APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: snakeoff στις Μάιος 10, 2010, 01:42:16 μμ
-
Αφού διάβασα αυτό : http://apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=187446
και λίγο ψάξιμο από εδώ και από εκεί πείστηκα για το λογικό του πράγματος και προχώρησα στην μετατροπή.
Συγκεκριμένα κόλλησα μία αντιστασούλα 1ΚΩ 1% σε σειρά με τον αισθητήρα θερμοκρασίας του αέρα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με την διαδικασία η οποία είναι και εξαιρετικά απλή αλλά θα σας πω ότι συνιστώ την μετατροπή ανεπιφύλακτα.
Η πρώτη αλλαγή που γίνεται αντιληπτή είναι ότι αλλάζει ο ήχος (γίνεται πιο βαρύς) σημάδι ότι το μείγμα είναι πιο πλούσιο.
Το μηχανάκι παίρνει πολύ πιο εύκολα μπροστά και το κυριότερο η απόκριση στο γκάζι δεν έχει καμία σχέση. Η διαφορά φαίνεται πάρα πολύ μέσα στην κυκλοφορία και σε κλειστά κομμάτια όπου δεν χρειάζεται να δουλεύεις με το συμπλέκτη αφού η επιτάχυνση και η επιβράδυνση έχουν πλέον απόλυτη σχέση με το πόσο ανοίγεις και κλείνεις το γκάζι.
Για την κατανάλωση η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι δεν έχει αλλάξει ή ίσως να έχει βελτιωθεί λίγο (έχω κάνει μόνο ένα ρεζερβουάρ από την αλλαγή).
Έχω επίσης την εντύπωση ότι το μηχανάκι πηγαίνει καλύτερα τώρα αλλά και αυτό είναι υποκειμενικό. Πιστεύω ότι όσοι έχουν προχωρήσει σε αλλαγή εξάτμισης θα πάρουν και το φαγάκι που τους αξίζει. ;)
-
Δώσε λεπτομέρειες γιατί φαίνεται απλό και ακούγεται ακόμα καλύτερο....!!!!
-
:kalo: :kalo: :kalo:
Μπραβο ρε φιλε!!
Μου αρεσουν τα ατομα,που εχουν την γνωση και την θεληση,ωστε να ψαξουν,να μαθουν,
και να προβουν σε τετοιου ειδους επεμβασεις,που εχουν μαλιστα και τοσο αμεσο και καλο
αποτελεσμα.
Συνηθως οι προδιαγραφες ρυπων και θορυβου,αναγκαζουν τους κατασκευαστες,να ρυθμιζουν
επιλεγμενα "λαθος" την τροφοδοσια,προκειμενου να πετυχουν τους "στοχους" τους.
:bye: :bye:
-
Δώσε λεπτομέρειες γιατί φαίνεται απλό και ακούγεται ακόμα καλύτερο....!!!!
Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες αλλά η διαδικασία έχει ώς εξής.
1) Βγάζουμε τα καπάκια του ρεζερβουάρ, το καπάκι της κλειδαριάς και λύνουμε τις δύο βίδες που βρίσκονται από κάτω.
2) Σηκώνουμε το ρεζερβουάρ και ξεκουμπώνουμε τον αισθητήρα θερμοκρασίας που βρίσκεται επάνω στο φίλτροκούτι. (Φαίνεται εύκολα).
3) Ξετυλίγουμε αρκετή από την υφασμάτινη ταινία που είναι τυλιγμένη γύρω από το ζεύγος καλωδίων που οδηγεί στον αισθητήρα ώστε να έχουμε χώρο να δουλέψουμε.
4) Τα καλώδια έχουν διαφορετική διατομή (γιατί άραγε :thnk:) και για αυτό εγώ έκοψα το Μωβ (παχύτερο) ώστε να γίνουν ευκολότερα οι κολλήσεις
5) 6-7 cm από τον αισθητήρα αφαιρούμε 0,5 cm καλωδίου.
6) Περνάμε 3 cm θερμοσυστελόμενο μακαρόνι στο καλώδιο μακριά από το κομμένο άκρο.
7) Αφού ξεγυμνώσουμε 3-4 mm μόνωσης από κάθε άκρο του κομμένου καλωδίου τα "γανώνουμε" (λιώνουμε καλάι στο άκρο) και το ίδιο κάνουμε στα δύο ελεύθερα άκρα μιάς αντίστασης 1ΚΩ .
8) Κολλάμε την αντίσταση στο καλώδιο και περνάμε το θερμοσυστελόμενο ώστε να καλύψει την αντίσταση και τις κολλήσεις και το θερμαίνουμε ώστε να σφίξει επάνω στο καλώδιο.
9) Ξανατυλίγουμε την υφασμάτινη ταινία και αφού ρίξουμε λίγο spray σιλικόνης κουμπώνουμε τον αισθητήρα στη θέση του και δένουμε ότι είχαμε λύσει στο βήμα 1.
10) Βάζουμε μπροστά, το δοκιμάζουμε και χαμογελάμε.... :ohyes:
-
λογικα θα τσιμπησει λιγο παραπανω καταναλωση...
Προσεξες τιποτα???
-
ακουγετε λογικο παντως. Αυτη τη δουλεια κανουν και τα κινεζοκουτακια με το ποτενσιομετρο που ταζουν 230 αλογα και 150 κιλα ροπης +....
-
κατι σαν μη ρυθμιζομενο memjet ....
την αλλη εβδομαδα που θα σπασει λιγο η δουλεια θα το δοκιμασω
-
εξατμίσεις μαμά είσαι ?
-
Ναι εξατμίσεις μαμά έχω και για την κατανάλωση μάλλον λίγο βελτιωμένη την βλέπω
-
ωραιος ρε φιλε μπραβο!!!!! :kalo: :kalo: :kalo:
αν μπορουσες να βαλεις και φωτο η φτιαξε κανα σχεδιαγραμμα να βοηθησεις γιατι μαλλον υπαρχει αρκετο ενδιαφερον.
:bye: :bye: :bye:
-
Παρακαλώ πολύ μια φωτο για μας τους ηλίθιους, ευχαριστώ :blus: :blus:
-
Μη βαράτε ρε παιδιά θα βάλω και φώτος μόλις βρώ λίγο χρόνο να το ξανανοίξω. Μέχρι τότε επισυνάπτω μία φώτο από το manual που δείχνει τη θέση του σένσορα πάνω στο φιλτροκούτι.
-
Το γεγονός ότι η αντίσταση είναι σταθερή τόσο στους 0 βαθμούς όσο και στους 40 με ενοχλούσε οπότε άλλαξα την αντίσταση με μία μεταβλητή (NTC) 1ΚΩ στους 25 C.
Ακολουθούν οι φωτογραφίες.
Εδώ ο αισθητήρας.
-
Το ένα καλωδιάκι έτοιμο για κόλλημα.
-
Με το NTC κολλημένο στη θέση του.
-
Με το θερμοσυστελόμενο μακαρόνι στη θέση του.
-
Όλα στη θέση τους.....
-
καλημερα φιλε 1κΩ ειναι αρκετα μεγαλη αντισταση
εισαι ικανοποιημενος με την αποδοση της μοτο σου?
δεν υπαρχει καμια δυσλειτουργια?
-
Μέχρι τώρα ισχύει ότι είχα γράψει σε προηγούμενο post. Όλα καλά. Ευκολότερο ξεκίνημα και ομαλότερη λειτουργία καθώς και καλύτερη κατανάλωση. :ohyes:
1ΚΩ στους 25 βαθμούς είναι 10% μεταβολή στην μαμά αντίσταση των 10ΚΩ . Με χρήση NTC αντί σταθερής αντίστασης το ποσοστό μεταβολής παραμένει περίπου σταθερό σε όλη την κλίμακα θερμοκρασιών.
-
Αν επιτρέπεται από που αγόρασες τον thermistor και πόσο? Ενδιαφέρομαι να κάνω κι εγώ την αλλαγή στο Shiver, αφού είναι τόσο απλό και αν κάτι δεν πάει καλά το βγάζω.
Είχες τίποτα θέματα με την ECU? Σου έβγαλε τίποτα "error messages" στο καντράν;
-
Αν θυμάμαι καλά πήρα 5 θερμίστορ για 3 ευρώ από τον Φανό (Σολωμού 39).
Error messages δεν μου έβγαλε και νομίζω ότι αν δεν ανοίξεις διακόπτη πριν τελειώσει η διαδικασία δεν πρέπει να βγάλει κάτι. :thnk:
-
Ευχαριστώ... ελπίζω να βρω χρόνο το Σάββατο να κάνω την επέμβαση.... και η Παναγιά μαζί μου :pray:
-
φιλε snakeoff παρα πολυ καλο αυτο το πατεντακι που εκανεσ!!! καθισα κ διαβασα ολη την κουβεντουλα που δημιουργησεσ κ μου κινησε το ενδιαφερον!!!! τωρα που εκανα τα 10000χλμ πιστευω ειναι ευκαιρια να δοκιμασω να το κανω!!! ερωτηση-> πιο πριν ειχεσ αριθμιεσ στο ρελαντι κ στισ χαμηλεσ στροφεσ κινητηρα οταν εκανεσ βολτεσ??????
-
Στο ρελαντί δεν είχα αρυθμίες αλλά σε πολύ χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη το μηχανάκι δεν μπορούσε με τίποτα να πάει σταθερά. Μέχρι την μετατροπή νόμιζα πως έφταιγα εγώ.
Πάντως αν τελικά προχωρήσεις και δεν σου κάνει κόπο κάνε μια μέτρηση με ένα ωμόμετρο του μαμά NTC πριν τη μετατροπή γιατί αναφέρθηκε στο AF1 ότι η πραγματική αντίσταση δεν έχει σχέση με αυτή που γράφει το manual. Καλή επιτυχία.
-
ναι ρε συ αυτο ακριβωσ παθαινς κ μου εχει σπασει τα νευρα..... δε το γουσταρω καθολου!!!! εσενα τωρα τα σταματησε αυτα μετα την μετατροπη?????? αν ναι εφυγα αυριο κιολασ για την μετατροπη!!!!
-
Ναι σταμάτησε το πρόβλημα κατά 90%.