APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 1200 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vaggelis DD12 στις Αύγουστος 07, 2017, 02:08:18 μμ
-
Καλησπέρα σε ολους.
Ξεκίνησα Εχθές το πρωί να πάω βόλτα και το μηχανάκι στο μισό μέτρο από το γκαράζ έκανε ένα τσαφ και έσβησε. Η LCD νεκρή αν και κάποια στιγμή έβγαλε το μήνυμα του τιτλου. Έβγαλα την μπαταρία μήπως είναι θέμα τάσης και την φορτισα πλήρως και συνεχίζει το προβλημα. Τώρα μόλις γυρίζω το κλειδί ακούω ένα συνεχόμενο τακ κάτω από το ντεπόζιτο.
Καμία ιδέα? Έχω ελέγξει ασφάλειες ήδη.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Βαγγελη δεν τσεκαρεις την κεντρικη φυσα στο φαναρι μηπως ξεκουμπωσε
στο λεω γιατι οταν ελυσα το φαναρι , για να βρω τα καλωδια τον φλας
δεν την κουμπωσα σωστα, και ειχαν νεκρωσει τα παντα .
Μια ιδεα λεω μπορει να ειναι και ασχετο, μακαρι να μην ειναι κατι σοβαρο.
-
Εμένα μου το κάνε αυτό το shiver όταν πέθανε η μπαταρία.δοκιμασε jump start με καλωδια
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το τακ-τακ κάτω απο το ντεπόζιτο θα είναι η τρόμπα βενζίνης που προφανώς δεν θα παίρνει αρκετό ρεύμα για να ξεκινήσει κανονικά.
Το μήνυμα ecu disconnected εμφανίζεται επίσης σε περίπτωση που η μπαταρία μας έχει αφήσει χρόνους.
Τσέκαρε καλωδιώσεις για τυχόν κοψίματα, λιωσίματα, τσέκαρε τις επαφές τις μπαταρίας και των καλωδίων, και φυσικά τριπλοτσέκαρε την μπαταρία.
-
Έβαλα μια καινούργια μπαταρία και δουλεύει κανονικά :kalo:
Την παλιά, πριν αποφασίσω να την αντικαταστήσω, και αφού είχα χρόνο λόγω δεκαπεντάυγουστου, την άφησα δύο μέρες πάνω στον Ctek. Δεν έβγαλε σφάλμα ο φορτιστής, έδειχνε να έχει σωστή τάση και είπα να δοκιμάσω μιια τελευταία φορά αλλα τζίφος. Δε έβγαζε το μήνυμα για ECu, αλλα δεν έπαιρνε με τίποτα.
-
Τελος καλο .. ολα καλα .super . :bye: