APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: nick the greek στις Δεκέμβριος 07, 2018, 12:02:22 πμ
-
Καλησπέρα στην ομάδα !!!! ειμαι καινούργιος και θα εκτιμούσα την βοήθεια σας
Ειμαι κοντά στην αγορά αγορά ενός DORSODURO 750 που το λάτρεψα μόλις το είδα
όμως ο μηχανικός του κολλητού μου που το ειδε πραγματικά με τρόμαξε ... το μηχανάκι ειναι του 8 με 40,000
χιλμ. όπως ειναι λογικό ο κύριος που το δίνει το ειχε σε ακινησία για πολυ καιρό και με μια πρόχειρη μάτια μου είπε οτι χρειάζεται αλαλαγή αντλίας και σίγουρα ενα μεγάλο σέρβις ( που δεν μπορεί να τα κάνει αυτός γιατί ασχολίαστε κιριος με suzuki yamaha honda )
με προέτρεψε να μην το πάρω γιατι τα έξοδα μόλις το πάρω μπορεί αν υπερβούν και το δυο χιλιάρικα για αρχή λέγοντας μου οτι τα το τα εξαρτιματα και τα σέρβις του ειναι πανάκριβα σε σχέση με την μηχνανη του κολλητού μου που την επιβλέπει αυτός (gsxr 600 08)
θέλω να το και σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργείο της aprilia να πουν ακριβός τι χρειάζεται αλλα μου έκανε εντύπωση ποσο υπερβολικό ειναι το κόστος συντηρήσεις σε σχέση με ενα super spor
-
Καλώς ήρθες λοιπόν στην παρέα μας.... και καλή διαμονή!!
Το μόνο ενθαρρυντικό από αυτά που διάβασα είναι ότι αυτός ο μάστορας δεν θα αναλάβει το Dorso.. :pray: :pray:
Όσο αναφορά την μηχανή αν δεν έχει κάποια μεγάλη εμφανείς ζημιά και απλά θέλει ένα μεγάλο σέρβις και ένα ολοκληρωμένο τσεκ... όσο κι αν υπολογίσω εργασία και ανταλλακτικά δεν μαζεύονται τα 2.000€ με τίποτα :bye:
-
με προέτρεψε να μην το πάρω γιατι τα έξοδα μόλις το πάρω μπορεί αν υπερβούν και το δυο χιλιάρικα για αρχή λέγοντας μου οτι τα το τα εξαρτιματα και τα σέρβις του ειναι πανάκριβα σε σχέση με την μηχνανη του κολλητού μου που την επιβλέπει αυτός (gsxr 600 08)
Σόρρυ...θα σου αλλάξει όλο το μηχανάκι?Πώς θα φτάσει τα 2000??? Στην ακινησία πόσο καιρό ήταν?
Αρχικά πιθανόν μπαταρία και μια τρομπα aftermarket αν έχει θέμα, λάδια, φίλτρα, υγρά ψυγείου, υγρά φρένων κτλ βαριά βαριά κανένα 500ρικο. Μετά από εκεί και πέρα σε τι κατάσταση είναι τα λάστιχα? Πιθανόν να εχουν ξεραθεί και τπτ σωληνάκια κτλ και να θέλουν αντικατάσταση. Σέρβις στις αναρτήσεις πότε έγινε και σε τι κατάσταση είναι? Σε τί τιμή το βρίσκεις σε σχέση με άλλα που κυκλοφορούσαν κανονικά???? Τωρα βασικά που το σκέφτομαι, με λάστιχα κι όλα τα παραπάνω το 1.000 μπορεί και να το πιάσει!
-
Ανοίγω παράθεση και γράφω:
ΗΜΑΡΤΟΝ ρε παιδιά, να πηγαίνετε τα ευρωπαϊκα στους μαστόρους της γειτονιάς για να σας πουν ότι να'ναι. ΗΜΑΡΤΟΝ.
Σε εξουσιοδοτημένα, εξειδικευμένα συνεργεία της μάρκας που αγοράζουμε ΠΑΝΤΑ πάμε για έλεγχο. ΠΑΝΤΑ.
Κλείνει η παρένθεση.
-
Η τρόμπα παίζει να έχει κολλήσει από μάκα της βενζίνης, και βάζοντας της στιγμιαία ρεύμα με ανάποδη πολικότητα, να ξεκολλησει.
-
Καλύτερα να το πήγαινες στον σουβλατζί της γειτονιάς,τις ίδιες γνώσεις θ έχει πάνω κάτω με τον συγκεκριμένο μάστορα η μπορεί κ λίγο καλύτερες....Πάρε το μηχανάκι κ πηγαινετω σε έναν σωστό αντιπρόσωπο να τελειώνεις ..
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για της απαντήσεις σας, μου βρωμαγαι από την αρχή το πόσο τραγικά μου τα έλεγε τα πράγματα δύστυχος δεν εχω κάποια εμπειρια σε αυτο διότι μόλις αφίσα το αμάξι και θα είναι το πρώτο μ μηχανάκι στα 22
το μηχανάκι το δίνει 3000 και ο ίδιος ο μηχνικος μ ειπε οτι ειναι καλοσυντιριμενο απλα τα τελευταία 2 χρονιά δεν το μετακινεί καθόλου απ οτι κατάλαβα ενα καλό σέρβις θέλε, ξανα μίλησα μαζι του σήμερα και μου είπε πάλη οτι το κόστος συντηρήσεις μόλις το πάρω μπορεί αν φτάσει και το κόστος της αγοράς του και χωρίς να φαίνεται να έχει κάποιο σοβαρό μηχανικό πρόβλημα και οτι τα συγκεκριμένα μηχανακια ειναι για πιο ευκαταστατους.
Για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και όπως σωστα απ οτι φαίνεται μου λένε και οι περισσότεροι θα το παω σε καποιο εξειδικευμενο συνεργειο.
-
Πηγαινε το σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο για να ησυχάσεις.Μεγαλο σερβις πανω απο 300€ δεν εχω δωσει ποτέ και εχω φτάσει 70.000 Κμ.Το ιδιο μοτερ φοράω με το dd750 οσον αφορά τα ανταλλακτικα ειναι πολυ φθηνοτερα αλλων εταιρειων.Αλλαξα ψυγειο με 230€ μαμα aprilia.Πισω δισκοπλακα 80€ εμπροσθια διακοπλακα 135€.Τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια εχουν 10% εκπτωση αν θυμαμαι στα μαμα ανταλλακτικά.Παρτο dd750 και θα το χαρείς.Ρώτα και τον Agisilaos απο το φορουμ που ειναι dd man
-
...και οτι τα συγκεκριμένα μηχανακια ειναι για πιο ευκαταστατους.
Είμαι από τούς ευκατάστατους...
:bye:
Πάρε το μηχανάκι σε κάποιον ειδικό (να ξέρει ευρωπαϊκά μηχανάκια) θα τη φτιάξεις με 200-300 ευρώ, μετά σιγά σιγά θα το κάνουμε αστέρι, άλλαξε λαδακια φιλτρακια ξύδια μύδια, και νιώσε κάτω από τα @@ σου τα 92 άλογα στο V κινητήρα και θα με θυμηθείς!
-
Καί εγώ ευκατάστατος με dd κάθε μέρα 40 km χειμώνα καλοκαίρι και βόλτες κ πίστα.τα ανταλλακτικά όπως λένε και οι φίλοι παραπάνω είναι τα φθηνότερα.απλα θέλει τα πάντα στην ώρα τους!
-
υπερέχει κάποιος που θα μπορούσε να μου προτείνει ενα αξιόπιστο εξουσιοδοτημενο συνεργείο για τον έλεγχο κέντρο και δυτικά
-
κέντρο και δυτικά αθηνων για έναν ολοκληρωμένο ελέγχων
-
Με αυτά που διάβασα μάλλον είναι από εκείνους τους μάστορες που δεν πρέπει να περνάς ούτε απ' εξω. Εγω παντως δεν έχω ακούσει από κανέναν σοβαρό επαγγελματία να λέει ότι ασχολείται μόνο με γιαπωνέζικα. Ασε, που το κόστος που σου έβγαλε είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά. Και μπακαλίστικα τελείως.
Για κεντρικά, δες τον Francesco στην Καλλιρρόης. Αν κατέβεις πιο νότια είναι και ο Αρμακόλας. Δυτικά δεν ξέρω κάποιο. Γενικά δεν ξέρω καθόλου αυτές τις περιοχές.
-
Ο francescos για καμιά vespa καλός είναι..ως εκεί..πήγαινε αρμακολα παλαιό Φάληρο η στον bill για κέντρο..
-
aprilia Διπλας στο περιστέρι.Ολίγον μαγκάκος και παλαιάς κοπής μάστορας αλλά γνώστης.Αν σε καλύπτει τα περισσότερα μηχανάκια aprilia της ΔΙΑΣ πάνε εκεί
-
στην κατεχακη στον κονταρακη πήγα τελικά παιδιά και μου αφισε πολυ καλές εντυπώσεις