APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Εξοπλισμός Αναβάτη => Μήνυμα ξεκίνησε από: silvestercat στις Μάιος 03, 2008, 01:42:23 μμ
-
Δεν ξέρω εαν έχει παίξει :thnk: :thnk: εαν έχει παίξει ξέρετε DELETE :srry:
Μύθος 1: Τα κράνη προκαλούν τραυματισμούς στον αυχένα και το κρανίο.
Πραγματικότητα 1: Έρευνες δείχνουν ότι τα κράνη μειώνουν τους τραυματισμούς στο κρανίο και τη συχνότητα σοβαρών τραυματισμών του αυχένα. Τα κράνη ευθύνονται μόνο για τους 4 στους 100 τραυματισμούς κρανίου και αυχένα που είναι συνήθως μικρής βαρύτητας. Η ανάλυση αυτών των τραυματισμών δείχνει ότι η χρήση του κράνους είχε ως αποτέλεσμα την προστασία από ένα θανατηφόρο ατύχημα με μόνο αντάλλαγμα μια απλή θλάση ή μωλωπισμό.
Μύθος 2: Τα κράνη μειώνουν την ορατότητα.
Πραγματικότητα 2: Τα κράνη που τηρούν τις προδιαγραφές παρέχουν 2100 ορατότητα, ποσοστό που ισοδυναμεί με τη φυσιολογική περιφερική όραση. Στην πραγματικότητα, λιγότερο από 3% της περιφερική όρασης περιορίζεται από ένα κράνος. Ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση οι περισσότεροι μοτοσικλετιστές απλά στρέφουν το κεφάλι τους λίγο παραπάνω αν χρειαστεί, για να ελέγξουν την κίνηση.
Μύθος 3: Τα κράνη μειώνουν την ακουστική οξύτητα.
Πραγματικότητα 3: Ένας μοτοσικλετιστής που φοράει κράνος ακούει το ίδιο καλά ή ακόμα καλύτερα από κάποιον που δεν φοράει. Ο θόρυβος του ανέμου ή της μηχανής είναι ισχυρός και άλλα σημαντικά ηχητικά μηνύματα πρέπει να είναι πιο δυνατά για να ακουστούν από κάποιον που δεν φοράει κράνος. Αυτό σημαίνει ότι, οποιοδήποτε ήχος μπορεί να ακουστεί πάνω από τον αέρα και τη μηχανή χωρίς το κράνος, μπορεί να ακουστεί και αν φοράει κράνος.
Μύθος 4: Τα κράνη προστατεύουν μόνο μέχρι την ταχύτητα των 20 χλμ/ώρα, αφού σε αυτή την ταχύτητα γίνονται οι δοκιμασίες σύγκρουσης.
Πραγματικότητα 4: Τα κράνη δοκιμάζονται σε αυτή την ταχύτητα, αλλά σχεδιάζονται για να αντέχουν σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Οι δοκιμασίες σύγκρουσης γίνονται με ταχύτητα 50 χλμ/ώρα, οι ζώνες ασφαλείας όμως μας προστατεύουν και σε ατυχήματα με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μύθος 5: Τα ατυχήματα με μοτοσικλέτες αντιπροσωπεύουν το μικρότερο ποσοστό των ατυχημάτων, αφού οι μοτοσικλέτες αποτελούν το μικρότερο ποσοστό των οχημάτων.
Πραγματικότητα 5: Οι μοτοσικλέτες αποτελούν στη χώρα μας το 37% όλων των κυκλοφορούντων οχημάτων (επιβατικά, λεωφορεία, φορτηγά κλπ), ενώ τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσικλέτες ξεπερνούν το 20% ποσοστό κατά πολύ μεγαλύτερο σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επίσης, ο κίνδυνος θανατηφόρου ατυχήματος υπολογίζεται ότι είναι 20 φορές μεγαλύτερος στους μοτοσικλετιστές από ότι στους επιβάτες αυτοκινήτων.
Μύθος 6: Ο νόμος για τη χρήση του κράνους είναι παρέμβαση στην ελευθερία του ατόμου.
Πραγματικότητα 6: Στην πραγματικότητα η μη χρήση κράνους δίνει την ελευθερία στο μοτοσικλετιστή να ρισκάρει και να παίζει με το θάνατο και την αναπηρία. Μπορούν όμως οι οικογένειες των τραυματισμένων και η κοινωνία να αντέξουν το τεράστιο οικονομικό, ψυχολογικό και ιατροκοινωνικό κόστος; Πως μπορούμε να ανακουφιστούμε από την αιμορραγία που προκαλεί η απώλεια τόσων ζωών; Από τη στιγμή του ατυχήματος η κοινωνία του παρέχει ιατρική περίθαλψη, του δίνει άδεια από την εργασία για το χρόνο αποκατάστασης της βλάβης και αν ο τραυματισμός του προκαλέσει μόνιμη αναπηρία, έχει ισόβια την ευθύνη. Είναι αδιανόητο λοιπόν να κατανοούμε κάποιον που σκέφτεται ότι ένας τέτοιος νόμος αφορά μόνο αυτόν.
ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ
Ποιος δεν το ξέρει!!!
Το κράνος μπορεί την κατάλληλη στιγμή να γίνει ο φύλακας άγγελός σου. Γι΄ αυτό μην το αποχωρίζεσαι ποτέ.
Γιατί δεν χρησιμοποιείς την κοινή λογική;
Αν κάποιος επρόκειτο να σε χτυπήσει στο κεφάλι με ένα μπαστούνι, θα προτιμούσες να φορούσες κράνος ή όχι;
Πηγη: iatronet.gr
__________________
Η τύχη χτυπά μόνο μια φορά την πόρτα μας, αλλά η ατυχία έχει μεγαλύτερη υπομονή
-
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
:brv: :brv: :brv: :brv: :brv:
-
:brv: :a011 :kalo: :bye:
-
σαφώς οι μύθιοι είναι βλακίες και σαφώς η πραγματικότητα είναι γεγονός.....πολύ καλό το άρθρο.... :kalo:
-
Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα από το 1998 που ενημερώθηκα τελευταία από γιατρό με διατριβή στο θέμα κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις που έλεγε μεταξύ άλλων ότι το 40% από τα θύματα που πέθαναν από κρανιοεγκεφαλική ενώ φορούσαν κράνος πεθαναν από κακή σχεδίαση ή χρήση του κράνους.Δεν ξέρω για ποιό μύθο μιλάτε εσείς αλλά εγώ τον πιστεύω γι αυτό και προσέχω τι κουβαδάκι βάζω στο κεφάλι μου.Και προσοχή και στο μέγεθος γιατί ένα μεγάλο κράνος δεν προστατεύει όπως πρέπει.!!!!
-
το αρθρο ειναι πολυ καλο και μπραβο σου φιλε.βεβαια οταν αγοραζουμε κρανος πρεπει να περνουμε και το καταλλιλο μεγεθος,και ποιοτητα για να μας προστατεψει πληρως.εγω παντως δεν θα μεινω στους μυθους,αλλα στην πραγματικοτητα.εαν 19 ιανουαριου 2008 δεν φοραγα κρανος η ΦΥΤΟ θα ειμουν η ΝΕΚΡΟΣ με 2 παιδακια χωρις πατερα.για μενα αυτη ειναι η πραγματικοτητα,και την σεβομαι απολυτα.
-
:a011
:kalo: :kalo:
-
Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα από το 1998 που ενημερώθηκα τελευταία από γιατρό με διατριβή στο θέμα κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις που έλεγε μεταξύ άλλων ότι το 40% από τα θύματα που πέθαναν από κρανιοεγκεφαλική ενώ φορούσαν κράνος πεθαναν από κακή σχεδίαση ή χρήση του κράνους.Δεν ξέρω για ποιό μύθο μιλάτε εσείς αλλά εγώ τον πιστεύω γι αυτό και προσέχω τι κουβαδάκι βάζω στο κεφάλι μου.Και προσοχή και στο μέγεθος γιατί ένα μεγάλο κράνος δεν προστατεύει όπως πρέπει.!!!!
Κι αυτό σωστό! :ohyes:
-
:brv: :brv: :brv: πάντα ενημερωμένος ο silvestercat
-
Σμφωνω με ολους σας εγω θα χαρακτηριζα το κρανος σαν το οξυγονο που αναπνεουμε :ohyes:
-
:brv:πολυ καλο :kalo:
Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα παιδια ,γι'αυτο,ΟΥΤΕ ΜΕΤΡΟ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ !!!
-
+100000000000!!!!!!!!!!
:kalo: :kalo: :kalo:
-
φιλε silvestercat εχεις απολυτο δικαιο μακαρι την αναφορα σου αυτη να την ελεγε καποιος στην τηλεοραση
εκει δηλαδη που εχει προσβαση το ευρυ κοινο και να παψουν να ακουγονται ανακριβειες
-
ετσι μπραβο.το σωστο να λεγετε παντα κρανος.ακομα και αν πηγαινουμε στο περιπτερο να παρουμε τσιγαρα.φορατε ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ!!!!!!
-
:kalo: swstos silvestercat..pote sto polemo xwris kranos :bye:
-
Μύθος 6: Ο νόμος για τη χρήση του κράνους είναι παρέμβαση στην ελευθερία του ατόμου.
Πραγματικότητα 6: Στην πραγματικότητα η μη χρήση κράνους δίνει την ελευθερία στο μοτοσικλετιστή να ρισκάρει και να παίζει με το θάνατο και την αναπηρία. Μπορούν όμως οι οικογένειες των τραυματισμένων και η κοινωνία να αντέξουν το τεράστιο οικονομικό, ψυχολογικό και ιατροκοινωνικό κόστος; Πως μπορούμε να ανακουφιστούμε από την αιμορραγία που προκαλεί η απώλεια τόσων ζωών; Από τη στιγμή του ατυχήματος η κοινωνία του παρέχει ιατρική περίθαλψη, του δίνει άδεια από την εργασία για το χρόνο αποκατάστασης της βλάβης και αν ο τραυματισμός του προκαλέσει μόνιμη αναπηρία, έχει ισόβια την ευθύνη. Είναι αδιανόητο λοιπόν να κατανοούμε κάποιον που σκέφτεται ότι ένας τέτοιος νόμος αφορά μόνο αυτόν.
Θα συμφωνήσω με όλα τα παραπάνω και θα προσθέσω ότι είναι η απόλυτη ανοησία να μην φοράς κράνος.
Θα μου επιτρέψετε όμως να διαφωνήσω με τον 6ο μύθο και πιο συγκεκριμένα με τα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί ο συντάκτης. Φοράμε κράνος γιατί αγαπάμε τον εαυτό μας και τους οικείους μας που δεν χρωστάνε σε τίποτα να πληρώνουν την ανοησία μας. Όμως δεν μπορώ να δεχτώ ότι ποινικοποιούμε μια συμπεριφορά για κοινωνικούς και οικονομικούς λόγους. Και εξηγούμαι : Πόσους νεκρούς έχουμε κάθε χρόνο από μη χρήση κράνους και πόσους από το κάπνισμα? Φαντάζομαι ότι οι νεκροί από το κάπνισμα είναι πολλοί περισσότεροι. Άρα με την ίδια λογική θα έπρεπε το πρόστιμο για το κάπνισμα να είναι αρκετά τσουχτερό όπως επίσης και το πρόστιμο για την διατροφή μας με λιπαρές τροφές που σκοτώνουν πολύ περισσότερο κόσμο από καρδιαγγειακές παθήσεις. Αυτό γιατί όλες οι παραπάνω πράξεις είναι ξεκάθαρα πράξεις αυτοπροσβολής στις οποίες οι νομοθετικοί περιορισμοί πρέπει πάντα να σταθμίζονται.
Με τα παραπάνω θέλω να κάνω σαφές ότι θα έπρεπε η παιδεία μας σε σχέση με την χρήση του κράνους να είναι αυτή που θα επιβάλλει στον καθένα μας την χρήση του και όχι επιχειρήματα του τύπου "τι φταίμε εμείς οι υπόλοιποι να πληρώνουμε τη χαζομάρα του καθενός".Απλώς για άλλη μια φορά συγχέονται τα όρια ανάμεσα ανάμεσα στην ατομική ελευθερία και το δημόσιο συμφέρον.
Τέλος, συμφωνώ ότι το άρθρο είναι πολύ καλό και είμαι υπέρ οποιασδήποτε καμπάνιας για τη χρήση κράνους. Όμως θα ήθελα από τους συντάκτες του άρθρου να υποστηρίξουν το θέμα τους με περισσότερο λογικοφανή επιχειρήματα. Έχουμε φτάσει να θεωρούμε τον περιορισμό των ελευθεριών μας ως τον μόνο τρόπο για την επίλυση των προβλημάτων μας και έχουμε παραμερίσει τα πάντα. Να αναφέρω μόνο ότι πολλές Αμερικάνικες πολιτείες αν θυμάμαι καλά έχουν θεσμοθετήσει προαιρετική τη χρήση του κράνους, αυτοί οι ίδιοι που διατηρούν σε ισχύ την θανατική ποινή και τους κοροιδεύουμε για πολλά άλλα. Θα ήθελα η χρήση του κράνους να είναι προαιρετική και να είναι βαθιά σφηνωμένο στο κεφάλι μας ότι πρέπει να το φοράμε για τους σωστούς λόγους και όχι γιατί φοβόμαστε το πρόστιμο.
Νίκος
ΥΓ. Σόρρυ για το εύρος του πόστ. Είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση και επιχειρηματολογία.
-
Με πρόλαβες ήθελα να το βάλω σε άλλο ποστ.
είναι σχεδόν αισχρό να χρησιμοποιούν την χρησιμότητα και την αναγκαιότητα του κράνους για να εμπλουτίζουν τον κρατικό προϋπολογισμό!!
Είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο άλλοστε που πρϋπολογίζει τις τροχαίες παραβάσεις, τις θεωρεί δεδομένες.
Το κράνος ναι πρέπει να το φοράμε Π Α Ν Τ Α!!!!!! αλλά γιατί θα πρέπει να πληρώνει τόσα πολλά αυτός που δεν το κάνει?????
Η κλασική δικαιολογία για αυτούς που υποστιρίζουν το νόμο είναι τα έξοδα που κάνει ο κρατικός μηχανισμός για νοσηλεία και συντάξεις κτλ.
τότε ας απαγορεύσουν και το κολύμπι σε αυτούς που έχουν φάει, να κλείσουν τα σουβλατζίδικα και τα φαστ φουντ, να σταματήσουν την παραγωγή τσιγάρων και τόσα άλλα που μπορώ να γράφω μέχρι αύριο!!!!!
Το αν θα φοράμε κράνος ή όχι είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και αποφαση του καθενα!!
Στο φινάλε δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που δεν παραδέχεται ότι το κράνος σε πολύωρη μακροχρόνια χρήση βλάπτει.......(αν θέλουμε να τραβήξουμε τα πράγματα) τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά!
Βαρέθηκα πραγματικά να ζω σε ένα κράτος που με βλέπει σαν κινούμενο πενηντάευρο!!!
-
Εγώ λέω να το στείλουμε στους Muthbasters :se:.
-
Νικος650
+100000000000
-
Εγώ λέω να το στείλουμε στους Muthbasters :se:.
εγώ πάλι λέω να φοράμε ότι φοράει ο De Punie
Πέρσι από τους 17 αγώνες στους 14 έπεσε :P
:tez:
-
Εγώ λέω να το στείλουμε στους Muthbasters :se:.
εγώ πάλι λέω να φοράμε ότι φοράει ο De Punie
Πέρσι από τους 17 αγώνες στους 14 έπεσε :P
:tez:
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :roler: :roler: :roler: :roler:
-
Πράγματι πολύ καλό το άρθρο και λέει την αλήθεια, μόνο που στην Ελλάδα όλοι οι νόμοι πρώτα έχουν φοροεισπρακτικό χαρακτήρα και μετά όλα τα άλλα.
Κανείς καλύτερα απο μένα δεν μπορεί να ξέρει γιατι δεν το φοράω όταν δεν το φοράω και τον τρόπο που θέλω να κινηθώ,κάτι σαν σε ποδήλατο ας πούμε!!!
Το ρίσκο πάντα είναι στην ζωή μας ένα στοιχείο που μας χαρακτηρίζει και κάνει τον καθένα διαφορετικό αρκεί να είναι στα πλαίσια της λογικής και όχι του παραλόγου,και για τους περισσότερους απο αυτούς δεν θα έπρεπε κανονικά να οδηγούμε μοτό αλλά ούτε καν ποδήλατο.Γιατί δεν γράφουν τούς ποδηλάτες !!!Έχουν μεγαλύτερη παθητική ή ενεργητική ασφάλεια απο μία μοτό ή μήπως ο εξοπλισμός τους είναι εγκεκριμένος!!!
Έχουμε όλοι πολλά παραδείγματα που έχουν γράψει ανθρώπους που πραγματικά πάντα είναι με το γράμμα του νόμου και δεν φορούσαν κράνος για μια απόσταση 500 μέτρων απο το σπίτι τους, βέβαια θα πρέπει να παραδεκτώ ότι πλέον σου δίνουν το δικαίωμα να διαλέξεις το κλήσμα σου συγνώμη την κλήση σου ήθελα να πω π.χ. για όχι σωστή τοποθέτηση πινακίδας,καθρέπτες κ.τ.λ. ότι θέλεις αρκεί να πληρώσεις και φυσικά με έκπτωση 50% εντός 10 ημερών.Παιδιά δεν ξέρω αν θα πρέπει να βάλω τα γέλια ή τα κλάματα το μόνο που ξέρω είναι οτι βάζω το κράνος μου και τους χαιρετώ.Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.