0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: kompimen στις Αύγουστος 27, 2008, 09:47:02 πμτα japan έχουν και διαφορετικό κεφαλότυπο!!!!!το έχετε ζυγήσει???και εγώ ξέρω τι λέω........ οχι αλλα τώρα που το λες.....ελεγε για 1250γρ εκεινο και το δικο μου ειναι 1400 το hjc fg-15... και στο χέρι ηταν πιο ελαφρη το δικο μου....λες???
τα japan έχουν και διαφορετικό κεφαλότυπο!!!!!το έχετε ζυγήσει???και εγώ ξέρω τι λέω........
το x-11 είναι αμερικάνικο (η japan) και δεν είναι το ίδιο με το x-spirit!!!!!έχει άλλες προδιαγραφές και είναι 200-300 γραμάρια πιο βαρύ!!!! γιατί έχει περισσότερο και χαμηλότερης ποιότητας υλικό στο κέλυφος!!!!!
η πληροφορία που σου λέω έρχεται από μέσα από τη shoei!!! (ελληνική αντιπροσοπεία)επειδή η αμερικάνικες προδιαγραφές απαιτούν 3 χτυπήματα στο ίδιο σημείο έχουν πιο παχύ κέλυφος και το υλικό δεν είναι το ίδιο!!!!στην ευρώπη απαιτήται αντοχή σε ένα μόνο χτύπημα και το κέλυφος είναι σαφέστερα λεπτότερο και το κράνος ελαφρύτερο!!!!πολύ ελαφρύτερο!!!!
Παράθεση από: kompimen στις Αύγουστος 27, 2008, 11:26:53 πμη πληροφορία που σου λέω έρχεται από μέσα από τη shoei!!! (ελληνική αντιπροσοπεία)επειδή η αμερικάνικες προδιαγραφές απαιτούν 3 χτυπήματα στο ίδιο σημείο έχουν πιο παχύ κέλυφος και το υλικό δεν είναι το ίδιο!!!!στην ευρώπη απαιτήται αντοχή σε ένα μόνο χτύπημα και το κέλυφος είναι σαφέστερα λεπτότερο και το κράνος ελαφρύτερο!!!!πολύ ελαφρύτερο!!!! Ακριβώς το ανάποδο συμβαίνει. Η snell απαιτεί ένα χτύπημα και η EC περισσότερα μικρότερα. Ψιλοβαριέμαι να ψάξω τα links αλλά αν θέλεις να το ψάξεις υπάρχει άφθονο υλικό στο net. Εκτός αυτού η Arai δοκιμάζει τα κράνη της με μια δική της ακόμα πιο αυστηρή δοκιμασία που φυσικά υπερκαλύπτει τα πρότυπα Snell/ECΤο ότι η ελληνική αντιπροσωπεία διαδίδει τέτοιες φήμες, δεν μου κάνει εντύπωση αφού πουλάει το X-spirit 800+€ και μπορείς να το αγοράσεις στα μισά λεφτά από internet. Ακόμα και από Ευρώπη να αγοραστεί το κράνος, στοιχίζει 300€ φθηνότερα.... Υπάρχει και μια άλλη θεωρία που έχω διαβάσει από παλιό αγωνιζόμενο και νυν μεγαλέμπορο αρκετών εταιριών. Η θεωρία του έλεγε (που απ΄τον τρόπο που το έλεγε καταλάβαινες ότι δεν είναι θεωρία), ότι οι πιο ελαστικές προδιαγραφές που θέσπισε η ΕΕ, έγιναν για να καταφέρουν να επιβιώσουν οι δεκάδες ευρωπαίοι κατασκευαστές κρανών. Όποια και αν είναι η αλήθεια, το σίγουρο έιναι ότι υπάρχουν φανατικοί υπέρμαχοι της μιας ή της άλλης προδιαγραφής. Και είναι επίσης σίγουρο ότι και οι δύο προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα ασφάλειας.
Με τα χρηματα που δινεις παιρνεις το κορυφαιο της shoei XR1000
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι