APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: tomigreco στις Οκτώβριος 24, 2017, 01:44:42 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους τους συνοδηγούς!
Έχω το μωρό μου στα 37.540 χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν χρειάζεται να το πάω για Ρύθμιση βαλβίδων..
Προσωπικά με την ελάχιστη εμπειρία που έχω δεν νομίζω οτι χρειάζεται..
Για μάστορα αν μου πείτε τα 150 ευρώ που ζητάνε είναι αρκέτα για να πούνε ναι πρέπει να γίνει ρύθμιση.
Μπορεί κάποιος να μου πεί τι πρέπει τελικά να κάνω..
Ευχαριστώ πολύ!!! Η μηχανή είναι Dorsoduro 750 2008.
-
Αν δηλαδή εγώ και άλλοι 3 πουν οτι δεν χρειάζεται θα μας πιστέψεις? για ποιο λόγο?
Ο κατασκευαστής λέει έλεγχο και ρύθμιση ανα 20k χλμ και δεν υποχρεώνει κανένας, κανέναν, να πάει σε εξουσιοδοτημένο (ώστε να πουμε οτι είναι πλάνο της aprilia για να τσεπώνει τα λεφτά).
α)Ο κατασκευαστής ξέρει τι χρειάζεται για να δουλεύει σωστά αυτό που έφτιαξε.
β)ο κατασκευαστής θέλει να σου φάει τα λεφτά.
Διαλέγεις και πράττεις ανάλογα.
-
Εμένα η εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι τα στάνταρ που βάζει ο κατασκευαστής κάτι ξέρει και τα βάζει και εξηγούμε: την πρώτη φορά στις 20.000 χλμ όπως ορίζεται έκανα και τις βαλβίδες εκ των οποίων από τις οκτώ που έχουμε οι επτά να θέλουν ρύθμιση :ohyes: επόμενο μεγάλο σέρβις στις 40.000 χλμ και μάλιστα ένιωθα και το μηχανάκι να μην ανοίγει όπως είναι κάθε φορά που ζητάω κάτι παραπάνω ιδίως όταν ήταν ζεστό πάω στο μάστορα μου λέει άστο αφού το έχεις πένα δεν χρειάζεται τράβα το ταξίδι σου και μετά,βρε καλέ μου βρε χρυσε μου του λέω το νιώθω κάτι δεν τεσπά ανοίγει τον ένα κύλινδρο όλα καλά πάμε στον επόμενο τελικά μου λέει έχεις δίκιο θέλει η μία βαλβίδα ρύθμιση και επειδή είναι εξαγωγής πολύ σωστά το ένιωθες να μην τραβάει όταν ήταν ζεστό!!! :kalo: :kalo:
Ηθικό δίδαγμα: καλό είναι να είμαστε σωστοί στις υποδείξεις των κατασκευαστών γιατί καμιά φορά δεν φταίνε τα μηχανάκια που χαλάνε..... :ohyes: :ohyes:
Έχω μια ακόμη ιστορία με φίλο αλλά θα την πω κάποια άλλη στιγμή αν χρειαστεί για να δείτε τι μπορεί να συμβεί από λάθος ρύθμιση βαλβίδων!!! :bye: :bye:
-
Τι χρεώνουν για έλεγχο και ρύθμιση ???
-
Τι χρεώνουν για έλεγχο και ρύθμιση ???
Η λογική λέει όταν είναι να γίνουν ρυθμίσεις βαλβίδων να μην πάει το μοτό μόνο για αυτό αλλά και για γενικό έλεγχο και σέρβις όπως χρειάζεται!!!!
Πιστεύω με ένα 50€ αν πας μόνο για βαλβίδες την γλυτώνεις αν βέβαια είναι μέσα στα στάνταρ που ορίζει ο κατασκευαστής αλλιώς ανάλογα τι θα αλλάξεις!!
-
Ναι σωστά δεν θα κάνεις μόνο βαλβίδες. Ευχαριστώ
-
Αν βρεις κάπου με 50€ πες να πάω κ γω.
Μην ξεχνάς τις φλατζες απ τα ψευτοκαπακα που κάνουν 20€ η μια κ καλό είναι να αλλαζονται.παθων κ μαθων.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αρα επιτόπου στην καλύτερη παμε 70€ μονο για ρύθμιση :cry:
-
Ρώτησα σημερα σε επισημο αντιπρόσωπο γιατι εφτασε τις 30000χλμ. 180€ μονο τα εργατικα.
Γενικά δεν το πάω σε αντιπροσωπείες γιατι ειμαι ευχαριστημένος απο τον συνοικιακό μηχανικό που εχω. Αλλα επειδή δεν παιζει μια, ο αντιπρόσωπος παιρνει και κάρτα. Ψαχνω για κάτι καλυτερο αλλα δεν το βλέπω να είναι κάτι δραματικά καλυτερο.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
φιλε 180ε μονο εργατικα για ρυθμιση βαλβιδων ειναι παρα πολλα....
-
φιλε 180ε μονο εργατικα για ρυθμιση βαλβιδων ειναι παρα πολλα....
Εμενα μου λες. Αλλα πήγα και σε δεύτερο εξουσιοδοτημένο και μου είπε τα ίδια. 150 χώρις απόδειξη συν το ΦΠΑ αν βαλω την κάρτα που αναγκαστικά θα και απόδειξη.
Αν εχεις κανέναν πες μου. Μιλάμε με pm για να μην κάνουμε διαφήμιση. Για να οργανωθω σιγά σιγά. Γιατι δεύτερο καλοκαίρι σερι χωρίς μηχανάκι δεν παει...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
:hm$ :hm$ :hm$ η έχουν αλλάξει τόσο οι καιροί ή έχω μείνει στο πολύ πίσω παρελθόν :D
Πάντως αν πούμε ότι η εργατοώρα χρεώνεται περίπου στα 40€+- πάλι κάπως πολλά μου φαίνονται αν είναι μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και τίποτα άλλο.....
Ερώτηση: τα 180€ τι σου είπαν ότι περιλαμβάνουν????
-
:hm$ :hm$ :hm$ η έχουν αλλάξει τόσο οι καιροί ή έχω μείνει στο πολύ πίσω παρελθόν :D
Πάντως αν πούμε ότι η εργατοώρα χρεώνεται περίπου στα 40€+- πάλι κάπως πολλά μου φαίνονται αν είναι μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και τίποτα άλλο.....
Ερώτηση: τα 180€ τι σου είπαν ότι περιλαμβάνουν????
Εργατικά μονο. Φλατζες καπελοτα κτλ κανα 60 αρακι επιπλέον.
Δεν θέλω να ειμαι άδικος αλλα και μένα τα 40 η εργατοωρα μου φαίνεται πολυ.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
:hm$ :hm$ :hm$ η έχουν αλλάξει τόσο οι καιροί ή έχω μείνει στο πολύ πίσω παρελθόν :D
Πάντως αν πούμε ότι η εργατοώρα χρεώνεται περίπου στα 40€+- πάλι κάπως πολλά μου φαίνονται αν είναι μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και τίποτα άλλο.....
Ερώτηση: τα 180€ τι σου είπαν ότι περιλαμβάνουν????
Εργατικά μονο. Φλατζες καπελοτα κτλ κανα 60 αρακι επιπλέον.
Δεν θέλω να ειμαι άδικος αλλα και μένα τα 40 η εργατοωρα μου φαίνεται πολυ.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μεγάλη κουβέντα οι χρεώσεις.... αλλά γενικά κάτι γίνεται με την aprilia σε πολλούς τομείς... καλή επιτυχία πάντως και περιμένουμε νέα :bye:
-
:hm$ :hm$ :hm$ η έχουν αλλάξει τόσο οι καιροί ή έχω μείνει στο πολύ πίσω παρελθόν :D
Πάντως αν πούμε ότι η εργατοώρα χρεώνεται περίπου στα 40€+- πάλι κάπως πολλά μου φαίνονται αν είναι μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και τίποτα άλλο.....
Ερώτηση: τα 180€ τι σου είπαν ότι περιλαμβάνουν????
Εργατικά μονο. Φλατζες καπελοτα κτλ κανα 60 αρακι επιπλέον.
Δεν θέλω να ειμαι άδικος αλλα και μένα τα 40 η εργατοωρα μου φαίνεται πολυ.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μεγάλη κουβέντα οι χρεώσεις.... αλλά γενικά κάτι γίνεται με την aprilia σε πολλούς τομείς... καλή επιτυχία πάντως και περιμένουμε νέα :bye:
Κραταω μια πισινή γιατι η δουλεια του καθενός έχει τους δικούς της νταλκαδες αλλα όσο να 'ναι.........
Θα επανελθω μολις το βαλω. Μάλλον απο τέλος του μήνα 
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Kαλησπερα..για ρωτα μια στον παργινο στον υμμητο..κανα 200αρι ευρω θυμαμαι προ 5ετιας βεβαια..για μεγαλο ολα τα υγρα,βαλβιδες,φιλτρο λαδιου κ μπουζι εκτος απο φιλτρο αερα γιατι ειχα καθαριζουμενο...
-
Kαλησπερα..για ρωτα μια στον παργινο στον υμμητο..κανα 200αρι ευρω θυμαμαι προ 5ετιας βεβαια..για μεγαλο ολα τα υγρα,βαλβιδες,φιλτρο λαδιου κ μπουζι εκτος απο φιλτρο αερα γιατι ειχα καθαριζουμενο...
Super τιμή. Σ ευχαριστώ!
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λοιπόν....τελικά έκανα τις βαλβιδουλες που λέγαμε και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου μπας και ενδιαφερεται κανείς.
Κατά αρχήν η τιμή. 220 πήγε τελικά το μαλλί. Σημειώστε όμως ότι φτιάχτηκε και μια διαρροή στο μπροστά γρανάζι που εντοπίστηκε όταν αλλάξαμε αλυσιδογραναζα. Το O-ring νεκράς ήταν που έκανε τη ζημιά. Επίσης αλλαχτηκαν τα υγρά του ψυγείου καθώς έβγαλε το ψυγείο ο μάστορας για να ρυθμίσει τις βαλβίδες, σφιχτηκαν οι βάσεις μηχανής καθώς μια ήταν χαλαρωμενη και καθαρίστηκε και το φίλτρο αέρα.
Οι εντυπώσεις μου μετά τη ρύθμιση είναι οι καλύτερες. Δεν είχε γίνει ποτέ ρύθμιση στο παρελθόν καθώς τα χιλιόμετρα τα φτάσαμε τώρα. (31000 ναι το ξέρω άργησα λίγο ) Βρέθηκαν δύο βαλβίδες εισαγωγής κλειστές μια στον μπροστά και μια στον πίσω κύλινδρο. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά το μηχανάκι είναι αέρας τώρα. Έχει ζωηρεψει αρκετά αν και σ αυτό βοηθάει και το κοντεμα με το ένα μικρότερο μπροστινό γρανάζι που άλλαξα πριν από κανένα μήνα στα πλαίσια της αλλαγής αλυσίδας.
Αυτό που μ'έχει εντυπωσιάσει είναι η κατανάλωση. Έχει πέσει πάρα πολύ. Για να μην τα πολυλογω θα πω μόνο ότι παραλίγο να έρθω μα ένα ντεπόζιτο από Ιστιαία Αθήνα δικαβαλος. Δεν έτρεχα αλλά δεν κρατήθηκα κιόλας. Ήρθα όπως ήθελα για ταξιδακι με (γκρινιάρα) συνεπιβατη. Έβαλα προληπτικά στο Σείριο βενζίνη χωρίς να έχει ανάψει ρεζέρβα.
Αυτά....
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
.........Τέλος καλό όλα καλά τελικά.....!
Άντε καλά χλμ τώρα :bye: :bye:
-
Αν βρεις κάπου με 50€ πες να πάω κ γω.
Μην ξεχνάς τις φλατζες απ τα ψευτοκαπακα που κάνουν 20€ η μια κ καλό είναι να αλλαζονται.παθων κ μαθων.
Sent from my iPhone using Tapatalk
επαναφερω το θεμα..
στα 20000 χλμ ,τωρα δηλ που θελει βαλβιδες,ποσο πιθανο ειναι να θελει τις φλατζες απ τα ψευτοκαπακα?
επισης το ψυγειο βγαινει οποσδηποτε για βαλβιδες?αρα θελουμε και νερα?
-
Tο ψυγείο απλά βγαίνει γιατί να θέλεις και υγρά; μένει στον αέρα δε λύνεις κολαρα
-
Δε νομίζω να χρειαστείς φλάτζες. Αν δεν έχει μπει για κάποιο λόγο φλατζόκολα στο παρελθόν, θα καθίσουν σωστα, είναι λαστιχένιες και δεν έχουν θέμα. Σκέψου πως εγώ ήμουν μέχρι τις 70Κ χλμ με τις μαμά. Αν παρόλα αυτά χρειαστεί να τις αλλάξεις, το κόστος αν θυμάμαι καλά ειναι γύρω στα 30-35€. Όπως είπε και ο Άγης, δε χρειάζεται να αδειάσεις το κύκλωμα.
-
Στις 20.000 που άνοιξα για έλεγχο δεν αλλαξα φλατζες.τις αλλαξα στην επόμενη γιατι είχε αρχίσει να δακρύζει.φλατζοκολλα μπαίνει ούτως η άλλως από τη μεριά του ψευτοκαπακου αν δεις κ το manual.γυρω στα 20€ η μια πάει περίπου
-
Γενικά Πάντως πιστεύω ότι είναι άλλη τιμή στον έλεγχο για βαλβίδες και τελικά να μην χρειάζεται με το να μπεις στη διαδικασία να σου λύσει Κέντροφόρους να βγάλει καπέλοθήκες καπελώτα να τα τοποθετήσει και να στο χρονίσει ξανά.....
Μετά από πολλά πράγματα που έχουν δει τα μάτια μου θεωρώ το το πιο σημαντικό πράγμα είναι να πάει σε μηχανικό όπου του έχεις εμπιστοσύνη ότι θα κάνει αυτό πρέπει και θα σε χρεώσει για την δουλειά που έκανε..... θα σας δώσω ένα παράδειγμα με φίλο Z 750 ο οποίος πλήρωσε για ρύθμιση βαλβίδων Τελικά δεν του έκαναν ποτέ γιατί απλά οι βαλβίδες ήταν μέσα στα όρια του κατασκευαστή... παράδειγμα εγώ στο tuono μπορώ να κάνω έλεγχο αλλά φοβάμαι να πάρω την ευθύνη για το χρόνισμα το ένα με το άλλο έχει πολύ μεγάλη διάφορα διαδικασία και σε χρόνο
-
Τα λάστιχα πάνω στα καπάκια αγοράστηκαν και τελικά τα έβαλα, παρότι τα παλαιά ήταν σε άριστη κατάσταση,τα καπάκια δεν είχαν ανοιχθεί ξανά(22000χλμ γαρ).Θα τα κρατήσω για καβατζα τα παλιά..
-
Λοιπόν....τελικά έκανα τις βαλβιδουλες που λέγαμε και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου μπας και ενδιαφερεται κανείς.
Κατά αρχήν η τιμή. 220 πήγε τελικά το μαλλί. Σημειώστε όμως ότι φτιάχτηκε και μια διαρροή στο μπροστά γρανάζι που εντοπίστηκε όταν αλλάξαμε αλυσιδογραναζα. Το O-ring νεκράς ήταν που έκανε τη ζημιά. Επίσης αλλαχτηκαν τα υγρά του ψυγείου καθώς έβγαλε το ψυγείο ο μάστορας για να ρυθμίσει τις βαλβίδες, σφιχτηκαν οι βάσεις μηχανής καθώς μια ήταν χαλαρωμενη και καθαρίστηκε και το φίλτρο αέρα.
Οι εντυπώσεις μου μετά τη ρύθμιση είναι οι καλύτερες. Δεν είχε γίνει ποτέ ρύθμιση στο παρελθόν καθώς τα χιλιόμετρα τα φτάσαμε τώρα. (31000 ναι το ξέρω άργησα λίγο ) Βρέθηκαν δύο βαλβίδες εισαγωγής κλειστές μια στον μπροστά και μια στον πίσω κύλινδρο. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά το μηχανάκι είναι αέρας τώρα. Έχει ζωηρεψει αρκετά αν και σ αυτό βοηθάει και το κοντεμα με το ένα μικρότερο μπροστινό γρανάζι που άλλαξα πριν από κανένα μήνα στα πλαίσια της αλλαγής αλυσίδας.
Αυτό που μ'έχει εντυπωσιάσει είναι η κατανάλωση. Έχει πέσει πάρα πολύ. Για να μην τα πολυλογω θα πω μόνο ότι παραλίγο να έρθω μα ένα ντεπόζιτο από Ιστιαία Αθήνα δικαβαλος. Δεν έτρεχα αλλά δεν κρατήθηκα κιόλας. Ήρθα όπως ήθελα για ταξιδακι με (γκρινιάρα) συνεπιβατη. Έβαλα προληπτικά στο Σείριο βενζίνη χωρίς να έχει ανάψει ρεζέρβα.
Αυτά....
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ποιον πηγές ; Εγώ ρώτησα σε δυο για μεγάλο σερβις με βαλβίδες στα 300-350 συν ΦΠΑ κ οι δυο
-
Καλησπέρα ομάδα !μια τιμή για ρύθμιση βαλβίδων και φλάντζες πόσο περίπου πάει;; ευχαριστώ πολύ