APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: evilakos στις Ιούλιος 24, 2010, 04:21:41 πμ
-
Γειά σας,
Με λένε Μάκη και είναι περίπου μία βδομάδα που έχω το Dorso μου. Το μηχανάκη τα σπάει λέμε απο εμφάνιση (και όχι μόνο!!!). Μπορώ να πώ πως είμαι χ......σμένος από την χαρά μου. Δεν έχω τρελή εμπειρία με δίκυκλα αλλά παρατήρησα κάτι που με ανυσηχεί. Όταν σταματάω δεν κουμπώνει εύκολα η νεκρά. Δεν το λέω βέβαια μόνο εγώ αλλα και φίλοι μου που το δοκίμασαν. Αυτο ρυθμίζεται ή είναι έτσι σε όλους σας? Επίσης θα ήθελα να μάθω εάν μπορώ να τοποθετήσω ένδειξη για το τη ταχύτητα έχει το σεσμάν μου την εκάστοτε στιγμή. Τέλος έχω απορία σε τη βαθμό έχετε δεί αποτελέσματα όσοι έχετε σέλα gel. Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων....
-
Γειά σας,
Με λένε Μάκη και είναι περίπου μία βδομάδα που έχω το Dorso μου. Το μηχανάκη τα σπάει λέμε απο εμφάνιση (και όχι μόνο!!!). Μπορώ να πώ πως είμαι χ......σμένος από την χαρά μου. Δεν έχω τρελή εμπειρία με δίκυκλα αλλά παρατήρησα κάτι που με ανυσηχεί. Όταν σταματάω δεν κουμπώνει εύκολα η νεκρά. Δεν το λέω βέβαια μόνο εγώ αλλα και φίλοι μου που το δοκίμασαν. Αυτο ρυθμίζεται ή είναι έτσι σε όλους σας? Επίσης θα ήθελα να μάθω εάν μπορώ να τοποθετήσω ένδειξη για το τη ταχύτητα έχει το σεσμάν μου την εκάστοτε στιγμή. Τέλος έχω απορία σε τη βαθμό έχετε δεί αποτελέσματα όσοι έχετε σέλα gel. Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων....
καλοριζικο το ντορσο :bye:
http://cgi.ebay.it/GPCrono-Contamarce-Aprilia-Shiver-Dorsoduro-RSV-Tuono-/200493008252?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item2eae50857c δεν το εχω τοποθετησει
για τη σελ gel υπαρχουν διαφορες αποψεις σε προηγουμενα ποστ.προσωπικα ειναι πιο ομορφη απο την μαμα οποτε και ιδια να ειναι σε αισθηση που δεν ειναι αξιζει :bye:
-
Γειά σας,
Με λένε Μάκη και είναι περίπου μία βδομάδα που έχω το Dorso μου. Το μηχανάκη τα σπάει λέμε απο εμφάνιση (και όχι μόνο!!!). Μπορώ να πώ πως είμαι χ......σμένος από την χαρά μου. Δεν έχω τρελή εμπειρία με δίκυκλα αλλά παρατήρησα κάτι που με ανυσηχεί. Όταν σταματάω δεν κουμπώνει εύκολα η νεκρά. Δεν το λέω βέβαια μόνο εγώ αλλα και φίλοι μου που το δοκίμασαν. Αυτο ρυθμίζεται ή είναι έτσι σε όλους σας? Επίσης θα ήθελα να μάθω εάν μπορώ να τοποθετήσω ένδειξη για το τη ταχύτητα έχει το σεσμάν μου την εκάστοτε στιγμή. Τέλος έχω απορία σε τη βαθμό έχετε δεί αποτελέσματα όσοι έχετε σέλα gel. Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων....
καλοριζικο το ντορσο :bye:
http://cgi.ebay.it/GPCrono-Contamarce-Aprilia-Shiver-Dorsoduro-RSV-Tuono-/200493008252?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item2eae50857c δεν το εχω τοποθετησει
για τη σελ gel υπαρχουν διαφορες αποψεις σε προηγουμενα ποστ.προσωπικα ειναι πιο ομορφη απο την μαμα οποτε και ιδια να ειναι σε αισθηση που δεν ειναι αξιζει :bye:
+ 10000000000
Τέλος για τις ταχύτητες, αν αντιμετωπίζεις σοβαρό πρόβλημα με ταχύτητες που κλωτσάνε κτλ. τότε θα πας να σου αλλάξουν κάτι ελατήρια στο κιβώτιο. Είχα σταλεί τεχνική οδηγία απ' την μαμά Aprilia στα εξουσιοδοτημένα και το αλλάζουν στην εγγύηση. Αν τώρα απλά δυσκολεύεσαι με την νεκρά σταματημένος, τότε 2 είναι οι απαντήσεις: 1ον κοίτα την σκάλα στην μανέτα του συμπλέκτη και παίξε με τις ρυθμίσεις. 2ον Το κιβώτιο δεν είναι και απ' τα πιο μαλακά του κόσμου, οπότε εάν έχεις συνηθίσει σε κανένα βουτηρένιο, πρέπει να κάνεις υπομονή (και επιμονή...) γιατί εδώ έχουμε φρυγανιά..... :P
-
Καταρχάς σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων που δείξετε. Θα προσπαθήσω να δω μήπως είναι και ρύθμιση της Μανετας που διμηουργει το πρόβλημα με την νεκρά και όλα καλά. Πάντως δεν μου κλοτσαει τις ταχύτητες απλά πηδαει την νεκρά από μόνο του στην δευτέρα η στην πρώτη αντίστοιχα. :bye:
-
Αν δεν βελτιωθεί με την μανέτα, τότε το μόνο που μένει είναι με κάποιο άλλο λάδι κιβωτίου, λόγω εγγύησης όμως, πρέπει να χρησιμοποιείς συγκεκριμένο λάδι (Agip ή κάποιο άλλο με τις προδιαγραφές του manual), αγορασμένο από εξουσιοδοτημένο... :psdof: Με τα χλμ πάντως, εκτός του ότι ψιλομαλακώνει, το συνηθίζεις και βρίσκεις την νεκρά εύκολα... :bye:
-
Γειά σας,
Με λένε Μάκη και είναι περίπου μία βδομάδα που έχω το Dorso μου. Το μηχανάκη τα σπάει λέμε απο εμφάνιση (και όχι μόνο!!!). Μπορώ να πώ πως είμαι χ......σμένος από την χαρά μου. Δεν έχω τρελή εμπειρία με δίκυκλα αλλά παρατήρησα κάτι που με ανυσηχεί. Όταν σταματάω δεν κουμπώνει εύκολα η νεκρά. Δεν το λέω βέβαια μόνο εγώ αλλα και φίλοι μου που το δοκίμασαν. Αυτο ρυθμίζεται ή είναι έτσι σε όλους σας? Επίσης θα ήθελα να μάθω εάν μπορώ να τοποθετήσω ένδειξη για το τη ταχύτητα έχει το σεσμάν μου την εκάστοτε στιγμή. Τέλος έχω απορία σε τη βαθμό έχετε δεί αποτελέσματα όσοι έχετε σέλα gel. Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων....
Καλησπερα φιλε μου,καλοταξιδο και να το χερεσαι,οταν με το καιρο το στρωσεις τοτε θα μαλακωσει και θα μπαινει πιο ευκολα η νεκρα!!
-
Μα αυτό πίστευα και εγώ εξ' αρχής για αυτό δεν ανχώθηκα. Το θέμα είναι όμως πως έχω κάνει 1600kmh και ακόμα τα ίδια. Κάποιος απο εσάς αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα ή είμαι ο μόνος?
-
θα στρωσει μετα απο 1000 1500 χλμ μη μασας. σκιστο τωρα που δουλευει
-
:a018 στο :abh:
1 προβλημα με νεκρα σασμαν κλπ ειχα μεχρι που αντικατεστησα την μανετα με αλλη μεγαλυτερης διαδρομης και ολα λυθηκαν στην στιγμη
2 ενδειξη ταχύτητάς στο σασμαν ρωτησα και εγω για τοποθετηση (βρηκα ενα απο τζωρτζωπουλο)πολυ μπερδεμα δυσκολο στην τοποθετηση ακομα και απο εμπειρο ηλεκτρολογο
(κοβει ραβει φυσες απο μοτο)οποτε μην μπλεξεις καθολου μακρια γνωμη μου
3 σελα τζελ δεν θα δεις διαφορα στον πισινο σου απο θεμα ανεσης αλλα ειναι πολυ ποιο ομορφη
κάλως ήλθες και να χαρεις το μοτο σου και πανω απο ολα παντα ορθιος
-
Παιδιά τη να πω τελικά εκτός από την μηχανή που τα σπάει είναι και το φόρουμ που εχεται καταφέρει να στησεται και βοηθάτε και εμάς τους ανηδεους. Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια απήχηση στις απντησει σας. Στο θέμα μας τώρα φίλε Βασίλη. Όταν λες αντικατέστησε την Μανετα με μεγαλύτερης διαδρομής τη εννοείς ακριβώς; Ότι μάλλον δεν ρυθμίζεται και πρέπει να βάλω άλλη; Και εάν ναι ποιά συγκεκριμένα και που μπορώ να τη βρώ. Κάποιο link ίσως ή έστω μια foto θα βοηθούσε πιστεύω λίγο την κατάσταση. Τέλος μήπως είναι κάποιος από Πάτρα να ρίξει λίγο φως στο θέμα συνεργείο γιατί δεν μαθαίνω και τα καλύτερα για το εξουσιωδοτημένο.
-
φιλε evilako ειχα τα ιδια ακριβος προβληματα με εσενα απο την πρωτη μερα που το πηρα
συνεχεια προβλημα με τις ταχυτιτες με νεκρα κλπ
οταν πηγα στον αρμακολα (συνεργειο εξ. αθηνα)στα 3000 χιλ. για αλλαγη των λαιμων του ειπα το προβλημα που εχω με το σασμαν και συμπλεκτη εκανε ελεγχο και μετα μου αντικατεστισε την μανετα συμπλεκτη με νεου τυπου ποιο αναβαθμησμενη (πιεζει την τρομπο η μανετα με ενα ρουλεμαν)
ειδα μεγαλη διαφορα και ολα εντος εγγυησης
εχω φωτο στο θεμα (γενικα θεματα -τα καλα παντα να λεγονται)
ολα τα προβληματα με θεμα ταχυτιτων λυθηκαν αμεσα μονο με μια μανετα