Διαχρονικα στα τελευταια μηχανακια μου χρησιμοποιω βαλιτσες k21 kappa σε σολο ταξιδια ή κανα σκ με τη γυναικα.Τα εν λογω βαλιτσακια δεν τα πουλησα ποτε και τα εβαζα διοτι ειναι απιστευτα πρακτικα.Το εν λογω μοντελο βαλιτσας ειναι k21 kappa ή e21 givi,αμφοτερα εχουν καταργηθει και αντικατασταθει απο τους κωδικους k22 και e22 αντιστοιχα που υποδηλωνουν 1 λιτρο παραπανω χωρητικοτητα εκατερωθεν.φθηνο σχετικα σετ,πιο φθηνο το παλιοτερο 21 μεταχειρω,σαφως πιο ομορφο το 22..
Παιρνοντας το dorso ειχα σκεψεις πως θα τα μονταρω,η givi βεβαια βγαζει ενα σετ γι αυτο,αλλα με αλλου τυπου βαλιτσες και τα πιασιματα ειναι εξολοκληρου σε βιδες υποπλασιου.Αυτο εμενα δεν μου καθεται καλα,σαφως δεν εχω ακουσει κατι που εχει παει στραβα,αλλα θεωρω οτι το βαρος πρεπει να μοιραζεται και αυτο μπορει να γινει αν χρησιμοποιησεις τα μασπιε συνεπιββατη που πιανουν σε πλαισιο και οχι υποπλαισιο.
Ενα αλλο τιπ ειναι οτι πρεπει τα καγκελα να γεφυρωνουν στην βαση πινακιδας απο πισω ωστε να μοιραζεται το βαρος,εξισου σημαντικο στο παλατζο και στην πιεση οταν ειναι φορτωμενα..
Σε βολτα το καλοκαιρι η γυναικα μου ειπε οτι τα ποδια της ειναι σαν το 990 που ειχα,δεν του εδωσα πολυ σημασια τοτε και οταν αρχισα να ψαχνω τι θα κανω,ειχα βρει ενα σετ απο hornet και ελεγα να το παρω και να το προσαρμοσω.Τοτε δεν το πηρα διοτι επιασε αυγουστος και φιλος καλος πουλαγε απο 990 ενα σετ πλαινα καγκελα,μου ηρθε η κουβεντα και της γυναικας,οποτε τα αγορασα προς 60ε μεταχειρω.
Ειχα δει οτι επιαναν εκει που ηθελα στα μασπιε και οτι ειχαν τη γεφυρα απο κατω,το αλλο που θα πιαναν πανω θα το εβρισκα.Οταν ηρθαν τα εβαλα ετσι να δω πως πανε ακουμπιστα και ειδα οτι ερχοντουσταν πολυ καλα,οποτε δρομολογηθηκε η τοποθετηση...
Παμε λοιπον στα βηματα...
βημα1 και φωτο 1 και 2...
στην αρχη τα εβαλα οπως ειναι αλλα ειδα οτι το σταντ χτυπαγε πιο πολυ,οποτε τα αυτια κοπηκαν και ηρθαν απ την εξωτερικη μερια,σε συνδιασμο με λαστιχο στο σταντ,ειμαστε κομπλε.στις φωτο ειναι ηδη κωλημενα εσωτερικα