Παλικάρια καλήμερα μια ερωτηση.... Αν κ δικαβαλο δεν επιλέγω να τρέχω καθώς σέβομαι τον συνεπιβατη μ κ τα πράγματα γινοντε κ ποιο επικίνδυνα....ωστόσο βρέθηκα στην ανάγκη να τρέξω "καπως" δικαβαλος σε κάποια φάση ένοιωσα το ποδοφρενο να εγκαταλείπει την μάχη κ να υποχωρεί σαν να μην ηπυρχε τιποτα!!! Έμεινα μ μπροστηνο κ μετά από λίγο επανήλθε μόνο του.... Βεβαια πιεσα αρκετά λόγο δουλειάς σε ρυθμούς gp. Αιφνιδιαστικά.......καθως μ ετυχε σε λάθος timing....Αλλά προς τι το συμβάν κ ποιος ο λόγος...; έχει τύχη σε κανενα....;;;;;
μήπως βράσανε τα υγρα? Για δες εδώ.... [size=78%]http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=489 (http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=489)[/size]
μήπως βράσανε τα υγρα? Για δες εδώ.... [size=78%]http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=489 (http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=489)[/size]
το ίδιο έπαθα κι εγώ, σταματάω σε κατηφόρα για να μιλήσω στο κιν. ασυναίσθητα πατούσα το πίσω φρένο με δύναμη (για να μη με πάρει η κατηφόρα) φεύγοντας στο πρώτο φανάρι χέστικα πάνω μου 0 πίσω φρένο... επανήλθε μετά απο 5-6 πρεσαρισιές
το ίδιο έπαθα κι εγώ, σταματάω σε κατηφόρα για να μιλήσω στο κιν. ασυναίσθητα πατούσα το πίσω φρένο με δύναμη (για να μη με πάρει η κατηφόρα) φεύγοντας στο πρώτο φανάρι χέστικα πάνω μου 0 πίσω φρένο... επανήλθε μετά απο 5-6 πρεσαρισιές
Εγω να πω την αληθεια, δεν καταλαβα τι γραφεις. :thnk:
Όπως το γράφει το παιδί εγώ καταλαβαίνω ότι χάνει τν πίεση από το πετάλι στο παρατεταμένο πάτημα με σταματημένο μηχανάκι.... Εμένα μου κάνει γιά βλάβη στν τρόμπα κατά 99℅
το ίδιο έπαθα κι εγώ, σταματάω σε κατηφόρα για να μιλήσω στο κιν. ασυναίσθητα πατούσα το πίσω φρένο με δύναμη (για να μη με πάρει η κατηφόρα) φεύγοντας στο πρώτο φανάρι χέστικα πάνω μου 0 πίσω φρένο... επανήλθε μετά απο 5-6 πρεσαρισιές
Εγω να πω την αληθεια, δεν καταλαβα τι γραφεις. :thnk:
Όπως το γράφει το παιδί εγώ καταλαβαίνω ότι χάνει τν πίεση από το πετάλι στο παρατεταμένο πάτημα με σταματημένο μηχανάκι.... Εμένα μου κάνει γιά βλάβη στν τρόμπα κατά 99℅
Και εγώ αυτό κατάλαβα αλλά μετά γράφει οτι με 5-6 πρεσαρισιές επανήλθε πράγμα που με βλάβη στην τρόμπα λογικά δεν θα έπρεπε να συμβεί έτσι δεν είναι?
Άρχοντα βελονομπήχτη Aprilia έχουμε, μηχανάκια με προσωπικότητα και φλογερό ιταλικό ταπεραμέντο για δυνατές συγκινήσεις, και όχι τιποτις άψυχα αδιάφορα τζαπανεζμενα, σαν μερικούς μερικούς. Τα πάντα δύναται να συμβουν :ohyes: :ohyes:
εγω ειχα προβλημα υπερθερμανσης στην πίστα των Σερρων, μαλλον ξεχαστηκε ο φιλος μου που του το εδωσα για 5 γυρους, και πατουσε συνεχεια το πισω φρενο, αποτελεσμα να αναψουν τα παντα και να χαλάσουν καποια πραματα στην δαγκανα.
Σε αυτην την περιπτωση κιτ επισκευης δεν υπαρχει απο την aprilia, και πρεπει να αγοράσεις καινούργια δαγκάνα!!! (Εγω βέβαια έχω κιτ επσκευεις έξτρα :D )
Άρα αυτο που συνέβη ήταν απλα να ζεσταθούν πολυ τα υγρά και να μην πιάνουν τα φρένα και το γεγονός οτι έφτιαξε μετα ήταν γιατί κρυωσαν και όχι οτι έφτιαξε με τα πατήματα πράγμα που λογικά θα χειροτερευε την κατάσταση.