APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikolasds στις Μάρτιος 31, 2016, 12:06:15 πμ
-
Γεια σε όλη την Aprilioτρελοπαρεα.Πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός dd750ABS.Έχω παρατηρήσει οτι όταν κάνω αλλαγές ταχυτήτων ότι το σασμαν είναι λίγο σκληρό κ πολλές φορές σου δημιουργείται η αντιπωση ότι δεν απομονώνει η ότι μηπως εγώ δεν πάταω μέχρι τέλους το συμπλεκτη.Να τονίσω ότι τοdd έχει ρυθμιζόμενες μανετες που τώρα είναι στο έξι,καί δοκιμάζοντας στο ένα έτσι από περιέργεια δεν μπορούσα να αλλάξω ταχύτητα παρά μόνο με κλωτσιά.Επίσης δεν πατηναρω κ το φαινόμενο που περιγράψω αφορά μόνο νορμαλ οδήγηση κ όχι μαχιμη.Μπορεί να είναι ιδέα μου απλώς η κ η φυσιολογικη χρηση του dd ,αλλα θέλω να το μοιραστω μαζί σας μήπως κάποιος από εσάς έχει να τονίσει κάτι πάνω σε αυτό.Προηγούμενη εμπειρία μου ήτανε με Vstrom που οι αλλαγες γινοντουσταν χαιδευοντας απλώς το δάχτυλο του ποδιού.
-
καλησπερα Νικο, καλως ορισες στην παρεα μας !!! Καλοριζικο το μηχανακι σου και καλα χιλιομετρα !!! :)
το πηρες μεταχειρισμενο ;; γιατι παιζει να εχουν αλλαχτει οι δισκοι με after market και να μην σου δουλευουν σωστα
επισης δεν ξερω τι μανετα η τι τρομπα συμπλεκτη εχει το dorso, μηπως χρειαζεται ρυθμιση το εμβολο που πιεζει η μανετα ;; εαν υπαρχει :thnk:
και μια αλλαγη και εξαερωση στα υγρα του συμπλεκτη δεν θα εβλαπτε :bye:
-
Καλως ηρθες Νικο και sorry για το sparm στο θεμα σου...Αλλα μην συγκρινεις τη v stromara με τα ιταλικα παιχνιδια....χαχαχαχα :tez: :tez: :tez:
-
Μουσατε θα τα πούμε από κοντά εμείς...... :P
Φίλε τι λάδια έχεις βάλει στο εργαλείο?? ( μάρκα νούμερο)
Πάντως να ξέρεις γενικά όλα τα μηχανάκια με σπορ χαρακτήρα θέλουν αποφασιστικές αλλαγές !!! Είτε είναι japan ή ευρωπαϊκά!!
-
Καλώς ήρθες στην παρέα μας και καλά χλμ με το dd!!
Πριν σου γράψω κατεβατά για το τι μπορεί να φταίει κάνε μου τι χάρη και βγάλε μια την μανέτα και κοίτα το εμβολάκι της μανέτας αν είναι σωστό και αν έχει ας πούμε σωθεί και δεν πατάει καλά στο έμβολο της τρόμπας! :bye:
-
εαν ειναι καινουριο το μοτοσακο τοτε πρεπει να κανεις υπομονη 4-5 χιλιαδες χλμ :)
-
Το μηχανάκι έχει κάνει 10000.Λάδια έβαλα agip και η μανέτα είναι οκ.b-mousias δεν σπαμαρεις,την αλήθεια λες.Όταν ανέβηκαν επάνω στο dd πριν το πάρω ακόμα και το οδήγησα,κατάλαβα τη διαφορά καναπεδιερας με μηχανή.Πάντως θα το δω κάποια στιγμή το θέμα μου όταν ξαναπαω για σερβις διότι με δυο παιδιά κ καθημερινο λιώσιμο στη δουλειά χρόνος γιοκ .Εξαλου δεν είναι κ τόσο θεμα.Ήθελα να ρωτησω κάτι ακόμα σχετικά με την αφαίρεση χουφτων οι οποίες έχουνε ενσωματωμένα τα φλας και πώς σβηνω την ένδειξη στο καντραν, αλλά μη σας τρελανω από τωρα.Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
-
Μην ξεχάσεις να ποσταρεις και στο θέμα με τις φωτογραφίες των DD.
Μας έχουν πάρει φαλάγγι η καποναδες
-
Ξέρουμε πως τα Agip είναι αυτά που συνιστά η Aprilia και τα έχουμε δοκιμάσει κι εμείς με το σκεπτικό του να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Στο δικό μου (Tuono) τα Agip έκαναν την μηχανή να ακούγεται τόσο βάναυσα και τις ταχύτητες να μπαίνουν τόσο δύσκολα και γρατζουνιστά σαν Ducati.
Άλλαξα λοιπόν ενώ τα λάδια ήταν ακόμη καινούργια σε ένα προϊόν της Fuchs που αρκετοί (αν όχι όλοι) εδώ στο ΑΒ χρησιμοποιούμε και η διαφορά ήταν μεγάλη και στα δύο πιο πάνω θέματα.
Το πρόβλημα της σκληρής μανέτας μπορεί να είναι περισσότερο από ένα, από σφικτή βίδα και σκουριασμένο πίρο μέχρι πρόβλημα στην δευτερεύουσα τρόμπα (αν είναι υδραυλικός συμπλέκτης).
Μόνο με αποσυναρμολόγηση, άδειασμα υγρών και επιθεώρηση επανατοποθέτηση μπορείς να είσαι εξαλείψεις όλες τις πιθανότητες. :bye: