπος έχει και τα P4/34 και θα ήταν ελαφρώς πιο προοδευτικά στο φρενάρισμα.Απλά ήθελα να ταιριάξω τα χρώματα.
Εν αναμονή λοιπόν μιας και τώρα πρέπει να φτιάξουμε τον αποστάτη!
-
Κοιταξες τι παχος εχουν οι μονομπλοκ? Δεν ξερω κανεναν να εχει βαλει και θα ημουν λιγο επιφυλακτικος.
-
Θα έρθουν την Τριτη οπότε θα τις τσεκάρω από κοντά.
Ας ελπίσουμε να ταιριάξουν...
-
Από δισκόπλακες λέω να ψωνίσω από εδώ!
http://www.macchiamoto.com/index.php/ricambi-moto/freni/kit-2-dischi-freno-anteriore-braking-wawe-aprilia-caponord.html
-
240€ τελική τιμή με αποστολή είναι πολύ καλή αν αναλογιστείς οτι 206€ κάνουν οι μαμά δισκόπλακες(περασμένες με εργατικά μέσα) και για τις BRAKING ζητάνε 170€ την 1(μαζί με τακάκια η αλήθεια είναι μιας και έρχεται πακέτο για ότι δαγκάνα τους πείς) στην εγχώρια αγορά.
-
Το διευκρίνισα και μου είπαν ότι το πακέτο περιλαμβάνει και τα τακάκια αν και θα είναι αχρείαστα λόγω των M4 απλά ας υπάρχουν!
Τα παραγγέλνω και μόλις έρθουν θα σας το αναφέρω αν είναι να το έχετε στα υπόψιν.
-
disponibile λέει στο λινκ που δίνεις!
-
http://www.ebay.com/itm/Ducati-Aprilia-Brembo-4-Kolben-Bremssattel-Bremssattel-gold-65mm-/121409733285?pt=DE_Motorradteile&hash=item1c449582a5
http://www.ebay.com/itm/Ducati-Brembo-4-Pad-Front-Brake-Calipers-749-749S-999-748-996-998-Caliper-/351164104630?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item51c302ffb6&vxp=mtr
-
Επειδή έψαχνες για μονομπλόκ ριξε μια ματιά κι εδώ σ'αυτή τη δημοπρασία:
http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RSV-mille-Tuono-Ducati-Brembo-Monoblock-Radial-Bremssattel-/201165698632?pt=DE_Motorradteile&hash=item2ed668f648#shpCntId
-
Λοιπόν μιάς και αφορά το θέμα..
Σήμερα πήγα έψαξα να βρω βίδες inox με ψιλό σπείρωμα για τις 4πίστονες γιατί είχα βάλει μαύρες και δεν έχει κανείς..και στο Δαμίγο που πήγα και ρώτησα (πολύ γνωστός έμπορος βιδών κλπ) μου είπε ότι η μαύρη έχει περισσότερη αντοχή και δεν ξεβιδώνετε τόσο εύκολα όσο η inox..και αυτό που μου πρότεινε είναι να πάω σε ένα γαλβανιστήριο αν θέλω να τις βάψω γα να μην σκουριάζουν.
Σκέφτηκα μήπως ανοίξω κανονικό σπείρωμα στις δαγκάνες ...αλλά λέω άσε ..για να το έχει έτσι κάτι ξέρει.
Αυτά.
-
Και μην ξεχνας οτι οι ανοξειδωτες βιδες πειροι κλπ επανω στα μηχανακια κοβονται (απο εμπειριες)
-
Οκ την έλυσα την απορία μου με το που πήρα τον bill μου είπε ότι διαφέρουν τα σπειρώματα από δαγκάνες σε δαγκάνες αναλόγως την χρονολογία ,μοντέλο κλπ..όπως και το ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα παρά μόνο αισθητικό από ότι κατάλαβα ..οπότε μπορεί να βάψω μόνο το κεφάλι τους! :kalo: ..
-
Οκ την έλυσα την απορία μου με το που πήρα τον bill μου είπε ότι διαφέρουν τα σπειρώματα από δαγκάνες σε δαγκάνες αναλόγως την χρονολογία ,μοντέλο κλπ..όπως και το ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα παρά μόνο αισθητικό από ότι κατάλαβα ..οπότε μπορεί να βάψω μόνο το κεφάλι τους! :kalo: ..
η να τις κανεις χρωμιο :ohyes: ;)
-
Ανέστη μου, επειδή βλέπω ότι σε τρώει ο ποπός σου. Προτείνω να σε αναδείξουμε επίσημο βουρτσαδόρο-γυαλιστή, αξεσουάρ του capo, στο forum :D :D :D
-
:a008 :a008 :a008 :kol: :kol: :kol: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
Είχα δεί εδώ και λίγο καιρό αγγελία στο CAR για δισκόπλακες TsuBossRacing ουσιαστικά αντιγραφή των Braking. Πήρα ενα τηλέφωνο σήμερα για πληροφορίες και τιμή. Μου είπε οτι έχει ίδιο κράμα και ποιότητα σαν τις Braking και φτιάχνει και για τους 2 τύπους του Caponord δηλαδή Floating για τα μοντέλα με ABS και Fixed για τα μοντέλα χωρίς. Τιμή για ζεύγος : 160€. Σκέφτομαι σοβαρά να τις δοκιμάσω μιας και οι Braking κάνουν τα διπλάσια λεφτά.
Οταν του είπα οτι έχει σωστή τιμή μου είπε αυτή είναι αν πάω να τις πάρω απο εκεί στο εργοστάσιο και είναι τέτοια μιας και δεν έχει έτσι μεσάζοντες κλπ. Αν έχει κανένας άποψη απο τις συγκεκριμένες ας πεί αλλιώς θα γίνω μάλλον ο δοκιμαστής σε λίγο καιρό χεχε. Κάνει και τακάκια ο τύπος είδα.
-
Λοιπόν μιάς και αφορά το θέμα..
Σήμερα πήγα έψαξα να βρω βίδες inox με ψιλό σπείρωμα για τις 4πίστονες γιατί είχα βάλει μαύρες και δεν έχει κανείς..και στο Δαμίγο που πήγα και ρώτησα (πολύ γνωστός έμπορος βιδών κλπ) μου είπε ότι η μαύρη έχει περισσότερη αντοχή και δεν ξεβιδώνετε τόσο εύκολα όσο η inox..και αυτό που μου πρότεινε είναι να πάω σε ένα γαλβανιστήριο αν θέλω να τις βάψω γα να μην σκουριάζουν.
Σκέφτηκα μήπως ανοίξω κανονικό σπείρωμα στις δαγκάνες ...αλλά λέω άσε ..για να το έχει έτσι κάτι ξέρει.
Αυτά.
Ψάξε στον Ρέππα στην Κακουργιοδικείου ......