APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: AlexDorso στις Οκτώβριος 20, 2014, 04:53:15 μμ
-
Το dd να παίρνει μπρος πιο εύκολα με τη μαμά εξάτμιση??? Και εάν ναι ποιος ο λόγος?
-
Αυτην την αισθηση ( ή ίσως και ψευδαισθηση ) την ειχα και εγώ όταν άλλαξα την χύτρα που ειχα κάτω απο τον Κ**ο μου την οποια η απριλια την ονομαζε εξατμιση.
Εχεις βγάλει και τον καταλυτη ?
-
Ζεστό κ κρύο στο κανει?
-
Όταν είναι ζεστό ππαίρνει πάντα και εύκολα.
Όταν είναι κρύο το μοτέρ κ έχει Κ χαμηλή θερμοκρασία με την μαμά εξάτμιση στροφαρει πιο εύκολα κατά τη μιζια.
πχ σήμερα με περίπου 10 βαθμούς με τη μαμά εξάτμιση πήρε μια χαρά
αύριο που θα βάλω την αρροου και με περίπου ίδια εξωτερική θερμοκρασία το πιο πιθανό είναι να μη πάρει.
εδώ να πω πως τηΝ μπαταρία την έχω Από 1-1-12 σχεδόν τρία χρονια.:-)
-
Παιζει να ειναι απο φτωχο μιγμα, εφοσον με την ιδια μπαταρια αλλα με διαφορετικες εξατμισεις κανει κολπα.
-
και για να μην ανοιγω αλλο θεμα, να αναφερω και την "δραματικη" διαφορα αποδοσης σε ψυχρο περιβαλλον, την οποια διαπιστωσα για ακομη μιοα φορα προχθες στην πιστα.
σε συζητητση με τον κουμπaρο μου που εχει ενα σιβερ τζι τι , μου αναφερει ακριβως τα ιδια.
λετε να δουλευει η μετατροπη με τη μεταβλητη αντισταση στον σενσορα του αερα , μπας και καταβασω κανενα δεκατακι? :thnk:
-
νομίζω πως όλα τα μηχανακια εχουν καλύτερη απόδοση σε χαμηλότερη θερμοκρασία, εγω πάντως στο shiver μου το εχω παρατηρήσει.
Οσο για την εξάτμιση δεν μπορω να βοηθήσω γιατι το σιβερ μου ποτε δεν ειχε θεμα εκκίνησης...
-
Oσο πιο χαμηλη η θερμοκρασια αερα, τοσο πιο καλη πληρωση οξυγονου γινεται. Αυτο, η ECU το βλεπει απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας αερα που υπαρχει καπου μεσα στην ροη του και ρυθμιζει αναλογα την βενζινη.
Το να δωσεις εσφαλμενες πληροφοριες στην ECU νομιζω ειναι λαθος. Τσεκαρε σε ποια θεση βρισκεται ο αισθητηρας αερα.
-
Στο φιλτροκουτι είναι νομίζω.
τι μπορεί να πάει στραβά εάν μπλοφαρεις αυτή την τιμή ?
βασικά να θερμιστορ είναι που " μετατρέπει" την θερμοκρασία σε αντίσταση οπότε εάν προσθέσεις 'η αφαιρέσεις κάποια τιμή τότε μπορείς να αλλάξεις το καυσιμο, λογικα.
-
Να το κάνεις πλούσιο παντού κ να μν πηγαίνει ή να το κάνεις φτωχό κ σε καμιά εθνική τα πιστόνια με τν κύλινδρο παρέα με την κεφαλή να γίνουν ένα!!
-
Έχεις ενα δίκιο.
Αλλοστε άμα θες γκάζι πας και τσακωνεις κανένα τουονο και ξενιαζεις
-
Έχεις ενα δίκιο.
Αλλοστε άμα θες γκάζι πας και τσακωνεις κανένα τουονο και ξενιαζεις
Βασικά δεν ξενιαζεις...... Μπλεκεις κ περισσότερο εάν είσαι ανήσυχο πνεύμα... :P :P
-
Ποιος ο λογος να δινεις λαθος πληροφοριες στην ECU? Εαν υπαρχει καπου προβλημα, σιγουρα θα ειναι στην χαρτογραφηση ή σε λαθος θεση καποιου αισθητηρα. Σκοπος ειναι να αξιοποιησεις τις πληροφοριες σωστα και οχι να τις δινεις λαθος.
-
βασικά αγοράζεις εναν παραλληλο εγκέφαλο ώστε να εκμεταλευτείς την εξατμιση-φιλτρο που έχεις βάλει (έαν έχεις βάλει, αλλίως το αφήνεις μαμά). Εγω έχω το rapid bike 3 που μπορείς να πειράξεις μέχρι κ μοίρες αβάνς. (Σε κανα 6μηνο ίσως το πουλήσω κοψωχρονιά που θα αλλάξω μηχανή...).
Αλλά σοβαρη δουλεια με την αντίσταση στον σένσορα του αέρα δεν μπορείς να κάνεις.
-
Παρατήρησες διαφορά με ή χωρίς τους σιγαστήρες στις arrow;
-
Ναι.... Χωρίς σιγαστηρες κάνει πιο πολύ θορυβο;-)
Χωρίς είναι πιο σπιρτιζικο και καλύτερο ψηλά.
βασικά χωρίς σιγαστηρες το οδηγώ μόνο στην πίστα, εκτός μου τη σπάει ο θόρυβος
Με σιγαστηρες είναι πιο ομαλό. Είναι και πολλά τα άλογα και θέλω ηρεμα
-
χαχαχαχα Εννοώ αν παίρνει μπροστά ευκολότερα ρε Αλέξη :tez:
-
Νομιζω ότι όσο πιο μπουκομενο τόσο πιο εύκολα ξεκινάει
πχ με τή μάμα εξάτμιση είναι η καλύτερη περίπτωση
μετΛ τις αρροου είναι καλύτερα με σιγαστηρες
Υγ βέβαια, κόντρα σε ότι έκανε μέχρι τώρα το οχημα,
Τώρα που άρχισαν τα κρύα περνει πάντα με τη δεύτερη τριάδα μιζιων.... Άντε βγάλε άκρη
-
Αν δυσκολευεται να παρει οπως λες τωρα που εχει κρυο, δοκιμασε να αλλαξεις το ρελε της μιζας (πανω απο τη μπαταρια) και πιστευω οτι θα παρει με την πρωτη!! Υποψιν να εχεις και καλη βενζινη!!
-
λες να παιζουν ρολο και τα λαστιχχα :thnk: ? για δοκιμασε να αλλαξεις και λάστιχα και πες μας αν ειδες καλυτερευση .....
-
Θα αρχίσω τις δοκιμές με λαστιχο ποτίσματος.....
Δεν σε έπιασα happy. Τι εννοείς?
-
Ρελε μιζας ?τι αλλαγή δλδ να γίνει στο Ρελε.
-
το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ (και το έχω ακόμα)
δουλεύω 6 το πρωί και 5:30 προσπαθώ να το βάλω μπροστά με θερμοκρασίες 6-5 μπορεί και 4 βαθμούς
(μένω στο καματερό με υγρασία 70+ και θερμοκρασίες 2-9 το χειμώνα)
με τις μαμά εξατμίσεις έπαιρνε με την πρώτη, αλλά απο τότε που έβγαλα την χελώνα (τα διαφράγματα) μέσα απο το μαμά εξατμισοκούτι, δε θέλει να πάρει με τίποτα, όταν ανέβει η θερμοκρασία (περιβάλλοντος) στους 10 με 11 παίρνει με τη μία!
τώρα άν αναρωτιέστε πώς πάω στη δουλεία το πρωί έχω κι ένα Inova 125 παπί (για τις δύσκολες μέρες του χειμώνα) :P :P :D
-
το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ (και το έχω ακόμα)
δουλεύω 6 το πρωί και 5:30 προσπαθώ να το βάλω μπροστά με θερμοκρασίες 6-5 μπορεί και 4 βαθμούς
(μένω στο καματερό με υγρασία 70+ και θερμοκρασίες 2-9 το χειμώνα)
με τις μαμά εξατμίσεις έπαιρνε με την πρώτη, αλλά απο τότε που έβγαλα την χελώνα (τα διαφράγματα) μέσα απο το μαμά εξατμισοκούτι, δε θέλει να πάρει με τίποτα, όταν ανέβει η θερμοκρασία (περιβάλλοντος) στους 10 με 11 παίρνει με τη μία!
τώρα άν αναρωτιέστε πώς πάω στη δουλεία το πρωί έχω κι ένα Inova 125 παπί (για τις δύσκολες μέρες του χειμώνα)
:D
Ακριβως αυτο αντιμετωπιζω και γω τώρα. Αλλά με μαμά εξάτμιση. 6:30 δεν παιρνει με τίποτα, μόλις ζεστάνει λίγο.... τσακμακι. Αλλαξα μπαταρία αλλά δεν έφταιγε αυτο.. Τα ίδια κανει και με την καινούργια.
Σημειωτέον οτι ειναι ο πρώτος μου χειμώνας με το εργαλείο. Το καλοκαίρι το πήρα.
Τι να πω. Θα αποφανθεί το σερβις....
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οι αγγλοι πάντως τα λύνουν αυτά με fatduc/motocorsaro.... δηλαδή, πιο πλούσιο μίγμα.
-
Κύριοι εγώ το έλυσα με μπαταρία λιθίου.την πληρώσα μεν πάντα αρπαει δε ακόμα και με -3 πέρυσι τον χειμώνα
-
Κύριοι εγώ το έλυσα με μπαταρία λιθίου.την πληρώσα μεν πάντα αρπαει δε ακόμα και με -3 πέρυσι τον χειμώνα
εμένα δε νομίζω να έχει θέμα μετην μπαταρία γιατί δίνει μιζιές αλλά δεν παίρνει με τίποτα, φυσικά μετά απο 15 προσπάθειες κλάνει η μπαταρία. θεωρώ αν βάλω "καλή μπαταρία" το μόνο καλό θα είναι οτι αντί για 15 φορές, θα προσπαθώ να το βάλω μπροστά με 20-25 :P
να ρωτήσω κάτι άσχετο αν ζεστάνω με πιστολάκι (μαλλιών) τον Λ λες να πάρει;
-
Εγώ πάντως παιδιά άλλαξα ρελέ μίζας και έβαλα ένα από Yamaha super tenere και δόξα το Θεό μέχρι τώρα στην πρώτη μιζια έχει πάρει...
Σε αντίστοιχες θερμοκρασίες πριν ήθελε δύο και τρεις μιζιες...
Και η αλήθεια είναι ότι από όταν έβαλα αυτό το ρελέ καταλαβαίνεις ακόμα και με το αυτί ότι η μίζα δουλεύει καλύτερα...
-
Είχα αρκετό καιρό θέμα με την εκκίνηση στο κρύο, δοκίμασα διάφορα και κατέληξα στο ότι εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. ΚΑΙ κατάσταση/θερμοκρασία μπαταρίας/επαφών, ΚΑΙ ρελε, ΚΑΙ κατάσταση μίζας. Η απλή λύση που έδωσα ήταν να φτιάξω ένα καλώδιο, το οποίο το χειμώνα το είχα μαζί, για να δίνω κατευθείαν ρεύμα στη μίζα από την μπαταρία. Στην αρχή το είχα και μόνιμα πάνω στη μηχανη, έβγαζα σέλα και βραχυκύκλωνα. Εκει που με το κουμπί μόνο γυρνούσε τη μίζα και ετρωγε την μπαταρία, με απευθείας επαφή έπαιρνε με τη μία. Οπότε σταμάτησα να αλλαζω μπαταρίες/ρελε και βολευόμουν με το καλώδιο. Υπόψιν ότι ήμουν Αλεξανδρούπολη όπου έχει καλή δροσούλα το χειμώνα. Τον τελευταίο καιρό, Αθήνα, με μπαταρία τζελ, δεν εχω θέμα. Εδώ βέβαια δεν κάνει και κρύο. Τα γράφω αυτά σαν πληροφορίες, μόνο και μόνο για να μην πετάτε λεφτα σε μπαταρίες(Yuasa) και ρελε κάθε χρόνο. Επίσης ένα tip, με τον Sport χάρτη παιρνει πιο εύκολα μπροστά.
-
Επίσης ένα tip, με τον Sport χάρτη παιρνει πιο εύκολα μπροστά.
Ωραίος, αλλά για να το βάλεις μπροστά με το sport πρέπει πριν σβήσεις τη μηχανή να είναι στο sport, αν δε κάνω λάθος δεν μπορείς να αλλάξεις χάρτη αν δε δουλεύει το κινητήρας