Eίναι ωραίο κρανάκι σίγουρα , το χάζευα στο Λεωνίδιο άσε που σε καταλάβαινα από μακρυά ότι είσαι εσύ στο οδοιπορικό με αυτό . :P
Ο θόρυβος είναι το μεγάλο μείον σε αυτά τα κράνη στις μεγάλες ταχύτητες , γιαυτό και κυρίως προορίζονται για dual sport χρήση που η ταχύτητες είναι σαφώς μικρότερες . Θόρυβο όμως έχουν και τα κανονικά κράνη πλην ελαχίστων πανάκριβων περιπτώσεων , οποτε είναι κάτι που συνηθίζεται . ;)
Πολλοί τα προτιμούν τα τελευταία χρόνια , και αρχίζουν ολοένα και βγαίνουν περισσότερα μοντέλα στη κατηγορία αυτή . :D
Γλυκοκοιτάζω κάποια είναι η αλήθεια , και το δικό σου είναι ενδιαφέρον αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω καποια στιγμή και τη ( λεγόμενη ) ποιότητα ενώς schubert στην ηχομόνωση . :ohyes:
Η Caberg είναι μια εταιρεία η οποία προσφέρει πολύ καλό value for money και ειδικεύεται στα flip-up. Σαν κάτοχος του ego (full-face) στην κατηγορία κάτω από 200€, δύσκολά θα βρεις κράνος να προσφέρει
pinlock,
αεραγωγό οροφής,
ζελατίνα ήλιου,
επιρίνιο,
υποσιαγώνιο,
πλήρως αφαιρούμενα / πλενόμενα μαξιλαράκια
και ταυτόχρονα να σε πείθει με την ποιότητα αυτών... Χαίρομαι που σου βγήκε καλό Άρη, εγώ φαντάσου το ξανα-αγόρασα όταν μου το κλέψανε!
Γιωργο καλημερα ρε φιλε. Εγω τα σπαστα κρανη ποτε δεν τα συμπαθουσα να σου πω την αληθεια μου ,μεχρι που ειδα και φορεσα αυτο!
Επισης παντα ημουν επιφυλακτικος με το κομματι της ασφαλειας τους σε σχεση με ενα κλειστο που σιγουρα ενα κλειστο παρεχει μεγαλυτερη ασφαλεια ,αλλα μου εφυγαν οι πολλοι ενδιασμοι οταν το επιασα στα χερια μου και καταλαβα οτι προκειται για ενα στιβαρο κρανος που δεν θα ανοιξει αν δεν το πατηθει τερμα μεσα το κουμπι σε περιπτωση πτωσης (χτυπα ξυλο).
Τελικα μονο αν δοκιμασεις σε διαφορες συνθηκες κατι μπορεις να φερεις εμπεριστατωμενη αποψη γι αυτο και να το κρινεις. Εγω αυτο καταλαβα γιατι παντα τα σνομπαρα τα σπαστα κρανη και να που μου γυρισε μπουμερανκ.
Γλυκοκοιτάζω κάποια είναι η αλήθεια , και το δικό σου είναι ενδιαφέρον αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω καποια στιγμή και τη ( λεγόμενη ) ποιότητα ενώς schubert στην ηχομόνωση . :ohyes:
Γιώργο όσον αφορά το θέμα ηχομόνωση των schuberth θα σου πω ώς κάτοχος ενός S1 pro ότι σίγουρα ειναι πιο ήσυχο απο shoei xr1100 και scorpion exo 750 ίσως λόγω του τουριστικού σχεδιασμού. Έχει πολύ καλή ροή αέρα και το καλοκαίρι παρόλο που είναι fullface δεν κουράζει. Το χειμώνα δε με την προσθήκη υποσαγωνίου (που ειναι αφαιρούμενο) έχεις απόλυτη μόνωση.Αλλά ως μειονέκτημα θαρρώ το βάρος του 1.6 kg το οποίο φαίνεται στα μεγάλα ταξίδια ή σε καταστάσεις κακοκαιρίας και αέρηδων στο δρόμο, που όταν αρχίσει να σου κουνάει το κεφάλι θες να το βγάλεις... όπως επίσης και το γεγονός ότι η ζελατίνα του ειναι εύθραυστη και ακριβή να αντικατασταθεί.Φίλος με Schuberth Concept (το αντίστοιχο σπαστό) ήταν επίσης ευχαριστημένος απο άποψη θορύβου Αν έλεγα να αγόραζα κράνος ξανά απο την αρχή πιθανά να προσανατολιζομουν σε κάτι πιο ελαφρύ και ας θυσίαζα λίγο θόρυβο παραπάνω
Δεν έχω δοκιμάσει η αλήθεια είναι ποτέ κράνη ακριβά , όπως είναι το xr1100 ή κάποιο άλλο αντίστοιχο . :thnk:
Είχα χρόνια ένα s800 που επιβίωσε και από μεγάλη στούκα και το οποίο ακόμα το έχω ως 2ο εντός πόλης
και κατόπιν ένα s900 που ενώ το πήρα για καλύτερο η αίσθηση μου είναι ότι είναι υποδυέστερο από το ταπεινό s800 ( μιλάω για shark πάντα) .
Και τα δύο βέβαια s800 και s900 είναι σε αυτά τα γραμμάρια που αναφέρεις δλδ 1500 + και η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν με κούρασαν λόγο βάρους , χωρίς όμως να έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο ελαφρύτερο για να έχω μέτρο σύγκρισης .
Θέλω να καταλήξω δλδ ότι το schubert αν όντως είναι πιο αθόρυβο , δεν νομίζω να με προβληματίσει το βάρος του μιας και είμαι συνηθισμένος σε αυτά τα γραμμάρια . :D
Με ποιο Schuberth λές? Εγω το έχω το Gt-Air και όταν πήγα να το πάρω πήγα με το σκεπτικό να πάρω το πιο αθόρυβο κράνος της αγοράς και είχα 2 επιλογές : Shoei GT-Air και Schuberth c3 pro και τελικά πήγα στο Shoei που μου έκατσε καλύτερα στο κεφάλι μου. Διάβασα και είδα πολλά reviews και όλα έλεγαν οτι το Shoei είναι ελάχιστα καλύτερο μάλλον λόγω full face.
Με ποιο Schuberth λές? Εγω το έχω το Gt-Air και όταν πήγα να το πάρω πήγα με το σκεπτικό να πάρω το πιο αθόρυβο κράνος της αγοράς και είχα 2 επιλογές : Shoei GT-Air και Schuberth c3 pro και τελικά πήγα στο Shoei που μου έκατσε καλύτερα στο κεφάλι μου. Διάβασα και είδα πολλά reviews και όλα έλεγαν οτι το Shoei είναι ελάχιστα καλύτερο μάλλον λόγω full face.
Θοδωρή το Shoei GT-Air θα έπρεπε να το συγκρινεις με το Schuberth S2 που ειναι της ίδιας κατηγορίας. KAI AKOMH ΚΑΛΥΤΕΡΑ το SR1!
To S2 ήταν αρχικά στις επιλογές μου αλλά έψαχνα το πιο "αθόρυβο" κράνος μιας και είχα σοβαρό πρόβλημα με το αυτί εκείνη την περίοδο(έφτιαξε κατα 90% δόξα τον θεό) και αυτό δεν ήταν τόσο μιας και αν θυμάμαι καλά οι αεραγωγοί πίσω δεν κλείνουν. Το SR1 είναι επίσης χειρότερο σε αυτό το κομμάτι αλλά και σε άλλο οικονομικό επίπεδο. Κορυφαία κράνη σίγουρα αλλά θεωρητικά τουλάχιστον όχι τόσο αθόρυβα όσο το Gt-Air αν και στο θέμα θόρυβος δεν παίζει μόνο το κράνος ρόλο.
για να το μαζέψουμε μιας και έχει ενδιαφέρον η άποψη σου , και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει ως ένα εν δυνάμη μελλοντικό αγοραστή :ohyes:
λες ότι σε θέμα ηχομόνωσης το shoei είναι καλύτερο από οποιοδήποτε schubert ? Σωστά ?
Να σε προβοκάρω και λίγο :P , έχεις δοκιμάσει τα schubert με τα οποία συγκρίνεις ή έχεις αρκεστεί μόνο σε ιντερνετικές απόψεις ?
Δεν με προβοκάρεις αγορίνα μιας και κάλυψα τον πωπώ μου λέγοντας οτι "θεωρητικά" είναι καλύτερο στον θέμα του θορύβου και οτι παίζουν και άλλα πράγματα στο θέμα. Μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα για δοκιμή στα κράνη αλλά είναι δύσκολο έως απίθανο και γι'αυτό στηριζόμαστε στα πολλά reviews του internet βρε συ. Επίσης σίγουρα τα κράνη αυτά πάνω κάτω θα είναι το ίδιο αθόρυβα μιας και μιλάμε για περιοχές των 85db δηλαδή θορύβους που ακούμε σε μια πόλη η ενα αυτοκίνητο που δουλεύει και άρα καταλαβαίνεις οτι μιλάμε για πολύ "αθόρυβα" κράνη. Πάντως όταν το έβαλα καταλάβα τεράστια διαφορά στον ήχο, αλλά τεράστια λέμε. Αλλά του το γαμήσαμε του Άρη το θέμα ρε συ.
και μετά από 5 μέρες θα ήταν στα αζήτητα . :ohyes:
Έτσι γράφονται και 4-5 πράγματα που μένουν και βοηθούν τον όποιο ψάχνει .
Τώρα μια αλλαγή του τίτλου σε '' Κράνοι και κριτικές '' θα ήταν πιο σωστός , αλλά είναι θέμα του Άρη αν θέλει να τον αλλάξει ή να σβηστουν όλα σαν spam . ;)
Ρε σεις γραψτε οτι γουσταρετε κουβεντα κανουμε! Θα ηταν καλο τοτε το θεμα να παρει τιτλο "Γενικη συζητηση κρανων" ή κατι παρομοιο ωστε να εχουμε μαζεμενες πληροφοριες και γνωμες περι του θεματος. Το καλυτερο θα ηταν βεβαια να γινουν υποκατηγοριες με καθε μαρκα αλλα επειδη θα γεμισουμε θεματα ,ας συζηταμε εδω για tips και γνωμες ωστε να βοηθησπυμε οσο μπορουμε και τους υποψηφιους αγοραστες!
Θα παρακαλουσα λοιππν να αλλαξει ο τιτλος και να συνεχισουμε να συζηταμε. Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
Ρε σεις γραψτε οτι γουσταρετε κουβεντα κανουμε! Θα ηταν καλο τοτε το θεμα να παρει τιτλο "Γενικη συζητηση κρανων" ή κατι παρομοιο ωστε να εχουμε μαζεμενες πληροφοριες και γνωμες περι του θεματος. Το καλυτερο θα ηταν βεβαια να γινουν υποκατηγοριες με καθε μαρκα αλλα επειδη θα γεμισουμε θεματα ,ας συζηταμε εδω για tips και γνωμες ωστε να βοηθησπυμε οσο μπορουμε και τους υποψηφιους αγοραστες!(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji6.png)
Θα παρακαλουσα λοιππν να αλλαξει ο τιτλος και να συνεχισουμε να συζηταμε.(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji41.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji106.png) Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
Aς αρχισουμε απο τα βασικά λοιπον, ΠΩΣ να διαλέγετε το ΣΩΣΤΟ νουμερο για κράνος! ;) :P
Θα παρακαλουσα λοιππν να αλλαξει ο τιτλος και να συνεχισουμε να συζηταμε.(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji41.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji106.png) Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
To εχω υπο παρακολουθηση. Το ιδανικο θα ηταν να ξηλωνα μονο το αρχικο μυνημα σου και να εμπαινε σε μια νεα κατηγορια που θα εφτιαχνε ο makis, με τιτλο ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΗ-ΜΗΧΑΝΗΣ. Το προβλημα ειναι οτι δεν θα το ακολουθησουν πολλοι το παραδειγμα σου γιατι θεωρουν οτι χρειαζεται αρκετο χρονο για να γραφτει ενα μινι review. Μενει ως εχει λοιπον προσωρινα.
Θα γραψω με την πρωτη ευκαιρια και γω για το suomy apex που εχω ακομα στην κατοχη μου λιγο περισσοτερο καιρο για να εμπλουτιστει κι αλλο το θεμα. Για μενα ειναι καλο και σημαντικο να ενημερωνετε ενας νεος αγοραστης αν υπαρχει η δυνατοτητα και απο εδω μεσα με τον καιρο.
Ωραιος Κοσμα. Πιστευω οτι η συζητηση γενικα περι κρανων ειναι ενα κομματι μεγααααλης συζητησης που εχει να κανει κυριως με το καταλληλο κρανος αναλογα παντα τον τυπο της μηχανης. Πχ μπορει να εχει καποιος το σουπερ ντουπερ κρανος των 1000+ ευρω και απλα να μην κανει δουλεια στην μηχανη του. Και εκει ξεκινανε και τα παραπονα για εταιριες ,μοντελα κλπ κλπ ενω στην ουσια ηταν μια λαθος επιλογη. Εγω πχ πριν παρω το suomy sketch διαβαζα ενα μηνα περιπου σε διαφορα site και φορουμ εντος και εκτος Ελλαδας για την σωστη επιλογη κρανους αναλογως την μηχανη που εχεις στην κατοχη σου. Ολα αυτα αν θες βεβαια να ειναι πραγματικα λειτουργικο το κρανος απο θεμα ροης αερα,εξαερισμου θορυβου κλπ που θα αγορασεις και οχι απλα για να το φορας. Και φυσικα μετα απο αυτο ειναι το τι κελυφος θα επιλεξεις που αυτο εχει να κανει με το ποσο κοστολογεις το κεφαλι σου πιστευω.
Σε εμενα πριν επαιζε ρολο το θεμα γουστου και μονο που στην τελικη δεν εκανε την δουλεια που επρεπε να κανει με βαση το τι οδηγω
Θα σας πρωτεινα να ρίξετε και μια ματιά sta mt εγω πηρα το mt revenge reaper με το gps locator και εκτός οτι εχει 5* ειναι και πολυ ωραίο??και στην οδήγηση
Εγω παντός παιδιά μιας Και με έπιασε η τρέλα. Να γίνω πιο δραστήριος μηχανόβιος πήγα και πηρα αυτο.με τεχνολογία NFC πέντε αστέρια..και με μια φιμέ ζελατινα τίμιο για τα λεφτά του και πολύ ωραίο..ΚΑΤ εμε.. http://youtu.be/bv2_XL7cRog (http://youtu.be/bv2_XL7cRog)
Εγώ το μόνο που θα προσθέσω είναι ότι δεν οδηγαμε ποτέ με ανοιχτό το κράνος. Το βλέπουμε αυτό και στο βίντεο που έχει βάλει ο Άρης,όταν είναι ανοικτό δεν μας παρέχει το 100% της ασφάλειας για το οποίο έχει κατασκευάστει. Και αν διαβάσουμε τις οδηγίες χρήσης μας λέει ότι το κράνος πρέπει να είναι πάντα κλειστό κατά την διάρκεια της οδήγησης.
Επίσης να συμπληρώσω ότι, ότι κράνος και να πάρεις ο θόρυβος είναι θόρυβος και η λύση είναι μόνο μία... ωτασπίδες ;) Οπότε μην δίνεται και μεγάλη σημασία σε αυτό το κομμάτι θα έλεγα... τουλάχιστον εγώ, εκεί έχω καταλήξει με τα χρόνια.
Επίσης να συμπληρώσω ότι, ότι κράνος και να πάρεις ο θόρυβος είναι θόρυβος και η λύση είναι μόνο μία... ωτασπίδες ;) Οπότε μην δίνεται και μεγάλη σημασία σε αυτό το κομμάτι θα έλεγα... τουλάχιστον εγώ, εκεί έχω καταλήξει με τα χρόνια.
κανοντας μια αναζητηση για κρανη, και με δεδομενο οτι δεν μπορω να δωσω πανω απο 250 ευρω, ειχα σαν επιλογες Nolan N87 και HJC FG-ST. και τα δυο παιζουν λιγο κατω απο αυτο το οριο
τωρα εριξα μια γρηγορη ματια στο helmetcity και ειδα οτι εχουν σε clearance το Shoei XR1100 στα 229 ευρω, το οποιο ηταν και το προηγουμενο κρανος μου και ημουν απολυτα ικανοποιημενος. βρηκα επισης Schuberth S2 στα 229 ευρω και αυτο.
τι θα προτεινατε αναμεσα στα 4? ενα πιο συγχρονο κρανος χαμηλης κατηγοριας, ή ενα λιγο παλιοτερο που ηταν ομως μεσης-υψηλης κατηγοριας? ή ισως κατι τελειως διαφορετικο???
Large μαλλον. Ειμαι στα 61 εκατοστά περίπου. Οριακά ανάμεσα σε L-XL Στο shoei ήμουν στο large παντως
Και τι μηχανάκι έχεις. ?
Δεν έχω. Ψάχνω για caponord Παλιά είχα fazer 600 και με αυτό χρησιμοποιουσα το shoei και με ικανοποίησε πλήρως. Θα ήθελα πολύ να μπορούσα να δώσω ξανά 400-500 ευρώ για ένα καλό κράνος, αλλά μαζεύονται πολλά. Κράνος μπουφάν, παντελόνι γάντια κλπ και δεν βγαίνω, γιαυτό και σκέφτομαι για xr1100 ξανά αφού το βρίσκω σε αυτή την τιμη
εως προσφατα ειχα το rsr2 shark ρεπλικα http://www.triumph675.net/forum/attachment.php?attachmentid=10611&d=1250524130 αλλα μιας και μου έπεσε και έσπασε... πηρα το σπαρταν(σε ασπρο μαυρο) της ιδιας εταιρίας,με το που βγήκε. http://media.motorbox.com/image/casco-shark-spartan/5/3/2/532457/532457-16x9-lg.jpg
λιγο που το δοκιμασα μεχρι πατρα,το σπαρταν ειναι πολυ ανετο,το ρσρ2 ενταξει ηταν πολυ κλειστο αλλα ειναι και τα 2 τοσο ελαφρια που δε καταλαβινεις τπτ,to eixa na parv ayto http://media.virbcdn.com/cdn_images/resize_1600x1600/94/07905dbfe9c40059-agv_ax8_evo_naked_carbon_fiber_helmet.jpg αλλα δε διάβασα και πολυ καλα λόγια,οποτε κατέληξα στον σπαρτιατη.
εως προσφατα ειχα το rsr2 shark ρεπλικα http://www.triumph675.net/forum/attachment.php?attachmentid=10611&d=1250524130 αλλα μιας και μου έπεσε και έσπασε... πηρα το σπαρταν(σε ασπρο μαυρο) της ιδιας εταιρίας,με το που βγήκε. http://media.motorbox.com/image/casco-shark-spartan/5/3/2/532457/532457-16x9-lg.jpg
Πολύ επιθετικό σουλούπι για τα γούστα μου για να είμαι ειλικρινής. Αν σκεφτείς ότι σκεφτόμουν μέχρι και nolan N104 ανοιγομενο, καταλαβαίνεις :)
Δηλαδή άμα πέσει με κάποια χιλιόμετρα τι θα πάθει θα ανοίξει σαν καρπούζι. ? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: Fider και πάλι Fider. .. :kalo: :kalo: :kalo:
και σε κάποιον αεραγωγό ή καπάκι βλέπω το ράγισμα...Γενικά, είναι δύσκολο να "χαλάσει" ένα κράνος επειδή μας έπεσε από το χέρι. Αεραγωγοί, ναι μπορεί να σπάσουν, αλλά το κέλυφος δεν παίζει να σπάσει τόσο εύκολα! Τώρα βέβαια, περί ορέξεως...
Για το παιδί παραπάνω που ρωτάει για κράνος, στο helmetcity Παίζει νομίζω και RPHA 10 plus στα 180Ε νομίζω....Τιμιότατο κρανάκι, ειδίκα σε αυτά τα λεφτά!
1000% είναι το χρώμα μόνο δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κέλυφος.... ΓΙΑΤΙ εάν είναι κέλυφος πέτα και το καινούργιο που πήρες πριν σου ξανά πέσει από τον καθρέφτη. !!!
H πτώση εξ ιδίου ύψους(δηλαδή αν εμείς πέσουμε απλά οχι με τρέξιμο κλπ) όπως αυτή που έπαθε το κράνος έχει υπολογιστεί περίπου στα 15-20χλμ. Δεν είναι ικανή να επιφέρει θαρρώ βλαβη στο κράνος παρα μόνο στο χρώμα και στο βερνίκι. Δεν πιστέυω οτι υπάρχει κράνος που να μην έχει πέσει τουλάχιστον μια φορά απο τέτοιο ύψος. Αν έχεις αμφιβολίες ξύσε λίγο το βερνίκι και θα δείς οτι το κάλυφος είναι μια χαρά απο κάτω. Απο την φωτογραφία εγω καταλαβαίνω οτι απλά έφυγε η πρώτη στρώση του χρώματος απο πανω και έχει κάνει ρωγμή το βερνίκι του και τίποτα άλλο. Το έχω πάθει και εγώ σε μέτριο κράνος γιατι τα SHOEI και τα ARAI με ανώτερη ποιότητα βαφής δεν καταλαβαίνουν απο τέτοιες πτώσεις στο χρώμα τους.
Από τα κράνη που έχουν γραφτεί μέχρι τώρα θα ξεχωρίσω τα Arai - Shoei γιατί όλα τα μοντέλα τους είναι fiber με πολύ ισχυρό κέλυφος καλός εξαέρισμος και το σημαντικότερο made in Japan.
Και αφού είχες το shoei και είσαι ευχαριστημένος δεν βλέπω τον λόγο να μην το ξανά πάρεις. ????
Από τα κράνη που έχουν γραφτεί μέχρι τώρα θα ξεχωρίσω τα Arai - Shoei γιατί όλα τα μοντέλα τους είναι fiber με πολύ ισχυρό κέλυφος καλός εξαέρισμος και το σημαντικότερο made in Japan.
Και αφού είχες το shoei και είσαι ευχαριστημένος δεν βλέπω τον λόγο να μην το ξανά πάρεις. ????
Οοοοοοοοχι αγόρι μου. Δεν θα ξεχωρίσεις τα Arai - Shoei. Θα ξεχωρίσεις τα SHOEI- Arai!
Arai !!! Για οποιον θελει το κεφαλι του να μην βαραει :ohyes: ;)
μετα ακολουθουν τα υπολοιπα ...... Shoei κ.λ.π. κ.λ.π. :bye:
Εμένα, αν και έχω το 3o Arai στην κατοχή μου, με ενοχλεί που στα φθηνότερα (λέμε τώρα :P) μοντέλα της ΔΕΝ έχει αφαιρούμενη επένδυση....Δεν ξέρω αν αυτό έχει αλλάξει τώρα βέβαια!! Αν αγόραζα τώρα νέο κράνος χωρίς να υπολογίσω το χρηματικό μάλλον θα πήγαινα στο x-spirit 3 παρά στο RX-7, νομίζω ότι στην shoei βγάλαν ένα κράνος που έκανε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με το προηγούμενο ενώ στην Arai απλά βελτιώνουν το υπάρχον. Άσε που το νέο σύστημα αλλαγής της ζελατίνας μάλλον (δεν το έχω δοκιμάσει από κοντά) είναι για γέλια..
Το rpha10 υπάρχει ένα τελευταίο XL κομμάτι οπότε δεν μας κάνει.
Τα arai δεν τα φτάνω, και (χωρίς να τα έχω δοκιμασει) εμφανισιακά και μόνο δεν μου αρέσουν, χωρίς να αμφιβάλω ότι ποιοτικά είναι άψογα.
Ο μόνος λόγος που σας ρωτάω, είναι μήπως τα τελευταία 5-6 χρόνια υπήρξε κάποια δραματική βελτίωση σε θέμα ασφάλειας που θα με έκανε να κινηθώ προς ένα καινούριο μοντέλο αντί για το 1100.
Για το schuberth δεν σχολίασε κανείς πάντως. Να μην το κοιτάξω καν?
Δεν ήθελα να ρισκάρω να μην βρω νουμερο και ακολούθησα την δοκιμασμένη λύση τελικά
Έχω μέγεθος 60,5 Και είναι ακριβώς ανάμεσα σε L-XL (59-60 και 61-62) Δεν θυμάμαι το νούμερο ήταν το παλιό. Πήρα L και ελπίζω να μην χρειάζεται να κάνω επιστροφές και να κατσιασει λίγο με την χρήση