Καλησπέρα σε όλη την παρέα.... Ψάχνω κάποιον γνώστη η κάποιον παθόντα γιατί πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα DD750 με τελικά arrow , de-cat leo και φίλτρο. Για την ώρα είναι με τους σιγαστήρες και σώζεται η κατάσταση αλλά γενικά νιώθω ότι η μηχανή πρέπει να δουλέψει καλύτερα, πολλοί φίλοι μηχανικοί λένε το ίδιο. Έτσι ετοιμάζομαι να προχωρήσω σε ένα σωστό πρόγραμμα για να ρυθμιστεί σωστά η μηχανή. Υπάρχει κάποιος εδω που να έκανε το ίδιο να μου πει που( ετσι ώστε ο tuner να έχει ξαναδουλέψει με DD) , τιμή και αποτέλεσμα? Ευχαριστώ :)
Στέλιο, κι εγώ έχω το ίδιο set up στο shiver (τελικά / de-cat / φίλτρο). Η μηχανή δουλεύει μια χαρά αλλά κι εγώ έχω την αίσθηση ότι η μηχανή μπορεί να δουλέψει λίγο καλύτερα.
Είχα ρωτήσει τον μηχανικό αν χρειάζεται να ρυθμίσω μείγματα κτλ. αλλά απ' ότι μου είχε πει ότι δεν είναι απαραίτητο μιας και ο εγκέφαλος κατά κάποιο τρόπο ρυθμίζει το μείγμα από μόνος του. Βασικά, φαντάζομαι ότι ρυθμίζει τη ροή του αέρα, όχι η ροή του καυσίμου.
Ο μαμά εγκέφαλος δεν ξέρω αν παίρνει ρυθμίσεις αλλά σίγουρα με κάτι power commander/ bazzaz κτλ. μπορείς να πετύχεις κάτι καλύτερο. Αλλά εκεί μπαίνεις σε σε άλλα χωράφια και θέλεις πολύ χρόνο (και χρήμα) που στην τελική δεν ξέρω αν το τελικό αποτέλεσμα θα αξίζει τον κόπο.
1-2 φίλοι με supersport για τέτοιες ρυθμίσεις πάνε σε ένα συνεργείο στην Δάφνη. Αν θέλεις να μάθω λεπτομέρειες (διευθύνσεις κτλ.) να σου πω.
Καλημερα, κοιτα εγω γενικα ειμαι πολυ της φασης στοκ γιατι μαρεσει να δουλευει ρολοι η μηχανη. Τωρα αυτην την πειρα ετσι και εχω γλυκαθει απο τον θορυβο αλλα το νιωθω οτι δεν δουλευει σωστα και οποιον μηχανικο αν ρωτησεις οταν του πεις εχω καταργησει καταλυτη χωρις ρυθμισμα θα σου πει οτι θελει, βεβαια οπως ξανα ειπα εχω τους σιγαστηρες πανω και αυτο το σωζει λιγο αν τους βγαλω δεν δουλευει καθολου σωστα , μπρδευει κτλπ. Εγω σημερα εμαθα οτι μαζι με το δυναμομετρο και το προγραμμα πανω στον μαμα εγκεφαλο θα κοστίσει καπου στα 250-300, με λιγα λογια θα φτιαχτει νεα χαρτογραφηση στο δυναμομετρο και το ηλεκτρογκαζο δεν επιρεαζετε δλδ παλι θα δουλευουν το S-R-T. Οποτε αν εχεις καποιον που εχει ασχωληθει με τα DORSO κανε μια ερωτηση μπας και μας παει πιο λιγο :P
Να σου πω την αλήθεια είσαι ο μόνος ξέρω να ασχολείται με προγράμματα κτλ. σε dorso. Αν το πρόβλημά σου είναι μπερδέματα, το έχεις ψάξει για Motocorsaro / boosterplug/ fat duc ; Με κόστος γύρο στα 100 - 150 ευρω, υποτίθεται ότι μπαίνουν μεταξύ αισθητήρα αέρα και ECU και βελτιώνουν τα μπερδέματα (όχι την απόδοση). Κάπου υπάρχει ένα post εδώ στο forum.
Ναι τα εψαξα λιγο , θελω κατευεθειαν ecu tune ωστε να ρυθμιστουν ολα, μιγμα, αερας ολα να ειναι σωστο παντου... ΠΧ μαμα ειναι φτωχο χαμηλα για αυτο μπερδευει, τωρα εμενα πρεπει να ειναι πλουσιο χαμηλα ( γτ βλεπω οτι καιει παραπανω ) και φτωχο ψηλα γτ στεγνωνει και δεν εχει τοσο νευρο. Αρα με βλεπω για την 250αρα αλλα τουλαχιστον θα ειναι σωστο και σιγουρα θα παρει τα αλογα που πρεπει να παρει με τετοιο σετυπ.
Για να κάνω ένα update, γίνεται εν τέλη αλλαγή και προγραμματισμός νέας χαρτογράφησης πάνω στον μαμά εγκέφαλο και πάει 300 όλα μαζί με το δυναμόμετρο . Άπλα για να το κάνεις θέλεις το μηχάνημα που το έχουν ecu tuners αυτοκίνητων ( το οποίο απλά έχει μέσα πρωτόκολλα για εγκέφαλους και για μηχανές ). Εγώ θα κάνω τώρα ένα service να ελέγξω τα πάντα και μετά θα ανέβει πάνω.
Με αφορμή ένα παρόμοιο thread ήθελα να ρωτήσω πόσοι απο εδώ έχουν αλλάξει τελικά στο dorso τους, τι τελικά έχουν, και αν έχουν τρύπες στην τροφοδοσία τους. Για την ιστορία σαν μέτρο σύγκρισης έχω ένα dorso που είχα με arrow τελικά το οποίο είχε ένα κενό μεταξύ 4-5κ που φαινόταν ότι δίψαγε και η ECU δεν μπορούσε να το εξισορροπίσει σωστά. Προχτές πέτυχα έναν τύπο με ένα dorso και τα τελικά τις akrapovic στο δρόμο ο οποίος ισχυρίστηκε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα. Βέβαια δεν το είχε πολύ καιρό στα χέρια του. Τα τελικά του δεν μου φάνηκαν να κάνουν και πολύ σαματά, ενώ με τα arrow που είχα εγώ χάλαγε τον κόσμο. Και εκείνος και εγώ τα δουλεύαμε χωρίς τάπες. Αναρωτιέμαι μήπως τα τελικά της arrow παρείναι ανοιχτά...? Γιαυτό θα ήθελα να μαζέψω γνώμες για να δω αν τελικά υπάρχουν συνθήκες με τις οποίες αλλάζεις τελικά στο dorso και δεν έχει θέματα.
Θα σου έλεγα να φορέσει τις τάπες φίλε μου θα μικρύνει ή διάμετρος έτσι ώστε να χει διαφορετικη εκτόνωση αέριων κ να μην αδειάζει.ειδικα αν φοράς κ φίλτρο!!! Ίσως χάσεις λίγο απτην φασαρία σου no big deal,κανε μία δοκιμή ανεξοδη
Δοκιμασμένο και με τάπες το δικο μου, δεν υπήρχε βελτίωση. fatduc επίσης μπήκε πάνω και βοήθησε αρκετά αλλά δεν διορθώθηκε το πρόβλημα. Περιμένω ακόμα να γράψει κάποιος την εμπειρία του με αλλαγμένα τελικά στο dorso...
Εγώ έχω arrow με τάπες στο δρόμο και δεν έχω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στα 40000χλμ που του έχω κάνει. Χωρίς τάπες δουλεύει καλύτερα ψηλά αλλά κάνει πολύ φασαρία για τα γούστα μου. Μόνο στην πίστα τις βγάζω
Δεν σου κάνει κανένα περίεργο μικρό-ρετάρισμα αν κρατήσεις σταθερό το γκάζι στις 4-5κ στροφές? Προσοχή... μόνο με σταθερό γκάζι, όχι σε επιτάχυνση. Ξέρω σίγουρα πως δεν ήταν παραξενιά μονο δική μου γιατί το πρόβλημα αναφέρεται απο πάρα πολλούς στο internet γενικά... απλά ψάχνω να βρώ κάτω απο ποιές συνθήκες παρουσιάζεται.
Κάτοχος και εγω DD750 με arrow και DNA φιλτρο. Κανενα προβλημα απο θεμα μπερδεματος κτλπ αλλα στο σερβις τα μπουζί έδειξαν πως θελει λιγο ακομα μίγμα και γενικα σε σχεση με το παλιό μαμα ππυ ειχα νιοθω οτι εχει χασει λιγο και για αυτο σύντομα θα το παω για προγραμματισμό στον μαμα εγκέφαλο ( εχω κανει και ενα ποστ που αναφέρω καποια πραγματα )
Καλησπέρα και καλή χρόνια! Όχι αλλά πιστεύω σίγουρα θα έχω σύντομα, έχω τελειώσει με σέρβις ρυθμίσματα κτλπ και περιμένω το μάστορα να πάμε δυναμόμετρο...
Καλησπέρα και καλή χρόνια! Όχι αλλά πιστεύω σίγουρα θα έχω σύντομα, έχω τελειώσει με σέρβις ρυθμίσματα κτλπ και περιμένω το μάστορα να πάμε δυναμόμετρο...
Καλη χρονια!εχεις κανει δυναμομετρηση μηπως ετσι οπως εισαι τωρα?σε ποιον θα πας για προγραμμα?
Όχι όπως είμαι δεν έχω κάνει , μια και καλή όλα γιατί δεν θέλω να κάνει τσάμπα πατήματα να ζορίζεται , μα τον billy θα το ρυθμίσουμε τώρα δεν ξέρω σε ποιο δυναμομετρο , μπορεί στον Κόλια η στον μουγγό ...
Όχι όπως είμαι δεν έχω κάνει , μια και καλή όλα γιατί δεν θέλω να κάνει τσάμπα πατήματα να ζορίζεται , μα τον billy θα το ρυθμίσουμε τώρα δεν ξέρω σε ποιο δυναμομετρο , μπορεί στον Κόλια η στον μουγγό ...
Πέρασαν τα χρόνια και τελικά δεν μάθαμε ποτέ!εχει βάλει κανείς πρόγραμμα στον μαμά εγκέφαλο η όχι?αν έβαλε κάποιος είδε διαφορά?
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
Μας λες δηλαδή ότι οι πεταλούδες στο dorso ανοίγουν μόνο 82%? Εγώ που μίλησα με κάποιον που βάζει σε μαμά εγκέφαλο πρόγραμμα μου μίλησε για περίπου 3 άλογα οπότε κάποιος δεν λέει κάτι καλα. Έχεις κάποια εμπειρία με νούμερα?
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
Μας λες δηλαδή ότι οι πεταλούδες στο dorso ανοίγουν μόνο 82%? Εγώ που μίλησα με κάποιον που βάζει σε μαμά εγκέφαλο πρόγραμμα μου μίλησε για περίπου 3 άλογα οπότε κάποιος δεν λέει κάτι καλα. Έχεις κάποια εμπειρία με νούμερα?
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
εχω εμπειρια αφου αυτη ειναι η δουλεια μου....εχω ρυθμισει 10 τετοιους εγκεφαλους και μπορω να σας αποδειξω εδω με μια φωτο ποσο ανοιγουν οι πεταλουδες σε μαμα μηχανακι.....ασχολουμαι με το αθημα εδω και μια 10ετια......παω ιταλια και ρυθμιζω οπως μου στελνουν κιολας...ρυθμιζω πλεον bmw ειμαι ο μονος στην ελλαδα αυτη την στιγμη.....τα νουμερα ειναι πολυ καλα που θα δωσει αν ρυθμιστη σωστα το μηχανακι..... εως και 6 σε πρωτο σταδιο..
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
σε όλα τα μοντέλα η σε κάποια συγκεκριμένα??
σε ολα μα ολα τα απριλια εκτος απο τα tuono-mille gen 1 που εκει αλλαζω τσιπακι με περιορισμενες δυνατοτητες...
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
σε όλα τα μοντέλα η σε κάποια συγκεκριμένα??
σε ολα μα ολα τα απριλια εκτος απο τα tuono-mille gen 1 που εκει αλλαζω τσιπακι με περιορισμενες δυνατοτητες...
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
σε όλα τα μοντέλα η σε κάποια συγκεκριμένα??
σε ολα μα ολα τα απριλια εκτος απο τα tuono-mille gen 1 που εκει αλλαζω τσιπακι με περιορισμενες δυνατοτητες...
Ανέβασε καμιά δυναμομετρηση
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
Δηλαδη μόνο τα νούμερα μετράνε; αν δηλαδή πάω σε ένα μαγνητικό δυναμόμετρο και βγάλω 200 άλογα και το μηχανάκι σέρνεται δεν δουλεύει σωστά και οι πεταλούδες δεν ανοίγουν τέρμα είμαι προγραμματιστης με κακαλα; έχετε δει πόσο ανοίγουν οι πεταλούδες σε μαμά aprilia και τι airfuel έχει;
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
σε όλα τα μοντέλα η σε κάποια συγκεκριμένα??
σε ολα μα ολα τα απριλια εκτος απο τα tuono-mille gen 1 που εκει αλλαζω τσιπακι με περιορισμενες δυνατοτητες...
Ανέβασε καμιά δυναμομετρηση
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
Δηλαδη μόνο τα νούμερα μετράνε; αν δηλαδή πάω σε ένα μαγνητικό δυναμόμετρο και βγάλω 200 άλογα και το μηχανάκι σέρνεται δεν δουλεύει σωστά και οι πεταλούδες δεν ανοίγουν τέρμα είμαι προγραμματιστης με κακαλα; έχετε δει πόσο ανοίγουν οι πεταλούδες σε μαμά aprilia και τι airfuel έχει;
Οι πεταλούδες μέσα από τις ενδείξεις του εγκεφάλου ανοίγουν 100%. Νομίζω ότι αρπάζεσαι λίγο χωρίς λόγο. Δεν είπα ότι λες κάπου ψέματα απλά αυτό που θέλω να σου πω είναι το ότι αν ανοίγανε μόνο 82% και αν βάζαμε φίλτρο και εξάτμιση τα 6 άλογα που λες είναι πολύ λίγα γιαυτό σου ζήτησα αν έχεις νούμερα για να δούμε απόλυτα νούμερα,καμπυλες, καυσαναλυση κτλπ.
Το ιδιo θέμα έχω εγώ με το Shiver μου, με λίγο ψάξιμο είχα βρει το Bazzaz αλλά δεν ασχολήθηκα γιατί έχω ανοιχτές πληγές με το RMZ μου, αν θες ρίξε μια μάτια https://www.omniaracing.net/en/bazzaz-zfi-fuel-air-control-unit-management-module-ecu-for-aprilia-dorsoduro-750-20082016-p-27346.html (https://www.omniaracing.net/en/bazzaz-zfi-fuel-air-control-unit-management-module-ecu-for-aprilia-dorsoduro-750-20082016-p-27346.html)
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
σε όλα τα μοντέλα η σε κάποια συγκεκριμένα??
σε ολα μα ολα τα απριλια εκτος απο τα tuono-mille gen 1 που εκει αλλαζω τσιπακι με περιορισμενες δυνατοτητες...
Ανέβασε καμιά δυναμομετρηση
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
Δηλαδη μόνο τα νούμερα μετράνε; αν δηλαδή πάω σε ένα μαγνητικό δυναμόμετρο και βγάλω 200 άλογα και το μηχανάκι σέρνεται δεν δουλεύει σωστά και οι πεταλούδες δεν ανοίγουν τέρμα είμαι προγραμματιστης με κακαλα; έχετε δει πόσο ανοίγουν οι πεταλούδες σε μαμά aprilia και τι airfuel έχει;
Οι πεταλούδες μέσα από τις ενδείξεις του εγκεφάλου ανοίγουν 100%. Νομίζω ότι αρπάζεσαι λίγο χωρίς λόγο. Δεν είπα ότι λες κάπου ψέματα απλά αυτό που θέλω να σου πω είναι το ότι αν ανοίγανε μόνο 82% και αν βάζαμε φίλτρο και εξάτμιση τα 6 άλογα που λες είναι πολύ λίγα γιαυτό σου ζήτησα αν έχεις νούμερα για να δούμε απόλυτα νούμερα,καμπυλες, καυσαναλυση κτλπ.
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
6 άλογα ρόδα είναι λίγα σε 1ο σταδιο δικύλινδρο 750 κυβικά; 10 άλογα παίρνουν με το ζόρι 1000αρια τετρακυλινδρα παιδιά..
Δεν είναι ερωτήσεις αυτές από το 660 μέχρι το 1100 παίρνει ρύθμισμα κανονικότατα και μάλιστα ανοίγουμε και τις πεταλούδες στο 100; από το. 82 που δουλεύουν μαμά.. Βάζω qs στον μαμά εγκέφαλο.. Καταργειτε ο λάμδα για μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση... Τα πάντα παίρνει.... Ότι τραβάει η ψυχή σου μπορεί να γίνει.. Και με δυνατότητα να ξαναγίνει εργοστασιακό ότι ώρα θελήσεις...
σε όλα τα μοντέλα η σε κάποια συγκεκριμένα??
σε ολα μα ολα τα απριλια εκτος απο τα tuono-mille gen 1 που εκει αλλαζω τσιπακι με περιορισμενες δυνατοτητες...
Ανέβασε καμιά δυναμομετρηση
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
Δηλαδη μόνο τα νούμερα μετράνε; αν δηλαδή πάω σε ένα μαγνητικό δυναμόμετρο και βγάλω 200 άλογα και το μηχανάκι σέρνεται δεν δουλεύει σωστά και οι πεταλούδες δεν ανοίγουν τέρμα είμαι προγραμματιστης με κακαλα; έχετε δει πόσο ανοίγουν οι πεταλούδες σε μαμά aprilia και τι airfuel έχει;
Οι πεταλούδες μέσα από τις ενδείξεις του εγκεφάλου ανοίγουν 100%. Νομίζω ότι αρπάζεσαι λίγο χωρίς λόγο. Δεν είπα ότι λες κάπου ψέματα απλά αυτό που θέλω να σου πω είναι το ότι αν ανοίγανε μόνο 82% και αν βάζαμε φίλτρο και εξάτμιση τα 6 άλογα που λες είναι πολύ λίγα γιαυτό σου ζήτησα αν έχεις νούμερα για να δούμε απόλυτα νούμερα,καμπυλες, καυσαναλυση κτλπ.
Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
6 άλογα ρόδα είναι λίγα σε 1ο σταδιο δικύλινδρο 750 κυβικά; 10 άλογα παίρνουν με το ζόρι 1000αρια τετρακυλινδρα παιδιά..
1 δεν διευκρίνισες αν είναι ρόδα ή μοτέρ 2 αν είναι ρόδα είναι πολύ καλά εννοείται 3 αν δουλεύει όντως με 82% ανοιχτή την πεταλούδα τότε είναι λίγα τα 6 άλογα. Εκεί είναι η ένσταση μου. Βάλε μας και ένα dyno από 1 στάδιο να δούμε!
aristuono εσυ δεν εισαι ο Μαραγκος, ο μαστορας που τα ξερει ολα("σπανε κεφαλαρια τα 750") απ το Λιγουριο; Εσυ δεν εθαβες(λυσσαξατε μαζι με αλλα τρολακια) τα Aprilia στο φεισμπουκ οταν ανεβασα το τεστ του Μοτο για το RS660; Τωρα μπηκες και εδω μεσα να πουλησεις "γνωσεις" και πατεντες; Ελεος! :thnk:
Άμα ο aristuono είναι ο Μαραγκός που αναφέρει παραπάνω ο φίλος,τότε μακριά ούτε τζάμπα.. Δεν ξέρω τι μαλακίες έκανε στα μηχανάκια και σπαγανε..Και εγώ τον είχα πετύχει στο fb και έλεγε ότι σπάει η κεφαλή και ότι είναι γνωστό πρόβλημα κι όλας,κ του είχα εξηγήσει ότι είχα dorso κ shiver,κ ότι ξέρω καμία 10αρια άτομα κ δεν έχει βγάλει σε κανέναν θέμα μηχανικό,κ επέμενε ότι πονάνε εκεί..
Μην ψάχνεσε κ πολύ για πειράγματα με το συγκεκριμένο μηχανάκι.. Υπάρχουν πολλοί αητονυχιδες που στο τέλος μόνο ζημιά θα σου κάνουν..
Δυστυχώς στην Ελλάδα απρίλια και tuning δεν πάνε μαζί.Συμφωνώ με τον φίλο με την έννοια ότι τα V2 θέλουν γνώση κι εξειδίκευση η οποία εκ των πραγμάτων λόγω μικρής αγοράς δεν μπορούν να υπάρξουν.Στο κάτω-κάτω αν θες παραπάνω άλογα ψάχνεις γι'άλλο μηχανάκι.apriliabikers να περάσει,δεν βρίζω! :tez:
Άμα ο aristuono είναι ο Μαραγκός που αναφέρει παραπάνω ο φίλος,τότε μακριά ούτε τζάμπα.. Δεν ξέρω τι μαλακίες έκανε στα μηχανάκια και σπαγανε..Και εγώ τον είχα πετύχει στο fb και έλεγε ότι σπάει η κεφαλή και ότι είναι γνωστό πρόβλημα κι όλας,κ του είχα εξηγήσει ότι είχα dorso κ shiver,κ ότι ξέρω καμία 10αρια άτομα κ δεν έχει βγάλει σε κανέναν θέμα μηχανικό,κ επέμενε ότι πονάνε εκεί..
με ξερεις και απο χθες?με σου εχω σπασει εγω μηχανακι και εχεις αποψη?εμενα μου ηρθαν 3 dd μαλιστα 2 απο κρητη με ραγισμενες κεφαλες και ενα απο αθηνα δεν τα ηξερα τα παιδια μου τα εστειλαν.....και οταν πηγα να αναζητησω καινουρια κεφαλαρια για αντικατασταση δεν υπηρχαν επρεπε ομως να φτιαχτουν αμεσα και κατοπιν συννενοησεις με τους πελατες ψαξαμε να βρουμε μεταχειρω...οσα μοτερ ηταν ολοκληρα και αριστα λογικο δεν εσπαγαν κομματια κια οσα βρηκαμε σε κομματια για ανταλλακτικα ειχαν ολα προβημα με τις κεφαλες.....προσεξε λοιπον λιγακι τα λογια σου..εγω δεν προσβαλαν καποιον εγω ειπα αυτα που ειδα με τα ματια μου και στην αγορα.....οπως εξαλου πολλοι αντιπροωποιο με συνεργειο ειχαν αυτο το προβλημα αλλα ευτυχως ηταν στην εγγυηση.....και κατι τελευταιο για να εχεις αποψη για καποιον θα πρεπει να τον εχεις δοκιμασει εγω δεν θυμαμαι εσενα να σου εχω φτιαξει κατι..προσεχε λοιπον γιατι ειναι κριμα να κατηγορεις χωρις αν ξερεις τον αλλο....οπως κατηγορεις εμενα ειναι σιγουρο οτι κατηγορεις και ολους τους αλλους...αν ξερω μπορεις να κανεις μια ερωτηση στον bill η να σου δωσω ονοματα ιταλων που παω ιταλια και τους ρυθμιζω να σου πουν ..καλη συνεχεια
aristuono εσυ δεν εισαι ο Μαραγκος, ο μαστορας που τα ξερει ολα("σπανε κεφαλαρια τα 750") απ το Λιγουριο; Εσυ δεν εθαβες(λυσσαξατε μαζι με αλλα τρολακια) τα Aprilia στο φεισμπουκ οταν ανεβασα το τεστ του Μοτο για το RS660; Τωρα μπηκες και εδω μεσα να πουλησεις "γνωσεις" και πατεντες; Ελεος! :thnk:
γνωσεις στα ιταλικα εχω παρα πολλες...σε σχεση με εσας που δεν ξερατε το α στο απριλια πως γραφεται..ασε φιλε μου ασχολουμαι εδω και μια 10 ετια και ευτυχως εχω δουλεψει απο το 2004-2006 στην ducati πολλα σεμιναρια σην πλατη μου ...και εχω βγαλει με αριστα την σχολη προγραμματιστικης στην ιταλια.....υφακια σαν τα δικο σου καλο θα ειναι να εχουν αποψη πριν μιλησουν..αποψη εχεις οταν εχεις δοκιμασει κατι απο την στιγμη λοιπον που δεν σου εχω κανει δουλεια εσενα δεν μπορεις να εχεις αποψη για εμενα.....οποιος θελει να ρωτησει αν ξερω μπορει να ρωτησει τον bill που συνεργαζομαι χρονια..καλη συνεχεια και μην ειστε τοσο κολλημενοι...δεν ειναι καλο..
παραθετω φωτο απο dd τον χαρτη sport για κοιτα στο φουλ γκαζι φουλ στροφες μηοως γραφει 68% καποια στιγμη μονο παει 95 στα μεσαια για να βοηθησει και μετα ξανακλεινει για κοιτα τα βηματα επειδη εγω δεν ξερω και ξερετε εσεις και αυτοι που πατε...
παραθετω φωτο απο dd τον χαρτη sport για κοιτα στο φουλ γκαζι φουλ στροφες μηοως γραφει 68% καποια στιγμη μονο παει 95 στα μεσαια για να βοηθησει και μετα ξανακλεινει για κοιτα τα βηματα επειδη εγω δεν ξερω και ξερετε εσεις και αυτοι που πατε...
Καλημέρα και πάλι. Τελικά θα μας βάλεις και μια δυναμομετρηση με το πριν και το μετά για να δούμε και εμείς οι "δύσπιστοι" τι συμβαίνει τελικά?
Άμα ο aristuono είναι ο Μαραγκός που αναφέρει παραπάνω ο φίλος,τότε μακριά ούτε τζάμπα.. Δεν ξέρω τι μαλακίες έκανε στα μηχανάκια και σπαγανε..Και εγώ τον είχα πετύχει στο fb και έλεγε ότι σπάει η κεφαλή και ότι είναι γνωστό πρόβλημα κι όλας,κ του είχα εξηγήσει ότι είχα dorso κ shiver,κ ότι ξέρω καμία 10αρια άτομα κ δεν έχει βγάλει σε κανέναν θέμα μηχανικό,κ επέμενε ότι πονάνε εκεί..
με ξερεις και απο χθες?με σου εχω σπασει εγω μηχανακι και εχεις αποψη?εμενα μου ηρθαν 3 dd μαλιστα 2 απο κρητη με ραγισμενες κεφαλες και ενα απο αθηνα δεν τα ηξερα τα παιδια μου τα εστειλαν.....και οταν πηγα να αναζητησω καινουρια κεφαλαρια για αντικατασταση δεν υπηρχαν επρεπε ομως να φτιαχτουν αμεσα και κατοπιν συννενοησεις με τους πελατες ψαξαμε να βρουμε μεταχειρω...οσα μοτερ ηταν ολοκληρα και αριστα λογικο δεν εσπαγαν κομματια κια οσα βρηκαμε σε κομματια για ανταλλακτικα ειχαν ολα προβημα με τις κεφαλες.....προσεξε λοιπον λιγακι τα λογια σου..εγω δεν προσβαλαν καποιον εγω ειπα αυτα που ειδα με τα ματια μου και στην αγορα.....οπως εξαλου πολλοι αντιπροωποιο με συνεργειο ειχαν αυτο το προβλημα αλλα ευτυχως ηταν στην εγγυηση.....και κατι τελευταιο για να εχεις αποψη για καποιον θα πρεπει να τον εχεις δοκιμασει εγω δεν θυμαμαι εσενα να σου εχω φτιαξει κατι..προσεχε λοιπον γιατι ειναι κριμα να κατηγορεις χωρις αν ξερεις τον αλλο....οπως κατηγορεις εμενα ειναι σιγουρο οτι κατηγορεις και ολους τους αλλους...αν ξερω μπορεις να κανεις μια ερωτηση στον bill η να σου δωσω ονοματα ιταλων που παω ιταλια και τους ρυθμιζω να σου πουν ..καλη συνεχεια
Όχι δεν μου έχεις φτιάξει μηχανάκι..Εδώ μέσα είμαστε πόσα dorso κ shiver κ δεν έχει σπάσει σε κανέναν κεφαλή,κ γνωρίζω αλλά πόσα αυτοπροσώπως,κ ούτε ο bill που γράφει εδώ μέσα έχει αναφέρει κάτι..Έχω 10 χρόνια μηχανές aprilia κ από κανένα συνεργείο δεν μου είχαν αναφέρει αυτό το πρόβλημα..Είσαι ο μόνος που έχω ακούσει αυτά τα 10 χρόνια για κεφαλή στο συγκεκριμένο μοτέρ, κ για αυτό υπέθεσα ότι εσύ τα έκανες σέρβις,Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε έχω λάθος και απλά εσύ είσαι ο ατυχώς και σου έρχονται οι ελάχιστες εξαιρέσεις με τις κεφαλές...
Άμα ο aristuono είναι ο Μαραγκός που αναφέρει παραπάνω ο φίλος,τότε μακριά ούτε τζάμπα.. Δεν ξέρω τι μαλακίες έκανε στα μηχανάκια και σπαγανε..Και εγώ τον είχα πετύχει στο fb και έλεγε ότι σπάει η κεφαλή και ότι είναι γνωστό πρόβλημα κι όλας,κ του είχα εξηγήσει ότι είχα dorso κ shiver,κ ότι ξέρω καμία 10αρια άτομα κ δεν έχει βγάλει σε κανέναν θέμα μηχανικό,κ επέμενε ότι πονάνε εκεί..
με ξερεις και απο χθες?με σου εχω σπασει εγω μηχανακι και εχεις αποψη?εμενα μου ηρθαν 3 dd μαλιστα 2 απο κρητη με ραγισμενες κεφαλες και ενα απο αθηνα δεν τα ηξερα τα παιδια μου τα εστειλαν.....και οταν πηγα να αναζητησω καινουρια κεφαλαρια για αντικατασταση δεν υπηρχαν επρεπε ομως να φτιαχτουν αμεσα και κατοπιν συννενοησεις με τους πελατες ψαξαμε να βρουμε μεταχειρω...οσα μοτερ ηταν ολοκληρα και αριστα λογικο δεν εσπαγαν κομματια κια οσα βρηκαμε σε κομματια για ανταλλακτικα ειχαν ολα προβημα με τις κεφαλες.....προσεξε λοιπον λιγακι τα λογια σου..εγω δεν προσβαλαν καποιον εγω ειπα αυτα που ειδα με τα ματια μου και στην αγορα.....οπως εξαλου πολλοι αντιπροωποιο με συνεργειο ειχαν αυτο το προβλημα αλλα ευτυχως ηταν στην εγγυηση.....και κατι τελευταιο για να εχεις αποψη για καποιον θα πρεπει να τον εχεις δοκιμασει εγω δεν θυμαμαι εσενα να σου εχω φτιαξει κατι..προσεχε λοιπον γιατι ειναι κριμα να κατηγορεις χωρις αν ξερεις τον αλλο....οπως κατηγορεις εμενα ειναι σιγουρο οτι κατηγορεις και ολους τους αλλους...αν ξερω μπορεις να κανεις μια ερωτηση στον bill η να σου δωσω ονοματα ιταλων που παω ιταλια και τους ρυθμιζω να σου πουν ..καλη συνεχεια
Όχι δεν μου έχεις φτιάξει μηχανάκι..Εδώ μέσα είμαστε πόσα dorso κ shiver κ δεν έχει σπάσει σε κανέναν κεφαλή,κ γνωρίζω αλλά πόσα αυτοπροσώπως,κ ούτε ο bill που γράφει εδώ μέσα έχει αναφέρει κάτι..Έχω 10 χρόνια μηχανές aprilia κ από κανένα συνεργείο δεν μου είχαν αναφέρει αυτό το πρόβλημα..Είσαι ο μόνος που έχω ακούσει αυτά τα 10 χρόνια για κεφαλή στο συγκεκριμένο μοτέρ, κ για αυτό υπέθεσα ότι εσύ τα έκανες σέρβις,Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε έχω λάθος και απλά εσύ είσαι ο ατυχώς και σου έρχονται οι ελάχιστες εξαιρέσεις με τις κεφαλές...
Αν πας Ιταλία επειδή όπως σου είπα έχω πολλούς πελάτες με αρκετά track bike bmw r1 v4 το πρόβλημα υπάρχει στην ιταλια το γνωρίζουν... Έχει τύχει στα 100 τα 8 όσοι ήταν εγγύηση έσπευσαν να το διευθετυσουν και χωρίς πρόβλημα.... Εδώ δεν μιλάει κανένας.... Εγώ έχω δει πολλα όπως όσα μοτέρ μεταχειρω σε κομμάτια βρήκα είχα θέμα με την εμπρός κεφαλή.... Τα ολόκληρα λειτουργικά μοτέρ είναι λιγα
γνωσεις στα ιταλικα εχω παρα πολλες...σε σχεση με εσας που δεν ξερατε το α στο απριλια πως γραφεται..ασε φιλε μου ασχολουμαι εδω και μια 10 ετια και ευτυχως εχω δουλεψει απο το 2004-2006 στην ducati πολλα σεμιναρια σην πλατη μου ...και εχω βγαλει με αριστα την σχολη προγραμματιστικης στην ιταλια.....υφακια σαν τα δικο σου καλο θα ειναι να εχουν αποψη πριν μιλησουν..αποψη εχεις οταν εχεις δοκιμασει κατι απο την στιγμη λοιπον που δεν σου εχω κανει δουλεια εσενα δεν μπορεις να εχεις αποψη για εμενα.....οποιος θελει να ρωτησει αν ξερω μπορει να ρωτησει τον bill που συνεργαζομαι χρονια..καλη συνεχεια και μην ειστε τοσο κολλημενοι...δεν ειναι καλο..
Σας σέβομαι όλους εδώ μέσα... Και έχω βρεθεί και με πολλούς.... Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο της μυνηση γιατί δεν έχω τόσο χαμηλό επίπεδο... Έχω συναντήσει στην ζωή μου πολλούς τέτοιους..... Γιαυτό και οι περισσότερες δουλειές ειδικά σε επαναπρογραμματισμους είναι Ιταλία..... Και γενικά Ευρώπη.... Μπήκα να βοηθήσω με αυτά που έχω δει εγώ (όχι με ότι έχω ακούσει) και βρέθηκα να κοντεύω να ζητήσω και συγνώμη που έδωσα συμβουλές.... Τους έλεγα για τις πεταλούδες ότι σε κανένα ηλεκτρογκαζο δεν ανοίγουν τέρμα από μαμά και ήξεραν περισσότερα... Όποιος θελει εδώ είμαι... Του φτιάχνω - ρυθμίζω και αν δεν είναι αυτό που θα του πω επιστρεφονται τα χρήματα και τελειώνει το θέμα.... Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή και ήδη την κράτησα... Να είστε καλά όλοι...
εγω θεμα με τις κεφαλες δεν εχω και παροτι ψαχνω πολυ στο νετ,μονο μια περιπτωση εχω συναντησει..... ο αρης ειναι καλο παιδι και φιλος και μπορει να πετυχε τις περιπτωσεις παντως επειδη ειμαι σε 2 πανευρωπαικες ομαδες με πολυ κοσμο δεν εχω διαβασει τιποτα... το μονο θεμα που παιζει κατα καιρους ειναι στεγανοποιηση του καπακιου κεφαλης στα 900αρια
Επειδή με εχει κουράσει το όλο θέμα της συμπεριφοράς απέναντι σε admins αλλά και προς άλλα μέλη. Τελευταία προειδοποίηση, δεν θα ανεχτώ άλλο υβριστικά σχόλια και χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλα μέλη κτλ.
Η διαφωνία με τις απόψεις των άλλων είναι απόλυτα υγιής. Η πολυφωνία είναι ένδειξη δημοκρατίας και μέσα από αυτήν ο καθένας είναι σε θέση να κρίνει και να επιλέξει τί του κάνει και τί οχι.
Το να φτάνουμε όμως να βρίζουμε ανθρώπους και να καταφερόμαστε με ασχημο τρόπο κατά δικαίων και αδίκων δεν μας τίμά. Επιπλέον φέρνουν και την κοινότητα σε δύσκολη θέση με πιθανές νομικές συνέπειες και διαδικασίες που δεν υπάρχει κανένας λόγος είτε να μπούμε είτε να υποστούμε.
Τα σχόλια που αφαιρέθηκαν αφαιρέθηκαν καθώς είναι σε αντίθεση με τους κανόνες του φόρουμ και σε αντίθεση με την κόσμια συμπεριφορά που καλούμαστε όλοι να επιδεικνύουμε.
Άσχετα αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με τα όσα γράφει ο Άρης για πιθανό πρόβλημα το οποίο δεν εχει αναφερθεί πουθενά αλλού για τις κεφαλές, μα πουθενά, δε δίνει σε κανέναν τον δικαίωμα να του μιλήσει με άσχημο τρόπο, ούτε να τον ειρωνευέτε. Τον κάθε Άρη.
Αυτό αφορά το σύνολο των μελών. Το ίδιο και το θέμα με τις μασκες που αναφέρθηκε και με τον κορωνοϊό κτλ. Το οτι διαφωνούμε δεν σημαίνει οτι έχουμε το δικαίωμα να βρίζουμε τους άλλους. Ενήλικες είμαστε και ο καθένας είναι σε θέση να κρίνει και να κρατήσει τις απόψεις με τις οποίες συμφωνεί ή διαφωνεί.
Δεν θα επανέλθω επί του θέματος. Η ανοχή πλέον σε αποκλίνουσες συμπεριφορές τελείωσε. Ο καθένας αναλαμβάνει πλέον τις ευθύνες του και τις συνέπειες των πράξεων του. Ούτε χρόνος υπάρχει ούτε διάθεση να κάνουμε τους μπαμπούλες.
Eπειδή δεν είναι δυνατό να ελέγχονται όλα τα σχόλια και όπως έγραψα δεν γίνεται να κάνουμε διαρκώς τους μπαμπούλες, όποιο σχόλιο ενοχλεί και προσβάλει προσωπικά κάποιον ή αντιτίθεται στους κανονισμούς του φόρουμ γενικότερα μπορείτε να το κάνετε αναφορά για να επιληφθούμε του θέματος. Αρκετά μέλη στο παρελθόν το έχουν χρησιμοποιήσει και έχουν διευκολύνει το έργο μας. Η λειτουργία αυτή είναι στη διάθεση του καθενός. Το έχω ξαναγράψει ότι ήδη αφιερώνουμε αφιλοκερδώς αρκετό από τον προσωπικό μας χρόνο αλλά και με την ανάλογη οικονομική συνεισφορά μας για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία της κοινότητας, δεν είναι εφικτό να ελέγχουμε όλα τα σχόλια ένα προς ένα.
Χρησιμοποιήστε τους μηχανισμούς και αν δεν επιληφθούμε τότε ναι είμαστε υπόλογοι, προς το παρόν δεν αποδέχομαι καμία μεροληψία. Στην περίπτωση που γίνει αναφορά και δεν επιληφθούμε τότε πολύ ευχαρίστως να συζητήσουμε αν υπάρχει ευνοϊκή μεταχείριση ή όχι.
Όποιο σχόλιο λοιπόν ενοχλεί το κάνετε αναφορά. Δείτε επισύναψη.
Χρησιμοποιήστε λοιπόν τις λειτουργίες που σας παρέχονται και πάψτε να δημιουργείτε εντάσεις και προστριβές. Το φόρουμ δεν προσφέρεται για να τσακώνεστε σαν παιδάκια ούτε για να λύνετε τις ανάλογες διαφορές που πιθανόν δημιουργείτε μεταξύ σας. Όποιος δεν μπορεί να το δεχτεί δεν είναι ευπρόσδεκτος απλά τα πράγματα.
Θαυμάζω το κουράγιο και την επιμονή σου ειλικρινά να αναμασάς τις ίδιες καραμέλες και για θέματα που διευθετήθηκαν και αφορούν το FB (όπου όντως δεν είχαμε αλλάξει το ρόλο του πρώην διαχειριστή στην εκεί πλατφόρμα άρα έδινε στον καθένα το δικαίωμα να ισχυριστεί ότι επρόκειτο για διαχειριστή, κάτι που στην πράξη δεν ίσχυε και αφαιρέθηκε άμεσα μόλις τέθηκε το ανάλογο θέμα) αλλά και για θέματα με διαφωνίες που έφτασαν στο σημείο ανταλλαγής ύβρεων εδώ μέσα.
Το αξιοπερίεργο της όλης υπόθεσης είναι το πώς γίνεται σε όλες αυτές τις περιπτώσεις να είσαι άμεσα εμπλεκόμενος και να ψάχνεις διαρκώς αφορμή για τσακωμούς και ένταση. Τέλος έχει κολλήσει η βελόνα σε προ μηνών συμβάν μεταξύ μελών και πρωην διαχειριστών. Το φόρουμ προχωράει παρακάτω όπως έκανε και στο παρελθόν όπου άλλαξε χέρια η διαχείριση πάνω από μια φορά, μέλη ήρθαν και έφυγαν και προχωράει παρακάτω με τα μέλη και τα παιδιά που έχουν όρεξη να προσφέρουν κάτι πέραν της γκρίνιας και της έντασης.
Ως προς το κομμάτι των βλαβών και των βελτιώσεων, είναι άλλο πράγμα να ζητάμε αποδείξεις για κάποιο ισχυρισμό και άλλο να φτάνουμε στη χλεύη και τις ύβρεις.
εμενα η αποψη μου ειναι επειδη με ψιλοαπασχολησε πριν καιρο, τον 750ιση αυτον να τον αφηνουμε στην ησυχια του,βγαζει 75+αλογα τροχο,οταν τα τωρινα 700αρια στην πλειοψηφια τους ουτε 70 βλεπουν και πολλα λεω..αν καποιος θελει λιγο μπαμ παραπανω και κανα 5αρι αλογα παραπανω περναει στα 900αρια και αν θελει πολυ στα 1200αρια.....
εμενα η αποψη μου ειναι επειδη με ψιλοαπασχολησε πριν καιρο, τον 750ιση αυτον να τον αφηνουμε στην ησυχια του,βγαζει 75+αλογα τροχο,οταν τα τωρινα 700αρια στην πλειοψηφια τους ουτε 70 βλεπουν και πολλα λεω..αν καποιος θελει λιγο μπαμ παραπανω και κανα 5αρι αλογα παραπανω περναει στα 900αρια και αν θελει πολυ στα 1200αρια.....
εγώ θέλω να βγάλω καταλύτη και να αλλάξω λαιμούς και από όσο ξέρω θέλει αναγκαστικά και πρόγραμμα γι'αυτό ρωτάω.αν ξέρεις κάτι και για λαιμούς δώσε καμία ιδέα.φοραω mivv τελικά αλλά δεν βρίσκω λαιμούς.οι μόνοι που βρίσκω είναι gpr και dominator
εμενα η αποψη μου ειναι επειδη με ψιλοαπασχολησε πριν καιρο, τον 750ιση αυτον να τον αφηνουμε στην ησυχια του,βγαζει 75+αλογα τροχο,οταν τα τωρινα 700αρια στην πλειοψηφια τους ουτε 70 βλεπουν και πολλα λεω..αν καποιος θελει λιγο μπαμ παραπανω και κανα 5αρι αλογα παραπανω περναει στα 900αρια και αν θελει πολυ στα 1200αρια.....
εγώ θέλω να βγάλω καταλύτη και να αλλάξω λαιμούς και από όσο ξέρω θέλει αναγκαστικά και πρόγραμμα γι'αυτό ρωτάω.αν ξέρεις κάτι και για λαιμούς δώσε καμία ιδέα.φοραω mivv τελικά αλλά δεν βρίσκω λαιμούς.οι μόνοι που βρίσκω είναι gpr και dominator
φτιαχτους στον παπαγιαννη κανουν πολλοι...αλλα και dominator ειναι μια χαρα εδω υπηρχε μια σχετικη κουβεντα https://www.apriliabikers.gr/portal/dorsoduro-750/afairesh-katalyth(decat)-dorsoduro/
το προτζετκ του gabro ναυαγησε...κοινως δεν πουληθηκε κανενα κιτ... ενα προτζεκτ που ξεκινησε απ το 2013 για εκκεντροφους.. διαβαζοντας τα ποστ,εχει αρκετα ερωτηματα για την αξιοπιστια,απο κει και περα δεν περπατησε. Ο gabro ειδικευεται στα μονταρισματα απριλια με πολυ καλα αποτελεσματα... απο κει και περα διαβαζω σε αγγελειες για εκεντροφορους,τι αραγε?διοτι στον παγκοσμιο ιστο δεν υπαρχει ουδεμια αναφορα εκτος του gabro.. αν υπαρχει και ξερει κανενας ,ας εμπλουτισει το θρεντ.. εδω το προτζεκτ https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?278205-Performance-Cams-Project-for-Shiver-DD/page15
και εδω η τελευταια του φραση 4/8/22 <that project was a bit of commercial disaster, as we were not able to sell any more kit but this prototype.><αυτό το έργο ήταν λίγο εμπορική καταστροφή, καθώς δεν μπορέσαμε να πουλήσουμε άλλο κιτ εκτός από αυτό το πρωτότυπο.>