APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Εξοπλισμός Αναβάτη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ανδρεας στις Σεπτέμβριος 12, 2006, 11:32:18 πμ
-
Ζηλέψατε ποτέ τον μεσαίο καθρέπτη των αυτοκινήτων?
Σίγουρα όλους μας έχουν απασχολήσει οι νεκρές γωνίες στους καθρέπτες μας. Πολλές φορές ίσως να μην έχεις το χρόνο να γυρίσεις κεφάλι ή ακόμα και να κουνηθείς για άλλη οπτική γωνία από τον καθρέπτη. Ακόμα και να μην αντιληφθείς κίνδυνο από πίσω σου.
Την λύση βρήκε η Ιταλική εταιρία reevu η οποία κατασκεύασε το πρώτο κράνος με καθρέπτη.
(http://x5.freeshare.us/120fs797557.jpg)
(http://x5.freeshare.us/120fs797496.jpg)
(http://www.reevu.com/images/br.jpg)
Το κράνος χρησιμοποιεί άθραυστα πρίσματα στο εσωτερικό του κράνους και πληρεί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας της ευρωπαϊκής ένωσης, έχει καλό εξαερισμό και χαμηλό θόρυβο (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους). Η τιμή του είναι γύρω στα 400$.
Δεν ξέρω αν το κράνος μπορεί να βρεθεί στην Ελλάδα ακόμα (έχει κυκλοφορήσει στην αγορά εδώ και έναν χρόνο), έστειλα email για να μάθουμε.
-
καλη μαγκια,ουτε καθρευτες ουτε τιποτα
-
Μου απάντησαν ΚΙΌΛΑΣ. :-o
Hi Zeppelin
I have passed your enquiry to our distributor in Greece
Nicola
Άρα υπάρχει dealer... σίγουρα θέλω να το δοκιμάσω αυτό το κράνος.
-
Παιδιά αν και πρώτη φορά το ακούω αυτό είμαι λίγο επιφυλακτικός με τους καθρέπτες γιατί μπορεί να σου αποσπούν την προσοχή και να είναι εν δυνάμει επικίνδυνοι.
Πάντως αν εισάγεται στην Ελλάδα θα ήθελα σίγουρα να το δώ έστω και από περιέργεια
-
Πάντως κάτι δε μου κάθεται καλά.
Αν αναλογιστούμε πχ την διαφορετική κλίση κεφαλιού σε ένα οδηγό onof με έναν οδηγο street πόσο ίδιο θα είναι το οπτικό αποτέλεσμα?
Δηλαδή εννοώ ότι, αν σε μια μηχανή OnOf που συνήθως δεν είμαστε σκυμένοι μπροστά, αλλά με όρθιο σώμα βλέπουμε ευθεία πίσω, σε μια street που εκ των πραγμάτων η οδήγηση είναι σκυφτή πως θα βλέπουμε ευθεία πίσω?
Αν υπάρχει ειδική ρύθμιση των καθρέπτων οκ, αν όχι?
-
Και οταν υπαρχει συνεπιβατης????
-
Το έψαξα λίγο στο internet για reviews. Το κράνος από άποψη βάρους δεν έχει κανένα πρόβλημα καθώς είναι στα συνήθη επίπεδα. Αυτό που γράφει ο φίλος για τη χρήση σε on-off και street φαίνεται πως ισχύει. Το κράνος λειτουργεί σε μηχανές όπου η στάση του σώματος είναι όρθια και όχι σε street όπου ο καθρέφτης συνήθως δείχνει ουρανό. Το άρθρο ανέφερε πως ο καθρέφτης δεν είναι ρυθμιζόμενος αλλά το κράνος της δοκιμής ηταν μάλλον υπό ανάπτυξη καθώς είχε σταλεί ένα χρόνο πριν την εμφάνισή του σε επίπεδο παραγωγής. Πάντως ο συγγραφέας θεωρούσε πως ούτε το παραγωγής θα είναι ρυθμιζόμενο από όσο έκρινε ο ίδιος.
Εγώ νομίζω πως όποιος προτίθεται να ξοδέψει γύρω στα 400 ευρώ σίγουρα θα πρέπει να δοκιμάσει και αυτό το κράνος.
-
Απαντητικό email
Αγαπητέ κύριε,
Εμείς είμαστε οι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι της Reevu στην Ελλάδα. Για
οποιαδηποτε πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε στο παρακάτω τηλέφωνο.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Ι.Γεωργάκης
Moto Hellas Ι. Γεωργάκης Μον/πη Ε.Π.Ε.
Εμπορία Mοτοσυκλετών & Αυτοκινήτων
Κεντρικό: Βριλησσού 1 - Αθήνα Τ.Κ. 114 76
Τηλ: 210 64 64 400 - Fax: 210 64 41 303
Υποκ/μα: Ελ. Βενιζέλου 295 - Καλλιθέα Τ.Κ. 176 74
Τηλ: 210 94 18 400 - Fax: 210 94 18 037
e-mail: [email protected]
[email protected]
Αν περάσει κάποιος από εκεί ας μας πει εντυπώσεις :-)
-
????