Καλησπέρα σε όλους, όπως αναφέρει και ο τίτλος βρισκομαι σε αναζήτηση κράνους καθότι το παλιό κράνος τα έχει φάει τα ψωμιά του και επιπλέον δεν ήταν και κανένα κράνος της προκοπής (MT fullface των €120 ευρώ :( ).
Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας για το νέο κράνος μου με ένα budget γύρω στα €300 με βασικό κριτήριο πέραν της ποιότητάς του την αεροδυναμική του συμπεριφορά στην όρθια θέση που έχει ο αναβάτης στο capo. Στον πήγασο η ζελατίνα είναι χαμηλή και δεν έχω θέμα στροβιλισμών κτλ, όμως στο capo μου σκάει τον αέρα ακριβώς πάνω απο τα μάτια , απο το μέσο του μετώπου και πάνω και με το υπάρχον κράνος στα 100-120+km/h είναι πολύ ενοχλητικό! Ψάχνω λοιπόν ένα κράνος που να μπορεί αν είναι δυνατόν να διαχειριστεί μεσω της αεροδυναμικής του όσο καλύτερα γίνεται το φαινόμενο αυτό και να ελλατώσει έτσι το θόρυβο που με κάνει να κουδουνίζω μετά απο λίγη ώρα.
Έχω δεί αρκετά κράνη που μου αρέσουν και είναι κοντά στο budget που θέλω να διαθέσω αλλά δεν έχω άποψη για τη συμπεριφορά τους. Οι γνώστες ας μας πούν την εμπειρία τους και τη γνώμη τους πάνω στο θέμα.
Καλησπέρα σε όλους, όπως αναφέρει και ο τίτλος βρισκομαι σε αναζήτηση κράνους καθότι το παλιό κράνος τα έχει φάει τα ψωμιά του και επιπλέον δεν ήταν και κανένα κράνος της προκοπής (MT fullface των €120 ευρώ :( ).
Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας για το νέο κράνος μου με ένα budget γύρω στα €300 με βασικό κριτήριο πέραν της ποιότητάς του την αεροδυναμική του συμπεριφορά στην όρθια θέση που έχει ο αναβάτης στο capo. Στον πήγασο η ζελατίνα είναι χαμηλή και δεν έχω θέμα στροβιλισμών κτλ, όμως στο capo μου σκάει τον αέρα ακριβώς πάνω απο τα μάτια , απο το μέσο του μετώπου και πάνω και με το υπάρχον κράνος στα 100-120+km/h είναι πολύ ενοχλητικό! Ψάχνω λοιπόν ένα κράνος που να μπορεί αν είναι δυνατόν να διαχειριστεί μεσω της αεροδυναμικής του όσο καλύτερα γίνεται το φαινόμενο αυτό και να ελλατώσει έτσι το θόρυβο που με κάνει να κουδουνίζω μετά απο λίγη ώρα.
Έχω δεί αρκετά κράνη που μου αρέσουν και είναι κοντά στο budget που θέλω να διαθέσω αλλά δεν έχω άποψη για τη συμπεριφορά τους. Οι γνώστες ας μας πούν την εμπειρία τους και τη γνώμη τους πάνω στο θέμα.
Τόσο ακριβό κράνος δεν έχω χαρεί να έχω αγοράσει, για εταιρεία όμως τα καλύτερα τα έχω ακούσει για αυτήν http://pausiphono.com/archives/315 (http://pausiphono.com/archives/315)
Τόσο ακριβό κράνος δεν έχω χαρεί να έχω αγοράσει, για εταιρεία όμως τα καλύτερα τα έχω ακούσει για αυτήν http://pausiphono.com/archives/315 (http://pausiphono.com/archives/315)
Far το capo έχει μαμά ζελατίνα, ύστερα απο αφαίρεση της secdem που είχε ο Αργύρης ( η μαμά μου άρεσε καλύτερα και έτσι του τη ζήτησα. Mε προέτρεψε και ο ίδιος να δώ ποια απο τις δύό μου κάθεται καλύτερα και να επιλέξω. Εν τέλει βάλαμε την oem). Επίσης εχει το ζελατινάκι της mra vario touring που είναι ρυθμιζόμενο καθ'ύψος. (http://forum.ridereports.gr/attachment.php?attachmentid=3612&d=1333762412&thumb=1)
Το έχω δοκιμάσει σε όλες τις θέσεις σχεδόν κατα το ταξίδι της επιστροφής, απο τέρμα κλειστό μέχρι τέρμα ανοιχτό και κάνει δουλειά, στέλνει τον αέρα πιο ψηλά και το διαχέει επίσης (σπάει τη ροή του).
Πιστεύω οτι μεγάλο βαθμό στο θόρυβο και τη δυσφορία που ενοιωθα έπαιζε το κράνος που δεν έχει καλή αεροδυναμική και ηχομόνωση.
Επίσης θέλω να κοιτάξω στο capo αν υπάρχει η δυνατότητα η ζελατίνα να βγεί μερικά χιλιοστά πιο έξω με αποστάτες για να δημιουργήσω ροή αέρα απο το κάτω μέρος της έτσι ώστε να σταματήσει μέρος των στροβιλισμών.
Στα του κράνους τώρα είμαι λίγο μπερδεμένος κυρίως στις κατηγορίες που βγάζει η κάθε εταιρία. Τι εννοώ, άλλα κράνη είναι κατάλληλα σχεδιασμένα για χρήση σε μηχανές με όρθια θέση οδήγησης, άλλα για οδήγηση σε μηχανές με πιό σκυφτή θέση κτλ. Εκεί θέλω πιο πολύ τη βοήθεια σας για να μην επιλέξω λάθος κράνος το οποίο δεν θα αποδίδει να αναμενόμενα.
Ζήση κάνε τον κόπο μαζί με τα αλλα και ρίξε μια μάτια και στο shark speed-R. Εχει σχεδιαστεί για μηχανάκια σαν τα δικά μας με όρθια θέση οδήγησης. Εχει ενσωματωμένη αντηλιακή ζελατίνα και στην έκδοση καρμπον ζυγίζει περίπου στα 1350 γραμμάρια, καθόλου άσχημα για κράνος με ενσωματωμένη αντηλιακή
Επίσης θέλω να κοιτάξω στο capo αν υπάρχει η δυνατότητα η ζελατίνα να βγεί μερικά χιλιοστά πιο έξω με αποστάτες για να δημιουργήσω ροή αέρα απο το κάτω μέρος της έτσι ώστε να σταματήσει μέρος των στροβιλισμών.
Τραβώντας τη ζελατίνα προς τα έξω αλλάζει η γωνία που βιδώνουν οι βίδες με συνέπεια να ξεφεύγουν απο τα κέντρα του σπειρώματος τόσο περισσότερο όσο ποιο έξω προσπαθείς να τοποθετήσεις τη ζελατίνα. Ο προηγούμενος κάτοχος του Raid πριν το πάρω, προσπαθώντας και αυτός να λύσει το πρόβλημα είχε τοποθετήσει τέτοιες προσθήκες και είχε προχωρήσει εμπρός τη ζελατίνα περίπου μισό πόντο απο την κάτω πλευρά, και ένα πόντο απο πάνω. Καμία διάφορα προς το καλύτερο δεν είδα εγώ κατά την χρήση. Και στην προσπάθεια μου να ξεβιδώσω τις βίδες για να αφαιρέσω τους αποστάτες, αυτές ήταν τόσο πολύ παραβιασμένες και ζορισμένες για να καταφέρουν να έρθουν στα κέντρα των σπειρωμάτων και να βιδώσουν, που η μια απο το ζόρι να ξεβιδώσει κόπηκε μέσα και ταλαιπωρήθηκα πολύ να τη βγάλω
Θωμά το κράνος φαίνεται ωραίο εκ πρώτης όψεως!!!Θα προσπαθήσω να δώ πως μου κάθεται αν υπάρχει στην τοπική αγορά.
Στο θέμα της ζελατίνας το πρόβλημα στην περίπτωση σου ήταν οτι δεν την έβγαλε ομοιόμορφα πανω και κάτω και γι'αυτό μάλλον κόπηκε η βίδα, διότι χρησιμοποίησε διαφορετικό μήκος στος αποστάτες με συνέπεια οι βίδε να μπαίνουν στραβά, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι με ίδιο μήκος κτλ θα κάνει δουλειά στους στροβιλισμούς απλά οι βίδες θα πατανε καλύτερα...
Στο θέμα της ζελατίνας το πρόβλημα στην περίπτωση σου ήταν οτι δεν την έβγαλε ομοιόμορφα πανω και κάτω και γι'αυτό μάλλον κόπηκε η βίδα, διότι χρησιμοποίησε διαφορετικό μήκος στος αποστάτες με συνέπεια οι βίδε να μπαίνουν στραβά, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι με ίδιο μήκος κτλ θα κάνει δουλειά στους στροβιλισμούς απλά οι βίδες θα πατανε καλύτερα...
Ζήση εξακολουθεί να ισχύει ότι έγραψα πάρα πάνω ......... όσο πιο έξω προσπαθείς να την τοποθετήσεις τόσο περισσότερο ξεφεύγουν οι βίδες απο τα κέντρα...... Καμία σχέση δεν εχει με τη μικρή απκληση των 5 χιλιοστών της διαφοράς του πάνω μέρους της ζελατίνας με το κάτω. Αν δοκιμάσεις να βγάλεις όλη τη ζελατίνα 1,5 πόντο έξω απλώς δεν θα βρίσκεις σπείρωμα να βιδώσεις όσο και να προσπαθήσεις να παραβιάσεις τις βίδες και να τις σπρώξεις προς τα κέντρα. Είναι πρακτικά αδύνατον. Όσο λιγότερο βγάζεις τη ζελατίνα τόσο ποιο εύκολο είναι να βρεις τα κέντρα σπρώχνοντας όμως ελαφρά λοξά τις βίδες και παραβιάζοντας την κάθετη προσέγγιση της βίδας επι του κέντρου του σπειρώματος που απαιτεί ένα σωστό βίδωμα. Άμα και τώρα δεν θες να καταλάβεις βρε κι@ρ@τ@ σηκώνω τα χέρια ψηλά και παραδίνομε, ας αναλάβει να σου εξηγήσει Νώντας, πάνε να δοκιμάσεις να δεις πως είναι, και μετά έλα να μου πεις πόσες βίδες έσπασες :tez: :tez: :tez:
μιλωντας εκ πειρας θα σου ελεγα να δοκιμασεις το hjc rph-a 10.τα φερνει η colori αλλα το πηρα απο fc moto. με 250€.πολυ ποιοτικο κρανος κ μεχρι στιγμης απολυτα ευχαριστημενος.
Το εύρος τιμών τους ειναι 250-350 (σε προσφορά πάντα)
Υ.Γ. Συνεχίζω πάντος να επιμένω να δοκιμάσεις να κάτσεις λίγο πιο μπροστά. Πιστεύω ότι οι αποστάτες και η θέση του τιμονιου σε έχουν πάει πολύ πίσω και αντι να τρως τους στροβιλισμούς πλάγια των ώμων, τους τρως κατα μέτωπο
Υ.Γ.2 και αν θελήσεις να δοκιμάσεις να έχεις άλλη διάχυση στον αέρα η λύση δεν ειναι οι αποστάτες στην ζελατίνα αλλά να τρυπήσεις την ζελατίνα χαμηλά (http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=211349&d=1357933321&thumb=1)
Ψηλέ σιγά μην χαρακωσω τη ζελατίνα, θα δοκιμάσω και άλλη θέση στο τιμόνι και τιμονάκι fatbar δανεικό να δώ πως κάθομαι και αναλλάζει η στάση του σώματος με ελλάτωση των στροβιλισμών της ζελατίνας.
Πάνο το κράνος της hjc το είχα δει και δε σου κρύβω οτι μου αρέσει πολύ, θα κοιτάξω τιμές και αναλόγως θα πράξω. Όπως είπα και το shark που έβαλε ο θωμάς μου γεμίζει το μάτι.
Θωμά μη μου συγχύζεσαι ρε φίλε, είσαι και στο άνθος της ηλικίας σου :P :P :P , κατάλαβα τι εννοείς. Οι βίδες δεν μπαίνουν ευθεία και όσο απομακρύνεται η ζελατίνα αλλάζει η γωνία με αποτέλεσμα να μην βρίσκουν κεντρο, κατανοητό (το έμαθα το μάθημα μου δάσκαλε???).
Ψηλέ σιγά μην χαρακωσω τη ζελατίνα, θα δοκιμάσω και άλλη θέση στο τιμόνι και τιμονάκι fatbar δανεικό να δώ πως κάθομαι και αναλλάζει η στάση του σώματος με ελλάτωση των στροβιλισμών της ζελατίνας.
Πάνο το κράνος της hjc το είχα δει και δε σου κρύβω οτι μου αρέσει πολύ, θα κοιτάξω τιμές και αναλόγως θα πράξω. Όπως είπα και το shark που έβαλε ο θωμάς μου γεμίζει το μάτι.
Θωμά μη μου συγχύζεσαι ρε φίλε, είσαι και στο άνθος της ηλικίας σου :P :P :P , κατάλαβα τι εννοείς. Οι βίδες δεν μπαίνουν ευθεία και όσο απομακρύνεται η ζελατίνα αλλάζει η γωνία με αποτέλεσμα να μην βρίσκουν κεντρο, κατανοητό (το έμαθα το μάθημα μου δάσκαλε???).
Ρε σερσελε αν μπεις στην διαδικασία να αλλάξεις τιμόνι (συνεπώς να βγαλεις/βαλεις grip χουφτες, μανέτες, καλωδια, διακοπτες, εξτρα διακόπτες, κτλ κτλ κτλ) αλλαξε το μόνιμα (χειρότερα δεν νομίζω να είναι) αλλά δεν παίρνω και όρκο.
Το κομμάτι της τοποθέτησης της ζελατίνας είδες ότι ειναι φασαρία και μόνο για τα 2 χλστα που χρειάζεται το μπαράκι προς τα έξω.
Όσον αφορά τα κράνει προσωπική εμπειρία απο shark και hjc δεν έχω οπότε δεν μπορώ να εκφράσω άποψη. Θεωρώ όμως ότι ειναι τιμιες εταιρίες.
Θωμά μη μου συγχύζεσαι ρε φίλε, είσαι και στο άνθος της ηλικίας σου :P :P :P , κατάλαβα τι εννοείς. Οι βίδες δεν μπαίνουν ευθεία και όσο απομακρύνεται η ζελατίνα αλλάζει η γωνία με αποτέλεσμα να μην βρίσκουν κεντρο, κατανοητό (το έμαθα το μάθημα μου δάσκαλε???).
Οταν πας για αγορα κρανους πρωτα πρεπει να δεις την γεωμετρια του κρανους.
και τι εννοω: ενα πανακριβο κρανος μπορει να μην σου καθεται καλα οταν οδηγεις να σε κουραζει γιατι εχει σχεδιαστει για αλλους ειδους μηχανες και αλλη θεση οδηγησης(βλεπε κατηγορια ss street κτλ)
Πες τον πωλητη τι κρανος αρμοζει στην μηχανη σου(μπορει να μην γνωριζει η να μην εχει διαθεση να σου δωσει αυτο που πρεπει αλλα αυτο που θελει να πουλησει οποτε προσοχη)!
Απο φιλους που εχουν παρομοιες μηχανες εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια για το scorpion exo 500 air(λογικη τιμη)
Οταν πας για αγορα κρανους πρωτα πρεπει να δεις την γεωμετρια του κρανους.
Ευχαριστώ Νίκο, αν δείς παραπάνω στα αρχικά πόστ αυτό εξήγησα στα παιδιά, οτι χρειάζομαι τη βοήθεια τους στο κομμάτι της επιλογής κατάλληλου κράνους για τη θέση οδήγησης του capo, με σκοπό να έχω ένα μπούσουλα στη γεωμετρία του κρανους που ειναι κατάλληλο γι'αυτήν.
Μιλάμε για περίπτωση κλόπηράϊτ!! Απόσο ξέρω η vemar ειναι ισπανική και ουδεμία σχέση έχει με την Aprilia... Όταν λεει fiberglass, είναι κάτι σαν ABS ή μιλάμε για κάτι πιο σκληρό , αλλά και εύθραυστο?
Αργύρη είδα αρκετά κράνη σε προσφορά του Louis και έχω κάποια υπόψιν αλλά δεν θέλω να πάρω σπαστό κράνος για 2 λόγους, πιστεύω είναι πιο βαρύ και έχει και λιγότερη ηχομόνωση. Δε σου κρύβω οτι κοιτούσα και κάποια schuberth που ήταν σε προσφορά. Το δικό σου που δοκίμασα ήταν λίγο μεγάλο, σίγουρα ένα νούμερο μικροτέρο θα ήταν ότι πρέπει. Θα το ψάξω λίγο ακόμη και θα δώ.
Γιάννη η Vemar κατασκευάζει τα κράνη της στη Ιταλία και είναι Ιταλική: http://www.vemarhelmets.it/section/vemar_helmets_our_history/1119/index.htm (http://www.vemarhelmets.it/section/vemar_helmets_our_history/1119/index.htm)
Έχει βγάλει και κράνη για την ducati αλλά και το carbon της για το rsv4 με ανάλογο design.
Αργύρη είδα αρκετά κράνη σε προσφορά του Louis και έχω κάποια υπόψιν αλλά δεν θέλω να πάρω σπαστό κράνος για 2 λόγους, πιστεύω είναι πιο βαρύ και έχει και λιγότερη ηχομόνωση. Δε σου κρύβω οτι κοιτούσα και κάποια schuberth που ήταν σε προσφορά. Το δικό σου που δοκίμασα ήταν λίγο μεγάλο, σίγουρα ένα νούμερο μικροτέρο θα ήταν ότι πρέπει. Θα το ψάξω λίγο ακόμη και θα δώ.
Γιάννη η Vemar κατασκευάζει τα κράνη της στη Ιταλία και είναι Ιταλική: http://www.vemarhelmets.it/section/vemar_helmets_our_history/1119/index.htm (http://www.vemarhelmets.it/section/vemar_helmets_our_history/1119/index.htm)
Έχει βγάλει και κράνη για την ducati αλλά και το carbon της για το rsv4 με ανάλογο design.
I stand corrected!! :whist: :whist: [size=78%] [/size][/size]Δηλαδή τα κράνη στα Aprillia Accessories είναι Vemar?[size=78%]
Γιατα υπόλοιπα της aprilia δεν ξέρω πάντως το συγκεκριμένο σίγουρα, με τιμή κάπου στα €550. Το πρώτο που έβαλα με το λιοντάρι το έχει σε προσφορά κανονική τιμή του είναι γύρω στα €400 κάτι που το είχα δει παλαιότερα. Fiber glass (υαλονήματα) είναι το υλικο του και είναι ένα υλικό με αντοχές λίγο κάτω απο ανθρακονήματα και λίγο πάνω απο τα κλασσικα υλικά κατασκευής κράνους. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
το eclipse το γλυκολοιταζα κ γω καθως το ειχα βρει σε πολυ καλη τιμη απο ebay.δεν το πηρα γιατι δε βρηκα να το δοκιμασω πουθενα(οπου το βρηκα ειχαν μονο large).το εχει φιλος, πολυ ευχαριστημενος αλλα οταν χρειαστηκε ανταλλακτικο το περιμενε κανα διμηνο.
Μιλάμε για περίπτωση κλόπηράϊτ!! Απόσο ξέρω η vemar ειναι ισπανική και ουδεμία σχέση έχει με την Aprilia... Όταν λεει fiberglass, είναι κάτι σαν ABS ή μιλάμε για κάτι πιο σκληρό , αλλά και εύθραυστο?
To fiberglass είναι διαφορετικό υλικό απο το θερμοπλαστικό ή αλλιώς πολυκαρβονικό. Είναι πιο σκληρό και η θεωρία λέει οτι έχει μικρότερη απορροφητικότητα κρούσης απο το θερμοπλαστικό αλλά είναι πιο δυνατό απο αυτό.
Για Capo πάντως και γενικά για όρθια θέση οδήγησης προτιμότερο είναι ενα κράνος με κεντρικό αεραγωγό απ'οτι ένα με πλαινούς γιατί 1ον: Ο αεραγωγός θα κάνει δουλειά και 2ον: Μειωμένοι στροβιλισμοί ή καθόλου.
Για Capo πάντως και γενικά για όρθια θέση οδήγησης προτιμότερο είναι ενα κράνος με κεντρικό αεραγωγό απ'οτι ένα με πλαινούς γιατί 1ον: Ο αεραγωγός θα κάνει δουλειά και 2ον: Μειωμένοι στροβιλισμοί ή καθόλου.
Εγω εχω αυτο και ειναι παρα πολυ καλο και απο φασαρια και απο αεροδυναμικη.