APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ronin στις Ιούνιος 17, 2010, 04:38:59 μμ
-
αν βγαλω τον καταλυτη υπαρχει πιθανοτητα να σταματησει να ανεβαζει τοσο πολυ θερμοκρασια?
το μεσημερι στην κίνησή περνω φωτια στην κυριολεξία
ποια θα ειναι τα μειονεκτήματά χωρις καταλυτη?
αν καποιος τον εχει βγαλει η απλα εχει γνώση ας γράψει την γνώμη του.
-
ο καταλυτης υπαρχει για καποιους λογους..... μαλιστα καποιους πολυ σοβαρους λογους.....
η απαντηση μου ειναι οχι.... και αυτη η απαντηση δεν ειναι προσωπικη... βενζινοκινητηρες χωρις καταλυτη ειχαν καταστρεψει την αττικη και το κεντρο στα τελη του 1980....
-
#EpicFail η ερώτηση......
-
αν βγαλω τον καταλυτη υπαρχει πιθανοτητα να σταματησει να ανεβαζει τοσο πολυ θερμοκρασια?
Λογικά δεν θα ζεσταίνει τόσο, γιατί ο καταλύτης στο Dorso καίει πολύ.
ποια θα ειναι τα μειονεκτήματά χωρις καταλυτη?
1. Ρύπανση, και μάλιστα με αρωματικούς υδρογονάνθρακες (λόγω αμόλυβδης βενζίνης) που είναι ιδιαίτερα καρκινογόνοι. Και σκέψου ότι όταν είσαι σταματημένος (π.χ. στα φανάρια) τους εισπνέεις και εσύ.
2. Πιθανότατα δεν θα σου δουλέψει ποτέ σωστά αν δεν ρυθμίσεις κάπως το μείγμα (με πιο απλά λόγια, για να δουλέψει σωστά θέλεις Power Commander ή κάτι άλλο αντίστοιχο, το οποίο μάλιστα να είναι κατάλληλο για μηχανές με ηλεκτρονικό γκάζι, και ρύθμιση σε δυναμόμετρο).
3. Αν ποτέ λειτουργήσει το ΚΤΕΟ δικύκλων, θα πρέπει να βάζεις το "μαμά" σύστημα εξάτμισης για να περάσεις από έλεγχο.
Εγώ προσωπικά λέω να μην μπλέξω με αφαίρεση του καταλύτη.
-
Φίλε μου νομίζω ότι η ζέστη στην κίνηση προέρχεται κυρίως από το ζεστό αέρα που έρχεται από τα ανεμιστηράκια στο ψυγείο. Τώρα για την αφαίρεση του καταλύτη ..... τι να πώ .... Αν τον βγάλεις μπορεί να υπάρχει μεταβολή στην πιθανότητα εσύ ή κάποιος άλλος να πάθει καρκίνο έστω και κατά +0,00.....001 %.
Δεν ξέρω αν εσύ θα το έπαιρνες το ρίσκο. Εγώ πάντως σίγουρα όχι.