APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: AKIS στις Ιανουάριος 22, 2007, 07:07:31 μμ

Τίτλος: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: AKIS στις Ιανουάριος 22, 2007, 07:07:31 μμ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΩ ΕΝΑ CAPO ΤΟΥ 04 ΜΕ 22000ΚΜ.ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΟΝ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑΣΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 200ΚΜ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΑΛΙ ΑΔΕΙΑΣΕ.ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕ.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ/ΚΟΙΤΑΓΜΑ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ."Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ?????"ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Η ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΙΟΣ στις Ιανουάριος 22, 2007, 08:06:04 μμ
λογικά είναι η από τον δυναμό σου η τον ανορθωτή αλλά περίμενέ να σου πει ο bill    :bye:
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιανουάριος 22, 2007, 10:45:33 μμ
**Η ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ**

κατά εκεί σε βλέπω.... :(
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ στις Ιανουάριος 23, 2007, 12:07:05 πμ
Μα καλα και εσυ Capo πηγες και πηρες ....
χαλασμενο ειναι πουλατο ......
αν θελεις το αγωραζω να σου κανω χαρη...
ετσι οπως ειναι χαλασμενο σου δινω 2.000
σκεψουτο .... :D
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: harlek στις Ιανουάριος 23, 2007, 01:05:52 πμ
1ον. Μέτρα μόνος σου με ένα πολύμετρο την τάση στους πόλους της μπαταρίας, δουλεύοντας το μοτέρ από το ρελαντί μέχρι τις 5000-5500 σαλ, με τη μηχανή κρύα, αλλά και ζεστή (μετά από βόλτα). Πρέπει σ' ολόκληρο αυτό το φάσμα των στροφών η τάση να είναι μεταξύ 13 και 15V χοντρικά.

2ον. 1000% φταίει το σύστημα φόρτισης. Είτε ο ανορθωτής (το πιθανότερο), είτε τα πηνία, είτε τα καλώδια και οι φίσες σύνδεσής τους.

3ον. Ποιο συνεργείο είναι αυτό που μέτρησε το μοτοσακό και τα βρήκε όλα OK?
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: Ανδρεας στις Ιανουάριος 23, 2007, 01:13:19 πμ
Παράθεση

harlek έγραψε:
1ον. Μέτρα μόνος σου με ένα πολύμετρο την τάση στους πόλους της μπαταρίας, δουλεύοντας το μοτέρ από το ρελαντί μέχρι τις 5000-5500 σαλ, με τη μηχανή κρύα, αλλά και ζεστή (μετά από βόλτα). Πρέπει σ' ολόκληρο αυτό το φάσμα των στροφών η τάση να είναι μεταξύ 13 και 15V χοντρικά.

[color=FF0000]+1[/color]

2ον. 1000% φταίει το σύστημα φόρτισης. Είτε ο ανορθωτής (το πιθανότερο), είτε τα πηνία, είτε τα καλώδια και οι φίσες σύνδεσής τους.

[color=FF0000]+1[/color]

3ον. Ποιο συνεργείο είναι αυτό που μέτρησε το μοτοσακό και τα βρήκε όλα OK?

[color=FF0000]+100[/color]



Υπάρχει και συνεγερμός στο capo? Δοκίμασες να τον βγάλεις εκτός?
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: sxxtas στις Ιανουάριος 23, 2007, 10:25:51 πμ
Εγω ειχα τον ιδιο προβλημα με τον πηγασο μου και το προβλημα ηταν απο τον ανορθωτη.Δεν ειχε καει ο ανορθωτης αλλα τα καλωδια μεσα στις φισες.Κοιτα αν εχουν μαυρισει καθολου οι φισες σου.
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: AKIS στις Ιανουάριος 23, 2007, 11:18:51 πμ
ΠΑΙΔΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΕΤΡΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ 13,7V.
ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕ FULL ΜΠΑΤΑΡΙΑ.ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΜΙΖΙΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ????
Τίτλος: Re: ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Αποστολή από: AKIS στις Ιανουάριος 23, 2007, 01:23:59 μμ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ.