APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: themis3000 στις Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:41:46 μμ
-
Παίδες, τελευταία έχω το εξής θέμα με το Caponord 2002.
Όταν έχω αρκετές στροφές και κλείσω απότομα το γκάζι σκάει άκαυστο μίγμα στην εξάτμιση.
Πρέπει να γίνεται και σε χαμηλότερες στροφές αλλά δεν είναι πολύ έντονο.
Επίσης δεν φτάνει κοντά στην τελική ταχύτητα.
Αυτό που φαντάζομαι, επειδή έχω κάνει πολύ χωματόδρομο αυτό το καλοκαίρι, είναι ότι μπορεί
να θέλει καθάρισμα το φίλτρο αέρα, αλλά επειδή έχω ακόμα 2500 χλμ μέχρι να το πάω στο Βασίλη,
ήθελα τη γνώμη σας.
-
σκαει απο την εξατμιση? πως ξες οτι ειναι ακαυστο μιγμα? δωσε περισσοτερες πληροφοριες περι του θεματος :thnk:
-
Μηπως , λεω , μηπως εχουμε καμοια τρυπουλα στην εξατμισουλα....
Και κανουμε αναροφησεις οταν κλεινουμε το γκαζακι???? :P :P
-
Δεν έχω κάνει τρύπα στην εξάτμιση, ούτε έχει τρυπήσει. Αλλά από τον ήχο καταλαβαίνω ότι περνάει άκαυστο μίγμα. Και ψηλά η μηχανή δεν αποδίδει σωστά.
-
Είχα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα παλιότερα.
Ερώτηση: Αν κρατήσεις σταθερό γκάζι (σε χαμηλό φάσμα στροφών)έτσι ώστε ο κινητήρας να μεταφέρει στο δρόμο ακριβώς τις στροφές που έχεις, μήπως τότε σου κάνει μπερδέματα?
Αν ναι, τότε να πεις στον bill να ρίξει μία ματιά και στους πολλαπλασιαστές σου.
Εμένα μου άλλαξε έναν πολλαπλασιαστή που ήταν μισοκαμμένος και το πρόβλημα λύθηκε πάραυτα.
-
Tα σκασιματα απο την εξατμιση δεν ειναι απαραιτητο οτι ειναι λαθος το μειγμα σου. Τωρα το οτι ψηλα κρεμαει...ετερον εκατερων. Το να εχουν "Αδειασει" οι εξατμησεις σου και πλεον σε καθε αφημα του γκαζιου (λογω ογκου καυσαεριων) να ακουγετε το σκασιμο. Eνα wideband θα πει την αληθεια!! :kalo:
-
κοιτα σε κλειστό στροφιλίκι αμα το πιέζεις λογικό ειναι να κατεβάζει μιγμα και να σου σκαει... και εμένα το κανει αλλά μονο σε σροφιλίκι κλειστό με ζόρισμα..πράγμα λογικό...
τώρα αυτό με τους πολλαπλασιαστές ειναι ενα θέμα και εχω το νου μου...
ας πούμε στις 6000 περιπου στροφές πήγαινε 180 και νομιζα ότι ηταν για πέταμα... :psdof: :psdof: :psdof:(με μανίσιο παντα μπροστά γρανάζι...)....
αναρωτιέμαι πως αντιλαμβάνεσαι αν εχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής σου...... πριν τα κακαρώσει τελείως...
στην ίδια βολτα προχτές στην επιστροφή είδα 200+ και φιλος με Mille + K8 είπαν ότι ήμουν στα 225... :kalo:
εαν ειχε πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής θα πήγαινε ετσι...??? :thnk: :thnk: :thnk:
-
αν και το πρόβλημα που περιγράφει ο φίλος παρακάτω είναι πιο τραβηγμένο από το δικό σου πιστεύω πως κάτι θα καταλάβεις αν το διαβάσεις!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6547.0
ελπίζω να βοήθησα!! :bye: :bye:
-
Αν δεν είναι θέμα μίγματος, τις περισσότερες φορές είναι πολλαπλασιαστής.
Αν είναι στα τελευταία του δεν ανάβει το ΕFI, αλλά παρατηρείς κάποιες αρρυθμίες-σκασίματα μέχρι τις 3500-4000σ.α.λ. αλλά αν τα έχει φτύσει ίσως και να ανάψει απ την αρχή.
Κάτι τέτοιο μου έκανε κι εμένα.
-
Ευχαριστώ παίδες, θεωρώ πιθανό να είναι πολλαπλασιαστής το πρόβλημα. Έχουν καεί 2 μέχρι τώρα (6 χρόνια) αλλά συνήθως άναβε το EFI ή ένοιωθα κάποιες μικροδιακοπές. Θα πάω στο Βασίλη για σέρβις σύντομα, οπότε θα μάθω τι συμβαίνει.
-
Ευχαριστώ παίδες, θεωρώ πιθανό να είναι πολλαπλασιαστής το πρόβλημα. Έχουν καεί 2 μέχρι τώρα (6 χρόνια) αλλά συνήθως άναβε το EFI ή ένοιωθα κάποιες μικροδιακοπές. Θα πάω στο Βασίλη για σέρβις σύντομα, οπότε θα μάθω τι συμβαίνει.
μονο βιασου γιατι φευγει σε λιγες μερες..... :(