APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ronin στις Σεπτέμβριος 08, 2015, 09:34:12 μμ
-
καλησπερα..
μετα απο ενα χρονο ακινησιας σε κατασταση καταστολής σε κλειστο χωρο αποφασισα να την κανω τσαφ.
πηρα μπαταρια την τοποθετησα και ολα καλα μεχρι την στιγμη που πατησα το start της μιζας.
ουτε τσαφ ουτε τσουφ
ακουω...
διακοπτης?
μιζα?
imobilaιzer?
relay μιζας?
τι και απο που να ξεκινησω?
-
Τι κανει δλδ ?
Reset ?
Ακουγεται κατι ?
-
ανοιγεις διακοπτη
ακους τον χαρακτηριστικο ηχο της αντλιας καυσιμου
κανει self test και περιμενει να την κανεις εκκινηση
alarm δεν εχω τπτ
παταω το κουμπι και δεν κανει τσαφ καθολου
μπαταρια καινουργια
-
Αφού όργανα και αντλία δουλεύουν έχεις ρεύμα.
Αν πατώντας το μπουτον της μίζας ακούς ένα ελαφρύ ανεπαίσθητο τακ από τη θέση της μίζας, τότε μάλλον οι επαφές του ρελε εκκίνησης έχουν κάνει αρκ και δεν αφήνουν να περάσει ρεύμα στη μίζα, η έχει κολλήσει. Μπορείς να το κτυπήσεις με το πίσω μέρος ενός μεγάλου κατσαβιδιού μερικές φορές μήπως ξεκολλήσει.
Αν δεν ακούς τίποτα πατώντας το μπουτον εκκίνησης, τότε μάλλον οι επαφές του οξειδωθεί η βρομήσει και δεν περνά το ρεύμα οδήγησης του ρελε. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις λίγο w40 και με τη βοήθεια της λεπτής σωληνοειδούς προέκτασης που το συνοδεύει να ψεκάσεις μέσα στον διακόπτη και να τον πατήσεις μερικές φορές μέχρι να αποκατασταθεί το κύκλωμα
-
Βρε καλώς τον.
Που χάθηκες ρε ψυχή????
ΥΓ αφού το είχες ένα χρόνο κλεισμένο στο γκαράζ, σου κάνει ναζια. Αύριο θα πάρει με τη μία.
Τσέκαρε το Ρελε.
Βάλε στα δύο ψιλά καλώδια 12 ( δεν έχει σημασία η πολικότητα) θα πάει να ακούσεις το χαρακτηριστικο τσακ. Εάν δεν το ακούσεις πας για Ρελε.
Εάν το ακούσεις τότε μετράς με το τζιτζίκι του πολυμετρου.εάν δεν τζιτζικισει πας χωρίς για Ρελε
Εάν τζιτζικισει πας για μίζα.
Πριν κάνεις τα παραπάνω σύνδεση το πολυμετρο στα ψιλά καλώδια του Ρελε και πάτα το κουμπθβτις μίζας. Εάν δεν δεις 12βολτ τότε......πάρε τον Μπιλ τηλεφωνο
-
Όταν τοποθέτησες την καινούρια μπαταρία έβαλες τον αισθητήρα πτώσης στην θέση του?
...λέμε τώρα!!!
-
ο αισθητηρας πτωσης ειναι κανονικα στην θεση του με το βελος επανω.
και εγω για ρελλε την βλεπω την υποθεση
το ειχα παθει μολις την ειχα παρει μετα απο λιγο καιρο
αν δεν γινει τπτ
θα παρω ασθενοφορο να την φορτωσω για αμφιθεας
-
δεν χρειάζεται οδική αν είναι το ρελέ. πάρε ένα κατσαβίδι και ακούμπησε τις 2 επαφές του και θα πάρει μπρός κανονικά για να πάς μέχρι το συνεργείο.
-
:srry: το ρελλε σε ποια θεση βρισκεται?
-
(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=152397&stc=1&d=1291338348)
-
Ακριβός πίσω απο την μπαταρία μόλις βγάλεις το κάλυμμα της.
Στο πάνω μέρος του ρελέ είναι οι δύο ακροδέκτες με λαστιχένιο κάλυμμα o κάθε ένας. Ο ένας έρχεται απο την μπαταρία και ο άλλος πάει στην μίζα.
Ξεβράκωσε τους και βάλε ένα κατσαβίδι ανάμεσά τους για να τους βραχυκυκλώσεις. Δέν έχεις να φοβηθείς κάτι αρκεί το κατσαβίδι να μην ακουμπάει σε κάποια άλλη μεταλλική επιφάνεια εκείνη τη στιγμή.
-
τα χερια σου προσεχε !!! :D :P :bye:
-
OK πεσαμε ολοι μεσα
το ρελε ειναι κολλημενο
εκανα jumper τους ακροδεκτες και αρχισε να βαραει μιζιες κανονικοτατα
αλλα δεν πηρε
ουτε ενα σκασιμο
μηπως το καυσιμο ειναι νερο μετα απο ενα χρονο?
πως τα αδειαζω?
ισως τπτ αλλο?
καμια ιδεα??
-
ηθελα να στο πω για την βενζινη απο την αρχη, :ohyes: εαν δεν ειναι πολυ βαλτην σε ενα μπετονακι να την εχεις για καθαρισμα
και βαλε καινουργια , για να την βγαλεις η λυσε απο κατω που ειναι η τρομπα και καθαρισε το τεποζιτο οσο μπαινει το χερι σου
η παρε μια τρομπα πλαστικη αυτες τις φθηνες που ειναι με την φουσκα και αδειασε την ;)
(http://www.tkinox.gr/_Media/1_med-3.jpeg)
-
λάδια - βενζίνη τα πετάς όπως ειναι μετά απο ένα χρόνο ακινησίας!
-
δηλ θεωρουμε σιγουρο οτι απο καυσιμα δεν ακουσα ουτε ενα σκασιμο κυλινδρου?
ερωτηση 2
το ρελε ειναι επισκευασιμο?
-
Δεν ξέρω αν επισκευάζετε αλλά εγώ στο Dorso έβαλα το μαμά σε εξουσιοδοτημένο με κανένα 40άρι ευρά.
Προσωπικά δέν πιστεύω οτι φταίει η βενζίνη παρότι καλό θα είναι να την πετάξεις προληπτικά.
Να υποθέσω πως μετά απο τόσες προσπάθειες έχεις ανοίξει και κλείσει πολλές φορές τον διακόπτη για να δουλέψει η αντλία και να στείλει καύσιμο, σωστά;
-
δηλ θεωρουμε σιγουρο οτι απο καυσιμα δεν ακουσα ουτε ενα σκασιμο κυλινδρου?
ερωτηση 2
το ρελε ειναι επισκευασιμο?
Οταν ανοιγεις δiακοπτη και κkill switch ακους την αντλια να δουλευει? Ακους αλλα ρελεδάκια να οπλιζουν?
-
Οσο και παλια να ειναι η βενζινη,ενα σκασιματακι θα το εκανε.Βγαλε το ρελε και χτυπα τον ,ισως να ξεκολλησει αν ειναι κολλημενος.
Βαλε δευτερα και κουνα το λιγο μπρος πισω,μηπως και...
-
Λοιπον καταρχην ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον
Η βοηθεια ηταν πολυτιμη.
Εγινε αντικατασταση καυσιμου.
Τοποθετήθηκε σωστα ο αισθητηρας πτωσης που σε καποια προσπαθεια περσι μαλλον τον εβαλα αναποδα με την σωστη ομως φορα το βελος στην λαστιχενια θηκη και αυτο με μπερδεψε.
JohnnyDD το μαντεψες!!!
Και εγινε το θαυμα, μιζα και αρχησαν οι κύλινδροι να κελαιδανε.
Αυριο παει για λαδια φιλτρα και ελεγχο και θα ειναι παν ετοιμη.
Σας ευχαριστω ολους!!!
-
Άντε καλές βόλτες τώρα . :kalo:
-
Δεν χαλάνε τα Aprilia είπαμε, πάντα κάτι κουτό φταίει.
pantespam
Εγώ είχα πατινάρισμα προχθές σε ψηλές στροφές. Πήρα τηλ τον bill πανικόβλητος για την πιθανή αλλαγή δίσκων και έξοδα και αβαρεία και όλα και μου λέει, εχθές το μεσημέρι στις 14:26 πείραξες το μαρκούτσι της Μανέτας του συμπλέκτη και την επιμήκυνες 2 χιλ περισσότερο από όσο έπρεπε. Ο συμπλέκτης ήταν μόνιμα λίγο πατημένος.
Όχι τίποτε άλλο αλλά παραλίγο να μου ρίξει ένα παλιοTiger και μετά με τι μούτρα θα αντίκρυζα τους συνφορουμίτες;
Ευχαριστώ bill
spam off
Πάντως στην δική σου περίπτωση ηταν πολύ καλά κρυμμένη η ταρζανιά, ακόμη και οπτικός έλεγχος δεν βοηθούσε.
Καλές καβάλες boy :bye:
-
τσεκαρε παντως και τον ακροδεκτη που καταληγει στη μιζα. Ειχα το ιδιο ακριβως προβλημα , δεν επαιρνε με τπτ και μου το εκανε σε βενζιναδικο μολις ειχα γεμισει βενζινη. ο ακροδεκτης που ειναι πανω στη μιζα ειχε χαλαρωσει το βιδακι που τον κραταει και δεν εκανε επαφη. Παραδοξως μου το ειχε ξανακανει πριν δυο εβδομαδες και με εκανε και πηρα καινουρια μπαταρια. :psdof: :psdof: :psdof: αν ειναι αυτο μην το σφιξεις γιατι εχει κοντρα παξιμαδι απο μεσα και αν σου λυθει πρεπει να λυσεις μιζα για να το δεσεις απο μεσα. εγω απλα κολλησα τον ακροδεκτη με το κολλητηρι και νο προμπλεμ