APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: AlexDorso στις Μάρτιος 18, 2018, 01:06:42 μμ
-
Σήμερα Κυριακή, με συννεφιά, καμία ορεξη για τπτ, είπα να κατηφορίσω στη υπογα μπας και βρω τίποτα να κανω.
Την επομενη μερα απο την κοπη της πιτας πήγα να βαλω μπροστά το dd και αντί για μιζια ακουσα το χαρακτηρθστικο τακ-τακ απο το ρελε της μιζας.
Με ολοκαινουρια μπαταρία υπέθεσα οτι η μιζα μας αφησε χρόνους. Καθαρισα λιγο τον ακροδέκτη του καλωδίου το ξαναβαλα και τσουπ πήρε με τη δεύτερη. Αποφάσισα λοιπόν καποια στιγμη να αλλξω τα καλωδια.
Αυτο λοιπον θα κανω σήμερα. Θα αντικαταστησω τα 6αρια καλωδια που πανε απο τη μπαταρία, στο ρελε, και στη μιζα, καθως και αυτο που παει απο το αρνητικό της μπαταρίας πανω στο μοτέρ.
Εχω 16αρι καλώδιο το οποίο ειναι λιγο υπερβολικό αλλα θα το δοκιμάσω.
Φωτορεπορταζ μετά
-
αφου θα κανεις τον κοπο λεω τους ακροδεκτες να τους περασεις με καλα'ι'
-
Καλη ιδέα 💡
-
+1 για το καλαϊ
-
το αρχικο καλωδιο απο την μπαταρια προς το ρελε ηταν οκ στο μεγαλυτερο μερος του. Στις ακρες του ομως ηταν λιγο φθαρμενο
το ιδιο ισχυει και για το καλωδιο απο το (-) στο μοτερ
-
η διαφορα στη διατομη ειναι εμφανης
-
η πρωτη δοκιμη ηταν θετικη.
αφου αλλαξα το αρνητικο και το θετικο προς το ρελε, δοκιμασα μιζια με το παλιο καλωδιο απο το ρελε προς τη μιζα.
ειχα τη γνωστη "τεμπελικη" μιζια. δεν το αφησα να παρει μπροστα.
κατοπιν αλλαξα το οριτζιναλ με το χοντρο κοκκινο καλωδιοαπο το ρελε προς τη μιζα και .....
τσουυυυυυπ
η τεμπελικη περιστροφη εγινε πολυ πιο σπιρτοζικη. και πηρε μπρος αμεσως .
θα το δοκιμασω μερικες μερες ετσι, να δουμε τι θα παιξει.μπορει να βαλω και την παλια μου μπαταρια που ειναι και ταλαιπωρημενη.
-
Επομενο βημα ειναι να βγαλω τη μιζα για καθαρισμα και ελεγχο στα καρβουνακια
-
Εύγε για την προσεκτική δουλειά!!!! :kalo: :kalo:
Καλή συνέχεια :bye:
-
Ωραίος, είναι μεράκι ή το'χεις ή δεν το'χεις
-
Εύγε Alex! :kalo: Αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις όρεξη,κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη.
-
Για να δούμε σε βάθος χρόνου τι αποτέλεσμα θα έχει η αλλαγή. Πάντως και στο capo κάποιοι στο εξωτερικό έχουν κάνει τέτοια αλλαγή κι έχουν δεί διαφορά. Τελικά τους ακροδέκτες τους πρέσαρες και πέρασες και καλάι? Δεν έβαλες φωτό από τη διαδιακασία αυτή και νομίζω είναι σημαντικό κομμάτι αυτό.
-
Οι ακροδεκτες που εβαλα ειναι επικασσιτερομενοι ηδη. Αυτο που ισως θα έπρεπε να κανω θα ηταν να περασω τις ακρες του καλωδιου με καλαι πριν πρεσσαρω τους ακροδεκτες.
Απλα δεν ειχα καλαι στο σπίτι οποτε το αφησα για αλλη φορα.
Θελω να περασω και με θερμοσυστελλωμενο το κοκκινο καλωδιο γιατι ετσι δε μ αρέσει
-
Αν θές ρίξε info σε περίπτωση που θελήσουμε να το δοκιμάοσυμε τι ακροδέκτες αγοράζουμε, τι καλώδιο κτλ και πως τα ζητάμε σε ενα μαγαζί με ηλεκτονικά.
-
Για Καλωδια υπαρχουν πολλοι τυποι. Εγω προς το παρον εχω βαλει ενα απλο nyaf 1χ16mm2. Οταν θα πεσει στα χερια μου κανενα επικασσιτερομενο θα το κοτσαρω. Βασικα ο επικασσιτερομενος χαλκος ειναι πιο ανθεκτικος στη οξείδωση.
Οσο για τους ακροδεκτες τους ζητας για τη διατομη καλωδιου που θέλεις, και με την τρυπα που θες. Πχ πας στο περιπτερο και λες "θελω δεκα ακροδεκτες για δεκαεξαρι με τρυπα φ6, και ενα πακετο duo"
Ετσι για το ξεκαρφωμα, για να μην καταλαβει και ο περιπτερας οτι δεν παίρνει μπροστα το μοτοσακο
-
Φαντασου να πας περίπτερο να του πεις ετσι και ετσι και να σου απαντησει στα καπακια.
Φιλε εχεις απριλια ε!!!
ΥΓ:παντως καλο το κολπο αυτο.εγω πιτσιρικας οταν ηθελα να βαρεσω τη γαιδουρα ζηταγα μια τσιχλα και ενα seventeen😁😁
-
Alex ρελε εχεις αλλαξει, η ειναι το 50Α πρωτης γενιας? :thnk:
-
:brv: Μετά από τόσα χρόνια τώρα το έκανες;
Τόσα χρόνια που σε εκνευρίζουν αυτοί που κάνουν πως τα ξέρουνε τι έκανες; :w3% :a008 :a006
-
Ήμουν εκνευρισμένος με αυτους που κανουν οτι τα ξερουν ολα. :P
Οχι ρελε δεν εχω αλλάξει ακομα. Νομθζω πως δε χρειάζεται.
Επισης νομιζω πως τελικά το θεμα το προκαλεί το καλώδιο του αρνητικού πολου. Διότι σε δοκιμές με το λεπτι ορίτζιναλ καλώδιο απι το ρελε στη μίζα, η μιζια είναι ζωντανή
-
Προχθες που δεν επαιρνε μπροστα το κτηνος, το εβαζα μπροστα σε κατηφορα! :pray: Το εχει ξανακανει φετος να αδειαζει τη Yuasa, αλλα τελικα δεν εφταιγε η μπαταρια! Τη φορτισα-δεν επαιρνε, με καλωδια απο αμαξι-δεν επαιρνε! :psdof: Με ξεγελουσε το χαρακτηριστικο τακ οταν παταγα το μπουτον, αλλα μετρησα και δεν ερχοταν ρευμα στη μιζα! Ευκαιρια να αλλαχθουν και τα ροδελακια, παξιμαδακια με ανοξειδωτα πανω στην μιζα, που δουλευε μια χαρα οταν πηρε ρευμα (βραχυκυκλωνοντας τα δυο χαλκινα μπουλονια του ρελε)!:ohmy: Ετσι αποφασισα και ελυσα το ρελε της μιζας! Το βαρελακι πισω απο την μπαταρια στο Dorso! Στο Shiver ειναι δεξια κατω απο το τεποζιτο νομιζω. Δινω ρευμα στο πρωτευον( τα δυο καλωδια στο φις) κανει τακ, αλλα στο πολυμετρο βλεπω οτι δεν κλεινει το δευτερευον κυκλωμα(οι χοντρες χαλκινες βιδες). Ελυσα τα παξιμαδακια των καλωδιων, επιασα το ρελε στη μεγγενη και με τον τροχο εφαγα προσεκτικα το μεταλλο (λιγο ηθελε) περιφερειακα πανω στην ακμη που πιανει στο πλαστικο! :kalo: Λιγο χτυπημα μετα και ανοιξε! Εξυσα και λιπανα με wd40 τις χαλκινες επαφες, εκλεισα με χτυπημα γυρω γυρω, λιγη θερμοκολλα και φασκιωμα με μονωτικη και ετοιμο!!! :kalo: Ηθελε προσοχη να μπουν σωστα τα ορινγκακια που εχει και στα κατω παξιμαδια των χαλκινων βιδων χαλαρο σφιξιμο για να δουλεψει σωστα!!! Και δουλευει αψογα προς το παρον! Θα δειξει αν κρατησει! :pray:
-
Ήμουν εκνευρισμένος με αυτους που κανουν οτι τα ξερουν ολα. :P
Οχι ρελε δεν εχω αλλάξει ακομα. Νομθζω πως δε χρειάζεται.
Επισης νομιζω πως τελικά το θεμα το προκαλεί το καλώδιο του αρνητικού πολου. Διότι σε δοκιμές με το λεπτι ορίτζιναλ καλώδιο απι το ρελε στη μίζα, η μιζια είναι ζωντανή
Αιιιιι γειά σου
Το ίδιο ισχύει και στον ανορθωτή. Πολλοί συνδέουν κατευθείαν μόνο τον θετικό στην μπαταρία. Όταν συνδέσεις εν λειτουργεία και τον αρνητικό βλέπεις να ανεβάζει 1-3 βόλτ.