APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: giotio στις Ιούνιος 09, 2009, 02:45:24 πμ
-
γεια σας θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με τα 750 κυβικα που ειναι το dorsoduro φορολογουνται απο το κρατος και κατι ακομη αν ειναι αξιοπιστο γενικα και ποσο στοιχιζουν τα ανταλλακτικα σε περιπτωση βλαβης :thnk:
-
καλημέρα :bye:
Ξεκίνησε απο εδω. Θα βρείς απαντήσεις που ζητάς....http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=81.0
-
γεια σου φιλε μου αυτα τα εχω δει με την φορολογια τι παιζει δεν ξερω
-
Φιλε :a018 στο :abh:
Εγω πριν κανω την φορολογικη μου δηλωση, ρωτησα στην εφορια και μου ειπαν οτι οι μοτο δεν χρειαζεται να τις συμπεριλαβουμε στην δηλωση μας.Εγω δεν την δηλωσα καθολου.
Απ'οσο ξερω το αφορολογητο ειναι μεχρι 2000cc ή 50.000 ευρω αξια οποτε μονο αν εχεις Desmocedici RR πρεπει να το δηλωσεις.
Οσο για το Dorso αν και δεν εχω δεν πιστευω να βγαζει ζημιες.Ισως καποιος περισσοτερο σχετικος με τη μοτοσυκλετα αυτη, εδω στο site να μπορει να σου πει περισσοτερα.Τα περιφεριακα του ειναι κορυφη και το μοτερακι του αξιοπιστο V2 τετραβαλβιδο με καπελοτα.
Τι αλλο να ζητησει κανεις?............... (Ακους Dorsocrazy :P :P)
Τα ανταλλακτικα παλι......το λες λιγο αοριστα.Αλλη τιμη η μανετα, αλλη το τιμονη κι αλλη τιμη μια ζαντα.
Αυτα μπορεις να τα ρωτησεις κ σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικα για να εχεις μια προχειρη αποψη.
Φιλικα :bye: :bye:
-
ευχαριστο φιλε μου σκεφτομαι να το αγορασω και κολλαω οτι ειναι ιταλικο μην παθει τιποτα και μετα για μια βιδα θελουν 500 ευρω και δεν βρισκω και ανταλλακτικο αλλα απο την πρωτη στιγμη το γουσταρισα τρελα το μηχανακι
-
Όταν με το καλό το πάρεις , να τσεκάρεις ότι έχει διορθωθει το πρόβλημα της μίζας (αφαίρεση ρελέ και σετάρισμα του εγκεφάλου ). Από κει και πέρα το πολύ πολύ να σου βγάλει κανένα αισθητήρα - συνήθως αέρα του πίσω κυλίνδρου- που αλλάζει άμεσα και καμιά εξάτμιση να παραδώσει τα διαφράγματα- επίσης αλλάζει άμεσα (τουλάχιστον σε μένα ) :bye: :bye:
HAVE FUN και ΧΑΛΑΡΑ :bye:
-
παρτοοοοοοοοοοο :kalo:
-
να το παρεις!ειναι αγριο γκαζι!
-
με δεδομενο οτι φοραει τον ιδιο κινητηρα με το shiver , οπως πολυ σωστα σου ειπε ο bckat ρελε και αισθητηρας ειναι πιθανο καποια στιγμη να παραδωσουν πνευμα αλλα αν εισαι μεσα στην εγγυηση δε θαχεις προβλημα. Απο κει και περα ,εγω αντιμετωπιζω κι αλλο προβλημα με τα ηλεκτρονικα αλλα αυτο δε σημαινει οτι ειναι ο κανονας. Η ταχυτητα παραδοσης των ανταλλακτικων ακουγεται οτι εχει βελτιωθει (εγω προσωπικα περιμενω να το δω..) οσο για την τιμη τους ειναι κατα μεσο ορο φυσιολογικη εως ελαφρα τσιμπημενη σιγουρα ομως αισθητα χαμηλοτερη απο αλλων ευρωπαικων εταιρειων (triumph, bmw, ktm, ducati).
Σαν μηχανακι το βρισκω πολυ ομορφο και με αρκετο γκαζι οποτε αν το γουσταρεις τρελα οπως λες follow your heart κι εχει ο Θεος :ohyes:
-
Δηλαδη εδω μεσα που μπηκες περιμενεις να σου πουμε να παρεις κανα hyper?? :thnk: :thnk:
Oσο για την εφορια, εγω κρατω τις επυφυλαξεις μου, εαν πρεπει να το δηλωσεις, εαν τα κυβικα των οχηματων αθροιζονται κλπ κλπ κλπ.............
-
Δηλαδη εδω μεσα που μπηκες περιμενεις να σου πουμε να παρεις κανα hyper?? :thnk: :thnk:
Oσο για την εφορια, εγω κρατω τις επυφυλαξεις μου, εαν πρεπει να το δηλωσεις, εαν τα κυβικα των οχηματων αθροιζονται κλπ κλπ κλπ.............
Koσμά αυτό που είπε ο MakisRC51 είναι σωστό. Δεν υπάρχει τεκμήριο κλπ στις μοτό όπως υπήρχε παλαιότερα για τα πάνω από 500.
Το dorso έχει τα φτηνότερα ανταλλακτικά που έχω ακούσει. Ζάντα γύρω στα 150, δεξί καπάκι κινητήρα 25€, χούφτα 3€ (!!!) κλπ...
-
Δεν υπάρχει τεκμήριο κλπ στις μοτό όπως υπήρχε παλαιότερα για τα πάνω από 500.
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Αντε να ετοιμαζω τοτε τον τουριστα :D :D :D :D
-
Δεν υπάρχει τεκμήριο κλπ στις μοτό όπως υπήρχε παλαιότερα για τα πάνω από 500.
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Αντε να ετοιμαζω τοτε τον τουριστα :D :D :D :D
ετοιμαζε τον !! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
σιγουρα, Κοσμα τις μοτο οσες και αν εχεις δεν τις δηλωνεις ουτε καν την αγορα αυτων. στο λεω απο πρωτο χερι διοτι προσφατα εφτιαξα στο λογιστη μου τη δηλωση και το τυονο δεν το δηλωσα καν. δεν ειναι απαραιτητο πλεον οσες μηχανες και αν εχεις δεν αθροιζονται ... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:kalo: :kalo:
-
Αυτο που ξερω ειναι οτι αν εισαι φυσικο προσωπο εταιριας (ΕΠΕ,ΟΕ) τοτε αθροιζονται τα κυβικα οχηματων που εχεις στην κατοχη σου (στο ονομα σου) αλλα και παλι μεχρι 5000cc συνολο ειναι αφορολογητα.
Αυτο το ειχα ακουσει απο εναν λογιστη που συζητουσε με το αφεντικο του συνεργειου που δουλευα το 2004, μπορει να μην ισυει πλεον.
Συγγνωμη.............:a014
-
Φιλε :a018 στο :abh:
Εγω πριν κανω την φορολογικη μου δηλωση, ρωτησα στην εφορια και μου ειπαν οτι οι μοτο δεν χρειαζεται να τις συμπεριλαβουμε στην δηλωση μας.Εγω δεν την δηλωσα καθολου.
Απ'οσο ξερω το αφορολογητο ειναι μεχρι 2000cc ή 50.000 ευρω αξια οποτε μονο αν εχεις Desmocedici RR πρεπει να το δηλωσεις.
Οσο για το Dorso αν και δεν εχω δεν πιστευω να βγαζει ζημιες.Ισως καποιος περισσοτερο σχετικος με τη μοτοσυκλετα αυτη, εδω στο site να μπορει να σου πει περισσοτερα.Τα περιφεριακα του ειναι κορυφη και το μοτερακι του αξιοπιστο V2 τετραβαλβιδο με καπελοτα.
Τι αλλο να ζητησει κανεις?............... (Ακους Dorsocrazy :P :P)
Τα ανταλλακτικα παλι......το λες λιγο αοριστα.Αλλη τιμη η μανετα, αλλη το τιμονη κι αλλη τιμη μια ζαντα.
Αυτα μπορεις να τα ρωτησεις κ σε ενα μαγαζι με ανταλλακτικα για να εχεις μια προχειρη αποψη.
Φιλικα :bye: :bye:
Οι μηχανές δεν δηλώνονται ...και τα στοιχεία της καθε μοτοσυκλέτας ..ειναι καταγεγραμμενα ...στο www.taxis.gr και στην ειδική κατηγορία που λεγεται e-oximata !!!
Οπότε ....ειναι καταχωρημένα !!!
-
Σωστος ο Αλεξης...............
Δηλωνουμε στην εφορια το χρηματικο ποσο που δωσαμε, αλλα τα κυβικα δεν αποτελουν τεκμηριο διαβιωσης.......... :kalo: :kalo:
-
Οι μηχανές δεν δηλώνονται ...και τα στοιχεία της καθε μοτοσυκλέτας ..ειναι καταγεγραμμενα ...στο www.taxis.gr και στην ειδική κατηγορία που λεγεται e-oximata !!!
Οπότε ....ειναι καταχωρημένα !!!
Σορρυ saddle69 αλλα το link σου βγαζει αυτο:
(http://i44.tinypic.com/2gufqjc.jpg)
-
:hha% :hha% :hha% τα παντα ολα δεν μπαινεις σε κανα φορουμ με εφοριακους να ρωτησεις.Σαν μοτο αν σε ενδιαφερει κατι τετοιο να μαθεις προσωπικα δεν μου εχει βγαλει βλαβη και ας το εχω λιωσει :pray: ακομα.hyper δεν ειναι τα εχουμε ξαναπει αυτα ετσι δεν ειναι κοσμα.......ουτε εχει το ιδιο κοστος συντηρησης,ανταλακτικων και αγορας εχει.αν θες κατι σε hyper παρε hyper το s.αν θελεις dorsoduro που ειναι κατι παρομοιο σε κατηγορια που δεν εχει την ροπη του hyper ουτε το στησιμο αναρτησεις φρενα πλαισιο αλλα κατι που να κανει λιγο πολυ τα παντα με καποιες υποχωρισεις παρτο ,ειναι ομορφο στριβει φρεναρει εχει γκαζι αρκετο για εμε ,μεσα στην πολη ανετο σε επαρχιακους δρομους ασφαλες και σβελτο, για εθνικη δεν το προτεινω.και με αλλες δυο χιλιαδες ευρω το κανεις πιο τουμπανο αν σε ενδιαφερει να το κανεις πιο πολεμικο :ohyes:αν ψαχνεις κατι παρα μα παρα πολυ οικονομικο παρε παπι :P δεν μπορεις να τα εχεις ολα :bye:
-
Bαγγελάκη πως τα λες........... :D
-
..........................................................hyper δεν ειναι τα εχουμε ξαναπει αυτα ετσι δεν ειναι κοσμα.......
Εγω τι φταιω? Αυτος μπηκε σε φορουμ απριλια, και μας ρωταει για το duru-duru.................Δηλαδη υπαρχει κατοχος ντουρου-ντουρου που θα του πει οτι στα πολλα κουναει, οτι δεν παει βημα και οτι χαλαει μερικες φορες κανας αισθητηρας?
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Φιλε μην το παρεις το duru-duru......................Μαζεψε τα φραγκα και παρε ενα hyper S να γουσταρεις.................. :mlk :mlk
-
πω πω ρε παιδια μην μου τα χωνεται δεν θελω ducati και δεν με απασχολει το hyper σιγα μην δωσω και 12.000 ευρω για τον πελαργο ειχα καποιες απορειες σχετικα με το dorso γιατι δεν ειναι και λιγα τα 9000 ευρω που σκεφτομαι να δωσω και ο καθενας στη θεση μου αυτο θα εκανε μην παρω γουρουνι στο σακι παντα ειχα στην κατοχη μου μηχανακια made in japan και να παω σε κατι ευρωπαικο μου ειναι δυσκολο αλλα ειναι σκετη κ...λα το ντουρου ντουρου
-
Μην ακούς κανέναν....... Η μοτοσυκλέτα είναι αστερι......... :kalo:
-
.......................... και ο καθενας στη θεση μου αυτο θα εκανε μην παρω γουρουνι στο σακι παντα ειχα στην κατοχη μου μηχανακια made in japan και να παω σε κατι ευρωπαικο μου ειναι δυσκολο αλλα ειναι σκετη κ...λα το ντουρου ντουρου
Αφου φευγεις απο τα Japan μην ψαχνεις για εγγυησεις...........Με το ζορι τις τηρει το εργοστασιο
Φιλικα στο λεω :bye: :bye:
-
Μην ακούς κανέναν....... Η μοτοσυκλέτα είναι αστερι......... :kalo:
για αλλη μια φορα :kalo: τι εννοεις για τις εγγυησεις........ :thnk: εμεις που το εχουμε στην κατοχη μας το δοκιμαζουμε καθημερινα το γουσταρουμε :P και δεν κανουμε εικασιες λεμε παρτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο αν το γουσταρεις :bye:
-
Aκουσε φίλε Γιώργο.
Επειδή η ιστορία με τα γιαπωνέζικα αρχίζει να με εκνευρίζει και δεν ξέρω τι νόημα εχει να γίνεται για να γίνεται θά σου πω ΄τούτο.
Πριν πάρω το Dorso ειχα αρκετά γιαπωνέζικα και έξηγούμαι
Υamaha xt 550 οι παλιοί θα έχουν ακούσει για τις ηλέκτρόνικες είχα αλλάξει δυο.
Yamaha xt 600 88' μια απο τα ίδια.... για να μην πώ για τα ρουλεμάν στροφάλου που τα άλλαζαν σαν τα πουκάμισα, (αυτό βέβαια εχει να κάνει και με το πως το πας)
DT 200 ypvs να μην σου πω τι γινόταν με το power valve
Yamaha xtz 660 tenere αν θυμάμαι καλά είχα αλλαξει δύο ανορθωτές (και ξέρεις τι σημαίνει να μην έχεις μπαταρια καλοκαιριάτικα σε νησι)για να μην πώ για τις λάμπες...
Yamaha xt660x to tps θα το ξέρουν οι πρώην κάτοχοι (είχε κάνει ανακληση η εταιρεία) θα ξέρετε που έσβηναν τα χτ στο δρόμο α και μην ξεχάσω τις βαλβίδες που έιχα αλλάξει μιας και έπαιρνε μπροστά κανονικά με ταχύτητα μεσα.
Για να μην σου πω για τα yz 250 kai crf 450 που εiχα. Εκει να δεις τι γίνεται, (αλλα οκ αυτά είναι για άλλη χρήση).
Οσον αφορά στο Dorso εμένα το μόνο πρόβλημα που έβγαλε είναι ότι μου έκαψε το βεντιλάτερ το οποίο αντικαταστάθηκε αμέσως απο την εγγύηση.Οπως κατάλαβες και τα γιαπωνέζικα βγάζουν προβλήματα Τώρα αυτά που λένε για την εγγύηση όσον αφορά στο Dorso δεν αντάποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Απο κει και πέρα είναι επιλογή του καθένα...... WHAT YOU GIVE IS WHAT YOU GET... όπως έλεγαν και οι Ratt... :D :D