APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: apostolosant στις Φεβρουάριος 20, 2018, 11:54:45 πμ
-
καλημερα to everybody....να παρω κανενα tuono???????
και να δωσω το dorso μου?????
εεεεεεεεε??????? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Πόσα χλμ έχεις κάνει με το dorso?????
Ποιές είναι οι ανάγκες σου πάνω στην μηχανή??
-
15000 km...φανταστικο μηχανακι.. δεν την θελω για δουλεια,,για διασκεδαση την θελω..αλλα μ μου λειπει μερικεσ φορεσ η ροπη που εχουν τα χιλιαρια,,να μην σ σταματαει το ride by wire :D :D
-
Εγώ θα σου έλεγα να παραμείνεις σε αυτό που έχεις διότι βολεύει στις περισσότερες καταστάσεις και το χαίρεσαι πολύ περισσότερο έτσι ώστε να αποκτήσεις περισσότερη εμπειρία και βλέπεις στο μέλλον για 1000cc
-
δεν ειναι θεμα εμπειρασ...πριν το dorso ειχα 3 1000αρια....γιαυτο κ μ λειπει η ροπη :) :)
-
δεν ειναι θεμα εμπειρασ...πριν το dorso ειχα 3 1000αρια....γιαυτο κ μ λειπει η ροπη :) :)
Τότε κάνε ότι σε γεμίζει περισσότερο σε όλους τους τομείς :bye: :bye:
-
αντε να δουμε :) :) :)
-
Από την στιγμή που έχεις την εμπειρία απο 1000 το μονο που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ειναι το tuono δεν αρέσκεται στην μεταχείριση παπιου.Αποψή μου πάρε το και βρές μία διαδρομή με στροφές και δεν θα το αλλάξεις με τίποτε άλλο
-
αυτοσ ειναι κ ο σκοποσ μου..οι στροφεσ λεσ εεεε????
το πιο παλιο η το πιο καινουριο??σαν το δικο σου δηλαδη η ενα του 2007 κ πανω
-
καλημερα to everybody....να παρω κανενα tuono???????
και να δωσω το dorso μου?????
εεεεεεεεε??????? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Tuono 1Gen και τα μυαλά στο μπλέντερ.....


Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
αυτοσ ειναι κ ο σκοποσ μου..οι στροφεσ λεσ εεεε????
το πιο παλιο η το πιο καινουριο??σαν το δικο σου δηλαδη η ενα του 2007 κ πανω
δοκίμασε και δες πιο σου ταιριάζει καλύτερα το 1gen εχει 3-4 άλογα λιγότερα αλλα βγάζει τη δύναμη χαμηλότερα και εχει και λιγο καλύτερη πίσω ανάρτηση απο το 2gen εκτος αν μιλάμε για factory
-
ΤΟΥΟΝΟ !!! ;) :kalo:
Εχει και μεγαλυτερο τεποζιτο :D
-
αλλα καιει πιο πολυ οποτε..... ντορσοοοο
-
αλλα καιει πιο πολυ οποτε..... ντορσοοοο
σχετικό το καίει πολυ μεγάλο μέρος της κατανάλωσης παίζει η συνιστώσα δεξί χέρι σε εμένα ενας μέσος όρος με χαλαρή αλλα οχι σε φορμόλη οδήγηση ειναι απο 150 έως 170 δεν το εχω στραγγίξει το ρεζερβουάρ δεν θελω να τραβάει από χαμηλά το dd σε τι νούμερα παιζει
-
το dd σε τι νούμερα παιζει
Αστο, :shahea: σε νουμερα αναπτηρα :pint :P
-
Αναπτήρα ???!!!! :2fun:
-
Αυτά τα λένε οσοι ζηλεύουν. 120-130 στην πόλη. 140-150 σε ταξίδι-εκδρομή
-
Αυτά τα λένε οσοι ζηλεύουν. 120-130 στην πόλη. 140-150 σε ταξίδι-εκδρομή
και με τι ρεζερβουάρ είπαμε?
-
me 12lt ρεζερβουαρ...εχει σχετικα καλη οικονομια καυσιμου λογω ride by wire
-
Εντάξει ρε παιδια καλα ειναι οχι και αναπτήρας εγω θα έλεγα τουλάχιστον γκαζάκι :tez: πλάκα κάνω καλα ειναι
-
To dorso αν δεν μένεις σε μεγάλο κλεινόν άστυ ή σε επαρχία με καλούς δρόμους και διαδρομές (προτιμότερο σε σχέση με την πόλη), δεν το χαίρεσαι τόοοσο πολύ. Όχι ότι αυτά δεν ισχύουν και για το Tuono, αλλά με το Tuono δεν θα βλαστημήσεις την ώρα και την στιγμή που βγήκες εθνική, όπως με το Dorso. Αγανακτούσα στην εθνική, με είχε κάνει να την σιχαίνομαι. Το Tuono δεν θα δυσανασχετήσει τόσο πολύ.
To dorso είναι εντελώς fun bike, και ελαφρώς commuter. Το Τuono στο commuting κουράζει πιο πολύ, και δεν είναι πιο πολύ fun bike από το Dorso σε αυτήν την χρήση. Από την φύση του το Tuono είναι στην χειρότερη 50-50 δρόμο-πίστα, και από το gen2 και έπειτα, πιο πολύ πίστα.
Όσο για τα τεπόζιτα και τις καταναλώσεις, σε τέτοια χρήση κανείς δεν τα σκέφτεται. Σε ένα ψηλό μηχανάκι όπως το Dorso, τα 3,4,5 επιπλέον κιλά υγρού θα είχαν σοβαρή επίπτωση στην οδηγική του συμπεριφορά μιας και το επιπλέον βάρος θα ήταν ακόμα πιο ψηλά στο ήδη ψηλό τεπόζιτο, δεν είναι μόνο 12 λίτρα από τσιγκουνιά.
Και στην τελική, το 1200 μου έκαιγε 7-8 στην εθνική σε πολιτισμένες μουαγέν, πολύ λίγο παραπάνω από το Capo σε μαμά χάρτη και γρανάζωμα (ο φτωχός catfish πιο πολλές ζημιές προκαλεί από όσες λύνει). Μέσα στην πόλη δεν μιλάω. Πόλη είναι και η Συγγρού που 200αρίζεις από Φιξ μέχρι Ιππόδρομο, είναι και η Πανεπιστημίου, είναι και ο λόφος του Φιλοπάππου με 15% κλίση και 1η στις 4000 στροφές.
Προσωπικά, μιας και σε μεταχείρω το κόστος μπορεί να είναι πάνω κάτω το ίδιο, θα πήγαινα σε Tuono gen2 factory. Πιο ολοκληρωμένη λύση σε σχέση με το σπαρτιάτικο Dorso. Περί ορέξεως πάντα φυσικά.
-
εχεισ δικιο..το dorso to χαιρομαι εδω στα στροφιλικια των ορεινων περιοχων..οταν πρεπει να βγω εθνικη αστααααα..σπαστικο..βαρετο..κουραστικο. γινεται το γκαζι του tuono να μπει στο dorso?????
εεεεεεεεεε???? :P :P :P :P
-
Και στην τελική, το 1200 μου έκαιγε 7-8 στην εθνική σε πολιτισμένες μουαγέν, πολύ λίγο παραπάνω από το Capo σε μαμά χάρτη και γρανάζωμα (ο φτωχός catfish πιο πολλές ζημιές προκαλεί από όσες λύνει).
Έχουν αναφερθεί ζημιές με catfish? Τον έχουμε αρκετοί και δεν έχω δεί κανένα πρόβλημα ίσα ίσα το μηχανάκι γεμίζει στα χαμηλά και μια χαρά πάει στα ψηλά! Από κεί και πέρα από τη στιγμή που το κάθε μηχανάκι ειναι διαφορετικό και ο καθένας μας πειράζει μείγματα και καμιά φορά χωρίς καν καυσαναλυτή, ζημιές μπορούν να προκύψουν από λάθος ρυθμίσεις.
Το δικό μου μηχανάκι τον έχει τουλάχιστον 30.000 km πάνω - με φίλτρο DNA κι Akrapovic.Χωρίς κανένα θέμα.
-
Αυτά τα λένε οσοι ζηλεύουν. 120-130 στην πόλη. 140-150 σε ταξίδι-εκδρομή
και με τι ρεζερβουάρ είπαμε?
στα 9 λιτρα που αναβει η ρεζερβα. μετα εχεις λιγο ακομα για να αναψεις τσιγαρο
-
Έχουν αναφερθεί ζημιές με catfish? Τον έχουμε αρκετοί και δεν έχω δεί κανένα πρόβλημα ίσα ίσα το μηχανάκι γεμίζει στα χαμηλά και μια χαρά πάει στα ψηλά! Από κεί και πέρα από τη στιγμή που το κάθε μηχανάκι ειναι διαφορετικό και ο καθένας μας πειράζει μείγματα και καμιά φορά χωρίς καν καυσαναλυτή, ζημιές μπορούν να προκύψουν από λάθος ρυθμίσεις.
Το δικό μου μηχανάκι τον έχει τουλάχιστον 30.000 km πάνω - με φίλτρο DNA κι Akrapovic.Χωρίς κανένα θέμα.
Έχεις δίκιο, λάθος διατύπωση. Σε εισαγωγικά έπρεπε να μπει η ζημιά, εννοώντας πως η φτωχοποίηση του μίγματος μπορεί μελλοντικά να προκαλέσει ζημιά στο μοτέρ αν δουλεύει συνεχώς σε λανθασμένες στροφές. Δεν τους βόλεψε όμως όλους ο catfish, κάποιοι τον δοκίμασαν και τον έβγαλαν. Δεν είναι δηλαδή μια αισθητή βελτίωση παντού. Βγήκε για να λύσει συγκεκριμένες ανάγκες.
εχεισ δικιο..το dorso to χαιρομαι εδω στα στροφιλικια των ορεινων περιοχων..οταν πρεπει να βγω εθνικη αστααααα..σπαστικο..βαρετο..κουραστικο. γινεται το γκαζι του tuono να μπει στο dorso?????
εεεεεεεεεε???? :P :P :P :P
Μετά και την προσωπική μου εμπειρία, δεν θα το ήθελα το γκάζι του Tuono στο Dorso. και φυσικά μιλάω για το μεγάλο, όχι το μικρό. Ακόμα και αν υπήρχε ένας διαολεμένος τρόπος να χωρέσεις 150 άλογα σε 750 ατμοσφαιρικά κυβικά, αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το πράγμα δεν θα οδηγιόταν από κοινούς θνητούς. Όλος ο πλανήτης θα έλεγε για το τεχνολογικό θαύμα, αλλά κανείς νοήμων άνθρωπος δεν θα το έπαιρνε για αυτά που θα αντιπροσώπευε συνολικά σαν πρόταση.
Οπότε πάμε λοιπόν στο μεγάλο. Το μεγάλο όταν έμαθα ότι έχει "μόνο" 125 άλογα στα 1200 κυβικά του, ξίνισα. Μου φαίνονταν πάρα πολύ λίγα όταν είχαν ήδη βγει προτάσεις στα ίδια κυβικά με 150-160 άλογα (KTM-Ducati). Σε άλλες εποχές πιο μικρός θα το προσπερνούσα, θα κοίταζα κάτι άλλο. Γρήγορα όμως συνειδητοποίησα ότι ακόμα και τα 100 από τα 125 να κατάφερνα να εκμεταλλευτώ πραγματικά, ευτυχισμένος θα ήμουν.
Και μετά την αγορά, ήρθε αυτό το ΥΠΕΡΟΧΟ μοτέρ να μου ρίξει μπουνιά στα μούτρα. 10 κιλά ροπή από τις 4000 στροφές και 12 στις 7-8000... Και να με έχει κάνει να αναρωτιέμαι πως θα κρατιόταν στον δρόμο αν είχε άλλα 20-30 άλογα ας πούμε. Σταμάτησα να σκέφτομαι τα άλογα. Ένα μήνα έκανα να βάλω τον Touring χάρτη μέχρι να συνηθίσω την ροπή και τα 100 άλογα του βρόχινου. Τον sport δεν τον δούλεψα παρά ελάχιστα.
Ο sport λογικά δημιουργήθηκε μετά από απαίτηση κάποιου σαλταρισμένου αρχιμηχανικού να δει πως ήταν παλιά το τραπέζι του Προκρούστη. Δεν οδηγιόταν το μηχανάκι μέσα στην πόλη στον Sport, τόσο ξερό, τόσο νευρόσπαστο που φοβόσουν την παραμικρή απότομη κίνηση στο γκάζι σε αυτόν τον χάρτη. Και δεν με ενδιαφέρει να μάθω πως θα ήταν αν αυτό το μοτέρ είχε ακόμα 30 άλογα...
Το tuono λοιπόν έχει τα άλογα που έχει γιατί είναι ένα γυμνό superbike δρόμου, και καλώς τα έχει, και κάποιος έμπειρος μπορεί να τα αξιοποιήσει. Τα 150 άλογα στο Dorso δεν είναι πουθενά αξιοποιήσιμα. Αλλιώς θα έπρεπε να έχει άλλους 20 πόντους ψαλίδι για να μένει σταθερό, άρα άντε γεια ο χαρακτήρας fun bike.
-
Συμφωνω με ολα αυτα που λες...δεν θελω τα αλογα...θελω τα παραπανω κυβικα κ την ροπη που εχουνε..βλεπε DORSODURO 900..η hypermotard...η 990 sm...να ανοιγεις το γκαζι με 2α κ τσουπ...)))
-
Συμφωνω με ολα αυτα που λες...δεν θελω τα αλογα...θελω τα παραπανω κυβικα κ την ροπη που εχουνε..βλεπε DORSODURO 900..η hypermotard...η 990 sm...να ανοιγεις το γκαζι με 2α κ τσουπ...)))
Επακριβής και σωστότατη τοποθέτηση +++++++
-
Συμφωνω με ολα αυτα που λες...δεν θελω τα αλογα...θελω τα παραπανω κυβικα κ την ροπη που εχουνε..βλεπε DORSODURO 900..η hypermotard...η 990 sm...να ανοιγεις το γκαζι με 2α κ τσουπ...)))
Το dorsoduro 900 με 4η ταχύτητα ανεβοκατεβαινεις όλα τα βουνα της χώρας απο 60 χαω μεχρι ψιλά,τόσο ελαστικό μοτέρ εχει.Τελική δεν έχει το 900 οπως μου έχει πει ο Σακης που το έχει δηλαδη 220 χαω - μπορεις να μακραίνεις το βήμα με άλλο γρανάζι για τελική - αλλα είναι πραγματικό fun bike και αξιζει τα χρηματά.του πραγματικά.Value for money moto.Το μονο μειον και στο 900 είναι το ρεζερβουάρ που είναι 12 λιτρα.Στην Εθνικη μπηκα μεσα στην Τραγανα να γεμισω για να μην το σπρωχνω.Απο Λαμια -Δομοκο-Φαρσαλα-Λαρισα έκαψε μονο 6,7 λιτρα που είναι 114 Κμ ορεινου επαρχιακού δρόμου και οχι μόνο Ε-65
-
αυτο ακριβωσ θελω κ εγω....ροπηηηηηηηηηηηη...κ οχι τελικηηηηηηηη :D :D :D :D :D
σκεψου να μην ειχε κ το ride by wire...
2α και...τσουπ.... :D :D :D
-
Αμα εννοεις να ανοιγεις το γκαζι με 2α και να ερχεται σουζα,το dorso900 δεν κανει τετοια πραγματα...αμα θες fun to bike κοιτα προς ktm sm...
-
Το ξερω οτι δεν κανει..... γιαυτο ευχομαι να εκανε..)))
-
Το ξερω οτι δεν κανει..... γιαυτο ευχομαι να εκανε..)))
Απόστολε.ο φίλος ο Σάκης που έχει το dd900 που είναι και τιμόνι εχει κανει χαζους κατι gsxr 1000αρια σε όρεινα κομμάτια.Το 900 τα έχει ολα και συμφέρει.Value for money moto
-
για να δω νικολα .θα ειμαι τυχεροσ να το κανω μια βολτα????? :D :D :D :D :D :D
-
Tuono με κλειστά μάτια.Ποδήλατο αγοράζεις και πιο φθηνά :P