APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: komis στις Δεκέμβριος 07, 2008, 10:37:35 μμ
-
προχθες ξεκιναω να κατεβω πειραια σε ενα φιλαρακι - βαζω μπροστα ζεσταινω και ξεκιναω
αττικη - κηφισσο και καπου στη μεση του κηφισσου και ενω ειχα προγραμμα Sport ανοιγω λιγο παραπανω γκαζι και ανοιγε λες και ειχα Rain
κοιταω και βλεπω οτι οντως ειχε μπει το Rain και συνεχεια αλλαζε απο μονο του προγραμματα R - S - T - R - S - T και ξανα και ξανα κυκλο
αναμενο κοκκινο λαμπακι και S E R V I C E ........χμμμ λεω τη γ....ε
ευτυχως με εβγαλε ως τον Δαμηγο και μου ειπε πως ειναι το γνωστο προβλημα με το διακοπτη και τη μιζα - στα καπακια τηλ για ανταλλακτικο και αυριο παω για τοποθετηση φυσικα περασμενο στην εγγυηση
παρακαλατε να σας βγαλει οτι εχει να σας βγαλει τωρα που εχετε ακομα την εγγυηση :D
-
:ohmy: :ohmy:
Ελα.....μικρο το κακο Κομι.
Αυτο να ειναι μονο!!
Αλλο να μην σε βρει.
Καλο ξεμπερδεμα.
:bye: :bye:
-
τελος καλο ,ολα καλα!!
-
αυτο ειναι...τα ιταλικά παίρνουν πρωτοβουλίες από μόνα τους... :psdof:
Υ.Γ.
με το καλό να ξεμπεδρευεις.... :bye: :bye:
-
ενταξει μικρο το κακο...!!
:bye: :bye:
-
Προσωπικοτητα και πρωτοβουλια ρε φιλε αυτα τα ιταλικα...
Ναζακια ναζακια... :D :D :D
Να σαι καλα και απροβληματιστα!!! :kalo: :kalo:
-
ούτε του παπά να μην το πεις αν δεν σου κάνει τίποτα άλλο ........ ούτε του παπά!!!!!!! :P :P :P :P
-
:pray:
-
:cl% :cl% :cl% :cl%Με το καλο για γρηγορη επανενταξη... :souza: :souza: :souza:
-
Aντε ρε συ και μας τρόμαξες. Ολα καλά λοιπον.
-
σημερα το πρωι εφτιαξα ενα ωραιο διπλο ελληνικο και κατεβηκα κατω στο γκαραζ να ασχοληθω λιγο με τα αεροπλανα μου - εχουμε και αυτη τη λοξα με τον αερομοντελισμο
λιγο απο εδω λιγο απο εκει κατι με ετρωγε που εβλεπα το dorso
σκεφτηκα πως μιας και φως δεν βλεπω απο τη μαμα aprilia δεν του ριχνω μια ματια ; - κατσαβιδι στο χερι ξεβιδωμα το καπακι που ειναι ο διακοπτης μαζι και η γκαζιερα....τι να δω γινοταν της π....ς απο υγρασια και σε μερικα σημεια ειχε και αρκετο νερο
αρχιζει το κομπρεσερ να γεμιζει αερα και το πλακωνω παρε απο εδω παρε απο εκει βαζω και το μπιστολι του θερμου αερα και στεγνωσα τα παντα
wd40 στο χερι και ψεκαζω ολα τα σημεια που ειχαν υγρασια - βιδωνω ξανα τα παντα στη θεση τους μιας και πλεον νοιωθω πολυ σιγουρος οτι αυτη ηταν η αιτια που εγιναν ολα τα παραπανω
ανοιγω διακοπτη κανει το check και χαρουμενος βλεπω πως το κοκκινο λαμπακι και το S E R V I C E δεν αναβουν :kalo: βαζω μπροστα ζεσταμα και ξεκιναω - λοιπον πριν απο λιγο που γυρισα δουλευαν ολα ρολοι και δεν ειχα τιποτα κουλα στη διαδρομη
τελικα ξερετε τι σκεφτηκα ; οτι πρεπει να βρω καποτα σε μεγεθος ΧΧΧΧXXXXL για το dorso γιατι δεν φτανει μονο που καλυπτω σε καθε πλυσιμο το κεντρικο οργανο - να μου πεις μα καλα μετα πως θα το πλενεις ....ε ενταξει θα βρουμε λυση :D
-
Δεν την καταλαβαίνω την Aprilia ρε γαμώτο ..
Εχει σε πολλά μοντέλα αλλά και σε διάφορα ανταλλακτικά πρόβλημα στεγανοποίησης και συνεχίζει ακάθεκτη .. :thnk:
Τουλάχιστον στις καινούριες μονάδες που παράγει βάζει τα βελτιωμένα ή μας δουλευει για να φεύγει και το stock ?!
Α στα δια μ@λ@κες , ξενερώνετε τον κόσμο με 500 και 1000 χλμ στο κοντέρ :fask:
Μπράβο ρε Komis , ωραίος ! :ohyes:
-
αστα βραστα
ετσι ακριβως ειναι οπως τα λες - εχω φιλους που μεχρι απο τα δοχεια λαδιου συμπλεκτη και μπροστινου φρενου εβγαλαν νερο
οσο για το τελευταιο με τα 500 και 1000 χλμ - σε γνωστο με dorso στα 1300χλμ του ειχε καψει 2 φορες μιζα,2 φορες αλλαξε διακοπτη,αισθητηρες λ και ταχυτητας δεν ξερω πως το λενε τρυπησε ντεποζιτο μη συνεχισω..........
ελπιζω να ειμαι τυχερος και να σταματησει εδω η δικη μου περιπετεια οσο μικρη και να ηταν
τουλαχιστον θα εμενα ικανοποιημενος αν καποιος απο την Aprilia εβλεπε τα προβληματα μας..... :thnk:
-
re komis μας εστειλες σημερα, εισαι πολυ ωραιος ΜΠΡΑΒΟ :prm :prm :prm :prm
Τελικα εαν δεν το κανεις μονος σου δεν γινεται τιποτα. Για αυτο και εγω φτιάχνω τα Carbon μόνος μου
ΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑ
:hammer :hammer :hammer :hammer
:se: :se: :se: :se: :se:
-
Γιωργο κανονιστε με τον happy feet καφεδακι - κατι μου ειχε πει και για την βαση πινακιδας να πατροναρουμε ειμαι μεσα αλλα δεν την βγαζουμε μπας και δεν θελει να ξαναβιδωσει και εχουμε αλλα στο κεφαλι μας :P :P :P
-
Γεια σου ρε aprilia !!! :kol: (ΓΤΠΚ :mlk :mlk :mlk)
-
Φερτην εσύ και θα δούμε :P :P
-
ΓΤΠΚ χεχεχε ετσι
-
παιδια να συμπληρωσω κατι....
δεν ειναι ετσια κριβως τα πραγματα.δεν υπαρχει διακοπτης στα χειριστηρια που να μην παιρνει νερο...δεν γινετε.το νερο μπαινει κ βγαινει ξανα.η απολυτη στεγανοποιηση ειναι παραπολυ δυσκολο να γινει κ εαν γινει θα εχει πολυ μικρη αξιοπιστια.
εαν το κανανε να ειναι water proof οταν καποια στιγμη απο την χρηση θα εβαζε την παραμικρη υγρασια τοτε θα εγκλωβιζοτανε μεσα στον διακοπτη κ τα πραγματα θα ειταν χειροτερα.
το κακο ειναι οτι η γεφυρα που κανει ο διακοπτης,συγκεκριμενα της μιζας μιας κ αυτο ειναι το θεμα μας,ειναι μια διεγερση στον εγκεφαλο οτι πιεζουμε το μπουτον.ο εγκεφαλος δεν χρειαζεται μηδενικη αντισταση για να λαβει την εντολη αλλα την δεχεται κ με διαφορετικη ωμικη αντισταση που στην περιπτωση μας ειναι το νερο αναμεσα στις επαφες του διακοπτη.
η γρηγορη εναλαγη των χαρτων ειναι το αποτελεσμα μιας συνεχως μεταβαλομενης αντιστασης λιγο πανω κ λιγο κατω απο αυτην που θεωρητικα ειναι αρκετη για να διεγειρει τον εγκεφαλο.αυτην την αυξομειωση της αντιστασης μπορει ανετα να την κανει το νερο
εαν εμενε κολλημενο το μπουτον θα επρεπε να ανοιγοκλεινει με παρα πολλη μεγαλη ταχυτητα
ολοι θα εχετε δοκιμασει οτι σε κανονικες συνθηκες λειτουργειας του διακοπτη δεν μπορεις να κανεις γρηγορες εναλαγες μεταξυ χαρτων..υπαρχει μια καθυστερηση
αυτο που δοκιμαζω αυτην την στιγμη ειναι ενα αδιαβροχο ρελε κ να γινετε η διεγερση του με το κλασικο μπουτον
μεχρι στιγμης,του ριχνω νερο καθε μερα επιτηδες,δουλευει μια χαρα