APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: vagourman στις Μάιος 25, 2016, 05:43:19 μμ
-
Καλησπερα σε ολους ,
Ειμαι κατοχος ενος Ντορσο 750 μοντ 08 , και απο τοτε που το οδηγω δεν ειχα ποτε θεματα με "παιξιμο" του τιμονιου στις υψηλες ταχυτητες .
Το αγορασα με 5.800 χλμ , με ηδη χαμηλωμενες τις αναρτησεις ( 3 γραμμες ) και ποτε , μεχρι την τελικη της μηχανης , δεν ειχα παραπονο για ταλαντωσεις στο τιμονι .
Ομως, στα 25.000 χλμ που χρειαστηκε να αλλαξω ρουλεμαν τιμονιου , αμεσως μετα , οταν πλησιαζω τα 170 χλμ το τιμονι αρχιζει να τρεμει , με αποτελεσμα οι δονησεις να μεταφερονται σε ολο το μηχανακι και να καταληγω σε περιστροφες σχημα 8 , γυρω απο τον εαυτο μου .Εννοειται δε μπορω να επιταχυνω αλλο , γινεται αδυνατο .
Γυρνωντας στο συνεργειο , μου εσφιξε τα ρουλεμαν , αλλα τοτε το τιμονι εγινε βαρυ μεσα στη πολη (κατι που παλια δεν ειχα) και βαλτιωθηκε καπως η κατασταση στις υψηλες ταχυτητες .Αρχιζε να τρεμει απο τα 180 και μετα .
Τελικα , το χαλαρωσαμε ενα "κλικ " και παλι τα ιδια συμπτωματα κοντα στα 170 χλμ α.ω ( βασικα απο τα 160 και μετα ).
Εχει συμβει σε καποιον απο εδω ή εχετε καποια συμβουλη ;
Μου αναφερουν για ζυγοσταθμισμα στη ροδα , αλλα το θεωρω απιθανο να φταιει αυτο , ειδικα οταν ποτε δεν ειχα προβλημα τετοιας φυσης με τα καινουρια ελαστικα μου.
Ευχαριστω .
-
Έβγαλαν τροχό για να αλλάξουν το ρουλεμάν η τον άφησαν πάνω και απλά κατέβασαν το μπροστινό ;
-
Δυστυχως δε το γνωριζω αυτο , γιατi η εργασια θα επαιρνε πολλες ωρες ...οποτε εφυγα και γυρισα για παραλαβη μετα απο 4 ωρες .
-
Πιστεύω να άλλαξαν και τα δύο ρουλεμάν του τιμονιου και όχι μόνο το πανω.
Εργαλεία έχεις;;; μπορεις να κάνεις μόνος σου δουλειά;
-
Πιστευω οτι αλλαχτηκανε και τα δυο , αλλωστε το παιδι απο το συνεργειο μου εδειξε τα παλια και ηταν και τα δυο .
Γενικα εργαλεια δεν εχω , ουτε ειμαι και τοσο εμπειρος μα τα μηχανολογικα ,ομως εχω εμπιστοσυνη στο εξουσιοδοτημενο αυτο , το θεωρω αξιοπιστο .
-
Το μόνο που μένει να κάνεις είναι να χαλαρώσεις λίγο το δεξί χέρι μέχρι να πατήσουν καλά τα ρουλεμάν. Μετά θα τα σφίξεις λίγο να πάρεις τα μποσικα και πιστεύω θα είσαι οκ :kalo:
-
Ελπιζω να ειναι ετσι και να επανελθει η μηχανη στην αρχικη της κατασταση .
Ποσα χλμ περιπου θελουν τα ρουλεμαν για να στρωσουν ;
-
Δεν βλέπετε μία κ τον εμπρός τροχο εάν σφιχτηκε σωστά στα πιρουνια;
PS. Πάει το dorso πάνω από 170;
-
PS. Πάει το dorso πάνω από 170;
Ανετα :ohyes: :)
-
Καλησπερα..ειχα κ εγω το ιδιο προβλημα στο dorso μου αλλα σε πολυ μεγαλες ταχυτητες,πανω απο 200...του ειχα κανει ευθυγραμμιση κ δεν ειχα δει διαφορα..οποτε δεν ασχοληθηκα αλλο μιας κ σπανια το τελικιαζα..για δες αν τα καλαμια ειναι το ιδιο κατεβασμενα...
-
Τα τσεκαρα τα καλαμια , και ειναι ιδιες γραμμες κατω και απο τις δυο μεριες .
Ουτε εγω ειμαι λατρης των τελικων , αλλα δε μου αρεσει κατι να "χαλαει " .
-
PS. Πάει το dorso πάνω από 170;
Ανετα :ohyes: :)
Σοβαρά????
Θα δοκιμάσω αύριο...
-
Έλεγξε και τα αντιβαρα του τιμονιού.
Γνώμη μου να τσεκάρεις τον τροχό
-
το πιθανοτερο να ειναι η τα ρουλεμαν τροχου η να ειναι απο το λαστιχο, συνηθως στα λιγα χιλιομετρα και στην εκκινηση καταλαβαινεις
για το ρουλεμαν του τιμονιου :ohyes: εαν σε παιρνει δεξια αριστερα
-
ρε παιδια εγω ξερω οτι στο ρουλεμαν τιμονιου κανει ενα μαγκωμα στο κεντρο, και ειναι καποως βαρυ γενικοτερα.
κανει και τρεμουλο? :thnk:
-
Στη δικια μου περιπτωση παντως το πιο φανερο σημαδι ηταν ενας γδουπος στο μπροστινο οταν περναγα πανω απο σαμαρακια και μια δυσκολια στο τιμονι οταν σταματουσα στα φαναρια , σα να κλειδωνε στο κεντρο .
-
Το προβλημα με το τρεμουλο παρουσιαζεται αφου αλλαχτηκανε τα ρουλεμαν , ακριβως μετα για την ακριβεια , την ιδια μερα
-
μηπως είχες κανα περιστατικό με disc lock?
-
οχι , ποτε ...