APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Agisilaos στις Απρίλιος 13, 2017, 10:58:39 μμ
-
Και μίας και έχει περάσει Καιρός από τότε που πήρα το μωρό μου, είπα να του δώσω λίγο"αερα" παραπάνω.... Έτσι χωρίς να ξέρω τι φιλτρο φορούσε ο προκάτοχός, χωρίς δεύτερη σκέψη αγόρασα DNA...
Εντάξει παιδιά όσοι το φοράτε με νιώθετε, μόλις γύρισα από τη βόλτα... Δεν έβαλα την "S" έκανα βόλτα με "Τ" η μέρα με τη νύχτα :tez: :kalo:
-
Όταν σήκωσα το ντεπόζιτο ανακάλυψα ατό ένα σωληνάκι που ενώνει το φιλτροκουτι με ενα άλλο σωληνάκι πιο μεγάλο είχε αποσυνδεθεί το δείχνω στη φωτογραφία πιο κάτω ξέρει κανείς τι είναι;
-
Λογικά θα είναι κάποια αναθυμίαση οπότε βάλτο στη θέση του (αν δεν το έχεις κάνει ίδη) και είσαι έτοιμος :kalo: ίσως σου κάνει κάποια μπερδέματα στα κατεβάσματα αν δεν έχεις περάσει τις τελευταίες αναβαθμίσεις λογισμικού των χαρτών κατά τα άλλα είναι ότι πρέπει δίνεις λίγο μεγαλύτερο όγκο αέρα που το χρειάζεται πολύ!!!!
-
καλημερα! υπαρχει θέμα άν αλλαξεις μονο φιλτρο αέρος χωρις να αλλαξεις και την εξατμιση; Σου δουλευει σωστοτερα η μηχανη;
-
καλημερα! υπαρχει θέμα άν αλλαξεις μονο φιλτρο αέρος χωρις να αλλαξεις και την εξατμιση; Σου δουλευει σωστοτερα η μηχανη;
Δεν παθαίνει τίποτα εγώ το έχω από την πρώτη μέρα και δουλεύει άψογα :kalo: :kalo:
-
Εγώ στο DD μου έχω τη μαμά εξάτμιση αλλά έχω βγάλει τα διαφραγματα από την χελώνα και τα αντικατέστησα με διατρητους σωλήνες
Φοράω και το DNA φίλτρο εδώ και 1α εβδομάδα και δεν έχω παρατηρήσει ούτε μπερδέματα ούτε σκασίματα.
Το μόνο πρόβλημα είναι το πάει πιο καλά με πιο πολύ φασαρία και παραδόξως παιδιά μειώθηκαν και τα σκορτσαρίσματα στις χαμηλές στροφές (δε χάθηκαν εντελώς) αυτό έλειπε είπαμε V2 power! :kalo:
-
και εγω ετσι το εχω.θα διαφωνησω με το "μερα¨με την νυχτα"υπηρξε διαφορα προς το καλυτερο αλλα οχι τοσο πολυ.στον αρμακολα που ρωτησα αν χρειαζεται ρυθμισμα οσον αφορα το μειγμα μου ειπαν πως ρυθμιζεται μονο του.σωστο η λαθος?το σιγουρο ειναι πως ειναι καλυτερο το μοτορι κ σιγουρη η εξικονομηση χρηματων.βασικη προυποθεση ομως να εχεις κ το λαδι του DNA!!!
-
ρωτησα αν χρειαζεται ρυθμισμα οσον αφορα το μειγμα μου ειπαν πως ρυθμιζεται μονο του.σωστο η λαθος?το σιγουρο ειναι πως ειναι καλυτερο το μοτορι κ σιγουρη η εξικονομηση χρηματων.βασικη προυποθεση ομως να εχεις κ το λαδι του DNA!!!
Ναι το έχω διαβάσει κι εγώ ότι ρυθμίζεται αυτόματα το μείγμα και όπως προείπα εμένα δουλεύει ρολόι!
Τώρα για τα καθαριστικά και λιπαντικά φίλτρου DNA εγώ τα βρήκα 19 σετ. λογική τιμή αν σκεφτείς ότι το ίδιο το φίλτρο κάνει στα 60 (μιλάω για φίλτρο Dorsoduro 750 shiver 750)
-
Από που αγόρασες το φίλτρο κ πόσο;
Στείλε σε πμ αν θες
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Από που αγόρασες το φίλτρο κ πόσο;
Στείλε σε πμ αν θες
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε Πάνο Καλημέρα για να μη θεωρηθεί διαφήμιση σου στέλνω pm τη σελίδα
Το μαγαζί είναι Ηράκλειο Αττικής
-
Thanks man!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτα τα dna ειναι ιδιας φιλοσοφιας/κατασκευης με τα k&n?
Ρωταω γιατι εχω ηδη ενα κιτακι καθαρισμου k&n (λαδι και σαπουνι εαν δεν κανω λαθος), θα μπρουσα να το χρησιμοποιησω σε φιλτρο dna?
-
Αυτα τα dna ειναι ιδιας φιλοσοφιας/κατασκευης με τα k&n?
Ρωταω γιατι εχω ηδη ενα κιτακι καθαρισμου k&n (λαδι και σαπουνι εαν δεν κανω λαθος), θα μπρουσα να το χρησιμοποιησω σε φιλτρο dna?
καλησπέρα φίλε @topos απ`ότι βλέπω πρέπει να είναι ίδιας φιλοσοφίας δε νομίζω να έχεις πρόβλημα, χρησιμοποίησε τα μιας και τα έχεις και την επόμενη φορά παίρνεις τα dna καθαριστικά
-
Αυτα τα dna ειναι ιδιας φιλοσοφιας/κατασκευης με τα k&n?
Ρωταω γιατι εχω ηδη ενα κιτακι καθαρισμου k&n (λαδι και σαπουνι εαν δεν κανω λαθος), θα μπρουσα να το χρησιμοποιησω σε φιλτρο dna?
Κανει, κανει το ιδιο ειναι ;)
-
Αυτα τα dna ειναι ιδιας φιλοσοφιας/κατασκευης με τα k&n?
Ρωταω γιατι εχω ηδη ενα κιτακι καθαρισμου k&n (λαδι και σαπουνι εαν δεν κανω λαθος), θα μπρουσα να το χρησιμοποιησω σε φιλτρο dna?
καλησπέρα φίλε @topos απ`ότι βλέπω πρέπει να είναι ίδιας φιλοσοφίας δε νομίζω να έχεις πρόβλημα, χρησιμοποίησε τα μιας και τα έχεις και την επόμενη φορά παίρνεις τα dna καθαριστικά
Σας ευχαριστω κ τους 2 για τα reply.
Το βολιδοσκοπω για φιλτρο στον πηγασο (trail) και απλα εαν δεν κανανε τα καθαριστικα στο dna θα βγαινε ενα 75αρη(ακριβοτερα απο το k&n).
Και για να ειμαι ειλικρινης ακομα κ εαν το πλενω καθαριζω /5000χλμ πιστευω πως το κιτακι που εχω θα βγαλει ~20 πλυσιματα/λαδωματα.
-
Ετοιμάζομαι για αλλαγή φίλτρου,είδα τι γράφετε και συμπεραίνω,ακούγοντας και τι καταναλώσεις έχετε,ότι δεν προσφέρει κάτι,θα ψωνίσω πάλι το μαμά..ότι ένα ελεύθερο ακούγεται το μοτέρ πιο μπρουταλ ισχύει,δεν σημαίνει ότι πάει καλύτερα,ιδίως όταν δεν έχετε επέμβει σε καύσιμο να του δώσετε..
-
Ακριβώς έτσι..
-
Ετοιμάζομαι για αλλαγή φίλτρου,είδα τι γράφετε και συμπεραίνω,ακούγοντας και τι καταναλώσεις έχετε,ότι δεν προσφέρει κάτι,θα ψωνίσω πάλι το μαμά..ότι ένα ελεύθερο ακούγεται το μοτέρ πιο μπρουταλ ισχύει,δεν σημαίνει ότι πάει καλύτερα,ιδίως όταν δεν έχετε επέμβει σε καύσιμο να του δώσετε..
Ε τι να κάνουμε είναι κάτι παιδιά που δε γίνονται άντρες, εγώ πχ αν δεν έβαζα μανταλάκι και χαρτόνι στις ακτίνες του bmx, πίσω στο 1988, δεν έβγαινα βόλτα στη γειτονιά
-
Ένα φίλτρο πιστεύω δεν θα κάνει την διαφορά την μεγάλη που να θέλει σεταρισμα , εάν και το καλύτερο θα ήταν δυναμομετρηση και καυσαναλυση το πριν και μετά,
-
Ok,αφού λέει ότι κατά 18% περισσότερη ροή αέρα, αυτός τι προσφέρει και αν προσφέρει κάτι...
Συνήθως η αναπνοή θέλει εκπνοή και μια καρδιά να ανεβάζει ρυθμούς
-
Θεωρητικά εάν πάρει περισσότερο αέρα το μείγμα θα είναι πιο φτωχό σε καύσιμο θα αναλάβει δράση ο αισθητήρας λάμδα που θα κρίνει ότι είναι φτωχό το καύσιμο και θα κάνει διορθώσεις μέσω εγκεφάλου και ψεκασμού να σου δώσει αυτό το λίγο παραπάνω....
Πρακτικά δεν θα δεις καμία διαφορά παρά μόνο ίσως στις πολύ χαμηλές στροφές και μακροπρόθεσμα συμφέρει από θέμα χρημάτων διότι δεν έχεις αντικαταστάσεις φίλτρων.....
-
Αν το μίγμα διορθώνεται μονο του από την μηχανή μέσω το λ τότε με τις ελάχιστες γνωσεις που έχω, καταλαβαινω ότι: αν με το φίλτρο έχει κατά 18% περισσότερη ροη αέρα τότε η ecu θα δείνει παραπάνω βενζίνα για να κρατήσει τις τιμές καυσαερίων που θέλει. Άρα θα έχεις παραπάνω κατανάλωση. Από την άλλη μπορεί να λέω και μπούρδες!
Ισως θα είχε νοημα να μας πει καποιος που έχει φίλτρο αλλά μαμα εξάτμιση κι καμία άλλη αλλαγη. Είδε διαφορά στην κατανάλωση;
-
Εμένα μου φαίνεται εάν βγάλω τις τάπες στις εξατμίσεις μου φαίνεται ότι δεν τραβάει , το φίλτρο δεν πιστεύω να έκανε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση
-
Θεωρητικά εάν πάρει περισσότερο αέρα το μείγμα θα είναι πιο φτωχό σε καύσιμο θα αναλάβει δράση ο αισθητήρας λάμδα που θα κρίνει ότι είναι φτωχό το καύσιμο και θα κάνει διορθώσεις μέσω εγκεφάλου και ψεκασμού να σου δώσει αυτό το λίγο παραπάνω....
Πρακτικά δεν θα δεις καμία διαφορά παρά μόνο ίσως στις πολύ χαμηλές στροφές και μακροπρόθεσμα συμφέρει από θέμα χρημάτων διότι δεν έχεις αντικαταστάσεις φίλτρων.....
απ οτι εχω διαβασει,οι λαμδα μεχρι τις 4000 στροφες,μετα δεν παιζουν ρολο
το μοτερ αυτο ή τα σταζεις με φπα ή το αφηνεις τελειως μαμα
Αν το μίγμα διορθώνεται μονο του από την μηχανή μέσω το λ τότε με τις ελάχιστες γνωσεις που έχω, καταλαβαινω ότι: αν με το φίλτρο έχει κατά 18% περισσότερη ροη αέρα τότε η ecu θα δείνει παραπάνω βενζίνα για να κρατήσει τις τιμές καυσαερίων που θέλει. Άρα θα έχεις παραπάνω κατανάλωση. Από την άλλη μπορεί να λέω και μπούρδες!
Ισως θα είχε νοημα να μας πει καποιος που έχει φίλτρο αλλά μαμα εξάτμιση κι καμία άλλη αλλαγη. Είδε διαφορά στην κατανάλωση;
εδωσα απαντηση πιο πανω
Εμένα μου φαίνεται εάν βγάλω τις τάπες στις εξατμίσεις μου φαίνεται ότι δεν τραβάει , το φίλτρο δεν πιστεύω να έκανε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση
2 ντορσο εδω κατω εντελως μαμα,καινε τα ιδια(πανω απ 140 να αναψει λαμπακι)
2 ντορσο στο φορουμ με dna και κοψε ραψε στην εξατμιση στα 120...
μπορει να φαινεται μικρη διαφορα τα 20 χλμ,αλλα σε μια βολτα 600αρα πχ,η διαφορα αγγιζει ενα γεμισμα,ειδικα στη χωρητικοτητα του ντορσο
-
Καλά τα λες πυξίδα αλλά, μέσα στην πόλη σταματά ξεκινά το ως τις 4000 στροφές είναι ένα σεβαστό κομμάτι της οδήγησης. Εκτός αν φεύγεις από φανάρια συνέχεια τάπα :tez:
-
Καλά τα λες πυξίδα αλλά, μέσα στην πόλη σταματά ξεκινά το ως τις 4000 στροφές είναι ένα σεβαστό κομμάτι της οδήγησης. Εκτός αν φεύγεις από φανάρια συνέχεια τάπα :tez:
Για Αθήνα μέσα πάσο..
Άλλωστε είναι κάτι πολύ πολύ μακρινό σαν τρόπο χρήσης :P
-
Μανώλη βάλε το "μαμά". :P
Ούτως ή άλλος όλοι ξέρουμε ότι θα πάρεις tuono μέσα στο χρόνο οπότε θα πάει προίκα το DNA.
Πέραν της πλάκας όμως:
- τα παιδιά της DNA στας Αθήνας έχουνε κάνει αξιοσέβαστη δουλειά.
- δεν είμαι τις άποψης όπως και πολλά παιδιά είπανε παραπάνω να πειράζω μόνο το ένα μέρος της εξίσωσης.
- αλλάζεις φίλτρο ανά 20000 ΧΛΜ. Για να βγάλει τα λεφτά του μόνο από τις αλλαγές το dna θες πάντρεμα.
-
Μανώλη βάλε το "μαμά". :P
Ούτως ή άλλος όλοι ξέρουμε ότι θα πάρεις tuono μέσα στο χρόνο οπότε θα πάει προίκα το DNA.
Πέραν της πλάκας όμως:
- τα παιδιά της DNA στας Αθήνας έχουνε κάνει αξιοσέβαστη δουλειά.
- δεν είμαι τις άποψης όπως και πολλά παιδιά είπανε παραπάνω να πειράζω μόνο το ένα μέρος της εξίσωσης.
- αλλάζεις φίλτρο ανά 20000 ΧΛΜ. Για να βγάλει τα λεφτά του μόνο από τις αλλαγές το dna θες πάντρεμα.
Το μαμά θα βάλω όντως
:D :D
-
Καλά θα κάνεις..
-
Το μαμά θα βάλω όντως
:D :D
Φλώρος :shahea:
-
Το μαμά θα βάλω όντως
:D :D
Φλώρος :shahea:
Πάντως όχι πιασοκωλης :P
-
Ας πω και εγώ την εμπειρία μου ως πρώην κάτοχος Dorso 750.
Να πω ότι το μηχανάκι αγοράστηκε μαμά και στην πορεία μπήκαν τα τελικά και φίλτρο dna... Η άποψη μου είναι ότι το μηχανάκι το καταλαβαίνεις στην οδήγηση ότι αναπνέει και δουλεύει καλύτερα με το φίλτρο. Κερδίσεις στις χαμηλομεσαίες και χάνεις λίγο στα ψηλά...
Όσον αφορά την κατανάλωση μιλάμε για απειροελάχιστες διαφορές...