καλησπερα παιδια σκεφτομαι για dd αλλα το μονο που με κραταει ειναι το ντεποζιτακι του εκανα να γρηγορο search αλλα τζιφος μπορει να γινει κατι με αυτο? εχει κανει κανεις κατι?
καλησπερα παιδια σκεφτομαι για dd αλλα το μονο που με κραταει ειναι το ντεποζιτακι του εκανα να γρηγορο search αλλα τζιφος μπορει να γινει κατι με αυτο? εχει κανει κανεις κατι?
Όπως καταλαβαίνεις φιλέ μου δεν υπάρχει λύση. Αν το πάρεις θα μάθεις να ζειςμε αυτό και θα κανονιζεις τις διαδρομές σου με τα ποσά βενζινάδικο έχει. Είναι όμως το μονο πρόβλημα σε αυτό το μηχανάκι οποτε πάρε το :bye:
Δεν νομίζω ότι θα σου χρειαστεί, το θεωρώ λίγο υπερβολικό. Εκτός πια και αν κάνεις τόσο συχνά διαδρομές τέτοιες που δεν υπάρχουν συχνά βενζινάδικα. Τελευταία μου μέτρηση εκτός, ήμουν στα 7.7/100. Σχεδόν 200 χλμ δηλαδή αυτονομία, και το επιβεβαίωσα κιόλας, όταν μετά από 185 έβαλα σχεδόν 14 λίτρα, λογικά τα ξεπερνούσα τα 200. Και σε σημείο που είχε πέσει λίγο κυνήγι σε στροφές. Όλα αυτά στον touring χάρτη, δεν υπάρχει λόγος να είσαι έξω με τον sport. Αυτά με το 1200 και το 15αρι του τεπόζιτο. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για το 750, με το 12αρι τεπόζιτο αλλά με χαμηλότερη κατανάλωση. 200 χλμ αυτονομία είναι ικανοποιητικότατα και σίγουρα θα πετύχεις βενζινάδικο ανοιχτό κάπου στην μέση. Αν όντως θες να αυξήσεις την αυτονομία, τότε έχε μαζί σου 3-4 λίτρα στο tank bag, η καλύτερη και πιο φθηνή λύση.
δεν υπαρχει λογος, εκτος και εαν το προηγουμενο μηχανακι σου ηταν καπονορντ......
εντος πολης εχεις 120 με 130 χλμ στην εθνικη και στον επαρχιακο εχεις τουλαχιστον αλλα 30 με 40 χλμ
κι εντος πιστας εχεις 80 με 90 χλμ
Άλεξ τσεκαρισμένο αυτό με την πίστα; Με το Κ9 είχα ελάχιστα χαμηλότερη κατανάλωση στην πίστα από ότι στην πόλη. Και όταν εννοώ πόλη, δεν το έλιωνα στην κίνηση, πιο πολύ βραδινές βόλτες και καλοκαιρινά μπάνια. Οι διαφορές που είχα δει ήταν 1-1.5lt λιγότερα στην πίστα. Μόνο εθνική έπεφτε κάτω από Μέγαρα η κατανάλωση.
Δεν νομίζω ότι θα σου χρειαστεί, το θεωρώ λίγο υπερβολικό. Εκτός πια και αν κάνεις τόσο συχνά διαδρομές τέτοιες που δεν υπάρχουν συχνά βενζινάδικα. Τελευταία μου μέτρηση εκτός, ήμουν στα 7.7/100. Σχεδόν 200 χλμ δηλαδή αυτονομία, και το επιβεβαίωσα κιόλας, όταν μετά από 185 έβαλα σχεδόν 14 λίτρα, λογικά τα ξεπερνούσα τα 200. Και σε σημείο που είχε πέσει λίγο κυνήγι σε στροφές. Όλα αυτά στον touring χάρτη, δεν υπάρχει λόγος να είσαι έξω με τον sport. Αυτά με το 1200 και το 15αρι του τεπόζιτο. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για το 750, με το 12αρι τεπόζιτο αλλά με χαμηλότερη κατανάλωση. 200 χλμ αυτονομία είναι ικανοποιητικότατα και σίγουρα θα πετύχεις βενζινάδικο ανοιχτό κάπου στην μέση. Αν όντως θες να αυξήσεις την αυτονομία, τότε έχε μαζί σου 3-4 λίτρα στο tank bag, η καλύτερη και πιο φθηνή λύση.
Βγαινουν 180+ χιλιομετρα αυτονομια με το dorsoduro?? με ποση ταχυτητα πηγαινεις και μπορεις να βγαλεις τοσα πολλα??? Εγω το πολυ αν βγαλω 150 αντε να πιασει τα 160 με σχεδον τελειωμενη ρεζερβα!!
Επαρχιακός με χαμηλές ταχύτητες και χαμηλές στροφές. Από κάποιο σημείο και μετά είχα ρίξει αρκετά τον ρυθμό επειδή δεν φαινόταν βενζινάδικο στον ορίζοντα. Πάντως θεωρώ ότι ένα στρωμένο μοτέρ σε χαμηλούς ρυθμούς επαρχιακής οδήγησης μπορεί να τα βγάλει τα 180+, είναι ρεαλιστικό το νούμερο. Έβγαλα 185 με 14 λίτρα.
Επαρχιακός με χαμηλές ταχύτητες και χαμηλές στροφές. Από κάποιο σημείο και μετά είχα ρίξει αρκετά τον ρυθμό επειδή δεν φαινόταν βενζινάδικο στον ορίζοντα. Πάντως θεωρώ ότι ένα στρωμένο μοτέρ σε χαμηλούς ρυθμούς επαρχιακής οδήγησης μπορεί να τα βγάλει τα 180+, είναι ρεαλιστικό το νούμερο. Έβγαλα 185 με 14 λίτρα.
Καμια σχεση το 750 με το 1200!! Ο κολλητος μου που εχει το ιδιο με σενα και εχουμε κανει αρκετα χιλιομετρα σε εγνατια οδο αλλα και σε επαρχιακο δρομο, ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα!!!! 180 εγω δε μπορω να βγαλω εκτος αν πηγαινω με 70-80....