APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tsokos.racing στις Απρίλιος 23, 2008, 10:05:09 πμ
-
ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΦΙΛΤΡΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ETV-RSV
-
ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΦΙΛΤΡΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ETV-RSV
Όταν λες πλέον, εννοείς από τα μοντέλα του '08?
-
ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΦΙΛΤΡΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ETV-RSV
?????????
-
ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ 1000 ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ETV-RSV ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ 08 ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΑΝΕ)
-
ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ 1000 ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ETV-RSV ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ 08 ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΑΝΕ)
Μάλιστα... Είναι λίγο περίεργο το θέμα, διότι έχει σταματήσει η εξέλιξη του μοτέρ... ...κάθονται τώρα και αλλάζουν κάρτερ? :thnk:
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΡΤΕΡ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΙΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ
-
Ειναι και καλα μια οδηγια της Απριλια που ειπε στους μηχανικους να χρησιμοποιησουν oversize φιλτρο για καλυτερο καθαρισμο του λαδιουν και μπλα...μπλα...μπλα..Αυτο δεν ειναι καινουριο φρουτο,εγω απο το καλοκαιρι ειχα βαλει το μεγαλο φιλτρο και καπακι.
(σ.σ ο Bill με ειχε πει οτι δεν εχει και καμια ουσιαστικη διαφορα το μεγαλο απο το μικρο,μην τρελενεστε!)
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΡΤΕΡ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΙΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ
Mα για να χωρέσει το μεγαλύτερο φίλτρο λαδιού που μας λες, δεν τροποποιήθηκε τίποτα?
Έτσι το βάλανε?
-
Ειναι και καλα μια οδηγια της Απριλια που ειπε στους μηχανικους να χρησιμοποιησουν oversize φιλτρο για καλυτερο καθαρισμο του λαδιουν και μπλα...μπλα...μπλα..Αυτο δεν ειναι καινουριο φρουτο,εγω απο το καλοκαιρι ειχα βαλει το μεγαλο φιλτρο και καπακι.
(σ.σ ο Bill με ειχε πει οτι δεν εχει και καμια ουσιαστικη διαφορα το μεγαλο απο το μικρο,μην τρελενεστε!)
αααααααα τώρα μάλιστα!
:bye:
-
Μπαινει μεγαλυτερο.
Εχει κανα δυο ποντους αερα
-
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟ ΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ Η APRILIA ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ EIMAI ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ APRILIA ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΤΕ
-
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟ ΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ Η APRILIA ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ EIMAI ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ APRILIA ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΤΕ
Η συγκεκριμένη αλλαγή, κυκλοφόρησε τουλάχιστον από τον Ιούνιο του 2007...
Οι νέοι κωδικοί για τα ανταλλακτικά κυκλοφόρησαν τότε. Το νέο καπάκι έχει ύψος περίπου 3εκ. Θα παρατηρήσετε ότι λείπει η βαλβιδούλα στο φίλτρο!
Φίλτρο: (περίπου 9ευρώ)
AP0256187 (παλιός κωδικός)
AP0956745 (νέος κωδικός)
Καπάκι: (περίπου 35ευρώ)
AP0210415 (παλιός κωδικός)
AP0610233 (νέος κωδικός)
Βίδες M6X30: (περίπου 5ευρώ)
AP0241932 (παλιός κωδικός)
AP0840880 (νέος κωδικός)
Παραθέτω φωτό:
-
αρε τσακαλι davide ποσα ξερεις!!! :D
-
αρε τσακαλι davide ποσα ξερεις!!! :D
Ρωτώντας μαθαίνεις πολλά! ;)
-
:kalo: :kalo: :kalo: :ohyes:
-
Τελικα το αλλαζουμε ή δεν χρειαζεται??
-
:thnk: :thnk: :thnk:
-
Τελικα το αλλαζουμε ή δεν χρειαζεται??
Προσωπικά νομίζω πως δεν έχει νόημα να το αλλάξει κανείς. Εκτός αν δεν αλλάζεις στην ώρα του το φίλτρο!! Αν ήταν τόσο σοβαρό το θέμα, πιστεύω ότι η Aprilia θα έκανε ανάκληση όλων των μηχανών που κυκλοφορούν...
-
τοτε η aprilia τα ανοικοινωνει πολυ αργοτερα οκ
-
Τελικα το αλλαζουμε ή δεν χρειαζεται??
Προσωπικά νομίζω πως δεν έχει νόημα να το αλλάξει κανείς. Εκτός αν δεν αλλάζεις στην ώρα του το φίλτρο!! Αν ήταν τόσο σοβαρό το θέμα, πιστεύω ότι η Aprilia θα έκανε ανάκληση όλων των μηχανών που κυκλοφορούν...
δε χρειαζεται απαραιτητα, αν θελεις παιρνεις το μακρυ καπακι μια φορα κι αποκει και περα συνεχιζεις με τα μακρια φιλτρα
:bye:
-
Άκη, η Aprilia στην ανακοίνωσή της λέει ότι πρέπει να αλλάξουμε οπωσδήποτε? :thnk:
-
ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ APRILIA Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ 1000 ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ