APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: AKIS στις Ιανουάριος 22, 2007, 07:07:31 μμ
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΩ ΕΝΑ CAPO ΤΟΥ 04 ΜΕ 22000ΚΜ.ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΟΝ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑΣΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 200ΚΜ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΑΛΙ ΑΔΕΙΑΣΕ.ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕ.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ/ΚΟΙΤΑΓΜΑ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ."Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ?????"ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Η ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
λογικά είναι η από τον δυναμό σου η τον ανορθωτή αλλά περίμενέ να σου πει ο bill :bye:
-
**Η ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ**
κατά εκεί σε βλέπω.... :(
-
Μα καλα και εσυ Capo πηγες και πηρες ....
χαλασμενο ειναι πουλατο ......
αν θελεις το αγωραζω να σου κανω χαρη...
ετσι οπως ειναι χαλασμενο σου δινω 2.000
σκεψουτο .... :D
-
1ον. Μέτρα μόνος σου με ένα πολύμετρο την τάση στους πόλους της μπαταρίας, δουλεύοντας το μοτέρ από το ρελαντί μέχρι τις 5000-5500 σαλ, με τη μηχανή κρύα, αλλά και ζεστή (μετά από βόλτα). Πρέπει σ' ολόκληρο αυτό το φάσμα των στροφών η τάση να είναι μεταξύ 13 και 15V χοντρικά.
2ον. 1000% φταίει το σύστημα φόρτισης. Είτε ο ανορθωτής (το πιθανότερο), είτε τα πηνία, είτε τα καλώδια και οι φίσες σύνδεσής τους.
3ον. Ποιο συνεργείο είναι αυτό που μέτρησε το μοτοσακό και τα βρήκε όλα OK?
-
harlek έγραψε:
1ον. Μέτρα μόνος σου με ένα πολύμετρο την τάση στους πόλους της μπαταρίας, δουλεύοντας το μοτέρ από το ρελαντί μέχρι τις 5000-5500 σαλ, με τη μηχανή κρύα, αλλά και ζεστή (μετά από βόλτα). Πρέπει σ' ολόκληρο αυτό το φάσμα των στροφών η τάση να είναι μεταξύ 13 και 15V χοντρικά.
[color=FF0000]+1[/color]
2ον. 1000% φταίει το σύστημα φόρτισης. Είτε ο ανορθωτής (το πιθανότερο), είτε τα πηνία, είτε τα καλώδια και οι φίσες σύνδεσής τους.
[color=FF0000]+1[/color]
3ον. Ποιο συνεργείο είναι αυτό που μέτρησε το μοτοσακό και τα βρήκε όλα OK?
[color=FF0000]+100[/color]
Υπάρχει και συνεγερμός στο capo? Δοκίμασες να τον βγάλεις εκτός?
-
Εγω ειχα τον ιδιο προβλημα με τον πηγασο μου και το προβλημα ηταν απο τον ανορθωτη.Δεν ειχε καει ο ανορθωτης αλλα τα καλωδια μεσα στις φισες.Κοιτα αν εχουν μαυρισει καθολου οι φισες σου.
-
ΠΑΙΔΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ 13,7V.
ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕ FULL ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΜΙΖΙΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ????
-
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ.