:bye: Καλοριζικο το dorsaki Καλως ηρθες στην παρεα μας φωτο οπωςδηποτε να το χαρουμε :D πηρες την εκδοση που συνδεεται με το smartphone ? Bros μηπως να εφτιαχνες και νημα για το 900 :)
Παντως καπου πηρε το ματι μου ταιριαζει στο μισητο αντιπαλο ντουσκατι στο 796 και οχι στο 821 ωπος περιμέναμε.βαλε φωτος φιλε να αρρωστησουμε.καλα χλμ και καλοβολτος
Καλορίζικο Dorso_1988... Οι δικές μου ερωτήσεις είναι: είχες το 750 πριν? αν ναι, πως ειναι το 900 απο θέμα closed loop? παρατηρείς να υπάρχει ακόμα θέμα με ψιλορετάρισμα σε σταθερό γκάζι?
Ρε μήπως είναι το πρώτο dorso 900 παγκοσμίως?? :P εξακολουθεί να μην υπάρχει κανένα review/βιντεο κλπ απο τελικό χρήστη στο ιντερνετ...
Πολυ πολυ στιλάτο με προσεγμένες λεπτομέρειες που θα σε κάνουν σίγουρα να το προσέξεις και η οθόνη σίγουρα θα χρειαστεί ενα δισέλιδο για να μας την παρουσιάσει καλοτάξιδο φιλε μου
Εμενα μ αρέσει το γραφικό στο ρεζερβουάρ, το όργανο είναι γαμω, και ο μαύρος σκελετος. Τα υπόλοιπα τα κοκκινακια απι δω και απο κει εθναι λιγο υπερβολικά για τα γούστα μου.
Φιλε μου με γεια το καινουριο σου dd, το εχω ερωτευθεί και ημουν ετοιμος για την αγορα ενος ιδιου. Ομως με αυτα που διαβασα στο forum ειμαι λιγο καχύποπτος σε οτι αφορα αξιοπιστια και αντιπροσωπεία. Σιδερενιο και εύχομαι να γεμισουν οι δρομοι τετοια ωραια μηχανακια.
Φιλε μου με γεια το καινουριο σου dd, το εχω ερωτευθεί και ημουν ετοιμος για την αγορα ενος ιδιου. Ομως με αυτα που διαβασα στο forum ειμαι λιγο καχύποπτος σε οτι αφορα αξιοπιστια και αντιπροσωπεία. Σιδερενιο και εύχομαι να γεμισουν οι δρομοι τετοια ωραια μηχανακια.
Τι διάβασες δλδ για την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοντέλου και σε έκανε να αλλάξεις γνώμη ??
Γεια το 900 τίποτα, διαβασα πολλες γνωμες για το 750 dd και τα θέματα που εχει στους αισθητηρες στα ηλεκτρονικά του. Μακαρι να εχουν διορθωθεί όλα τα (προβλήματα) στο 900 γιατι απο θεμα περιφερειακών ομορφιας και κινητηρα ειναι το καλυτερο για τα χρήματα που κοστίζει.
Η μηχανή έχει πλέον άλλα ηλεκτρονικά. Ίσως να μην το γνώριζες... καλύτερα, χειρότερα, δεν το ξέρουμε, ειναι πολύ νωρίς, αλλα σίγουρα ειναι αβάσιμο να στηρίζει κάποιος συμπεράσματα για το 900 κρίνοντας απο το προηγούμενο μοντέλο που κουβαλάει πλέον σχεδόν 10 χρόνια κυκλοφορίας στην πλάτη του.
That said... το dorso που πουλήθηκε στον αρμακόλλα νομίζω πως.... βγήκε για πώληση? :S αμαν αμαν... (προσωπικά ποντάρω σε λάθος αγορά και όχι σε προβλήματα/παραξενιές της μηχανής... αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας μας πει)
Αυτό που παρατήρησα στο Shiver όταν το είδα από κοντά αλλά τώρα το παρατηρώ και στις φωτό του Dorso είναι πως τα σωληνάκια των φρένων δεν είναι τα γνωστά μεταλλικά που έχει το 750. Είναι μαύρα πλαστικά. Δέν γνωρίζω βέβαια αν υπάρχει περίπτωση να είναι απλός εξωτερική επίστρωση. Εκτός εάν έχει να κάνει κάτι με το abs (;).
Όπως επίσης και οι λιγότερες ρυθμίσεις στο μπροστινό. Δεν βλέπω να έχει ρύθμιση για την προ-φόρτιση ελατηρίου.
Πιστεύω φίλοι μου ότι για να έχει μια τόσο καλή τιμη μήπως έχει πέσει λίγο η ποιότητα. Όχι ότι με πειράζει άμα δεν έχει σωληνάκια υψηλής πιέσεως η πολλές ρυθμίσεις.
Δημήτρη δεν εχει πέσει καθόλου η ποιοτητα.Ειναι value for momey moto και παίρνεις πολύ μοτοσυκλέτα με 8990.Ειναι τόσο σταθερο οσο δε λέγεται.Δεν κανει κομπιασματα στις χαμηλες στροφές.Εχει πολύ γλυκό μοτέρ - ελαστικό κινητηρα.Εχεις 4η στο κιβωτιο και δε χρειαζεται να παιζεις με το συμπλεκτη ανεβαινεις με αυτη το βουνό αν δεν έχει σφιχτα κομμάτια.Τραβαει απο τις 3000rpm πες 65χαω γραμμικά χωρίς σκαλοπάτια.Μπραβο στην Aprilia.Εκανε πολύ καλη δουλεια στις χαμηλομεσαίες στροφές.Εχω αποψη διότι από Λαμία πηγα Λαρισα μεσω Δομοκού και απο τη Λαρισα - Κατερίνη απο τον παλιο δρομο βλέπε Τεμπη - Πλαταμώνα
Δεν κανει κομπιασματα στις χαμηλες στροφές.Εχει πολύ γλυκό μοτέρ - ελαστικό κινητηρα.Εχεις 4η στο κιβωτιο και δε χρειαζεται να παιζεις με το συμπλεκτη ανεβαινεις με αυτη το βουνό αν δεν έχει σφιχτα κομμάτια.Τραβαει απο τις 3000rpm πες 65χαω γραμμικά χωρίς σκαλοπάτια
Αυτό είναι πολύ σημαντικό που λες, θα ήθελα να το δοκιμάσω, αν είναι αλήθεια Πάμε για το 900
Agisilae ενημερωτικά επειδη ενδιαφερεσαι για το dd900 θα σου πω γιατι το έφερα απο Εθνικη είναι πολύ απολαυστικό moto.Στην Εθνική δε με κούρασε.Στην Τραγάνα αναγκαστηκα να μπω στο χωριο για ανεφοδιασμο και μου έκαψε καπου στα 9 και κατι λιτρα.Απο την Τραγανα για το Shell στη Λαμια που είναι 88 Κμ μου έκαψε 5,85lt και απο τη Λαμια για Λάρισα μέσω Δομοκού και Φαρσάλων που είναι περι τα 120 Κμ έκαψε 6,719 lt.Γενικά στην Εθνική καθε 130 Κμ θέλει ανεφοδιασμο.Μπορεί και να σου βγαλει και 150 Κμ με το που βγαλει την ενδειξη της αντλιας.Γενικά δε με.κουρασε καθόλου στα 430 Κμ ταξιδιου.Το μονο αρνητικό είναι η σκληρή σέλα που σημαίνει gel απο τα αξεσουαρ της Aprilia.Τα γονατά μου δεν πιαστηκαν.Εχει φοβερή εργονομία και είναι πραγματικό fun bike
λοίπον κύριοι βρέθηκα και εγώ στίς μέρες μοτοσυκλέτας περισσότερο για να δώ και να χαιδέψω το dd 900.όλα καλά και ωραία υπέροχο και για μία ακόμα φορά καψούρης.φυσικά όμως ως κάτοχος έψαξα να βρώ τα λάθη αν διορθώθηκαν.....ενώ όλα ηταν προς το καλύτερο έφτασα στο κωλοφάναρο!!!!πάλι velcro!!! γιατί ρε γαμώ ????είναι το λιγότερο σε μία τόσο ολοκληρωμένη μοτο αλλά έχουμε κάνει τόση κουβέντα για αύτο δεν μπορούσα να μην το αναφέρω.είναι τόσο δύσκολο απτην aprilia να βρεί μία πατέντα για αυτο????
Όπως ήταν αναμενόμενο όλο το 900αρι ειναι φτιαγμένο με τα parts του 750 αλλά έχει αλλαγές σε μοτερ και ηλεκτρονικά. Ντροπή και αίσχος για το velcro αλλά αφού το έχουν οι άνθρωποι στις αποθήκες τους και δεν εφαγαν τρελό κράξιμο τόσα χρόνια... ε... τους ρίχνεις ένα δίκιο. Κρίμα όμως :S
Θέλω την εμπειρία σας. Κάθε μέρα κάνω πάνω από 60χμ πόλη. Αλλά ! Τα 30 είναι σίγουρα στην Αττική οδό. Ένα dd 900 με top case, θα με καλύψει ? To top case είναι αδιαπραγμάτευτο, γιατί λόγω δουλειάς κουβαλάω ένα ακριβό εταιρικό laptop, το οποίο δεν μπορώ να το στείλω κάπου με taxi, αν αρχίσει να βρέχει.
Είχα τόσα χρόνια για μέσα στην πόλη πρώτα ένα fz6 (απάλευτο λόγω μηδενικής ροπής στα χαμηλά και μηδενικού κοψίματος στο τιμόνι). Ύστερα πήρα ένα μονοκύλινδρο bmw, το οποίο είναι άριστο commuter αλλά δεν είναι διασκεδαστικό. Ρώτησα τον καθρέφτη και λέει εσύ θες hyperstrada ή (εδώ γελάμε) stradale.
Και ρωτώ, μετά τον πρόλογο, μπορώ να κάνω ένα dd900 hyperstrada ? Θα με πονέσει ο κώλος κάθε μέρα ? Θα τα πάρω όλα στο χέρι, από την καθημερινή χρήση ? Για να έχετε μία ιδέα,όλο το καλοκαίρι κυκλοφόρησα με τον βροντόσαυρο (capo 1000) με 45 βαθμούς και δεν έκανε κιχ το κακόμοιρο. Λακκούβες, κίνηση, σταμάτα ξεκίνα, μιζιές. Κομπλέ το capo. Το dd, θα ζήσει ?
Να τονίσω ότι μέσα στην πόλη είμαι κύριος, γιατί τα έχω δει όλα τόσα χρόνια και δεν υπάρχει περίπτωση να οδηγώ σαν κανίβαλος ανάμεσα στα κουτάκια.
εγω ειμαι στα 50km ημερησιως.εχω 46.000 km στο dd χωρις σημαντικα προβληματα.απτην πολυθρονα του βροντοσαυρου στο μονοσελο dd :blus:μιας και ειναι ανοιχτο ακομα το θεμα των 2 θεσεων νομιζω πως θα κανεις και εσυ σκληρα οπισθια(σε ελευθερη μεταφραση dorsoduro).αυτο που με κουραζει περισσοτερο ειναι το μικρο τεποζιτο στα 120km λαμπακι.στην περιπτωση μου καθε 3 μερες βενζιναδικο στην δικια σου ισως καθε 2.παντα ομως λεω πως αν το γουσταρεις σου κανει για ολα!!!εσυ ποσο το γουσταρεις???
Θέλω την εμπειρία σας. Κάθε μέρα κάνω πάνω από 60χμ πόλη. Αλλά ! Τα 30 είναι σίγουρα στην Αττική οδό. Ένα dd 900 με top case, θα με καλύψει ? To top case είναι αδιαπραγμάτευτο, γιατί λόγω δουλειάς κουβαλάω ένα ακριβό εταιρικό laptop, το οποίο δεν μπορώ να το στείλω κάπου με taxi, αν αρχίσει να βρέχει.
Είχα τόσα χρόνια για μέσα στην πόλη πρώτα ένα fz6 (απάλευτο λόγω μηδενικής ροπής στα χαμηλά και μηδενικού κοψίματος στο τιμόνι). Ύστερα πήρα ένα μονοκύλινδρο bmw, το οποίο είναι άριστο commuter αλλά δεν είναι διασκεδαστικό. Ρώτησα τον καθρέφτη και λέει εσύ θες hyperstrada ή (εδώ γελάμε) stradale.
Και ρωτώ, μετά τον πρόλογο, μπορώ να κάνω ένα dd900 hyperstrada ? Θα με πονέσει ο κώλος κάθε μέρα ? Θα τα πάρω όλα στο χέρι, από την καθημερινή χρήση ? Για να έχετε μία ιδέα,όλο το καλοκαίρι κυκλοφόρησα με τον βροντόσαυρο (capo 1000) με 45 βαθμούς και δεν έκανε κιχ το κακόμοιρο. Λακκούβες, κίνηση, σταμάτα ξεκίνα, μιζιές. Κομπλέ το capo. Το dd, θα ζήσει ?
Να τονίσω ότι μέσα στην πόλη είμαι κύριος, γιατί τα έχω δει όλα τόσα χρόνια και δεν υπάρχει περίπτωση να οδηγώ σαν κανίβαλος ανάμεσα στα κουτάκια.
Με μια gel σελα είσαι αρχηγός.Το dd900 δεν παιζεται.Θα το ευχαριστηθείς.Μεχρι τα 160 χαω που το οδηγησε ο Σακης εδω στην Κατερινη δεν κουράζει.Ο αερας μέχρι τα 160 χαω ειναι ανεκτος και πιανει πανω απο την κλείδα- λαιμό.Εγω που το έφερα απο την Αθηνα δεν πιαστηκαν ουτε γονατα ουτε τιποτα.Εχει φοβερη εργονομια.Οποτε μια gel σελα και top case και εισαι ΑΡΧΗΓΟΣ
Ενθαρρυντικό αυτό με την gel, όπως είπε και ο kato j έχω συνηθίσει σε άλλα επίπεδα άνεσης. Άρα κρατάω μικρό καλάθι, θα κάνω ένα test ride το 750 μοιάζει η θέση οδήγησης? Και θα οδηγήσω το shiver για να δω τον κινητήρα, γιατί dd900 δεν είναι διαθέσιμο.
Απο θεση οδηγησης για το 750 δε ξερω γιατι δεν το οδηγησα.Το shiver 900 που το εκανα test στη sport χαρτογραφηση ειναι απολαυστικο.Θα σου αρεσει.Εχει και μεγαλο βημα πιο streetadiko και θα το ευχαριστηθεις.Ειναι καλη μοτοσυκλέτα εχει και αυτο σκληρη σελα για naked αλλα είναι ωραιο moto σε γενικο συνολο,εργονομια,μοτερ,κοψιμο τιμονιου,ηχος ΦΟΒΕΡΟΣ για μανισιες εξατμισεις με καλα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου
Ποιός ο λόγος να αλλάξεις κάτι από αυτό που είναι????? Γι'αυτό υπάρχουν τόσες επιλογές για να αγοράζουμε αυτό που μας βολεύει περισσότερο!! Πάντως Dorso + Shiver με βαλίτσες πλαστικές = Απαράδεκτο :ohyes:
Γιατί θέλω τα νεφρά μου στη θέση τους. Δεν μπορώ να πάρω hyperstrada, το οποίο είναι απλά ένα hypermotard με ζελατίνα και top case. Ε εγώ θα βάλω στο dorso μόνο top case.
Να σε μία αγγελία στο car, κάποιος έχει κάνει factory 750 - hyperstrada style. Το βρίσκω αρκετά όμορφο και διασκεδαστικό. Τώρα κατά πόσο είναι βολικό δεν ξέρω...
(https://static2.car.gr/10778536_1_b.jpg)
Το κάθε 2 μέρες βενζινάδικο είναι το λιγότερο, το μπονο που φοβάμαι είναι η σκληρές αναρτήσεις (αν έχει) και η σκληρή σέλα (σίγουρα έχει). Όπως και αν θα τα φτύσει με το commuting ή όχι.
Να σε μία αγγελία στο car, κάποιος έχει κάνει factory 750 - hyperstrada style. Το βρίσκω αρκετά όμορφο και διασκεδαστικό. Τώρα κατά πόσο είναι βολικό δεν ξέρω...
(https://static2.car.gr/10778536_1_b.jpg)
Το κάθε 2 μέρες βενζινάδικο είναι το λιγότερο, το μπονο που φοβάμαι είναι η σκληρές αναρτήσεις (αν έχει) και η σκληρή σέλα (σίγουρα έχει). Όπως και αν θα τα φτύσει με το commuting ή όχι.
Μία χαρά θα τα καταφέρει σε οτιδήποτε του ζητηθεί τόσα χρόνια και τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα έχουν κάνει αυτά τα μηχανάκια έχουν πάθει κάτι?? Σαφώς και δεν έχουν ανάγκη και έχουν αποδείξει ότι αντέχουν ακόμα και σε κάκιστες συνθήκες βλέπε (ΔΙΑΣ)
κραξε ελευθερα....χεχε!!!! Ειναι τιμιο για τα λευτα του....και τραβαει απο χαμηλα για Ι4. θα κανει και 220χλμ για να ξαναβαλει βενζινα :D :D Εννοητε εγραψα εναλακτικα για το φιλο που ψαχνετε
Xalaneayta μπήκες μάλλον αργά στην κουβέντα. Δεν ψάχνομαι γενικά, θέλω ένα ντυμένο SM με ABS. (π.χ. Hyperstrada, SMT, Stradale). Επίσης για ταξίδια υπάρχει στο γκαράζ ένα πολύ αξιόλογο Caponord 1000. Ας κρατήσουμε το post, για το αν ένα Dorsoduro 900 μπορεί να γίνει commuter. To ψάχνω αρκετά, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει διαθέσιμο ένα DD900 για test ride. Για αυτό το αναλύουμε θεωρητικά, αλλιώς θα το οδηγούσα και θα αποφάσιζα ιδίοις όμμασι.
Xalaneayta μπήκες μάλλον αργά στην κουβέντα. Δεν ψάχνομαι γενικά, θέλω ένα ντυμένο SM με ABS. (π.χ. Hyperstrada, SMT, Stradale). Επίσης για ταξίδια υπάρχει στο γκαράζ ένα πολύ αξιόλογο Caponord 1000. Ας κρατήσουμε το post, για το αν ένα Dorsoduro 900 μπορεί να γίνει commuter. To ψάχνω αρκετά, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει διαθέσιμο ένα DD900 για test ride. Για αυτό το αναλύουμε θεωρητικά, αλλιώς θα το οδηγούσα και θα αποφάσιζα ιδίοις όμμασι.
Sorry μαν ,νομιζα δεν εχεις καθολου μηχανακι πλεον....κανε τη καρδια σου και τα @ρχιδι@ σου πετρα και παρε dd.τι ρωτας αμα σκορπισει σε λιγο καιρο?αφου αυτο σε αρεσει....παρτο να γουστάρεις
Αν βγει λεμονάκι που λένε και οι Αμερικάνοι, τον ήπια. Ποιος ακούει την γυναίκα μου.
"A lemon is a vehicle (often new) that is found to have several manufacturing defects which may affect the safety, value or use of the vehicle. Any vehicle with numerous, severe issues can be termed a lemon and, by extension, so can any product with flaws too great or severe to serve its purpose"
Δες και το KTM 990 SMT αλλα είναι στα 7000€ μεταχεορισμενο.Οποτε πας ζελατινα dd900 και εχεις και 4 χρονια εγγυηση απο τη μαμα Aprilia και μουρη και μηχανάρα και Aprilia
Επισκεφτείτε τώρα και μέχρι 31 Ιουλίου ένα σημείο πώλησης Aprilia για να αποκτήσετε τα νέα μοντέλα Aprilia σε εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμές, 8.270 € για το Shiver 900 και 8.900 € για το Dorsoduro 900, με μία ολοκληρωμένη προσφορά υπηρεσιών :
Δωρεάν διετής επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης Δωρεάν οδική βοήθεια Δυνατότητα συμμετοχής σε εκπαίδευση ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας, με συμβολικό κόστος 10€
Την πληρωνεις την επεκταση εγγυησης πλέον - ήταν προσφορα καλοκαιρινη.Το 2013 οταν πηρα το shiver ηταν 160€ αλλα δεν το μετανιωσα ουτε στιγμή.Επωφελήθηκα κιολας απο τη μαμά Aprilia
Έτσι για την ιστορία να σας πω ότι την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα ένα duke 690 με track pack στα ίδια ακριβώς λεφτά με το DD900. Οδήγησα το shiver 900 και απογοητεύτηκα με τον κινητήρα. Να φανταστείτε ανέβηκα στο caponord και είπα αυτός είναι V2. Είχα οδηγήσει το Husqvarna το 701 και είχα ερωτευτεί την ωμή του δύναμη. Λέω λοιπόν δεν παίρνω ένα 701 με κοντέρ ? και πήρα το duke !
Εφοσον εχεις το capo για ταξιδια θα σου πω σαν πρωην κατοχος dorso750(εχω οδηγησει κ το 900) οτι ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ..Καλο,χρυσο το dorso αλλα του λειπει ο χαραχτηρας fun to bike..Το χαμογελο που θα παρεις απο το μονοκυλινδρο δεν μπορει να στο δωσει το dorso..
Καλοτάξιδο το 690 αλλα καλυτερα να έπαιρνες το 790.Πολυ ανωτερο moto Και μην κραζεις το DD900 γιατι στην Καρυα Ολυμπου στα κλειστα κομματια το 1299 Panigale δεν μπορει να το προσπερασει του Σακη το 900 που ξυνει μαρσπιε εκει. Παντως για δικύλινδρο ειναι φοβερο moto το 900 για τα λεφτά του και το dorsoduro αλλα και το shiver
Καλοτάξιδο το 690 αλλα καλυτερα να έπαιρνες το 790.Πολυ ανωτερο moto Και μην κραζεις το DD900 γιατι στην Καρυα Ολυμπου στα κλειστα κομματια το 1299 Panigale δεν μπορει να το προσπερασει του Σακη το 900 που ξυνει μαρσπιε εκει. Παντως για δικύλινδρο ειναι φοβερο moto το 900 για τα λεφτά του και το dorsoduro αλλα και το shiver
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας. Αυτό είπα και γω, 2 χιλιάρια υπερβολή. Ήθελα αυτό το παιχνιδιάρικο του μονοκύλινδρου.
Δεν κράζω το dorso γενικά, δεν μ'άρεσε ο κινητήρας του. Θα έπρεπε να μου άρεσε με το ζόρι ? Αν ήταν έτσι θα αγοράζαμε όλοι τα ίδια μηχανάκια.
Επειδη το dorso900 του Σακη που ξυνει μαρσπιε δεν μπορει να το περασει το 1299 δεν σημαινει οτι ειναι κ το καλητερο μηχανακι... Αμα ειναι ετσι πρεπει να κυκλοφορουσαμε ολοι με dorso αντε και κανα shiver...Το dorso ειναι το καλυτερο δικυλινδρο για τα λεφτα του,αν βγαλουμε το παραγοντα χρημα ειναι το χειροτερο απο τον ανταγωνισμο....
Τίτλος: Απ: Dorsoduro900
Αποστολή από: dennis the menace στις Ιούνιος 20, 2018, 04:08:53 μμ
Προφανώς κανεις μας δεν κατάλαβε οτι ήθελε ένα τόσο FUN BIKE όπως είναι ο δούκας. Εννοείται ότι το dorso δεν μπορει να είναι τόσο FUN από την στιγμή που φοράει μοτέρ και πλαίσιο το οποίο χρησιμοποιείται σε naked και σε sport touring και θα χρησιμοποιηθεί και σε on-off μηχανή τουρισμού. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα!
Αρχισαν οι συνδιασμοι! Ενα μικρο για τα κλειστα ενα μεγαλο για τα ανοιχτά... Βαλε φωτο την φαμιλια σου! Και το 390 Bmx με 40 αλογα ειναι αλλα το V2 το Rotax σεβασμος! Το 900 dd δεν το εχω πιασει αλλα grande μηχανάκι αρχοντικο μου φαίνεται.... Φιλος εχει Rc8 κιταρισμενο Και moto guzzi stelvio.. Το ιδιο διασκεδαζει στον επαρχιακο ο αθεοφοβος... Βαλτε βενζινη και καλη μας βολτα!
Για μένα το Dorsoduro είναι ένα έργο τέχνης, το είχα για μήνες στο σαλόνι και το χάζευα αν το άλλαζα θα έπαιρνα μόνο το 900 δεν έχω οδηγήσει τίποτε άλλο, Είμαι απούλητα ικανοποιημένος, μόνο δύο πραγματάκια με χαλάνε το μικρό σε χωρητικότητα ρεζερβουάρ και ότι δεν έχει δείκτη στάθμης καυσίμου
Μπορεί να πάρω κι άλλη μηχανή αλλά το Dorsoduro το παντρεύτηκα ήταν όνειρο για μένα από το 2008 που το πρωτοείδα, Ό καθένας με τα μάτια του βλέπει τη μηχανή του αστέρι, καλά χιλιόμετρα παιδιά να έχουμε και πάντα όρθιοι :bye:
Για μένα το Dorsoduro είναι ένα έργο τέχνης, το είχα για μήνες στο σαλόνι και το χάζευα αν το άλλαζα θα έπαιρνα μόνο το 900 δεν έχω οδηγήσει τίποτε άλλο, Είμαι απούλητα ικανοποιημένος, μόνο δύο πραγματάκια με χαλάνε το μικρό σε χωρητικότητα ρεζερβουάρ και ότι δεν έχει δείκτη στάθμης καυσίμου
Μπορεί να πάρω κι άλλη μηχανή αλλά το Dorsoduro το παντρεύτηκα ήταν όνειρο για μένα από το 2008 που το πρωτοείδα, Ό καθένας με τα μάτια του βλέπει τη μηχανή του αστέρι, καλά χιλιόμετρα παιδιά να έχουμε και πάντα όρθιοι :bye:
+ 1000 και θα προσθέσω ότι από θέμα σχεδιασμού όλα τα aprilia είναι έργα τέχνης αλλά στα μοντέλα shiver _ Dorso απλά το τερμάτισαν οι τύποι :ohyes: :ohyes:
Αν βοηθούσε να πω και εγώ δυο λόγια που το οδηγώ καθημερινά τόσο σε πόλη όσο και σε βόλτες. Αρχικά θα συμφωνήσω με τον Αγησίλαο σε θέμα έρωτα...Όταν ξεκίνησα να σκέφτομαι την αγορά μηχανής προ 5ετιας καθώς έψαχνα στο car.gr τα λατρεμένα hornet, είδα όταν ανέβασα τα κυβικά στην αναζήτηση για πρώτη φορά το 750.. Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνη την μέρα είπα σε πολύ αγαπημένο πρόσωπο ότι κάποια μέρα θα πάρω ένα τέτοιο. Όπως και έγινε...Αλλά στο θέμα μας... Η μηχανή μέσα στην πόλη σαν commuter είναι οδηγικά άριστη αν και προσωπικά πιστεύω ότι το βασανίζω μέσα στη πόλη.. Όσο για εκτός πόλεως εμένα με κάνει να χαμογελάω σε κάθε βόλτα και ας πονάει ο κώλος μου μετά.. Μη έχοντας οδηγήσει πολλές μηχανές στην ζωή μου και με την λιγοστή εμπειρία μου, με κάνει να νιώθω μεγάλη ασφάλεια σε κάθε στροφή δίνοντας μου την δυνατότητα να πιέσω τόσο αυτή, όσο και τον εαυτό μου λίγο παραπάνω κάθε φορά. Είναι κατά την γνώμη μου ένα μηχανάκι που για τα λεφτά του νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή.
Agisilae ενημερωτικά επειδη ενδιαφερεσαι για το dd900 θα σου πω γιατι το έφερα απο Εθνικη είναι πολύ απολαυστικό moto.Στην Εθνική δε με κούρασε.Στην Τραγάνα αναγκαστηκα να μπω στο χωριο για ανεφοδιασμο και μου έκαψε καπου στα 9 και κατι λιτρα.Απο την Τραγανα για το Shell στη Λαμια που είναι 88 Κμ μου έκαψε 5,85lt και απο τη Λαμια για Λάρισα μέσω Δομοκού και Φαρσάλων που είναι περι τα 120 Κμ έκαψε 6,719 lt.Γενικά στην Εθνική καθε 130 Κμ θέλει ανεφοδιασμο.Μπορεί και να σου βγαλει και 150 Κμ με το που βγαλει την ενδειξη της αντλιας.Γενικά δε με.κουρασε καθόλου στα 430 Κμ ταξιδιου.Το μονο αρνητικό είναι η σκληρή σέλα που σημαίνει gel απο τα αξεσουαρ της Aprilia.Τα γονατά μου δεν πιαστηκαν.Εχει φοβερή εργονομία και είναι πραγματικό fun bike
καλημερα και καλως σας βρηκα..ειδα σημερα ενα dd900 με ιταλικες πινακιδες εδω κατω και μαλιστα διπλα ηταν ενα dd750 δικο μας.πανεμορφο το 900,τι να λεμε,οθονη και χρωματισμοι το ανεβαζουν επιπεδο..επειδη το καλοβλεπω σαν μηχανακι ,οι πιο πανω μετρησεις μας κανουν ενα φασμα απο 5,6 εως 6,64 στα 100 χλμ καταναλωση.αυτο σε συνδυασμο με τα 12 λιτρα ρεζερβουαρ βγαζει μια αυτονομια της ταξεως 200 χλμ περιπου μεσο ορο.επειδη θα ηταν και σε διαδικασια στρωσιματος απο οτι εχω καταλαβει,λογικα δεν θα εχει περασει τα 130 χλμ στο κοντερ.αν υπολογιζω σωστα με 9.5 λιτρα που εχει το λαμπακι λογικα θα αναβει στα 150 χλμ.σαφεστατα ενα στρωμενο μηχανακι παει και πιο γοργα,αρα καιει και περισσοτερα,αλλα αυτες οι μετρησεις μας δειχνουν μια καλυτερη καταναλωση σε σχεση με το 750...τωρα γιατι τα γραφω.. Γιατι το μηχανακι φτιαχθηκε για επαρχιακο δικτυο και εκει τα βενζιναδικα σπανιζουν,οποτε,ειναι σημαντικο να βγαζει μια 150αρα...δεν τα γραφω απο πλευρας οικονομιας,αλλωστε κτμ ειχα και χτυπαγε 10ΑΡΙΚΑ σε γοργες βολτες...επισης ενα τεστ του 0300 διαβαζω τωρα και δινει καπου 80 αλογα τροχο με ανακοινωσιμα τα 92,τωρα η απριλια λεει 95,αραγε ποσα κατεβαινουν πισω?ειδα και κατι βιντεακια του shiver που λενε οτι εχει εστιασει η απριλια στη ροπη,φανταζομαι οτι αυτο θα παιζει και στο dd,αλλα ποσα να κατεβαινουν πισω..αυτα και καλως σας βρηκα παιδια......το κοκκινο πλαισιο τα σπαει!!!!!
Απο Λαμια - Δομοκό - Φαρσαλα - Λαρισα μου εκαψε 7,6 λιτρα.Το εχεις μια 4η στο κιβωτιο και ανεβοκατεβαινεις ολα τα βουνα της Ελλαδας.Τοσο ελαστικο μοτερ εχει.Παντα στην touring χαρτογραφηση.Με 160χαω αν πας στην Εθνικη απο Αθηνα για βορεια στην Τραγανα εισαι επειγοντως για βενζινη σκεψου και μετα τα 120 χιλιομετρα που μου αναψε το λαμπακι και μετα εριξα την ταχυτητα ταξιδιου στα 120χαω.Οσον αφορά το βάρος είναι ελαφρυ - γεματο είναι 212 κιλά και απο δυναμη είναι πολυ πιο δυνατο απο το shiver 750 που κατεβαζει 78 αλογα στον τροχό.Αρα το dd 900 κατεβαζει περισσοτερα
Απο Λαμια - Δομοκό - Φαρσαλα - Λαρισα μου εκαψε 7,6 λιτρα.Το εχεις μια 4η στο κιβωτιο και ανεβοκατεβαινεις ολα τα βουνα της Ελλαδας.Τοσο ελαστικο μοτερ εχει.Παντα στην touring χαρτογραφηση.Με 160χαω αν πας στην Εθνικη απο Αθηνα για βορεια στην Τραγανα εισαι επειγοντως για βενζινη σκεψου και μετα τα 120 χιλιομετρα που μου αναψε το λαμπακι και μετα εριξα την ταχυτητα ταξιδιου στα 120χαω.Οσον αφορά το βάρος είναι ελαφρυ - γεματο είναι 212 κιλά και απο δυναμη είναι πολυ πιο δυνατο απο το shiver 750 που κατεβαζει 78 αλογα στον τροχό.Αρα το dd 900 κατεβαζει περισσοτερα
Το εχω κανει αυτο το κομματι..110χλμ περίπου ειναι..εχει ευθειες και να ανοιξεις μετα το δομοκο αλλα και σφικτα κομματια..οποτε περιπου 7 στα 100,οποτε περιπου μια 140αρα αυτονομια στον επαρχιακο μεχρι λαμπακι..νταξει ειναι,μια χαρα
χτες οδηγησα ενα dd750 με arrow για αρκετη ωρα σε στριφτερο κομματι,,αισθηση ψηλου στριτ εχει....θετικες εντυπωσεις μου αφησε,οποτε το 900 πιστευω θα ειναι ακομη καλυτερο
Το 900 θα σε ενθουσιάσει.Ειναι πολυ πιο ζωηρο το μοτέρ του.Οταν πηγαμε Ιτεα με.τον shiverfactory τον περασμενο Μαρτη ο Σακης ο εξατμισας ηρθε απο την Κατερινη με το dd900.Ο Giorgos T εφερε στη βολτα τον Παναγιωτη με.το CBR 600 και στα σφιχτά κομμάτια μετά τη Γραβια στον Μπραλο δεν τον επιανε πουθενα ο Παναγιωτης που ειναι και τιμόνι.Χαρσκτηριστικα ρωτησε το Σακη αν το εχει ξανανεβει αυτο το κομματι και ο ιδιοκτητης του dd900 απαντησε αρνητικα.Πρωτη φορα ανεβαινε το βουνό με το dorsoduro
Το 900 θα σε ενθουσιάσει.Ειναι πολυ πιο ζωηρο το μοτέρ του.Οταν πηγαμε Ιτεα με.τον shiverfactory τον περασμενο Μαρτη ο Σακης ο εξατμισας ηρθε απο την Κατερινη με το dd900.Ο Giorgos T εφερε στη βολτα τον Παναγιωτη με.το CBR 600 και στα σφιχτά κομμάτια μετά τη Γραβια στον Μπραλο δεν τον επιανε πουθενα ο Παναγιωτης που ειναι και τιμόνι.Χαρσκτηριστικα ρωτησε το Σακη αν το εχει ξανανεβει αυτο το κομματι και ο ιδιοκτητης του dd900 απαντησε αρνητικα.Πρωτη φορα ανεβαινε το βουνό με το dorsoduro
Με φτιαχνεις!!!ωραίο κομματι αυτο που αναφερεις..2010-2012 το εκανα συνεχεια μια φορα το διμηνο
Αυτο το dorso 900 ειναι απο τα πιο ομορφα μηχανακια ever. Με ψαλιδαρα, με τα κοκκινα καπακια του, μουτρο κτλ κτλ. Απο μηχανολογικα δε ξερω και πολλα αλλα αυτο το μοτερ δε μπορουσε να βγει 106-110 αλογακια στοφαλο? 🤔🤔🤔. Γιατι μεταξύ μας τωρα δικαβαλο πρεπει να ειναι επιτάφιος.
Πηξιδα απο τα καλυβια πανω στο λακκο μεχρι τη πανω γειτονια ειναι τσιτα κατηφορα😂😂😂🤣🤣
Αυτο το dorso 900 ειναι απο τα πιο ομορφα μηχανακια ever. Με ψαλιδαρα, με τα κοκκινα καπακια του, μουτρο κτλ κτλ. Απο μηχανολογικα δε ξερω και πολλα αλλα αυτο το μοτερ δε μπορουσε να βγει 106-110 αλογακια στοφαλο? 🤔🤔🤔. Γιατι μεταξύ μας τωρα δικαβαλο πρεπει να ειναι επιτάφιος.
Πηξιδα απο τα καλυβια πανω στο λακκο μεχρι τη πανω γειτονια ειναι τσιτα κατηφορα😂😂😂🤣🤣
Καλημέρα.. κατηφόρα φουλ.. :D :D Σε σχέση με το 750 7ιππους παραπάνω και 6κιλα ελαφρύτερο...πιθανολογω απ' τις ζάντες...το μοτέρ δεν ξέρω τι μπορεί να προσφέρει
Επιτάφιος λεμε οχι τάφος. Θα κανει το γυρω γυρω του χωριου ο επιτάφιος σιγουλια σιγουλια, θα ανεβει καμια ανηφορια. Μια χαρα. Αλλα δε θα ηταν πιο ωραιος ενας γρηγοροτερος. Επιτάφιος-RR? Του παει, το υποστηριζει το ξυλο του. Καρυδια αθάνατη
Γεια και χαρά σας dorsaκηδες και μη!! Στον 3ο χρόνο με την αγάπη και θέλω τα φώτα σας. Αν και σύντομα θα αλλάξω τελικά, μέχρι τότε και για την δικιά μου ικανοποίηση έχω ένα θέμα με θολούρα στην εξάτμιση όπως θα δείτε και παρακάτω. Αν ξέρει κανείς πως να το κάνω όπως ήταν? Το αστείο είναι ότι η μηχανή είναι σε κλειστό παρκινγκ με κουκούλα και τρώει ήλιο μόνο σε κανένα μπάνιο το καλοκαίρι. Ευχαριστώ!! Ακολουθεί φωτογραφία του προβλήματος: https://imageupload.io/i/IdQlrmb8RF (https://imageupload.io/i/IdQlrmb8RF)
Καλησπέρα Κώστα, η πιο οικονομική λύση για αρχή νομίζω είναι μια αλοιφή της sonax την οποία έχω χρησιμοποιήσει αρκετά σε άβαφα πλαστικά και τα κάνει σαν καινούργια. Την έχω δοκιμάσει και σε βαμμένα και τα φρεσκάρει. Απλώνεις σε ενα πανάκι και περνάς μια λεπτή στρώση. Δοκίμασε τη...
Καλησπέρα Κώστα, η πιο οικονομική λύση για αρχή νομίζω είναι μια αλοιφή της sonax την οποία έχω χρησιμοποιήσει αρκετά σε άβαφα πλαστικά και τα κάνει σαν καινούργια. Την έχω δοκιμάσει και σε βαμμένα και τα φρεσκάρει. Απλώνεις σε ενα πανάκι και περνάς μια λεπτή στρώση. Δοκίμασε τη...
Καλησπέρα! Υπάρχει θέμα αν δεν είναι πλαστικό?? Μου μοιάζει με αλουμίνιο βαμμένο. Λες να κάνω λάθος?
Καλησπέρα Κώστα, η πιο οικονομική λύση για αρχή νομίζω είναι μια αλοιφή της sonax την οποία έχω χρησιμοποιήσει αρκετά σε άβαφα πλαστικά και τα κάνει σαν καινούργια. Την έχω δοκιμάσει και σε βαμμένα και τα φρεσκάρει. Απλώνεις σε ενα πανάκι και περνάς μια λεπτή στρώση. Δοκίμασε τη...
Καλησπέρα! Υπάρχει θέμα αν δεν είναι πλαστικό?? Μου μοιάζει με αλουμίνιο βαμμένο. Λες να κάνω λάθος?
Κανένα θέμα απολύτως την έχω χρησιμοποιήσει παντού στη μηχανή. Είναι σαν ένα διάφανο τζελ από πάνω το οποίο φρεσκάρει την όψη και ποτίζει τα άβαφα πλαστικά. Στα βαμμένα αλά θα τα φρεσκάρει και θα αφήσει μια προστατευτική στρώση από πάνω. Τώρα για πλήρη επαναφορά χρώματος κτλ ίσως θέλει άλλες αλοιφές κτλ αλλά νομίζω οτι αφού θα αλλάξεις τελικά καλύτερα να μην μπλέξεις ιδιαίτερα. Χρησιμοποίησε την αλοιφή παραπάνω που είναι προσωρινή λύση. 1 φορά το μήνα θα θέλει ενα περασματάκι και θα είσαι οκ πιστεύω. Γυρω στο 10ρικο έχει η αλοιφή αν θυμάμαι καλά.
Πάντως ένα DORSO με κοντά 90 τροχό παίζει στα ίσα το χαιπερ
βρε λες..??? :thnk: :thnk: :D
στελιο τα κοντα 90 τροχο,τα ανεβασε ενας συμφουριτης στα σοσιαλ που δουλευει σε συνεργειο εξουδιοτημενο και αφορα τελικα,προγραμμα κτλπ... χαιπερ ολες οι σειρες καπου εκει παιζουν,εκτος απ το αεροψυκτο που θελει και αυτο σκαλισμα... το ντορσο 900 αυτη τη στιγμη σε αυτη την κατηγορια το θεωρω και λογω τιμης την καλυτερη επιλογη... παιρνεις μηχανακι του 2019-20 με 7500ε μεταχειρω...τιμια επιλογη
Πάντως ένα DORSO με κοντά 90 τροχό παίζει στα ίσα το χαιπερ
βρε λες..??? :thnk: :thnk: :D
στελιο τα κοντα 90 τροχο,τα ανεβασε ενας συμφουριτης στα σοσιαλ που δουλευει σε συνεργειο εξουδιοτημενο και αφορα τελικα,προγραμμα κτλπ... χαιπερ ολες οι σειρες καπου εκει παιζουν,εκτος απ το αεροψυκτο που θελει και αυτο σκαλισμα... το ντορσο 900 αυτη τη στιγμη σε αυτη την κατηγορια το θεωρω και λογω τιμης την καλυτερη επιλογη... παιρνεις μηχανακι του 2019-20 με 7500ε μεταχειρω...τιμια επιλογη
τα 821 νομίζω παίζουν μαμά 95+ τροχό αλλά δεν με καίει τόσο η διαφορά των αλόγων όσο ο τρόπος που δουλεύει το ένα και το άλλο. το 821 φαίνεται πιο άγριο μοτέρ σε σχέση με το 900. θα περίμενα να βγάλουν το 660 σε Dorso να γουστάρουμε αλλά δεν το βλέπω ως ενδεχόμενο προς το παρόν.
το 900 είναι ακριβό στα 7500 μεταχείρο γι'αυτό και δεν πωλείται ότι ανεβαίνει σ'αυτά τα χρήματα. 7000 νομίζω είναι ταβάνι για μαμά 900 με υπόλοιπο εγγύησης και κανένα εξτραδάκι όπως χειρολαβές,μανιτάρια,ζελατίνα κλπ.
Πάντως ένα DORSO με κοντά 90 τροχό παίζει στα ίσα το χαιπερ
βρε λες..??? :thnk: :thnk: :D
στελιο τα κοντα 90 τροχο,τα ανεβασε ενας συμφουριτης στα σοσιαλ που δουλευει σε συνεργειο εξουδιοτημενο και αφορα τελικα,προγραμμα κτλπ... χαιπερ ολες οι σειρες καπου εκει παιζουν,εκτος απ το αεροψυκτο που θελει και αυτο σκαλισμα... το ντορσο 900 αυτη τη στιγμη σε αυτη την κατηγορια το θεωρω και λογω τιμης την καλυτερη επιλογη... παιρνεις μηχανακι του 2019-20 με 7500ε μεταχειρω...τιμια επιλογη
τα 821 νομίζω παίζουν μαμά 95+ τροχό αλλά δεν με καίει τόσο η διαφορά των αλόγων όσο ο τρόπος που δουλεύει το ένα και το άλλο. το 821 φαίνεται πιο άγριο μοτέρ σε σχέση με το 900. θα περίμενα να βγάλουν το 660 σε Dorso να γουστάρουμε αλλά δεν το βλέπω ως ενδεχόμενο προς το παρόν.
το 900 είναι ακριβό στα 7500 μεταχείρο γι'αυτό και δεν πωλείται ότι ανεβαίνει σ'αυτά τα χρήματα. 7000 νομίζω είναι ταβάνι για μαμά 900 με υπόλοιπο εγγύησης και κανένα εξτραδάκι όπως χειρολαβές,μανιτάρια,ζελατίνα κλπ.
το 821 παιζει γυρω στους 93..το επομενο 950 κατεβηκε γυρω στους 90... οντως μικρες διαφορες... παντως 660 δεν φαινεται στο οριζοντα..
Είναι σε φάση έχω 108 να το αφήσω....? εεε βάλε αλλά 2 να το κάνουμε στρογγυλά 110 (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji38.png)% (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji38.png)%
Λιγο respect στα ιταλικα θηρια που με 20 χρονια στην πλατη, ακομα καταφερνουν να ντροπιαζουν γερμανικα κινουμενα εικοσαχιλιαρα!! (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji41.png)
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντα έχουμε σεβασμό στους γηραιότερους.
Μην ανεβάσουν και πολύ πίεση και από τη πολύ δύναμη καρφώσουν κάνα πιστόνι :lol%
με ενα dorso 900 στην καταψυξη..να κατι τετοιαβλεπω και με ψηνει η αναβαθμιση
αν το βρεις σε καλή τιμή,πάρ'το να σου περάσει και πας μετά για ολική αναβάθμιση! σε 1-2 χρόνια θα υπάρχουν λογικά και περισσότερα μεταχείρο σε αυτά που ψάχνεις.