APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: rospi στις Δεκέμβριος 10, 2008, 09:56:08 πμ
-
καλήμερα σε όλους εχθές καθώς ήμουν στην εθνική μπήκα στο πειρασμό να ανοίξω λίγο παραπάνω το dorso .το μηχανάκι να σημειωθεί ότι έχει γύρο στα 800 χιλιόμετρα, καθώς χούφτωσα το γκάζι και το στροφόμετρο πέρασε λίγο παραπάνω απο τις 6000 στροφές το μηχανάκι έκοψε απότομα σα να έσβησε και ακολούθησαν μπαλοθιες από τις εξάτμισης και από κάτω από τα ποδιά μου επισης άναψε και το κλειδι του service το κοντέρ μηδένισε ενώ ήμουν εν κίνηση , αμέσως συμπλέκτη και δεξιά . μετά το έβαλα μπροστά και ολα οκ αφου πήγα να ξεκινήσω αναβόσβηνε για λίγο το γνωστό κλειδι και μετά σταμάτησε ,μετο που πήγα να ανεβάσω στροφές λίγο πάνω από τις 6000 πάλι τα ίδια μπαλοθιες και έκρηξης :pray: :pray:αφτο συνέχισε καθολι τι διαρκια της διαδρομής . τι μπορεί να περιμένω γνωρίζει καπιως.
-
Κατι αντιστοιχο ειχα παθει με το TUONO οταν ειχε προβλημα στην φισα του ανορθωτη και ειχε αποφορτιστεί η μπαταρια
μπαμ μπουμ και δεν ανεβαζε στροφες , σερβις ενδειξη κλπ
-
ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό :pray:
-
και εγώ σου το εύχομε!!!!
-
ξεκινα να μετρας τα ρευματα σε ανορθωτη,και κοιτα και τους πολλαπλασιαστες...
κατα 90% ρευμα θα ειναι,καινουργιο μοτορι ειναι..."μωρακι" ακομα...μια γριπουλα θα ειναι θα δεις! :bye:
-
Όπως είναι το πάς σε εξουσιοδοτημένο και να κόψουν τον κώλο τους να βρούν τι είναι.
-
Λοιπον φιλε..οσον αφορα την ενδειξη,του service,αναβει 300χλμ πριν απο το service των 1000 χλμ,,το γραφει και το manual...τα υπολοιπα χριζουν εξεταση.... :thnk:
-
Όπως είναι το πάς σε εξουσιοδοτημένο και να κόψουν τον κώλο τους να βρούν τι είναι.
+100000000000
Πάντως δεν νομίζω ότι είναι σοβαρό.
-
καλήμερα σε όλους εχθές καθώς ήμουν στην εθνική μπήκα στο πειρασμό να ανοίξω λίγο παραπάνω το dorso.
το μηχανάκι να σημειωθεί ότι έχει γύρο στα 800 χιλιόμετρα, καθώς χούφτωσα το γκάζι και το στροφόμετρο πέρασε λίγο παραπάνω απο τις 6000 στροφές
Ώπα.
Αν κατάλαβα καλά,το στρώνεις ακόμα ?
Έχει γίνει το πρώτο service των 1.000 xlm ?
Λογικά το μηχανάκι έχει ακόμα κόφτη περίπου στις 6.500 rpm,τον οποίο και θα τον βγάλει ο μηχανικός που θα το πας στο πρώτο service.
-
Αν κατάλαβα καλά,το στρώνεις ακόμα ?
Έχει γίνει το πρώτο service των 1.000 xlm ?
Λογικά το μηχανάκι έχει ακόμα κόφτη περίπου στις 6.500 rpm,τον οποίο και θα τον βγάλει ο μηχανικός που θα το πας στο πρώτο service.
Ρε Γιώργο το σκέφτηκα αυτό, αλλά στα δικά μας πχ, έχει μεταβαλλόμενο shift light και όχι μεταβαλλόμενο κόφτη.
Εχει το DD τέτοια δυνατότητα ;; :ohmy:
-
Ναι το shift light το αλλάζουμε μούνι :D μας στα τουρμπόνο.
Αλλά απο το εργοστάσια δεν έχει κόφτη για τον κινητήρα ?
Τι λέει το μανουάλι του DD σχετικά με το στρώσιμο ?
Υπάρχει κάνας κάτοχος να μας πεί ?
-
Ναι το shift light το αλλάζουμε μούνι :D μας στα τουρμπόνο.
Αλλά απο το εργοστάσια δεν έχει κόφτη για τον κινητήρα ?
Τι λέει το μανουάλι του DD σχετικά με το στρώσιμο ?
Υπάρχει κάνας κάτοχος να μας πεί ?
Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.
-
Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.
99% ειναι 11,500 ;)
-
Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.
Sto DD omos ?
-
Αυτό που αλλάζουμε είναι το Shift light(από τον αριστερό διακόπτη-μενού,ρυθμίσεις,αλλαγή ταχύτητας) που είναι απλώς προειδοποιητική ένδειξη και ΟΧΙ κόφτης .Θα υποστηρίξω την άποψη για έλεγχο της φίσας . Ο κόφτης είναι στις 10000 σαλ, οπότε αυτό το αποκλείουμε.Το κλειδί με την ένδειξη service ανάβει κάθε φορά που ανοίγεις τον διακόπτη όταν έχεις φτάσει γύρω στα 300χλμ πριν το σερβις -μετά από λίγο σβήνει ,Παραμένει σταθερά αναμμένο, νομίζω, όταν είσαι 100 ή 150 χλμ πριν το σέρβις.Σε περίπτωση διάγνωσης σοβαρής βλάβης στο καντράν αναβοσβήνουν εναλλασσόμενες οι ενδείξεις URGENT (πάνω ) SERVICE (κάτω) και η μηχανή λειτουργεί με μειωμένη απόδοση. Αυτά και περαστικά
-
Αυτό που αλλάζουμε είναι το Shift light(από τον αριστερό διακόπτη-μενού,ρυθμίσεις,αλλαγή ταχύτητας) που είναι απλώς προειδοποιητική ένδειξη και ΟΧΙ κόφτης .Θα υποστηρίξω την άποψη για έλεγχο της φίσας . Ο κόφτης είναι στις 10000 σαλ, οπότε αυτό το αποκλείουμε.Το κλειδί με την ένδειξη service ανάβει κάθε φορά που ανοίγεις τον διακόπτη όταν έχεις φτάσει γύρω στα 300χλμ πριν το σερβις -μετά από λίγο σβήνει ,Παραμένει σταθερά αναμμένο, νομίζω, όταν είσαι 100 ή 150 χλμ πριν το σέρβις.Σε περίπτωση διάγνωσης σοβαρής βλάβης στο καντράν αναβοσβήνουν εναλλασσόμενες οι ενδείξεις URGENT (πάνω ) SERVICE (κάτω) και η μηχανή λειτουργεί με μειωμένη απόδοση. Αυτά και περαστικά
Ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα.... :kalo:
-
Ο κόφτης στα Tuono είναι στις 10.500 (ή 11.000?) και δεν αλλάζει.
Sto DD omos ?
Aπ΄ότι φαίνεται με το ίδιο σύστημα λειτουργεί και το DD....
Dreamwalker thanks. Δεν θυμόμουν :kalo:
-
Αυτό που αλλάζουμε είναι το Shift light(από τον αριστερό διακόπτη-μενού,ρυθμίσεις,αλλαγή ταχύτητας) που είναι απλώς προειδοποιητική ένδειξη και ΟΧΙ κόφτης .Θα υποστηρίξω την άποψη για έλεγχο της φίσας . Ο κόφτης είναι στις 10000 σαλ, οπότε αυτό το αποκλείουμε.Το κλειδί με την ένδειξη service ανάβει κάθε φορά που ανοίγεις τον διακόπτη όταν έχεις φτάσει γύρω στα 300χλμ πριν το σερβις -μετά από λίγο σβήνει ,Παραμένει σταθερά αναμμένο, νομίζω, όταν είσαι 100 ή 150 χλμ πριν το σέρβις.Σε περίπτωση διάγνωσης σοβαρής βλάβης στο καντράν αναβοσβήνουν εναλλασσόμενες οι ενδείξεις URGENT (πάνω ) SERVICE (κάτω) και η μηχανή λειτουργεί με μειωμένη απόδοση. Αυτά και περαστικά
το κλειδί του service ανάβει όταν γυρίσω το διακόπτη ,όταν μπει μπροστά η μηχανή σβήνει ,άλλο ένα σενάριο είναι να θέλουν σφηκσιμο η πόλη της μπαταρίας καθώς από εκεί που τπ πείρα όλα να τα περιμένεις .ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα μου.θα σας κρατήσω ενήμερους :kalo:
-
Βαλε μια καλοφορτισμενη μπαταρια επανω και δοκιμασε το
αν ειναι οκ τοτε εχεις καπου προβλημα στην φορτιση της , πολοι , φυσσα ανορθωτης .........πηνια
δες τους πολους πριν αλλαξεις μπαταρια
-
Όπως είναι το πάς σε εξουσιοδοτημένο και να κόψουν τον κώλο τους να βρούν τι είναι.
πριν πειράξεις το παραμικρό μόνος σου, μιας και ειναι ολοκαινουργιο προτείνω την λύση παραπάνω...
το πας και στο φτιαχνουν και το παίρνεις πίσω.. (προσωπικά επίσης δεν πιστεύω οτι ειναι κατι σοβαρό..και η θεωρία της μπαταρίας ή τιποτα με ρελέ / ποπυ δινει ρευματα ειναι επίσης πιθανή.... :thnk: :thnk:)
Υ.Γ.
καλό θα ηταν να μας έλεγες τι ηταν τελικά για να εχουμε το νου μας....
Υ.Γ.2
Επίσης μπορείς να εκμεταλλευτείς και αυτό, αν δεν βρεις λύση[email protected]
-
Ρε Γιώργο το σκέφτηκα αυτό, αλλά στα δικά μας πχ, έχει μεταβαλλόμενο shift light και όχι μεταβαλλόμενο κόφτη.
Εχει το DD τέτοια δυνατότητα ;; :ohmy:
Εδω εχει το rs! :P :D
:bye:
-
καλήμερα εχθές κοίταξα τους πόλους και ήταν οκ άλλα το πρόβλημα παραμένει το απόγευμα θα πάει συνεργείο και αύριο θα έχουμε μια απάντηση :cry: :pray:
-
και κάτι ακόμα εχθές παρατήρησα οτι αλλάζει χαρτογραφήσεις μόνο του από το R πάει στο T
-
και κάτι ακόμα εχθές παρατήρησα οτι αλλάζει χαρτογραφήσεις μόνο του από το R πάει στο T
για αυτό εχει αναφερθεί σε shiver προσφατα κιολας και ειναι το ρελε μιζας... :bye:
εγγυήση και ο.κ. :bye: ...
-
μάγκες το μηχανάκι με έκανε ρόμπα :w3% :w3% :w3% :w3% :zl% :zl% :zl% :zl% :pp% :pp% :zl% το πήγα σιγά σιγά στον αρμακολα και δεν έκανε τίποτα απολύτως :ohyes:τι να πω ίσως πίρε νερό καπια φύσα
-
στο γυρισμο που το πηρε ενας φιλος του εκανε μια φορα το ιδιο :pray:
-
απο την στιγμη που εβγαλε προβλημα ΕΙΝΑΙ αποθηκευμενο στον εγκεφαλο!
αν εκει που το πας το βαλει στο διαγνωστικο θα δει σε 1 δευτερολεπτο τι ηταν!
αν ο μαστωρας σου δουλευει ακομα με το αυτι του τοτε αλαξε μαστωρα!
παντος καθε φορα που το βαζεις μπροστα ελεγχε τον διακοπτι τις μιζας!
-
και κάτι ακόμα εχθές παρατήρησα οτι αλλάζει χαρτογραφήσεις μόνο του από το R πάει στο T
καλησπερα φιλε Σπυρο
το ιδιο ακριβως προβλημα εχω και εγω το οποιο διορθωνεται με αλλαγη του διακοπτη και ακομα καλυτερα με αλλαγη του διακοπτη και επαναπρογραμματισμο στο εξουσιοδοτημενο εφοσον δωσει η aprilia το προγραμμα ( ακομα περιμενουμε ) αλλωστε εχουν κανει και ανακληση για μιζα διακοπτη επαναπρογραμματισμο ετσι μαθαινω.....
θα σου προτεινα να μη το κυκλοφορεις αυτο κανω και εγω απο την παρασκευη γιατι απο στιγμη σε στιγμη μπορει να σε αφησει καπου
και απο εμπειρη πηγη πολυ εμπειρη εμαθα οτι ειναι πιο ευκολο να σου βγαλει προβληματα αν δεν το κυκλοφορεις πολυ παρα οταν καθε μερα κινησε με αυτο :dry:
-
Μας κάνουν ρόμπα που τους επιλέξαμε!!!! :dry: :dry: :(
-
το προβλημα ξεκινα απο τον διακοπτη εκκινησης....υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να μεινει ''πατημενο'' κ να συνεχισει η μιζα να λειτουργει χωρις να την καταλαβαινουμε γιατι ο θορυβος του κινητηρα καλυπτει τον θορυβο της μιζας..μετα απο αυτο δεν θελει κ πολυ για να παραδωσει πνευμα
η ανακληση του εργοστασιου αφορα την αναβαθμιση της διαχειρισης της μιζας απο τον εγκεφαλο...
πιο απλα ο εγκεφαλος απενεργοποιει την μιζα μετα το περας 10 δευτερολεπτων ασχετος εαν εχει παρει μπροστα ο κινητηρας η οχι..γι αυτο κ σε παρατεταμενη χρηση της μιζας αναβει η ενδειξη service,επρεπε μεσα σε 10 δευτερολεπτα να εχει παρει ο κινητηρας,εαν οχι τοτε σιγουρα υπαρχει προβλημα γι αυτο κ το service. εαν παλι παρει μπροστα κ μεινει παλι σε λειτουργεια λογο ελλατωματικου μπουτον παλι το service θα κανει την εμφανιση του ωστε να μας τονισει οτι κατι δεν παει καλα
βοηθησε με για να σε βοηθησω οσο μπορω φιλε rospi
οταν σου κανει τις διακοπες,ελεγξε σε παρακαλω εαν το κανει σε συγκεκριμενες στροφες του κινητηρα
θελω επισης να μου πεις εαν εχει αμεση σχεση η εμφανιση των διακοπων με την θεση του γκαζιου,εαν την στιγμη που δεις οτι κανει διακοπες κ αρχιζουν πχ στις 6000 στροφες ,να το ξαναδοκιμασεις να φτασει στις 6000 στροφες η κ να τις περασει με 1 η με 2α ταχυτητα με ελαχιστο ανοιχτο γκαζι....να του δωσεις λιγοτερο φορτιο
-
κατι ξερει ο ειδικος
-
το προβλημα ξεκινα απο τον διακοπτη εκκινησης....υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να μεινει ''πατημενο'' κ να συνεχισει η μιζα να λειτουργει χωρις να την καταλαβαινουμε γιατι ο θορυβος του κινητηρα καλυπτει τον θορυβο της μιζας..μετα απο αυτο δεν θελει κ πολυ για να παραδωσει πνευμα
η ανακληση του εργοστασιου αφορα την αναβαθμιση της διαχειρισης της μιζας απο τον εγκεφαλο...
πιο απλα ο εγκεφαλος απενεργοποιει την μιζα μετα το περας 10 δευτερολεπτων ασχετος εαν εχει παρει μπροστα ο κινητηρας η οχι..γι αυτο κ σε παρατεταμενη χρηση της μιζας αναβει η ενδειξη service,επρεπε μεσα σε 10 δευτερολεπτα να εχει παρει ο κινητηρας,εαν οχι τοτε σιγουρα υπαρχει προβλημα γι αυτο κ το service. εαν παλι παρει μπροστα κ μεινει παλι σε λειτουργεια λογο ελλατωματικου μπουτον παλι το service θα κανει την εμφανιση του ωστε να μας τονισει οτι κατι δεν παει καλα
βοηθησε με για να σε βοηθησω οσο μπορω φιλε rospi
οταν σου κανει τις διακοπες,ελεγξε σε παρακαλω εαν το κανει σε συγκεκριμενες στροφες του κινητηρα
θελω επισης να μου πεις εαν εχει αμεση σχεση η εμφανιση των διακοπων με την θεση του γκαζιου,εαν την στιγμη που δεις οτι κανει διακοπες κ αρχιζουν πχ στις 6000 στροφες ,να το ξαναδοκιμασεις να φτασει στις 6000 στροφες η κ να τις περασει με 1 η με 2α ταχυτητα με ελαχιστο ανοιχτο γκαζι....να του δωσεις λιγοτερο φορτιο
φίλε bill το πρόβλημα ξεκίνησε μια μέρα μετά αφού το έπλυνα με το λάστιχο ,αφτο που παρατήρησα είναι ότι κάνει διακοπές στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού σε ένα φάσμα στροφών από της 3000 εως 6000 που επιδεινώνεται και σβυνη το μηχανάκι τελιος, εαν πατησης το συμπλέκτη και πέσουν η στροφες στο ρελαντι τοτε ισως να γλυτοσις το σβησιμο του κυνητηρα.επισης θελω να σου πω οτι στο κοντερ δεν αναβη η ενδιξη (servise) αλλα το κλειδι του service που σβηνει μόλις βάλω μπροστά τι μηχανή που πιθανόν να ειναι οτι έχει φταση ο καιρός για το πρώτο .οσο για την αυτομτι αλλαγή της χαρτογράφησης ο καιρός εχθές δεν μου επέτρεψε να το ελενξω
-
Κατι ασχετο,,,απο που το πηρες το μηχανακι,,και που το πηγες για ελεγχο????Φιλε σπυρο.... :thnk:
-
Κατι ασχετο,,,απο που το πηρες το μηχανακι,,και που το πηγες για ελεγχο????Φιλε σπυρο.... :thnk:
το μηχανακι το πειρα απο το β....ο και το πιγα για ελενχο στον Α........ΛΑ αν δεν καταλαβες πες να στο στηλο με pm. παει το μυαλο σου καπου?παντος το πρωτο service το εκλεισα στον R.....S
-
καλησπερα φιλε Σπυρο
σου ειχα στειλει πμ αλλα μαλλον δεν το ειδες η δεν απαντησες - οπως και να εχει σου ξαναστελνω ενα τωρα :bye:
-
καλημερα το σαββατο παλι εθνικη και παλι τα ιδια εχω κλησει ραντεβου για service τι τριτη μπας και μαθουμε τι εχει> :psdof: :psdof:
-
καλήμερα θα ήθελα να ενημερώσω για το πρόβλημα ,το μηχανάκι έκανε το πρώτο service το πρόβλημα το διπηστοσε και ο μηχανικός :srry:άλλα το (axone) δεν δείχνει τίποτα και αρχίζω και τα περνώ όχι με το συνεργείο γιατί κάνει πολύ καλά τι δουλεία του άλλα με την aprilia που της τα έσκασα :psdof: :psdof: :psdof:και μηχανάκι δεν έχω :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:αυτό που μας μένει τώρα είναι να ψαχτεί με τον παραδοσιακό τρόπο λύνοντας και βλέποντας :cry: :cry: :cry: :( :(
-
:άλλα το (axone) δεν δείχνει τίποτα και αρχίζω και τα περνώ όχι με το συνεργείο γιατί κάνει πολύ καλά τι δουλεία του άλλα με την aprilia που της τα έσκασα
θα διαφωνησω σπυρο....
το axone δεν μπορει να δει τα παντα...βλεπει μονο παραμετρους της ecu....η ecu παλι βλεπει μονο αισθητηρες...
το οτι δεν δειχνει βλαβη δεν σημαινει οτι ειναι οκ! το ζεις αλλωστε...
εδω χρειαζεται γνωση ,πειρα κ ορεξη απο τον μηχανικο....η aprilia ti φταει??
ΥΓ. μα καλα, διαπιστωσε κ ο μηχανικος οτι εχει προβλημα το μηχανακι σου στο πρωτο σερβις και σου το δωσε να φυγεις?
με τι σκεπτικο κ με πια λογικη?
αφηνω εξω το ενδεχομενο να παθει ζημια ο κινητηρας, αλλα για σκεψου να σου σβησει σε καμια στροφη κ τσακιστεις η ακομα χειροτερα να σβησει σε καμια προσπεραση κ κλαφτα χαραλαμπε...
καταλαβαινω την λαχταρα να οδηγεις το καινουριο σου μηχανακι, αλλα δεν αξιζει να ριψοκινδυνευεις την ζωη σου
-
+10000000000000000
-
:( :( :(
οτι να ναι....περαστικα φιλος!
-
Φιλε σε νιωθω,,σου ευχομαι ,να ξεμπερδεψεις γρηγορα ,για να χαρεις το καινουργιο σου smv... :bye:
-
καλα ξεμπερδεματα.μακαρι να τελειωσεις γρηγορα
-
:άλλα το (axone) δεν δείχνει τίποτα και αρχίζω και τα περνώ όχι με το συνεργείο γιατί κάνει πολύ καλά τι δουλεία του άλλα με την aprilia που της τα έσκασα
θα διαφωνησω σπυρο....
το axone δεν μπορει να δει τα παντα...βλεπει μονο παραμετρους της ecu....η ecu παλι βλεπει μονο αισθητηρες...
το οτι δεν δειχνει βλαβη δεν σημαινει οτι ειναι οκ! το ζεις αλλωστε...
εδω χρειαζεται γνωση ,πειρα κ ορεξη απο τον μηχανικο....η aprilia ti φταει??
ΥΓ. μα καλα, διαπιστωσε κ ο μηχανικος οτι εχει προβλημα το μηχανακι σου στο πρωτο σερβις και σου το δωσε να φυγεις?
με τι σκεπτικο κ με πια λογικη?
αφηνω εξω το ενδεχομενο να παθει ζημια ο κινητηρας, αλλα για σκεψου να σου σβησει σε καμια στροφη κ τσακιστεις η ακομα χειροτερα να σβησει σε καμια προσπεραση κ κλαφτα χαραλαμπε...
καταλαβαινω την λαχταρα να οδηγεις το καινουριο σου μηχανακι, αλλα δεν αξιζει να ριψοκινδυνευεις την ζωη σου
φίλε billτο μηχανάκι και φυσικά δεν με άφησε να το πάρω .και είναι μέσα και το ψάχνει άλλα ρε γαμώτο καινούργιο είναι σε μένα έκατσε η κεντά .όσο για το σβήσιμο του κινητήρα πάνω σε στροφή η προσπέραση +1000 ότι μπορεί να είναι μοιραίο
-
ένα άλλο ενδεχόμενο που πρέπει να ψαχτεί ειναι η τρόμπα :mlk :mlk της βενζίνης έχει αkουσει καπιος παρομιο περιστατικό σε dorso η shiver?
-
ναι σπυρο
αυτα που αναφερεις μπορει να τα κανει απο τρομπα βενζινης απο χαμηλη πιεση στο συστημα
μηχανηματα ΄΄μονταρουν΄΄ το μηχανακι....ενας σφιγκτηρας να μην μπει σωστα κ να χανει πιεση ειναι αρκετο
-
επίσης μετρήθηκε και η πιέσει της βενζίνης και είναι σε πολύ καλά επίπεδα :kalo:
-
λιπών επιδι το πρόβλημα παραμένει :psdof: :psdof:θα βάλω το δικηγορώ μου να αναλάβει την υποθέσει αρκετά τους χαϊδέψαμε :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
σπυρο σου στελνω με πμ το τηλ οποτε μπορεις παρε με!
-
bill σου εστηλα μήνυμα ευχαριστώ για την ανταπόκριση .Τα νεότερα είναι οτι έβγαλε στα χεριά του μηχανικου την ενδιχι ecu μαζί με μια μπριζα και το μηχανάκι ούτε καν παίρνει εμπρός, :psdof: μαλών παίρνει μπρος όποτε γουστάρει και μάλλον είναι εγκέφαλος .θα δοκιμαστεί με άλλο εγκέφαλο και θα ενημερώσω για τα τεκταινόμενα
-
άλλο ενα ενδεχόμενο είναι οτι στην ασφαλειοθηκη διαπιστώθηκε ότι η φυσά που κουμπονη η ασφάλεια της (ecu) ήταν τραβηγμένο το ένα λαμακι προς τα πίσω με αποτέλεσμα να μην κάνει καλή επαφή η ασφάλεια. θα δοκιμαστεί και θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα :thnk: :thnk:
-
Φίλε rospi,
ελπίζω να τελειώσουν τα βασανά σου γρήγορα.
-
τέλος καλά ,όλα καλά ήταν η φυσά εχθές το παρέλαβα και όλα οκ .ένα μεγάλο :a016στο ΓΙΑΝΝΗ ROBOTI για την άψογη εξυπηρέτηση :kalo: :ohyes:
-
Αντε ρε παιδι,,να απολαυσεις το μηχανημα σου....!!!! :D :D
-
Aντε ρε Rospi μας κοψοχόλιασες και εσύ :kalo:. Γαμώτο τελικά βλέπω ότι οι βλάβες είναι γελοίες αλλά ταυτόχρονα το μυαλό σου δεν μπορεί να πάει εκεί.
Τι να πω.
ΝΟ COMMENTS
-
ναι ρε μαγκες επιτελους :D :D :D
-
ναι ρε μαγκες επιτελους :D :D :D
Αντε "σιδερενιο" και καλες βολτες!! :kalo: :kalo:
-
Ποπο διάβαζαμε προσοχή όλα αυτά και για μιά στιγμή ομολογώ οτι ξενέρωσα αφάνταστα που είχες τ εργαλείο κ δεν μπορούσες να το χαρείς.. Τώρα όλα οκ.. Καλές βόλτες και με προσοχή!!
-
Ευχομαι καλές βολτες!!1
Αλλά θελω να πω οτι γενικά πρέπ :kalo:ει να ειμαστε πιο ψύχραιμοι!!! και να εχουμε λιγο περισότερο υπομονή.
Η μοτοσυκλετα ειναι καινούργιο μοντελο οκ1 ειναι και ιταλικο αλλα μην νομιζετε και οι μηχανικοί στα εξουσιοδοτημενα
απο εσας μαθαίνουν τα προβλήματα της τι να πουν και οι ΚΤΜΗΔΕΣ;)
-
+100000000
Πολυ σωστός ο Νικος