APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: stratisparis στις Οκτώβριος 25, 2009, 11:07:53 μμ
-
Νέο μέλος στο forum μας .. ( πλέον ) και σκέφτηκα να ανοίξω θέμα όσων αφορά τον χαρακτήρα και την κατηγορία που κατατάσσουμε το DORSODURO εμείς οι καθημερινοί χρήστες και όχι όπως το παρουσιάζουν οι εταιρεία -σχεδιαστές , διαφημιστές , φίλοι ...! Προϋπόθεση να γράψουμε την προηγούμενη οδηγική μας εμπειρία σε μηχανάκια της κατηγορίας .
Για μένα προσωπικά φρένα πλαίσιο αναρτήσεις ( με φθίνουσα σειρά ) είναι στον χαρακτήρα που του δώσανε και στην κατηγορία του Smotard-Hipermotard Ιδιαίτερα τα φρένα είναι άγκυρες !! Πλαίσιο δυνατό άκαμπτο με καλή αμεσότητα παρολου τα κιλά που φέρει... Σε εσακια σφιχτά και με άγριο μπάσιμο δεν φιδισε καθόλου σε σχέση με 1000 japan που ήθελα καμιά κατοστη μετρά για να σταματήσουν οι ταλαντώσεις .Όσων αφορά το moter του είναι λίγο και το κυριότερο εκτός χαρακτήρα motard .Τι εννοώ . Τα motard είναι πιο παιχνιδιάρικα στα λίγα.. άμεσα και πιο απόλυτα πιο πολεμικά , εγώ με το DORSODURO μου σε καλή άσφαλτο ζορίζομαι να πετάξει λίγο κώλο.. , βεβαία τα χλμ τα βλέπω στο κοντέρ αλλά θα ήθελα και λίγο μπατιλικη λίγη πουτανιά .Για καμιά ορθεια αν και λόγο ηλικίας της έχω περισσότερο σαν ανάμνηση η σαν τεστ για τα μηχανάκια μου :P χρειάζεται γερο συμπλεκταρισμα ...Θα μου πείτε δικύλινδρο μηχανάκι έχεις αλλά μια αμεσότητα στην άσφαλτο (και όχι στο στροφόμετρο )δεν θα έβλαπτε. Περισσότερο της βόλτας και του κοντινού γρήγορου τουρισμού θα το έθετα .
Δεν ξέρω αν μπόρεσα ακριβώς να σας μεταφέρω της απόψεις μου , είναι το 13ο μηχανάκι μου νομίζω ότι το αγαπώ περισσότερο από τα άλλα (αν εξαιρέσουμε το smr της husqvarna ας όψεται το ρουλεμάν στροφάλου..) εδώ θα είμαστε για να της συζητήσουμε .
θα ήθελα να καταθέσετε και της δίκες σας απόψεις :)
smr 450 husqvarna 2005
(http://i221.photobucket.com/albums/dd192/stratisparis/30-04-07_1924-1.jpg) (http://i221.photobucket.com/albums/dd192/stratisparis/Husqvarna450.jpg)
ktm lc4 640 . 2008
(http://i221.photobucket.com/albums/dd192/stratisparis/DSC00171.jpg)
-
symfono se arketa simeia mazi sou
motard den einai. dladi na to valeis se pista gia agona. gia na [email protected] nai mporeiw na to pas.
Episeis den einai toso polemiko( dia patilikia souzes kai ta loipa paranoma)
Apo tin alli exei ena moter poli dinato kai poli gramiko poy se ksegela me ton tropo apodosis. Eno nomizeis oti den paei (dioti den kanei kanena ksespasma) koitas ta xiliometra kai sxedon den to pisteyeis.
Einai ena mixanaki poy se vazei sta megala kivika eykola kai xalara.oti den souzarei kai den petaei kolo einai thetiko otan prospatheis na pas grigora H otan ksekinas apo fanaria.....
gia ta frena ta eipes ki esi kai pisteyo oti oloi simfonoyn oti einai iperarketa (gia ta mprosta milame etsi)
to piso einai ekei gia na to patas sta diodia.....
gia tis anartiseis thelei ligo psaksimo to pragma. to mprosta me ikanopoiei an kai thelo na to dokimaso kai me ligo skliroteri rithmisi...
Me to piso den ksero ti paizei... epeidi katavazo sxeseis prin tis strofes (kai den frenaro me to piso) merikes fores o pisotroxos anapida. den ksero ean einai thema amortiser H kinitira(psekasmoy ktl)
(ean kapoios exei rithmisei as anoiksei thema)
Sorry gia ta grenglish alla to rimadi den leei na grapsei ellinika edo kai meres
Genika to mixanaki einai to kalitero, to poio omorfo, kai to pio grigoro :tez: :tez: :tez:
-
Sorry gia ta grenglish alla to rimadi den leei na grapsei ellinika edo kai meres
:bonjour:
-
Einai ena mixanaki poy se vazei sta megala kivika eykola kai xalara.oti den souzarei kai den petaei kolo einai thetiko otan prospatheis na pas grigora H otan ksekinas apo fanaria.....
:ohyes:
και
Apo tin alli exei ena moter poli dinato kai poli gramiko poy se ksegela me ton tropo apodosis. Eno nomizeis oti den paei (dioti den kanei kanena ksespasma) koitas ta xiliometra kai sxedon den to pisteyeis.
:ohyes:
όσο για το πιο όμορφο το πιο γρήγορο και το πιο καλό με βρίσκεις συμφωνω !!!!!!! (http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif) (http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif)
Sorry gia ta grenglish alla to rimadi den leei na grapsei ellinika edo kai meres
δοκίμασε με Greeklish to Greek (http://services.innoetics.com/greeklish/Service.aspx)
-
έχετε απόλυτο δίκιο!!!έχει αποδειχθεί οφθαλμαπάτη γιατί μοίαζει με motard :tez:
όταν το κοιτάω παρκαρισμένο βλέπω ένα motard αλλά όταν το καβαλάω δεν είναι motard!αλλά δε πειράζει τα πιάνει τα λεφτά του πιστέυω και με το παραπάνω ;)
-
:bye:
δεν το εχω καβαλησει οποτε η αποψη ειναι πολλη υποκειμενικη....
ειναι οτι πιο ομορφο εχω δει σε μηχανη !!!!! :ohyes: :ohyes:
υ.γ: μετα απο το sun red T. ε? :tez:
-
smr Husqvarna ...??? :cry: :cry: :cry: :cry: ave ave ave ave ave ave ave Ρουλεμαν στροφάλου εεεεε :srry: αχχχχχ αυτά τα Husky... 610 ΤΕ εδώ (παλιότερα... Καδένα & πηνία αλλά ήταν κ@βλα..).
Όσο για το Dorso .. Τι το ψάχνεις.. Motard Ξεmotard το μηχανάκι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ - ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ & ΑΛΗΤΕΙΑ ..!!! ;)
:bye: :bye: :bye:
-
Θα συμφωνήσω και γω ότι το μοτέρ είναι εκτός χαρακτήρα μοταρντ. Οχι γιατί είναι λίγο, αλλά λόγω του τρόπου που σου δίνει αυτή τη δύναμη που έχει (έχει κάμποση, εδώ που τα λέμε). Πιστεύω ότι μια διαφορετική χαρτογράφηση (πούντη ρεεεεεεεε!!!) θα το έκανε να έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί ένα παιχνιδιάρικο μηχανάκι (πάντες ,σούζες κλπ).Anyway μετά τα 10000χλμ που ανοίγει ο κινητήρας του δείχνει διαφορετικό-όχι πολύ αλλά έχει διαφορά και με ένα λίγο σκληρότερο σετάρισμα στις αναρτήσεις καταλήγεις να αλλάξεις ρουλμάν στο λαιμό.Στην τρίτη πάντως δυσκολεύεται είναι η αλήθεια να σηκωθεί.Όπως και να χει είναι κουκλάκι και χαίρεσαι να τριγυρνάς τα βουναλάκια μαζί του . Και μη ξεχάσω και ένα καλό σετ λάστιχα (όχι τα μαμίσια γιατί και τα Dunlop και τα Pirelli είναι διαφορετικά από τα παρόμοια του εμπορίου-πιο σκληρά και με διαφορετική απόδοση) και after market εξατμίσεις για λιγότερο βάρος κάνουν καλή διαφορά :bye: :bye:
-
Θα συμφωνήσω και γω ότι το μοτέρ είναι εκτός χαρακτήρα μοταρντ. Οχι γιατί είναι λίγο, αλλά λόγω του τρόπου που σου δίνει αυτή τη δύναμη που έχει (έχει κάμποση, εδώ που τα λέμε). Πιστεύω ότι μια διαφορετική χαρτογράφηση (πούντη ρεεεεεεεε!!!) θα το έκανε να έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί ένα παιχνιδιάρικο μηχανάκι (πάντες ,σούζες κλπ).Anyway μετά τα 10000χλμ που ανοίγει ο κινητήρας του δείχνει διαφορετικό-όχι πολύ αλλά έχει διαφορά και με ένα λίγο σκληρότερο σετάρισμα στις αναρτήσεις καταλήγεις να αλλάξεις ρουλμάν στο λαιμό.Στην τρίτη πάντως δυσκολεύεται είναι η αλήθεια να σηκωθεί.Όπως και να χει είναι κουκλάκι και χαίρεσαι να τριγυρνάς τα βουναλάκια μαζί του . Και μη ξεχάσω και ένα καλό σετ λάστιχα (όχι τα μαμίσια γιατί και τα Dunlop και τα Pirelli είναι διαφορετικά από τα παρόμοια του εμπορίου-πιο σκληρά και με διαφορετική απόδοση) και after market εξατμίσεις για λιγότερο βάρος κάνουν καλή διαφορά :bye: :bye:
τι εννοεις οτι μετα τα 10000χλμ ανοιγει το μοτερ???? να αρχισω τα ταξιδια????
-
τι εννοεις οτι μετα τα 10000χλμ ανοιγει το μοτερ???? να αρχισω τα ταξιδια????
NAI :ohyes: :ohyes: :ohyes:
¨Ολοι οι κινητήρες παρουσιάζουν το να είναι σχετικά σφιχτοί στην αρχή και από κάποια χιλιόμετρα και μετά που έχουν δουλευτεί να ανοίγουν και δίνουν κάτι τις παραπάνω. Τα 10000 που ανέφερα είναι γιατί από αυτό το σημείο και μετά παρατήρησα να μου δίνει αυτό το παραπάνω. Φυσικά μη περιμένης άλλο μηχανάκι, αλλά μου δίνει κάποια αγριάδα που δεν την είχε τόσο έντονη στην αρχή. Μπορεί πάντα να είναι η ιδέα μου (και ο έρωτας), αλλά όλα μια ιδέα είναι :bye: :bye:
-
Θα συμφωνήσω και γω ότι το μοτέρ είναι εκτός χαρακτήρα μοταρντ. Οχι γιατί είναι λίγο, αλλά λόγω του τρόπου που σου δίνει αυτή τη δύναμη που έχει (έχει κάμποση, εδώ που τα λέμε). Πιστεύω ότι μια διαφορετική χαρτογράφηση (πούντη ρεεεεεεεε!!!) θα το έκανε να έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί ένα παιχνιδιάρικο μηχανάκι (πάντες ,σούζες κλπ).Anyway μετά τα 10000χλμ που ανοίγει ο κινητήρας του δείχνει διαφορετικό-όχι πολύ αλλά έχει διαφορά και με ένα λίγο σκληρότερο σετάρισμα στις αναρτήσεις καταλήγεις να αλλάξεις ρουλμάν στο λαιμό.Στην τρίτη πάντως δυσκολεύεται είναι η αλήθεια να σηκωθεί.Όπως και να χει είναι κουκλάκι και χαίρεσαι να τριγυρνάς τα βουναλάκια μαζί του . Και μη ξεχάσω και ένα καλό σετ λάστιχα (όχι τα μαμίσια γιατί και τα Dunlop και τα Pirelli είναι διαφορετικά από τα παρόμοια του εμπορίου-πιο σκληρά και με διαφορετική απόδοση) και after market εξατμίσεις για λιγότερο βάρος κάνουν καλή διαφορά :bye: :bye:
το ντορσο και σουζες κανει και εντο και παντηλικια και ολα φτανει να ασχοληθεις αρκετα μαζι του απο θεμα set-up:ohyes: σουζα με τριτη σιγουρα οχι :ohyes: μονο με αλλαγες απο πρωτη και πολυ δυσκολα με δευτερα εκτος αν εισαι κασκαντερ :tez: η αν εννοεις σουζα τα 2 εκ απο το εδαφος. :bye: μια χαρα ειναι το γουσταρω τρελα :D αν και εχω νοσταλγησει τα supersport,superbike μοτο :(
-
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ....????? :psdof: :psdof: :psdof:
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΝΤΟΥΡΟΥ-ΝΤΟΥΡΑΣ?????
-
Πολυ βαρυ ρε παιδια για 750 τα αλλα μοταρντ ειναι 1000αρια και εινα 10κιλα κατω τη να πω αυτη η piaggio πρεπει να φταιει παει η aprilia που ξεραμε
-
Πιστεύω οτι καθαρό motard δεν είναι αλλά οδηγιέται και με τετοιο στύλ αν το προσπαθήσεις...
Όσο για το fun να σας πώ την δική μου άποψη:
Σούζα δεν ξέρω, ότι έμαθα, το έμαθα από το Dorso καθότι η πρώτη μηχανη που μπορούσε να το κάνει σχετικά εύκολα. Και λέω το εξής: με 2α ανοίγω τέρμα γκάζι και μόλις φτάσει 4000-4500 rpm τσιμπάω τον συμπλέκτη και με ελάχιστο έως καθόλου τράβηγμα λαμπαδιάζει. Δεν μιλάω για 1η γιατί στο άνοιγμα με ελάχιστο τράβηγμα σηκώνεται, αν πατησεις και συμπλέκτη που κάνουν μερικοί με 1η, τότε :souza: και ίσως και καπάκι!!!! :pray: :pray: :pray: Έχω πετύχει και αλλαγή στη σούζα και μάλιστα μία φορά το κράτησα και προσγειώθηκα με σκασμένη 3η!!! :bana: :bana: :bana: Με 3η, δεν τα καταφέρνω παρα καμιά δεκαπενταριά πόντους απο το έδαφος. Πιστεύω όμως ότι κάποιος που ξέρει, θα μπορεί να το σηκώσει και με 3η.
Για ντρίφτ, με την γνήσια ελληνική άσφαλτο δεν το συζητώ, βολεύουν και οι μοχλοί που δίνει το τιμόνι και όρεξη να έχεις... Έναν μονόδρομο να είχε για να μήν αναπηδά ο πίσω τροχός και μπορούσε να ντριφτάρει μέχρι να πεθάνει ο Highlander :nintza: :nintza: :nintza:
Όταν θα βάλω τρόμπες από tuono, αμορτισέρ, το ρυθμίσω στα κιλά μου (περιπου 75 kg) που είναι στο άμεσο πρόγραμμα, έντός του μήνα δλδ. θα σας πώ εντυπώσεις. :ohyes: :ohyes: :ohyes: Μετά πάμε για rapid bike, akrapovic και φίλτρο και μετά κυνήγι με τα ss στα βουνά!!!
-
Μοταρντ δηχνει... δεν ειναι,σου δηνει ομως την ευεληξια που εχει ενα μοταρντ στην κινηση της πολης λογο διαστασεων,ακομα κ να κατεβεις κ καπου σε καμια απομερη παραλια χωρης να φοβασε μην σπασεις καμια καρινα..... :P ουτε το στυλ π το οδηγεις παραπεμπει σε μοταρντ...εινε ομως ενα οπλο καμουφλαρισμενο για ορισμενους που δεν θα το περιμενουν οτι θα εισε κολημενος πισω τους με μεγαλες ορεξεις...!
παιδια δητε τα λαστιχα που φορατε!!!! τα φορανε 600 CBR ΕΙΝΕ ΜΕΓΑΛΑ αυτη η μηχανη οδηγητε με γραμμες κατεβαζεις πριν τις στροφες κ μπενεις πλαει κ ξανα κ διαδοχικες σου δινει αυτοπεπηθηση παταει γερα εξου κ το βαρος της το οποιο εν κινηση ουτε π το καταλαβαινεις αλαζεις πορια με την σκεψη κ μονο....εχει στριτ καταβολες κ πραγματικα το ευχαριστιεμαι.
μπορει να μην πεταει κολους ουτε να σουζαρει οπως ενα πρεστιζ πχ αλλα οταν αποφασησεις απλα να πας γρηγορα εσυ θα φευγεις κολυμενος στις στροφες να καταπηνεις την μια μετα την αλλη κ ασε τους αλλους να χαζογλυστρουν απο την μια στην αλλη κ να προσπαθουν να σε φτασουν...... :P
-
δεν ξερω αν ειναι motard η οχι
συγουρα ειναι ενα multiμοτο το οποιο δεν σου λεει οχι πουθενα και σε τιποτα
απλα κανει πολλα ειναι σχεδον μια κατηγορια μονο του
-
Ειναι στη κατηγορια supermegamoto!
-
Δηλαδή....αν είναι motard το Dorso, το SXV τι είναι ρε παιδιά? ;)
-
playbike.. πως λέμε playstation :tez: :tez:
-
on off - mega on off
motard - mega motard
αυτός είναι ο σωστός όρος!!! :P :P
-
Δεν ξερω πως χαρακτηριζεται επισημα αυτο που ξερω ειναι οτι για το βουνο που εχω διπλα ΠΗΛΙΟ ειναι καλυτερο απο αρκετα μηχανακια που ειχα και απο αλλα φιλων και επισης το ΓΟΥΣΤΑΡΩ για αυτο ακριβως και το πηρα :ohyes:
-
δεν ξερω αν ειναι motard η οχι
συγουρα ειναι ενα multiμοτο το οποιο δεν σου λεει οχι πουθενα και σε τιποτα
απλα κανει πολλα ειναι σχεδον μια κατηγορια μονο του
+1000
Ειναι το πρωτο motard που εχω στη κατοχη μου κ δεν εχω σωστη αποψη αλλα πιστευω οτι οδηγιεται πολυ καλυτερα σαν street.Δηλαδή....αν είναι motard το Dorso, το SXV τι είναι ρε παιδιά? ;)
οση σχεση εχει το μηχανακι του rossi με το r1 του γειτονα εχει κ το sxv με το dorso! :D
-
gia tis anartiseis thelei ligo psaksimo to pragma. to mprosta me ikanopoiei an kai thelo na to dokimaso kai me ligo skliroteri rithmisi...
Me to piso den ksero ti paizei... epeidi katavazo sxeseis prin tis strofes (kai den frenaro me to piso) merikes fores o pisotroxos anapida. den ksero ean einai thema amortiser H kinitira(psekasmoy ktl)
(ean kapoios exei rithmisei as anoiksei thema)
Ρε συ και νομιζα οτι φταιει καθαρα η κουλαμαρα μου... Τι μπορουμε να κανουμε πανω κατω για να μη χοροπηδαει ο κολος στα φρενα???? Φταινε οι ανρτησεις η/και ο κινητηρας? εχω την αισθηση οτι οταν φρεναρεις συμπλεκταριστος το κανει πολυ λιγοτερο... Βεβαια ολο λεω να κατσω να ασχοληθω λιγο με τις αναρτησεις με τους μπουσουλες που εχω διαβασει εδω αλλα ακομα δε το εχω κανει ακομα, μονο ελαχιστη προφορτιση εχω δοσει μπροστα.
-
gia tis anartiseis thelei ligo psaksimo to pragma. to mprosta me ikanopoiei an kai thelo na to dokimaso kai me ligo skliroteri rithmisi...
Me to piso den ksero ti paizei... epeidi katavazo sxeseis prin tis strofes (kai den frenaro me to piso) merikes fores o pisotroxos anapida. den ksero ean einai thema amortiser H kinitira(psekasmoy ktl)
(ean kapoios exei rithmisei as anoiksei thema)
Ρε συ και νομιζα οτι φταιει καθαρα η κουλαμαρα μου... Τι μπορουμε να κανουμε πανω κατω για να μη χοροπηδαει ο κολος στα φρενα???? Φταινε οι ανρτησεις η/και ο κινητηρας? εχω την αισθηση οτι οταν φρεναρεις συμπλεκταριστος το κανει πολυ λιγοτερο... Βεβαια ολο λεω να κατσω να ασχοληθω λιγο με τις αναρτησεις με τους μπουσουλες που εχω διαβασει εδω αλλα ακομα δε το εχω κανει ακομα, μονο ελαχιστη προφορτιση εχω δοσει μπροστα.
Για τις αναπηδήσεις το πρώτο που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις 8-9 κατοστάρικα και να αλλάξεις το συμπλέκτη με μονόδρομο. Μετά ψάξε και για πίσω ανάρτηση.Η sachs με το άζωτο που δίνει η Aprilia σαν after πάντως είναι καλη και οικονομική λύση, Περισσότερα στα κατα τόπους ποστ :bye: :bye: :bye:
-
off topic
καλο ρε bckat με εκανες και γελασα
καπου εχω κρυψει 8-9 κατοσταρικα παλιες καλες δραχμουλες αλλα δεν μπορω να τις βρω πουθενα
on topic
στην πιστα το χοροπηδητο το διασκεδαζω παντως. ασε που απο το στριγγλισμα του λαστιχου τρομαζουν και οι μπρος και οι πισω . :P :P :P :P
-
Καλησπερα, εγω παντως παιδες μια χαρα το παντιλικωνω με 1η και 2η.....!!πιστευω ομως το τροπο που μπαινει στις στροφες και τις σφηνες που κανει τις ευχαριστιομαστε ολοι μας!!!!
-
:bye:
-
δυσκολεύει λίγο στο πλασάρισμα όμως..π.χ ένα duke η ένα ΧΤΧ πλασάρει μόνο του σχεδόν χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια
-
εχει καμια σχεση το duke to to xtx, εκτος του οτι εχουν δυο ροδες κι εναν κυλινδρο???
οταν λες πλασαρισμα τι εννοεις?
-
εχει καμια σχεση το duke to to xtx, εκτος του οτι εχουν δυο ροδες κι εναν κυλινδρο???
Εχουν και τα δυο ψυγειο απο την ΚΤΜ με κωδικο ανταλλακτικου τυπωμενο διπλα :dry:
-
πλασάρισμα εννοώ με το πίσω φρένο πριν την στροφή
-
εχει καμια σχεση το duke to to xtx, εκτος του οτι εχουν δυο ροδες κι εναν κυλινδρο???
Εχουν και τα δυο ψυγειο απο την ΚΤΜ με κωδικο ανταλλακτικου τυπωμενο διπλα :dry:
Eσυ δεν παιζεσαι με τιποτα!!
:hha% :hha% :hha% :hha%
-
ρε Makis υμαρτον...............
ομολογω οτι αυτο δεν το ηξερα. εγραψες παντως
-
πλασάρισμα εννοώ με το πίσω φρένο πριν την στροφή
δοκιμασε να ντριφταρεις,,,,δοσε γκαζι και πριν τη στροφη κανε κατεβασμα σε δεφτερα η πρωτη αναλογως.....και ασε το πισω τροχο να δουλεψει...μονο προσεχε γιατι χρειαζεται λιγη εξασκηση!!!!καλη διασκεδαση!!!!!
ασχετο....ρε παιδια χθες πηγα για μπανιο στη ψαθα και μετα θελαμε να παμε λουτρακι βολτα αλλα πρωτα καναμε μια αναβαση για να φαμε σε ενα ταβερνακι φοβερος δρομος το ελιωσα το μηχανακι στροφιλικια εσακια και δε σημαζευεται μια ωρα λιωσιμο στη μηχανη...ετσι εφτασα και λουτρακι.φευγοντας παο το λουτρακι ειχα ραντεβου και επειδη ειδα ειχα αργησει το πλακωσα στην εθνικη(ασχετως οτι μετα τη Κινετα προς Αθηνα γινταν χαμος)τελος παντων το πρεσαρα πολυ το μηχανακι στο δρομο για να μην αργησω....και φτανοντας στο τουνελ στο κερατσινι μου ξεβιδωσε μια βιδα που συνδεει το μαρσπιε των ταχυτητων με το μπρατσο μου αλλαζει τις ταχυτητες στο σασμαν και παλευα να το βιδωσω!!με τα πολλα περασα 2 βολτες και πηγα σπιτι και το εφτιαξα!!οι βολτες στα σπειρωματα δε χαλασαν....τι πιστευετε να παω να την αλλαξω η ειναι κατι αμελητεο????
-
πλασάρισμα εννοώ με το πίσω φρένο πριν την στροφή
τι εχει και πισω φρενο το dd???? :ohmy: :ohmy:
-
μάλλον έχει.. αυτό το στρογγυλό πίσω δεξιά στην ρόδα το ταμπούρο δεν είναι? :tez: :tez:
-
Δεν μπαινει με πισω φρενο το ντορσο...... το μονο που θα καταφερεις ειναι να προκαλεσεις ασταθεια στην κορυφη της στροφης... ασε που το μηχανακι θα τηνει να ξεμουριζει στο τελος!!! Δοκημασε το εξης πριν την στροφη πετα ταχυτητες μια η δυο αναλογος, με γκαζια δηνοντας στροφες πριν το ασε του συμπλεκτη παιξε λιγο μαζι του μεχρι να βρεις το ποσο αποτομα θα αποσυμπλεκης στο κατεβασμα κ ποσο γκαζακι θα δινεις πριν... ετσι η μηχανικη προσφηση θα σε κραταει καλυτερα μεσα στην στροφη αφου μειωνετε αισθητα το μπλοκαρισμα και η αναπηδηση....!!!
Οσο αφορα την πισω αναρτηση ναι υπαρχει βελτιοση με το να αντικατασταθει με μια πιο βελτιομενη... το να προσπαθεις να ρυθμησεις την μαμισια του ειναι ασκοπο κ μονο χειροτερα θα τα κανεις.... :thnk:
-
συμφωνω και εγω με τα περισσοτερα παιδια
το DD οσο ομορφο και γ...το ειναι δεν ειναι motard
ειναι το μηχανακι σκετη πορωση και αν προσπαθησεις και ξερεις και να το οδηγησεις θα σε μπερδεψει και θα πιστεψεις οτι ειναι motard
πολλες δυνατοτητες,γρηγορο μηχανακι και πανω απο ολα π α ν ε μ ο ρ φ ο
-
συμφωνω και εγω με τα περισσοτερα παιδια
το DD οσο ομορφο και γ...το ειναι δεν ειναι motard
ειναι το μηχανακι σκετη πορωση και αν προσπαθησεις και ξερεις και να το οδηγησεις θα σε μπερδεψει και θα πιστεψεις οτι ειναι motard
πολλες δυνατοτητες,γρηγορο μηχανακι και πανω απο ολα π α ν ε μ ο ρ φ ο
....σαφεστατος!!!! :) :p
Αν συμφωνουσαμε σε κατι θεματα σαν κιαυτο θα χαμε ολοι την ιδια γυναικα!!!!
Τον καθενα μας τον φτιαχνει διαφορετικα....
-
σε αυτήν την περίπτωση όλοι την ίδια γυναίκα έχουμε και όντως .. μας φτιάχνει διαφορετικά :P
-
Παιδες sorry αλλά χωρίς μονόδρομο συμπλέκτη δεν κανει drift ειδικά όταν τα λάστιχα έχουν ζεσταθεί. Εχω μπει στην πίστα αμέτρητες φορες με το Dorso και έχω λίγο εμπειρία πάνω σε αυτό. Ο Dorsocrazy που έβαλε μονόδρομο είναι για μεγάλες τρέλες. Το drift του είναι τέλειο. Όσο εάν στρίβει? Βεβαίως και με τρέλα.