Έκατσα λοιπόν και διάβασα το συγκριτικό του Μότο για τα τρία παραπάνω μοτόρια. Σε γενικές γραμμές συμπαθές και σε αρκετά σημεία διασκεδαστικό.Εκεί όμως που θέλω να σταθώ είναι στα βάρη των μηχανών. Έχουμε και λέμε το λοιπόν: ΚΤΜ : 157,5 ( χωρίς μπεζίνα 147,4) διαφορά 10,1 Ducati : 190 ( χωρίς μπεζίνα 180,8) διαφορά 9,2 Aprilia : 214 ( χωρίς μπεζίνα 200 ) διαφορά 14!!!!!!!!
Δεδομένου ότι το ΚΤΜ έχει 13,5 lt τεπόζιτο, το Ducati 12,3lt και το Aprilia 12lt, η Aprilia παίρνει την ΠΙΟ βαριά βενζίνη! :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Επειδή ναι μεν γερνάμε,αλλά ακόμα η αντίληψή μου και τα μάτια μου , λειτουργούν σχετικά καλά, δείτε το και εσείς . ΑΝ ξεχάσαν κάτι , ή το γράψαν λάθος,τι να πω. Ας προσέχουν τι γράφουν :bye:
Ok. αρα ισχυει το πρωτο που εγραψα. Δεν αναφερουν οτι αυτα τα νουμερα τα δινουν οι ιδιοι οι κατασκευαστες. Οποτε ο καθενας μετραει με τα δικα "πιστευω" :D
Έκατσα λοιπόν και διάβασα το συγκριτικό του Μότο για τα τρία παραπάνω μοτόρια. Σε γενικές γραμμές συμπαθές και σε αρκετά σημεία διασκεδαστικό.Εκεί όμως που θέλω να σταθώ είναι στα βάρη των μηχανών. Έχουμε και λέμε το λοιπόν: ΚΤΜ : 157,5 ( χωρίς μπεζίνα 147,4) διαφορά 10,1 Ducati : 190 ( χωρίς μπεζίνα 180,8) διαφορά 9,2 Aprilia : 214 ( χωρίς μπεζίνα 200 ) διαφορά 14!!!!!!!!
Δεδομένου ότι το ΚΤΜ έχει 13,5 lt τεπόζιτο, το Ducati 12,3lt και το Aprilia 12lt, η Aprilia παίρνει την ΠΙΟ βαριά βενζίνη! :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
απο τετοιες λαλακιες το μοτο αλλο τιποτα......
να θυμισω οτι το εν λογο περιοδικο στο τεστ του dd το ειχε χαρακτηρισει οπτικα ομοιο με το XTX..... γιου χαλου...
αλλα ετσι ειναι εαν το μηχανακι δεν πωλειται απο τη hellinmoto περνει πιο βαρια βενζινη
υγ παντως το νουμερο για το dd ειναι σωστο 12λιτρα + 2 ρεζερβα. μιλαω για το 14 οχι για το 200 αδειο
Παιδια και τα τρια ειναι γαμω τα μηχανακια.Τι να λεμε τωρα.... Τα μοτερ που φορανε ειναι πολυ δυνατα,απο φρενα και πλαισιο θα ελεγα πως ειναι πολυ κοντα. Αν επρεπε να διαλεξω ενα θα επερνα το Duke μονο και μονο γιατι εχει πολυ περιεργο look. Kατα τα αλλα και τα τρια ειναι αρρωστια..... :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Και τελικα αν και εχουμε το δυνατοτεροτερο :D φτανουμε τελευτεοι :tez: αι χαλια και μπραβο στο moto :P
Αυτό ρε παιδία που η εταιρία ανακοινώνει 12 λίτρα τεπόζιτο και δεν έχω βάλει ποτέ πάνω απο 9-10 αν θυμάμαι καλά, δεν το καταλαβαίνω... Σκέψου ότι έφτασα 184 χλμ!!!! Μάλλον πρέπει να το αφήσω να μ' αφήσει.... :P :P :P :P
Αυτό ρε παιδία που η εταιρία ανακοινώνει 12 λίτρα τεπόζιτο και δεν έχω βάλει ποτέ πάνω απο 9-10 αν θυμάμαι καλά, δεν το καταλαβαίνω... Σκέψου ότι έφτασα 184 χλμ!!!! Μάλλον πρέπει να το αφήσω να μ' αφήσει.... :P :P :P :P
Εφτασες 184χλμ με ενα τεποζιτο???? :ohmy: Τα συγχαρητηρια μου!! :ohyes:
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Εγώ θα το μετονόμαζα σε συγκριτικό "SM μεσαίου κυβισμού με αστεία αυτονομία" :P :P :P Γνώμη μου πάντως, με το Dorso έκανα μέχρι 280 χλμ. απ' το πρωί μέχρι το απόγευμα (τα balls μου την είχαν ακούσει στο τέλος... :blus: :blus: :blus:)... Με τα άλλα δύο δεν πιστεύω να παίζει κάτι τέτοιο :dry:
Και είναι το πιο όμορφο και δυνατό ασυζητητί!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: Και μεταξύ των τριών, μάλλον και το πιο αξιόπιστο!!!!!!!! :bye:
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Μα δεν ειναι τελειως αστοχο???
Καταπρωτον, ο δουκας ανηκει στην κατηγορια των μονοκυλινδρων, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με δικυλινδρα μηχανακια!! Ειναι κατηγορια απο μονος του...
Δευτερον, ειναι και τα τρια μηχανακια διαφορετικου κυβισμου!! και αντε πες το 796 να συγκριθει με το 750...
Εγω ξερω απο τα παιδικα μου χρονια οτι συγκρινουμε ενα 1000 με τα 1000, ενα 600 με τα 600 κλπ κλπ, που εχουν τον ιδιο κυβισμο, αλογα, κυλινδρους και γενικοτερα εχουν ομοιοτητες ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ!!
Πες μου λοιπον, τι να συγκρινω στον δουκα με το ντουκατι, ή μηπως να συγκρινω τον δουκα με το dd???!!
Και τελος, πραγματικα κουραστηκα να συγκρινουν το dd με οτιδηποτε εχει δυο ροδες!!!!!!
(και για να μην παρεξηγηθω, δεν τα "βαζω" με το περιοδικο)
Μηπως ομως το Dee-Dee 750 αυτα τα παραπανω κιλα τα χρησιμοποιει μια χαρα για μεγαλυτερη σταθεροτητα στο ταξιδι και καλυτερη τελικη(επιτευξη & διατηρηση τελ.ταχυτητας) ??? :thnk:
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Μα δεν ειναι τελειως αστοχο???
Καταπρωτον, ο δουκας ανηκει στην κατηγορια των μονοκυλινδρων, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με δικυλινδρα μηχανακια!! Ειναι κατηγορια απο μονος του...
Δευτερον, ειναι και τα τρια μηχανακια διαφορετικου κυβισμου!! και αντε πες το 796 να συγκριθει με το 750...
Εγω ξερω απο τα παιδικα μου χρονια οτι συγκρινουμε ενα 1000 με τα 1000, ενα 600 με τα 600 κλπ κλπ, που εχουν τον ιδιο κυβισμο, αλογα, κυλινδρους και γενικοτερα εχουν ομοιοτητες ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ!!
Πες μου λοιπον, τι να συγκρινω στον δουκα με το ντουκατι, ή μηπως να συγκρινω τον δουκα με το dd???!!
Και τελος, πραγματικα κουραστηκα να συγκρινουν το dd με οτιδηποτε εχει δυο ροδες!!!!!!
(και για να μην παρεξηγηθω, δεν τα "βαζω" με το περιοδικο)
θα σταθω σε αυτο που γραφεις στο τελος....οτι ειναι κουραστικο να συγκρινουν το DD με οτι εχει δυο ροδες..... εγω το βλεπω τιμητικο....να εχουν σαν μετρο συγκρισης το dd....... εχει ανεβασει πολυ τον πυχη και ολοι προσπαθουν να το φτασουν η να το ξεπερασουν... ηταν το πρωτο στην κατηγορια αυτη τωρα ηρθε και το ντουκατι...αυριο θα ερθει κατι αλλο.... με το dd θα το συγκρινουν να ειστε σιγουροι.... για τα αλλα περι αστοχου τεστ δε θελω να πω κατι......γιατι δεν το βλεπω και τοσο αστοχο οσο φαινεται....
Μηπως ομως το Dee-Dee 750 αυτα τα παραπανω κιλα τα χρησιμοποιει μια χαρα για μεγαλυτερη σταθεροτητα στο ταξιδι και καλυτερη τελικη(επιτευξη & διατηρηση τελ.ταχυτητας) ??? :thnk:
Σαν κάτοχος θα πω ΟΚ. Μόνο που κρατάει λίγο (καμιά 100αριά χλμ) :P :P
ΥΓ Ευγενία .μάλλον πήγαν να παντρέψουν είδος ,με κοντινά κυβικά και κοντινές(σχετικά) τιμές. Εξάλλου με τι θα βάζαν το HYPER ; Μόνο με το ΚΤΜ δεν θα έστεκε,οπότε βάλε και ένα DD να΄χουμε :bye:
ΥΓ Ένα παλαιότερο συγκριτικό του MCM είχε DD, hyper 1100 και KTM 990 :bye: :bye:
Κατά τη γνώμη μου, η σύγκριση Dorsoduro με Hypermotard 796 στέκει απόλυτα, καθώς πρόκειται για ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες στην ίδια κατηγορία: δικύλινδρα ψευδο-supermotard (το "ψευδο" αναφέρεται στο βάρος) με παραπλήσιο κυβισμό.
Τώρα, τόσο το Duke 690 (μονοκύλινδρο πανάλαφρο supermotard) είναι ξεκάρφωτο όσο και τα Hypermotard 1100 και ΚΤΜ 950/990SM (σε άλλη κατηγορία, λόγω σαφώς μεγάλύτερου κυβισμού και κόστους).
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Μα δεν ειναι τελειως αστοχο???
Καταπρωτον, ο δουκας ανηκει στην κατηγορια των μονοκυλινδρων, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με δικυλινδρα μηχανακια!! Ειναι κατηγορια απο μονος του...
Δευτερον, ειναι και τα τρια μηχανακια διαφορετικου κυβισμου!! και αντε πες το 796 να συγκριθει με το 750...
Εγω ξερω απο τα παιδικα μου χρονια οτι συγκρινουμε ενα 1000 με τα 1000, ενα 600 με τα 600 κλπ κλπ, που εχουν τον ιδιο κυβισμο, αλογα, κυλινδρους και γενικοτερα εχουν ομοιοτητες ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ!!
Πες μου λοιπον, τι να συγκρινω στον δουκα με το ντουκατι, ή μηπως να συγκρινω τον δουκα με το dd???!!
Και τελος, πραγματικα κουραστηκα να συγκρινουν το dd με οτιδηποτε εχει δυο ροδες!!!!!!
(και για να μην παρεξηγηθω, δεν τα "βαζω" με το περιοδικο)
θα σταθω σε αυτο που γραφεις στο τελος....οτι ειναι κουραστικο να συγκρινουν το DD με οτι εχει δυο ροδες..... εγω το βλεπω τιμητικο....να εχουν σαν μετρο συγκρισης το dd....... εχει ανεβασει πολυ τον πυχη και ολοι προσπαθουν να το φτασουν η να το ξεπερασουν... ηταν το πρωτο στην κατηγορια αυτη τωρα ηρθε και το ντουκατι...αυριο θα ερθει κατι αλλο.... με το dd θα το συγκρινουν να ειστε σιγουροι.... για τα αλλα περι αστοχου τεστ δε θελω να πω κατι......γιατι δεν το βλεπω και τοσο αστοχο οσο φαινεται....
Τιμητικο θα ηταν εφοσον τα συμπερασματα όλων αυτων των υποτιθεμενων συγκριτικων ηταν αντικειμενικα και ακριβοδικαια!!!!!
Μονο αυτο δεν ειναι!!!! :dry:
Και στην τελικη δεν ειμαι ηλιθια/ος...ξερω τι καβαλαω...ξερω και τα αρνητικα του και τα θετικα του!! Οποτε να μου πει τι?? Παραμυθια????!! :a009 :a009 :a009
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Μα δεν ειναι τελειως αστοχο???
Καταπρωτον, ο δουκας ανηκει στην κατηγορια των μονοκυλινδρων, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με δικυλινδρα μηχανακια!! Ειναι κατηγορια απο μονος του...
Δευτερον, ειναι και τα τρια μηχανακια διαφορετικου κυβισμου!! και αντε πες το 796 να συγκριθει με το 750...
Εγω ξερω απο τα παιδικα μου χρονια οτι συγκρινουμε ενα 1000 με τα 1000, ενα 600 με τα 600 κλπ κλπ, που εχουν τον ιδιο κυβισμο, αλογα, κυλινδρους και γενικοτερα εχουν ομοιοτητες ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ!!
Πες μου λοιπον, τι να συγκρινω στον δουκα με το ντουκατι, ή μηπως να συγκρινω τον δουκα με το dd???!!
Και τελος, πραγματικα κουραστηκα να συγκρινουν το dd με οτιδηποτε εχει δυο ροδες!!!!!!
(και για να μην παρεξηγηθω, δεν τα "βαζω" με το περιοδικο)
θα σταθω σε αυτο που γραφεις στο τελος....οτι ειναι κουραστικο να συγκρινουν το DD με οτι εχει δυο ροδες..... εγω το βλεπω τιμητικο....να εχουν σαν μετρο συγκρισης το dd....... εχει ανεβασει πολυ τον πυχη και ολοι προσπαθουν να το φτασουν η να το ξεπερασουν... ηταν το πρωτο στην κατηγορια αυτη τωρα ηρθε και το ντουκατι...αυριο θα ερθει κατι αλλο.... με το dd θα το συγκρινουν να ειστε σιγουροι.... για τα αλλα περι αστοχου τεστ δε θελω να πω κατι......γιατι δεν το βλεπω και τοσο αστοχο οσο φαινεται....
Τιμητικο θα ηταν εφοσον τα συμπερασματα όλων αυτων των υποτιθεμενων συγκριτικων ηταν αντικειμενικα και ακριβοδικαια!!!!!
Μονο αυτο δεν ειναι!!!! :dry:
Και στην τελικη δεν ειμαι ηλιθια/ος...ξερω τι καβαλαω...ξερω και τα αρνητικα του και τα θετικα του!! Οποτε να μου πει τι?? Παραμυθια????!! :a009 :a009 :a009
θα διαβασω το τεστ σημερα αυριο για να παρω και γω μια γευση για το τι γραφουν....
Το ΤΝΤ ειναι μια κατηγορια μονο του (γαμω την φτωχια μου γαμω)- αλλα μαλλον προς γυμνα 1000αρια ειναι η κατηγορια του (tuono, z1000,fazer 1000 κλπ κλπ)
Για μενα μια χαρα συγκριση εχει γινει................... Ναι, το ΚΤΜ, οταν δουλευει, τα παει μια χαρα απεναντι στα αλλα....... Δηλαδη, θα προτιμουσαμε να το συγκρινουν με το strata-stratoula? :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Eπισης, μου φαινεται οτι δεν ειμαστε και εντελως αντικειμενικοι :oo! :oo! :oo!
Δηλαδη, οταν συγκριναν τα rsv με τα αλλα θηρια, το καναμε γαργαρα οτι "που παει η γρια η κοτα". Δεν μας συμφερε, αλλα επειδη τα πηγε καλα το καταπιαμε.
Tελος, οποτε καποιο περιοδικο βγαζει πρωτο το τουονο, το μιλε, το ν4, ολοι ζητωκραυγαζουμε, αλλα οταν τα βγαζει τελευταια, αρχιζουμε το κραξιμο??? :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Μα δεν ειναι τελειως αστοχο???
Καταπρωτον, ο δουκας ανηκει στην κατηγορια των μονοκυλινδρων, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με δικυλινδρα μηχανακια!! Ειναι κατηγορια απο μονος του...
Δευτερον, ειναι και τα τρια μηχανακια διαφορετικου κυβισμου!! και αντε πες το 796 να συγκριθει με το 750...
Εγω ξερω απο τα παιδικα μου χρονια οτι συγκρινουμε ενα 1000 με τα 1000, ενα 600 με τα 600 κλπ κλπ, που εχουν τον ιδιο κυβισμο, αλογα, κυλινδρους και γενικοτερα εχουν ομοιοτητες ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ!!
Πες μου λοιπον, τι να συγκρινω στον δουκα με το ντουκατι, ή μηπως να συγκρινω τον δουκα με το dd???!!
Και τελος, πραγματικα κουραστηκα να συγκρινουν το dd με οτιδηποτε εχει δυο ροδες!!!!!!
(και για να μην παρεξηγηθω, δεν τα "βαζω" με το περιοδικο)
θα σταθω σε αυτο που γραφεις στο τελος....οτι ειναι κουραστικο να συγκρινουν το DD με οτι εχει δυο ροδες..... εγω το βλεπω τιμητικο....να εχουν σαν μετρο συγκρισης το dd....... εχει ανεβασει πολυ τον πυχη και ολοι προσπαθουν να το φτασουν η να το ξεπερασουν... ηταν το πρωτο στην κατηγορια αυτη τωρα ηρθε και το ντουκατι...αυριο θα ερθει κατι αλλο.... με το dd θα το συγκρινουν να ειστε σιγουροι.... για τα αλλα περι αστοχου τεστ δε θελω να πω κατι......γιατι δεν το βλεπω και τοσο αστοχο οσο φαινεται....
Τιμητικο θα ηταν εφοσον τα συμπερασματα όλων αυτων των υποτιθεμενων συγκριτικων ηταν αντικειμενικα και ακριβοδικαια!!!!!
Μονο αυτο δεν ειναι!!!! :dry:
Και στην τελικη δεν ειμαι ηλιθια/ος...ξερω τι καβαλαω...ξερω και τα αρνητικα του και τα θετικα του!! Οποτε να μου πει τι?? Παραμυθια????!! :a009 :a009 :a009
θα διαβασω το τεστ σημερα αυριο για να παρω και γω μια γευση για το τι γραφουν....
λοιπον... το διαβασα το μοτο! εκτος απο το βαρος του και τις αναρτησεις του( με το καταλληλο λαδακι μεσα πιστευω οτι θα εχει τεραστια διαφορα)δεν ειδα να λενε κατι κακο για το δδ. θα παραθεσω κατι απο την πρωτη σελιδα του αρθρου.. "μαλιστα τα παντα ειναι τοσο ποιοτικα και σωστα τοποθετημενα,που αισθανεσαι βλακας μονο που θα σκεφτεις να αγορασεις κατι αλλο" καλο θα ειναι να το διαβασεται κι εσεις αν δεν το εχετε κανει ηδη!!
θα παραθεσω κατι απο την πρωτη σελιδα του αρθρου.. "μαλιστα τα παντα ειναι τοσο ποιοτικα και σωστα τοποθετημενα,που αισθανεσαι βλακας μονο που θα σκεφτεις να αγορασεις κατι αλλο" καλο θα ειναι να το διαβασεται κι εσεις αν δεν το εχετε κανει ηδη!!
Ας αποφασίσουν επιτέλους. Τα μισά περιοδικά (βλ. ebike) γράφουν για την κακή ποιότητα κατασκευής του Dorsoduro (βλ. τεύχος νο.2: "με δύο λόγια, το Dorsoduro ....... υστερώντας σημαντικά σε ..... ποιότητα κατασκευής) και τα άλλα μισά (βλ. moto) για τα "ποιοτικά και σωστά τοποθετημένα", τα "καλά βαμμένα πλαστικά, προσεκτικά φινιρισμένα εξαρτμήματα" κ.λπ.
Στην τελική νομίζω ότι εμείς φταίμε που ασχολούμαστε και τους δίνουμε σημασία.
Παντως εγω επειδη ετυχε και διαβασα μονο αυτα που ελεγαν για την καλη ποιοτητα κατασκευης... Ακομα ψαχνω να την βρω... Μαλλον η ποιοτητα κατασκευης ειναι κατι που δεν μπρορουν να αντιληφθουν πολλοι, χαζευουν τα μπιχλιμπιδακια και τα gadgetakia μαλλον. Το dorso θελει πολυ ακομα για να εχει ''καλη'' ποιοτητα κατασκευης παιδια ,κακα τα ψεματα...
Το ΤΝΤ ειναι μια κατηγορια μονο του (γαμω την φτωχια μου γαμω)- αλλα μαλλον προς γυμνα 1000αρια ειναι η κατηγορια του (tuono, z1000,fazer 1000 κλπ κλπ)
Για μενα μια χαρα συγκριση εχει γινει................... Ναι, το ΚΤΜ, οταν δουλευει, τα παει μια χαρα απεναντι στα αλλα....... Δηλαδη, θα προτιμουσαμε να το συγκρινουν με το strata-stratoula? :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Eπισης, μου φαινεται οτι δεν ειμαστε και εντελως αντικειμενικοι :oo! :oo! :oo!
Δηλαδη, οταν συγκριναν τα rsv με τα αλλα θηρια, το καναμε γαργαρα οτι "που παει η γρια η κοτα". Δεν μας συμφερε, αλλα επειδη τα πηγε καλα το καταπιαμε.
Tελος, οποτε καποιο περιοδικο βγαζει πρωτο το τουονο, το μιλε, το ν4, ολοι ζητωκραυγαζουμε, αλλα οταν τα βγαζει τελευταια, αρχιζουμε το κραξιμο??? :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Δεν παμε καλα :bye: :bye: :bye:
Καθολου καλα!! Δεν υφισταται "συγκριτικο" dd με ΚΤΜ με με με... και οτι αλλο τελοσπαντων τους καπνισει!! Απλα αυτο!!! Να γραψουν οτι θελουν για το dd, κανενα προβλημα...εγω ξερω εξαλλου που υστερει!!
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Μα δεν ειναι τελειως αστοχο???
Καταπρωτον, ο δουκας ανηκει στην κατηγορια των μονοκυλινδρων, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με δικυλινδρα μηχανακια!! Ειναι κατηγορια απο μονος του...
Δευτερον, ειναι και τα τρια μηχανακια διαφορετικου κυβισμου!! και αντε πες το 796 να συγκριθει με το 750...
Εγω ξερω απο τα παιδικα μου χρονια οτι συγκρινουμε ενα 1000 με τα 1000, ενα 600 με τα 600 κλπ κλπ, που εχουν τον ιδιο κυβισμο, αλογα, κυλινδρους και γενικοτερα εχουν ομοιοτητες ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ!!
Πες μου λοιπον, τι να συγκρινω στον δουκα με το ντουκατι, ή μηπως να συγκρινω τον δουκα με το dd???!!
Και τελος, πραγματικα κουραστηκα να συγκρινουν το dd με οτιδηποτε εχει δυο ροδες!!!!!!
(και για να μην παρεξηγηθω, δεν τα "βαζω" με το περιοδικο)
θα σταθω σε αυτο που γραφεις στο τελος....οτι ειναι κουραστικο να συγκρινουν το DD με οτι εχει δυο ροδες..... εγω το βλεπω τιμητικο....να εχουν σαν μετρο συγκρισης το dd....... εχει ανεβασει πολυ τον πυχη και ολοι προσπαθουν να το φτασουν η να το ξεπερασουν... ηταν το πρωτο στην κατηγορια αυτη τωρα ηρθε και το ντουκατι...αυριο θα ερθει κατι αλλο.... με το dd θα το συγκρινουν να ειστε σιγουροι.... για τα αλλα περι αστοχου τεστ δε θελω να πω κατι......γιατι δεν το βλεπω και τοσο αστοχο οσο φαινεται....
Τιμητικο θα ηταν εφοσον τα συμπερασματα όλων αυτων των υποτιθεμενων συγκριτικων ηταν αντικειμενικα και ακριβοδικαια!!!!!
Μονο αυτο δεν ειναι!!!! :dry:
Και στην τελικη δεν ειμαι ηλιθια/ος...ξερω τι καβαλαω...ξερω και τα αρνητικα του και τα θετικα του!! Οποτε να μου πει τι?? Παραμυθια????!! :a009 :a009 :a009
θα διαβασω το τεστ σημερα αυριο για να παρω και γω μια γευση για το τι γραφουν....
λοιπον... το διαβασα το μοτο! εκτος απο το βαρος του και τις αναρτησεις του( με το καταλληλο λαδακι μεσα πιστευω οτι θα εχει τεραστια διαφορα)δεν ειδα να λενε κατι κακο για το δδ. θα παραθεσω κατι απο την πρωτη σελιδα του αρθρου.. "μαλιστα τα παντα ειναι τοσο ποιοτικα και σωστα τοποθετημενα,που αισθανεσαι βλακας μονο που θα σκεφτεις να αγορασεις κατι αλλο" καλο θα ειναι να το διαβασεται κι εσεις αν δεν το εχετε κανει ηδη!!
Ειπα οτι κουραστηκα να διαβαζω τα διαφορα συγκριτικα που εχουν κανει για το dd, με οτι εχει δυο ροδες!!!.... τα οποια συγκριτικα τις περισσοτερες φορες ειναι ακυρα και μουφα!!!!!! Δεν ειπα για το συγκεκριμενο περιοδικο...και δεν με πολυνοιαζει τι γραφει καποιος γιαυτο που καβαλαω καθημερινα και γουσταρω....Απλα μου χουν πρηξει τα αυτιααα δυο χρονια τωρα!!! :dry:
καθε γνωμη ειναι σεβαστη,ο καθενας αγοραζει οποιο του αρεσει και εξου και οι αντιπαραθεσεις του στυλ το δικο μου ειναι ετσι.. το δικο μου ειναι γιουβετσι.. και αν ειχαμε ολοι τα ιδια γουστα στην τελικη δε θα ειχε και νοημα!πως θα τσακωνομασταν μετα εμεις με τους ΚΤΜακιδες και τους HYPERMOTARDακιδες?? :tez: οσον αφορα τα περιοδικα..θελουν κατι να συγκρινουν ασχετος αν υπαρχει η δεν υπαρχει κατι ανταγωνιστικο, πρεπει να γραψουν καποια αρθρα κι αυτοι βρε αδερφε!εδω παλαιοτερα συγκριναν παπι yamaha Z 125 πειραγμενο με ΚΤΜ 640 και ειχαν ξεσηκωθει οι πιτσιρικαδες ολοι επειδη το παπι εβγαινε μπροστα σε συγκεκριμενα μετρα..απλα ετσι..κουβεντα να γινετε που λενε..
Προσωπικα πιστευω οτι το 90% των παρουσιασεων στα περιοδικα δεν μπορουν να σου δωσουν να καταλαβεις τπτ για μια μηχανη, μου φαινονται ολα πολυ "στημενα" και ψευτικα..(ισως υπαρχουν καποιες μικρες εξαιρεσεις).
Για τη συγκριση παντως που λεει και η evgenia δε μπορω να καταλαβω γιατι δε "στεκει".. Εγω που ψαχνω για μηχανη, σ αυτη τη κατηγορια (sm) αυτες τις δυο επιλογες κοιταω (dorso/690) (εχω και κατι αλλο στο μυαλο μου αλλα σε αλλη κατηγορια :P ) Ειναι και τα δυο στην ιδια περιπου τιμη, ιδια θεση οδηγησης , ιδιο χαρακτηρα, ιδια χρηση... γιατι λοιπον να μη μπορει να γινει συγκριτικο?? μηπως ξερετε κατι που δεν ξερω ?? :thnk: :)
Προσωπικα πιστευω οτι το 90% των παρουσιασεων στα περιοδικα δεν μπορουν να σου δωσουν να καταλαβεις τπτ για μια μηχανη, μου φαινονται ολα πολυ "στημενα" και ψευτικα..(ισως υπαρχουν καποιες μικρες εξαιρεσεις).
Για τη συγκριση παντως που λεει και η evgenia δε μπορω να καταλαβω γιατι δε "στεκει".. Εγω που ψαχνω για μηχανη, σ αυτη τη κατηγορια (sm) αυτες τις δυο επιλογες κοιταω (dorso/690) (εχω και κατι αλλο στο μυαλο μου αλλα σε αλλη κατηγορια :P ) Ειναι και τα δυο στην ιδια περιπου τιμη, ιδια θεση οδηγησης , ιδιο χαρακτηρα, ιδια χρηση... γιατι λοιπον να μη μπορει να γινει συγκριτικο?? μηπως ξερετε κατι που δεν ξερω ?? :thnk: :)
...οπως προανεφερα, θεωρω οτι δεν στεκει ενα τετοιο συγκριτικο για τους εξης λογους:
* Το ντορσο ειναι 750cc, ο δουκας 690cc, * Το ντορσο ειναι δικυλινδρο, ο δουκας μονοκυλινδρος, * To ντορσο κοστιζει 8.390Ε, ο δουκας γυρω στις 10.000Ε...μεγαλη διαφορα θαρρω!!
...οποτε πιστευω οτι δεν υφιστανται συγκριτικα σε περιοδικα με τοσο χειροπιαστες διαφορες...αυτα!
*το Duke ειναι 654cc και τα 100cc διαφορα μου φαινονται αστεια .. * ok το ενα ειναι μονοκυλινδρο και το αλλο δικιλυνδρο αλλα ειναι και τα δυο sm * εγω μιλησα γενικα για 690 και το 690sm εχει 8190Ε (ιδια συμπεριφορα εχει πανω κατω με το Duke)
Γενικα πιστευω τα συγκριτικα για τετοιες μηχανες πρεπει να γινονται βαση του υποψηφιου αγοραστικου κοινου καθε μηχανης.. τα 1500Ε διαφορα ισως και να τα διαχωριζει.. τα 100cc ή ο ενας κιλυνδρος ισως οχι..
όπως καταλαβαίνετε.. επί 5 σελίδες ο καθένας εχει τη δική του γνώμη και διαφωνία περι του θέματος.. :io: δε νομίζω οτι στις επόμενες 5 θα πρεπει να καταλήξουμε σε διαξιφισμούς :nintza: (εγώ ξερω καράτε και εσυ βαράτε :P) ούτε φυσικά οτι θα καταλήξουμε σε συμπέρασμα..
το θέμα ειναι απλο και καταδεικνύεται απο μονο του.. ''είναι τοοοοσο σχετικο...και εμεις συμμετέχουμε τοοσα ατομα στη συζήτηση που τελικά γιατι να μην μπει και σε ενα περιοδικο'''????[/u] κουβέντα να γίνεται και ο καθένας όπως το εκλαμβάνει...
στο μπιρι μπίρι να βρισκόμαστε με λίγα λόγια.... :bye: :bye:
Ωχου! αναλωνεστε σε κατι συζητησεις και κουβεντες που η απαντηση ειναι απο καιρο δοσμενη και γνωριζουμε το καλυτερο... :dry: και συ γιατι το πουλας ρει?? για να παρεις ντορσο ε???? το χα καταλαβει αλλα δεν στο ελεγα για να μην το καταλαβεις κι εσυ...... :D :D
Με αυτα και μ αυτα....κανεις δεν ξερει ποσα τελικα λιτρα περνει "βεζινα" το ντουρουντουρου???!!
Άλλος ετσι, αλλος γιουβετσι!!!!.....
Και κατι αλλο...τι συγκρινει το μοτο?? ενα 690 μονοκυλινδρο, ενα 796 δικυλινδρο και ενα 750 δικυλινδρο!! Δεν μας χεζεις ρε νταλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
καλησπερα evgenia. γιατι το βλεπεις τοσο αστοχο αυτο το συγκριτικο?
Μα δεν ειναι τελειως αστοχο???
Καταπρωτον, ο δουκας ανηκει στην κατηγορια των μονοκυλινδρων, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με δικυλινδρα μηχανακια!! Ειναι κατηγορια απο μονος του...
Δευτερον, ειναι και τα τρια μηχανακια διαφορετικου κυβισμου!! και αντε πες το 796 να συγκριθει με το 750...
Εγω ξερω απο τα παιδικα μου χρονια οτι συγκρινουμε ενα 1000 με τα 1000, ενα 600 με τα 600 κλπ κλπ, που εχουν τον ιδιο κυβισμο, αλογα, κυλινδρους και γενικοτερα εχουν ομοιοτητες ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ!!
Πες μου λοιπον, τι να συγκρινω στον δουκα με το ντουκατι, ή μηπως να συγκρινω τον δουκα με το dd???!!
Και τελος, πραγματικα κουραστηκα να συγκρινουν το dd με οτιδηποτε εχει δυο ροδες!!!!!!
(και για να μην παρεξηγηθω, δεν τα "βαζω" με το περιοδικο)
μα ειναι τελειως αστοχος ο δικος σου συλλογισμος ...
οταν προκειται να συγκρινουμε κατι , επειδη εδω δεν ειναι μαθηματικα , αλλα καθηρινοτητα κρινουμε καμια φορα εκ του αποτελεσματος ...
αλλιως συμφωνα με τον δικο σου συλλογισμο το sxv δεν θα επρεπε να το συγκρινουμε με τα υπολοιπα μοταρ μιας και ειναι δικυλινδρο και 550 ...ενω ολα τα αλλα μοταρ ειναι μονοκυλινδρα και 450 η 650 ...
και στην τελικη ο μονος λογος για να μην συγκρινεις το dd me ton δουκα ειναι το πολυ κατωτερο επιπεδο το dd εναντι του δουκα ... γιατι κανουν ακριβως τα ιδια πραγματα απλα ο δουκας τα κανει καλυτερα
Μηπως ομως το Dee-Dee 750 αυτα τα παραπανω κιλα τα χρησιμοποιει μια χαρα για μεγαλυτερη σταθεροτητα στο ταξιδι και καλυτερη τελικη(επιτευξη & διατηρηση τελ.ταχυτητας) ??? :thnk:
:ohmy: :pray: :ohmy: :pray: :ohmy:
ΥΓ. Δλδ ρε παιδιά σας πείραξε το οτι έχουν γράψει λάθος το ειδικό βάρος της βενζίνης, αντί να σας ενοχλεί το ότι η aprilia έφτιαξε το dd ποιό βαρύ απ΄το Tuono?? :thnk: :thnk:
ωχ ωχ ωχ!τα θεματα αλλαζουν απο το ενα στο αλλο με ρυθμους τυφωνα :tez: και επειδη οπως ειπωθηκε και παραπανω δε γινετε να συμφωνουμε ολοι μαζι πηγαινε φιλε μου στις αναλογες αντιπροσωποιες κανε test ride αυτα που σε ενδιαφερουν κι οποιο σ'αρεσει παρ΄το με καθαρα δικη σου αποφαση και χωρις να σε επηρεασει κανεις!στην τελικη οποιο και να παρεις δε γινετε να εχει μονο πλεονεκτηματα,οποτε διαλεγεις και παιρνεις οποιο σ'αρεσει και γούσταρεις κιολας ;)
Μηπως ομως το Dee-Dee 750 αυτα τα παραπανω κιλα τα χρησιμοποιει μια χαρα για μεγαλυτερη σταθεροτητα στο ταξιδι και καλυτερη τελικη(επιτευξη & διατηρηση τελ.ταχυτητας) ??? :thnk:
:ohmy: :pray: :ohmy: :pray: :ohmy:
ΥΓ. Δλδ ρε παιδιά σας πείραξε το οτι έχουν γράψει λάθος το ειδικό βάρος της βενζίνης, αντί να σας ενοχλεί το ότι η aprilia έφτιαξε το dd ποιό βαρύ απ΄το Tuono?? :thnk: :thnk:
ωχ ωχ ωχ!τα θεματα αλλαζουν απο το ενα στο αλλο με ρυθμους τυφωνα :tez: και επειδη οπως ειπωθηκε και παραπανω δε γινετε να συμφωνουμε ολοι μαζι πηγαινε φιλε μου στις αναλογες αντιπροσωποιες κανε test ride αυτα που σε ενδιαφερουν κι οποιο σ'αρεσει παρ΄το με καθαρα δικη σου αποφαση και χωρις να σε επηρεασει κανεις!στην τελικη οποιο και να παρεις δε γινετε να εχει μονο πλεονεκτηματα,οποτε διαλεγεις και παιρνεις οποιο σ'αρεσει και γούσταρεις κιολας ;)
Εγώ πάντως το ξεκίνησα για να γελάσουμε με τα αναγραφόμενα βάρη και την...βαριά βενζίνη που παίρνει το DD. Εξάλλου και τα τρία είναι κουκλιά και όποιο και να έχεις χαρούμενος θα σαι.Όπως λέτε και παραπάνω και ΜΖ να ναι άμα σ αρέσει το χαίρεσαι. :bye: :bye:
Εγώ πάντως το ξεκίνησα για να γελάσουμε με τα αναγραφόμενα βάρη και την...βαριά βενζίνη που παίρνει το DD. Εξάλλου και τα τρία είναι κουκλιά και όποιο και να έχεις χαρούμενος θα σαι.Όπως λέτε και παραπάνω και ΜΖ να ναι άμα σ αρέσει το χαίρεσαι. :bye: :bye:
ΥΓ XΑΛΛΑΡΑ :D
Με βαριά βενζίνη ή όχι και χωρίς πλάκα....για εμένα ο δούκας είναι το σημείο σταθμός για την "κατηγορία" των μοταρντ.
το hyper είναι μια φτηνή λύση του 1100.....όμορφο και δοκιμασμένο..
άλλα για εμένα το dorso είναι αυτό που μοιάζει με μοταρντ πιό πολύ και είναι το πιό κουκλί από όλα! :ohyes:
αφου διαβασα κι εγω επιτελους το εν λογω αρθρο για να μου ανοιξουν επιτελους τα ματια,
και αφου εμαθα οτι το DD παει με 170,
ενω το KTM παει μεχρι 180,
και αφου εχω βαρεθει να φτανω τελευταιος στην καφετερια γιατι πριν εχει κατι στροφες
ειπα να κοψω τις βολτες για να μη με περνανε και επιασα το youtube οπου βρηκα τη παρακατω γΛηγορη συγκριση
Εγω παντως πιστευω πιο πολυ τον τυπο απο MCN .......
Προσεξτε το τελευταιο του σχολιο, το οποιο το αφιερωνω (εαν μπορω) και στον συντακτη του παλαιοτερου αρθρου παρουσιασης του DD στο ΜΟΤΟ για το σχολιο του περι "μη ειδικου κοινου" μοτοσικλετιστων
:bye: σε γκαζι το 690 συγκεκριμενα to smc που εχω οδηγησει παμπολες φορες δεν εχει σχεση με το ντορσο που να χτυπιεστε ολοι μαζι ,αιωνες πισω:ohyes: ειναι πιο ευελικτο πιο μοταρντ αν το θελετε ετσι, αλλα σε ανοιχτα κομματια το ντορσο ειναι μπαι φαρ πιο αποδοτικο και εξαφανιζεται οπως σε κλειστα συμβαινει με κουτουμου.για χαιπερ ειπαμε ενα ειναι το 1100 τελος ,το οποιο ειναι καλυτερο σε ολα αλλα δεν θα τρελαινομουν να δωσω το ντορσο και να το παρω :ohyes: . :bye:
παιδια κ εγω διαβασα το μοτο ααλλα κ παλι ειμαι ενας 5μερων πανευτυχεις κατοχος dd ειναι θεμα γουστου κ το τι ακριβος θελεις εγω διαβασαααα τοοοοσα κ αλλα τοοοσα κ πειρα αυτο π γουσταρα το συκγριτικο θα συμφονεισω με την κοπελα μας την ευγενεια με τον δουκα εειναι περα για περα αστοχο τι να συγκρινεις τωρα το δουκα με το λαστυχακι του ποδυλατου που εχει πισω το μηχανακι ειναι ομορφο μικροφτιαγμενο για μπαντες ντριφτ συνεχομενα σε κλειστα κομματια κ γενικα για διασκεδαση... τι σχεση εχει με το dorso? δειτε τις διαστασεις που εχουμε τα βαρη μας..... τι ΛΑΣΤΙΧΑΡΑ που εχουμε πεισω!!! εχουμε ενα συνολο για κρατιματα σε ψηλες ταχυτητες κ για πιο ομαλη λειτουργια απο αποψη κραδασμων για πιο μεγαλη αποσταση χωρεις να πιανεσε. κ τοοσα αλλα στην πολη σαν ανθρωπος στην κινηση οχι να πασχειζεις να βρεις πως κ πως ανοιγμα για να ανοιξεις κ να κανεις τον δουκα να δουλεψει..... σορυ παιδια δεν εχω πειρα ειμαι ασχετος με το ντορσο μου ακομα αλλα απο οτι καταλαβαινω εχουμε ενα μοταρντ εμφανησιακα που πιο πολυ τηνει σε στρητ καταβολες απο τα προτα δειγματα κ ερεθησματα που μ στελνει η μηχανη μ λεει οτι κοιτα εμενα με οδηγουν πιο πολυ με νοιτες γραμμες αναμεσα στις στροφες με πλαγιαζεις περισοτερο απο οτι καποια αλλα... ΝΑΙ κ το ντορσο ντριφταρει κ κανει παιχνιδι θεληση να υπαρχει δεν το κανει ομως οπος ο δουκας ε αυτα τα κανει καλητερα... ο λογος τα παραπανω χαρακτηριστικα π ανεφερα. Φερε μου ομως τον δουκα σε ανοιχτο δρομο κ βρες μου ομοιοτητες....... ΚΑΜΟΙΑ στις ανηχτες στροφες κ γρηγορες καμπες... :bye: σε μεγαλα χηλιομετρα κ επιταχυνση (μεγαλα χηλιομετρα λεμε...)..... :bye: βαλε κ μια θηλικια καβαλα μαζι κ συντομα θα σου κολα στο κεφαλι με την τσαντα της απο το τρεμουλο κ το ντουκου ντουκου στον αγριομονοκεφαλο δουκα. Αυτα τα ολιγα προς το παρων εχω συλαβει για την μηχανη μου ειναι σκεψεις που με οδυγησαν σε αυτην. Σεβομαι τους κατεμαδες κ τους παιχνιδιαριδες που εχουν δουκα κ γουσταρουν κ μπραβο τους που τον διαλεξαν γιατι αυτη εινε η δουλεια τους κ ναι σε αυτο ειναι καλυτεροι ΕΞΟΥ Κ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ=ΑΣΤΟΧΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...!!! Ααα κ κατι ταιλευτεω ρε παιδια οποτε με μπανειζει δουκας κ πρεστιζ στο δρομο ξεκοινουν τα κεφαλακια τους στροφη 180 μοιρων περνουν φωτια τα μπατζακια τους!!!! τρεχει κατι θελουν να αποδειξουν κατι... εγω παντως στρωνω :tez: (ΦΟΙΛΙΚΑ Κ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΕΙΟΙ)
Να σαι καλα, αλλα και αγκαλια να το παρω απο το ντεποζιτο το <<λιγοτερο>> ειναι σχετικο!!!! Τουλαχιστων σε σχεση με το προηγουμενο γυμνο μου τετρακυλινδρο γιαπονεζακι μου που ενιωθα τα μουτρα του βιδωμενα σε σχεση με αυτο...
Πάντως μέχρι 218 (κοντερίσια )δεν κου νάει . Μετά δε ξέρω :P :P :P
????? Σε συραγγα χωρις αερα??? Τι να σου πω εμενα παντως γυρο στα 170 ξεκιναει το τσιφτεντελι... Οσο για τα χερια πιστευω οτι εχω καποια σχετικη αντιληψη στην οδηγηση...
Τελος παντων... Μακαρι να ναι αυτα τα προβληματα που θα συζηταμε... :p
στα 210 στην εθνικη το τιμονι εκανε τα δικα του δοκιμασα τα παντα χαλαρα χερια σφιξημο στο ντεποζιτο ειχα τρυπωσει κατω απο το φερινγκ και τιποτα κουναει σαν μπαλαρινα αλλα δεν με χαλαει τουλαχιστον δεν νοιωθω επικινδυνα
Ρε παιδια καλα αυτα που λετε.... ειπαμε δεν ειναι κ street για να μενει ακλονιτο σε τετοια χλμετρα αν κοιταμε τετοια να περναμε ενα rsv4 να τελειωνουμε. Και να επανελθουμε στο θεμα μας περι συγκριτικου με δουκα....αυτος αν ποτε φτασει την τελικη του dd (που λιγο νοιμα εχει για την κατηγορια) τι θα κανει.....δεν θα χορευει??? ;) η μοιπος θα ειναι βιδομενο...στο δρομο :tez: κ δεν ειπα οτι δεν θα παραπονεθει καποιος περι ανεσης.... σε μακρυ ταξιδι με το ντορσο κ βεβαια θα σε κουρασει αν κανεις πχ μια 300αρα χλμ απανοτα αλλα παντα σε συγκριση με τον δουκα στα 150 κ λιγοτερο θα θες διαλημμα επιγοντος κ αν οχι εσυ ο αλλος απο πισο συγουρα!!! μονοκυλινδρο ρε μαγκες ;) ειχα χτχ η διαφορα στους κραδασμους ηταν τεραστια... ο δυκιλινδροσ 90 ειναι πολυ βελουδος :kalo: Παντα επι του θεματος συγκριτικου....!!!! μην ξεφευγουμε... αλιως παρε κ στρομα κ γυρνα την ελλαδα μερα νυχτα... Εγω συγκρηνω την επιλογη μου με τον δουκα κ λεω κ συμφωνω με συμφορουμιτες οτι συγκριση μεταξυ τους δεν στεκει κ δεν υφιστατε..... :bye:
Τίτλος: Απ: Συγκριτικό hyper 796,duke 690 ,dorsoduro
Αποστολή από: Nikos D στις Ιούνιος 06, 2010, 09:31:57 πμ
Φιλε alex θα ερθεις να μαθεις και στο δικο μου να μη κουναει??? Γιατι δε μακουει με τιποτα...
Κατεβασε την τιμονόπλακα δυο γραμμές κάτω και θα δεις!!!!!!!!!!! :bye: :bye:
+++++ Δοκιμασμένο. Κάντο.
Φυσικά και το εχω δοκιμάσει.. Ετσι το εχω τώρα.... Καμμία σχεση με πριν οχι μόνο στο κουνημα αλλα και στο στρίψιμο... :kalo: :kalo:
Ξεχασα να πώ οτι αμα κατεβάσεις την πλάκα κάτω πρεπει να ρυθμίσης και προφορτιση-απόσβεση και στα δυο αμορτισέρ για να βρεις τις κατάλληλες ρυθμισεις. (εχει σχέση με το βάρος σου καθώς και ποσο σπορ η μαλακή θέλεις να ειναι. Προσωπικά ρύθμιζα πήγαινα βόλτα και μετα ξανα και ξανα μεχρι να το φέρω εκει που "πρέπει" όσο μπορεί αυτό να γινει με τις μαμα αναρτήσεις. Πάντως τώρα δεν κουνάει ουτε μετά 200χλμ. :bye: :bye: