APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: v-angel στις Ιανουάριος 22, 2015, 12:03:31 πμ
-
Καλησπέρα στη μεγάλη παρέα και από μένα.Ανοιγω ένα τοπικ γιατί θεωρώ ότι ακόμα και κάποιος που δεν έχει μηχανάκι και θέλει να αγοράσει ένα Dorsoduro ,όπως είμαι εγώ,χρειάζεται να υπάρχουν μια δυο πληροφορίες από αυτούς που έχουν και σίγουρα ξέρουν.
Για να μην σας κουράζω,δεν έχω μηχανάκι και θέλω να αγοράσω το Dorsoduro που τόσο γουστάρω και λατρεύω.εχω λοιπόν τις απορίες μου κι εγώ σαν αγοραστής και θέλω να μάθω τα πάντα για να μπω στην ιντερνετική αγορά να ψάξω.πρωτα λοιπόν θέλω να ξέρω πχ. Ποτε κυκλοφόρησε η μηχανή.2008-2013?
Υπάρχει περίπτωση τα παλαιότερα μοντέλα να είχαν περισσότερα προβλήματα?
Ποιο μοντέλο για τα ποια λεφτά είναι σωστή αγορά πχ.μοντελο 2010 με 5000€ και 15000χλμ είναι καλή τιμή?
Τι διάφορες έχουν τα παλαιότερα μοντέλα με τα πιο νέα.
Εκτός εγγύηση οι ανακλήσεις καλύπτονται?Η αναβάθμιση στον εγκέφαλο?
Τι είναι το factory πέρα από τα carbon κομμάτια που έχει.και διαφορά αλλά.
Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.απλα το βρίσκω αναγκαίο για όλους να ξέρουμε.
Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι.
-
Μιλάμε προφανώς για το 750 σωστά?
Για να πάρεις ίσως καλύτερες πληροφορίες δεν ξεκινάς απο τα βασικά?
1. Για ποια χρήση το θες
2. Τι εμπειρία οδηγική έχεις
3. Που μένεις (έχει να κάνει με την αξιοπιστία σε service)
4. Ποιο είναι το bugdet σου?
Καλως ήρθες στην παρές της Aprilia :bye: :bye:
-
Ναι για το 750.αυτες τις πληροφορίες τις έχω και γενικά οδηγάω από πολύ μικρός μηχανάκια όποτε από εμπορία είμαι οκ.μενω στο Πειραιά και ψάχνω να βρω ένα δυνατό motard όπου όταν θα το βγάζω μια δυο φορές την εβδομάδα να κάνω βόλτα στο Πειραιά και στα περίχωρα και να γουστάρω.καμια στροφή καμία παρία και τέτοια.απλα θέλω να είναι και λίγο κομψό το μηχανάκι.μην είναι Κάθε Τετάρτη Μάστορα.(ktm),το bugjet είναι στα 4500€.οποτε γιατρό έχω και τον ενδοιασμό του να είναι μοντέλο 2008-9 η πρέπει να είναι από 2010 και πάνω.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καλώς ήρθες στην παρέα μας και καλώς να αποκτήσεις το αγαπημένο σου aprilia!!!!
Σαν μοντέλο κυκλοφόρησε στα τέλη του 2008 μέχρι και σήμερα,για προβλήματα δεν έχει ακουστεί τίποτα εκτός από την αδυναμία εκκίνησης τις πολύ κρύες μέρες του χειμώνα αν σου τύχη,οι αναβαθμίσεις γίνονται δωρεάν από την aprilia και για ανακλήσεις δεν έχω ακούσει κάτι, μην ξεχνάς ότι οι ομάδες ΔΙΑΣ τα λιώνουν και δεν έχουν κάνει κιχ.το factory έχει τις εξής διαφορές:
1)κοστούμι carbon το οποίο είναι κατά ένα κιλό ελαφρύτερο
2)δαγκάνες brembo και όχι by aprilia
3)και το σημαντικότερο όλων έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος-πίσω
σαν τιμή δεν ξέρω αν παίζουν στα 5,000 factory πάντως θα βρεις σίγουρα πολλά αλλά και με αρκετά εξτρά!! ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε!!!
-
Στο Πειραιά ή κοντά στο Πειραιά ποιόν μάστορα να έχω τα υπόψην μου?
Μοντέλα του 08/09 είναι εντάξει δλδ?να τα κοιτάω η θα έχουν πρόβλημα με τις φύσες και τα ηλεκτρικά.Ένα ρελεδάκι που παρουσίαζε προβλήματα και κάτι έκεγε και μετά αφαιρέθηκε σε ποιό μοντέλο ήταν?
Τι πρέπει να κοιτάξω εγώ σαν αγοραστής ωστε να είναι οκ και μετά να παεί σε μάστορα? :thnk:
-
Στο Πειραιά ή κοντά στο Πειραιά ποιόν μάστορα να έχω τα υπόψην μου?
Μοντέλα του 08/09 είναι εντάξει δλδ?να τα κοιτάω η θα έχουν πρόβλημα με τις φύσες και τα ηλεκτρικά.Ένα ρελεδάκι που παρουσίαζε προβλήματα και κάτι έκεγε και μετά αφαιρέθηκε σε ποιό μοντέλο ήταν?
Τι πρέπει να κοιτάξω εγώ σαν αγοραστής ωστε να είναι οκ και μετά να παεί σε μάστορα? :thnk:
Εκεί προς τα κάτω δεν ξέρω κάποιον που να εμπιστεύομαι όταν δουν το θέμα και άλλα παιδιά του forum ίσως ξέρουν κάτι, αυτό που θα σου πω εγώ είναι ότι ο μάστορας θα πρέπει να γουστάρει τα aprilia αλλιώς δεν θα ξέρει και δεν θα ασχοληθεί (δώσε προσοχή σε αυτό)!!
Αυτό που λες για ρελέ φύσες και τα σχετικά έχει να κάνει με την αδυναμία εκκίνησης που σου είπα δηλαδή όταν πρωτοεμφανίστηκε αυτό το θέμα σε μεμονωμένα κομμάτια από κατόχους η aprilia έβαζε ένα πιο ισχυρό ρελέ μίζας για να πηγαίνει μεγαλύτερη τάση ρεύματος από την μπαταρία αλλά και πάλι δεν λύθηκε το θέμα μετά έβαλε και μια καλύτερη μίζα που σαφώς βοήθησε και έκανε την διαφορά αλλά το (πρόβλημα) δεν έχει λυθεί 100%
-
Σε ποιό μοντέλο και μετά ας πόυμε έβαζε αυτή τη μίζα?
-
Σε ποιό μοντέλο και μετά ας πόυμε έβαζε αυτή τη μίζα?
Δεν ξέρω ακριβώς να σου πω αλλά και πάλι δεν παίζει ρόλο γιατί οι κάτοχοι όπως και εγώ την έχουμε αλλάξει.
-
Στο Πειραιά ή κοντά στο Πειραιά ποιόν μάστορα να έχω τα υπόψην μου?
Μοντέλα του 08/09 είναι εντάξει δλδ?να τα κοιτάω η θα έχουν πρόβλημα με τις φύσες και τα ηλεκτρικά.Ένα ρελεδάκι που παρουσίαζε προβλήματα και κάτι έκεγε και μετά αφαιρέθηκε σε ποιό μοντέλο ήταν?
Τι πρέπει να κοιτάξω εγώ σαν αγοραστής ωστε να είναι οκ και μετά να παεί σε μάστορα? :thnk:
Αν δεν σου πέφτει μακριά το Περιστέρι, δες τον Δημήτρη τον Δίπλα, νομίζω Superbike Service, λέγεται!
-
Α οκ ευχαριστώ.οι ομάδα Δίας θα ξέρει.θα δω που πηγαίνουν τα μηχανάκια τους!
-
Να ρωτήσω κάτι ακόμα.αυτα τα μανιτάρια που βάζουν στις πλαϊνές μεριές της μηχανής ποια πραγματικά χρειάζονται για να μπουν?ξερει κανείς?
-
Βασικά όλα κάνουν δουλειά αλλά είναι πολύ άσχημα
-
Να ρωτήσω επίσης σαν ανταλλακτικά το eBay εξυπηρετεί?οπως πχ http://www.ebay.com/itm/251660706475?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Τα μανιτάρια βοηθούν πολύ στα στατικά πεσίματα αλλά και όχι μόνο απλά τα καλύτερα είναι αυτά που έχουν περαστεί σωλήνα και δεν πιάνουν μόνο στο σκελετό όσο αναφορά τις τρόμπες δεν υπάρχει ανάγκη έχει πολύ καλές από την μάνα του
-
Α μάλιστα.οσο για τις τρόμπες που λες φίλε συμβουλεα shiverfactory διαβάζω αρκετό καιρό διαπιστώνοντας συνεχώς και από φωτογραφίες μεταχειρισμένων ότι οι τρόμπες βγάζουν προβληματάκια πχ του συμπλέκτη χάνουν υγρά και το πίσω δεν δουλεύει άψογα.
Σήμερα μίλησα με ένα (Δίας) μου είπε ότι το πίσω ζεστενεται εύκολα αλλά του συμπλέκτη ήταν οκ.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Κοίτα να δεις αν είσαι μέσα στην κίνηση το καλοκαίρι μπορεί και να δεις τέτοιου είδους φαινόμενα αλλά και πάλι διορθώνονται και όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο ε.... όλο και κάτι θα βεις δεν θα είναι τέλειο αλλά Σκέψου στην κατηγορία αυτή πιο άλλο μοντέλο υπάρχει με τόσα πολλά και καλά πράγματα από την μάνα του και ειδικά στην τιμή αυτή????
-
και να χανουν τα δοχεια αλλαζεις λαστιχα και εισαι κομπλε.
το πισω φρενο στους ΔΙΑΣ πως να μη ζεσταθει?????δικαβαλο, ολη μερα μεσα στην κινηση....ασε που με τις μποτες μπορει να το πατας χωρις να το καταλαβεις.
-
Χαχα γουστάρω !πολυ ψήνομαι!αντε να πουλήσω το scooter και το αυτοκίνητο και έφυγα μετά στο car.ετοιμα είναι αυτά που θέλω .θα σας στείλω όταν είναι η ώρα να μου πείτε σχόλια.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Alexdorso πες μου τα λάστιχα από που να πάω να τα πάρω.
-
Σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημενο συνεργείο
-
Alexdorso πες μου τα λάστιχα από που να πάω να τα πάρω.
Επειδή τα πρώτα μοντέλα δάκρυζαν, έχει στα νέα ανταλλακτικά προστεθεί και ένα λαστιχάκι, που μπάινει ενδίαμεσα στο διάφραγμα και στο καπάκι!
στην εικόνα είναι ανάμεσα στο 14 και το 3!(http://s12.postimg.org/4kqijcifx/Brake_pump.png)
http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=896337 (http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=896337) για τον συμπλέκτη
http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=896336 (http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=896336) για το φρένο
-
Τι να πω!ένα μεγάλο ευχαριστώ είναι λίγο!
-
Παιδιά έκλεισα!έδωσα προκαταβολή!!!!dorsoduro 2010 factory!!!!5000€
-
Παιδιά έκλεισα!έδωσα προκαταβολή!!!!dorsoduro 2010 factory!!!!5000€
Καλες βολτεεεεες. Και παντα ορθιος
-
καλοριζικο !!! να το απολαυσεις !!! :D :ohyes: ;)
-
Και μόλις το πάρω θα έρθω να σας βρω! Keep in touch
Sent from my iPad using Tapatalk
-
κανόνισε να είσαι στην κοπή τις πίτας! :kalo: :kalo: Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!
-
Πως μπορώ να κατεβάσω το manual μέσα από την aprilia?πρεπει να πληρώσω?γιατι ζητάει κωδικούς.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εδώ είσαι:
https://www.dropbox.com/s/ad8jmvs8excqgrr/750%20Dorsoduro%20Factory%20ABS_SM_2011_GB_898998.pdf?dl=0
και εδώ είσαι:
https://www.dropbox.com/s/evh0ribg54wj2o1/APRILIA_MSS_1056703_EN_DORSODURO-ABS.pdf?dl=0
Αν και μου φάνηκαν τα ίδια, δες ποιο θα σε βολέψει, ειναι service manual και οχι owners manual.
Αν θέλει ο admin ας το βάλει στο γενικό dropbox του portal.
-
Zisakos ευχαριστώ παρά πολύ!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καλοτάξιδο.Αντε να έχω και παρέα στις βόλτες γιατί μου τη σπάνε τα 1000 αρια
-
Χάχα
-
Το owners manual υπάρχει πουθενά αναρτημένο στο Ίντερνετ?ξερετε μήπως?αυριο πάω συγκοινωνιών !!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εεεε που είστε παρέα!!να συνεχίσω τώρα τις ερωτήσεις?!
-
λεγε εσυ και θα απανταμε εμεις :ohyes: ;)
-
Στο ρελαντί ακούω θόρυβο χαμηλά.καμπανα?καπελωτα πως τα λένε?οστηρια πως τα λένε κι αυτά?το κλάμα μου?ετσι κάτι μεταλλικό στο ρελαντί.οχι όμως στη γκάζια.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ιταλικο πηρες αγορι μου τι ηθελες να ακους ??? ΜΕΤΑΛΛΑ !!!
να κανει σαν ραπτομηχανη ??? οπως τα Ιαπωνεζικα ??? !!! :tez: :P
-
Εντάξει Ανέστη! Βλέπω γενικά ότι παίζει θόρυβος.εμενα με νοιάζει να μην είναι πρόβλημα.ο θόρυβος είναι οκ για μενα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εντάξει Ανέστη! Βλέπω γενικά ότι παίζει θόρυβος.εμενα με νοιάζει να μην είναι πρόβλημα.ο θόρυβος είναι οκ για μενα
Sent from my iPad using Tapatalk
Λοιπόν κάνε καμιά βόλτα να γουστάρεις και όταν βρεθούμε σε κανένα καφέ θα τα μάθεις όλα μην ανησυχείς δεν παθαίνει τίποτα :kalo:
-
Σας ευχαριστώ όλους πάντως!είστε πολύ φιλικοι...thanks
-
αν το ακούς απο την δεξιά πλευρά χαμηλά παίζει να είναι η αντλία νερού αλλά είναι φυσιολογικο. (εφόσον δεν ειναι πολύ έντονο)
Γενικά πάντος είναι φασαριάζικο μηχανάκι,
Καλορίζικο και καλοτάξιδο
-
Για να διαφωτίσω λίγο παραπάνω δύο είναι οι θόρυβοι που ακούγονται σε αυτά τα μοτέρ αλλά είναι σκέτη τ@ύλα!!
1) ψιλά στα καπάκια των βαλβίδων ο οποίος προέρχεται από τα γρανάζια των εκκεντροφόρων
2) από το γρανάζι της τρόμπας νερού δεξιά της μηχανής το οποίο θέλει αλλαγή στις 20.000χλμ και είναι αυτό:
-
Να πάρω το πρώτο μπορώ?:-p μαλιστα.εκεντοφορους και καδένες ,τεντωτηρες και τέτοια χρειάζονται αυτά αλλαγές?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Οκ όλα αυτά αλλά μόνο στο ρελαντί ακούγονται?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Να πάρω το πρώτο μπορώ?:-p μαλιστα.εκεντοφορους και καδένες ,τεντωτηρες και τέτοια χρειάζονται αυτά αλλαγές?
Sent from my iPad using Tapatalk
Είπαμε μπορεί όχι ότι ντε και καλά υπάρχει πρόβλημα αλλά αν θες να διαλέξεις πάρε το Νο 2 το οποίο γίνεται σε 20 λεπτά και με κόστος περίπου 40 ευρώ!!
Είναι μέχρι να το συνηθίσεις και μετά θα σου φαίνονται όλα σαν σόλο από :kit3: [size=78%] [/size]
-
Χάχα αν είναι τόσο είμαστε εντάξει!! Δλδ,για να καταλάβω.μου λες ότι θα συνηθίσω ε???αμαν!!!
-
Ηθλα να κάνω μια ερώτηση.αν βγάλω το φτερό-βάση πινακίδας η σέλα και το φανάρι θα είναι στον αέρα?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Όχι.δεν μπορείς να το αφαιρέσεις όλο.
Εκεί πάνω στηρίζεται η κλειδαριά.της.σέλας και.το φανάρι. Μπορείς όμως να.βγάλεις όλα τα πλαστικά μέρη της βάσης και να κρατήσεις μόνο το αλουμινένιο κομμάτι και εκεί να.στηρίξεις πινακίδα και φλας.η κλειδαριά μένει στη θα της έτσι.
Έλα σε καμία βόλτα να.δεις.πως το.έχω κάνει εγώ.
Καλοτάξιδο και όσο για.τους.ηχους......
Πήγαινε το.δίπλα.σε κανένα ντουκατι και μετά.θα.σου ακούγεται σαν.σκουτερ
-
Σου εχω μια λυση καλη σε evotech style κοστος 3ευρο εχει γεινει stiky....γραφω αναλητικα την διαδικασια βρες το στο *DIY BAΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ* αξιζει τον κοπο...... :bye:
-
Ελα φιλος τυχερος εισαι εχουν σωθει κ οι φοτο μ οταν κ ανεβασα την διαδικασια οποτε θα κατανοησεις την διαδικασια καλυτερα κ θα δεις κ το τελικο αποτελεσμα π θα αποκτησεις.... :kalo:
Α....θα δεις κ τον αριθμο της πινακιδας μ γιατι βιαζομουν τοτε... αλλα χεσ_κ@...κλεμμενη την εχω..... :tez:
-
Χαζά εντάξει φιλε Σταύρο σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σουαπλά είναι Πολυ κάτω και έξω βρε παιδί μου η πινακίδα.αλλα μάλλον θα ακολουθήσω το δικό σου δρόμο με μερικές παραλλαγές.θα βγάλω τελείως το πλαστικό και τα φλας και θα βρω τροπο να φτιάχνω καμάκι-βάση στο ήδη εργοστασιακό μεταλλικό που έχει.λιγο πιο μέσα όμως.ισως το τροχίσουν και λίγο.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ανεβασε την δουλεια σου...χαιρομαι π ξερω οτι σε βοηθησα κ μακαρι να δουμε ενα ακομα ομορφοτερο αποτελεσμα στο DIY..... :bye:
-
-
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Dorsoduro-SMV-750-Factory-Tuning-Exhaust-fuel-injection-Optimiser-/141539173287?nma=true&si=gd9nB%252BoP6cDAP28dfc%252FTYPGpXaA%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Συγνώμη αυτό τι είναι πάλι?ειναι αναγκαίο?
-
Αυτό το ματζαφλάρι, απλά δίνει ψεύτικες μετρήσεις στον αισθητήρα λ, με σκόπό να έχει καλύτερο μείγμα στις 2000 - 4000 στροφές, όπου εμφανίζονται μικροσκορτσαρίσματα. Με ένα update της χαρτογράφησης, μπορεί να μην σου χρειάζεται. Έχει και ένα ποτενσιόμετρο, ώστε να ρυθμίσεις πόσο αναληθείς θα έιναι οι τιμές που θα διαβάζει ο λ, κάτι που το βλέπεις με δοκιμές. Εγώ έχω το ίδιο με πιο κοντό καλώδιο, το Fatduc και αν και δεν ασχολήθηκα πολύ, μου έχει μειωθεί αρκετά και ο δισταγμός σε αυτές τις στροφές και τα σκασίματα στοάφημα του γκαζιού...
Προτείνω να κάνεις update την χαρτογράφηση και, μετά από καμιά βδομάδα που χρειάζεται ο εγκέφαλος για να αυτορυθμιστεί, νε δεις αν σου χρειάζεται κάτι τέτοιο...
-
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Dorsoduro-SMV-750-Factory-Tuning-Exhaust-fuel-injection-Optimiser-/141539173287?nma=true&si=gd9nB%252BoP6cDAP28dfc%252FTYPGpXaA%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 (http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Dorsoduro-SMV-750-Factory-Tuning-Exhaust-fuel-injection-Optimiser-/141539173287?nma=true&si=gd9nB%252BoP6cDAP28dfc%252FTYPGpXaA%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557)
Συγνώμη αυτό τι είναι πάλι?ειναι αναγκαίο?
Εγώ έχω βάλει αυτό http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=56000 (http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=56000) που είναι βασικά το ίδιο πράγμα. Η διαφορά που είχα είναι το δούλεμα στις πολύ χαμηλές στροφές. Είτε στο άνοιγμα / κλείσιμο του γκαζιού είτε στο σταθερό γκάζι (πάντα χαμηλά) το σκορτσάρισμα μειώθικε σημαντικά. :bye:
-
Δεν έχει να κάνει με τον αισθητήρα Λ.
Μπλοφαρει την ένδειξη της θρμοκρασια αέρα από το φιλτροκουτι.
Με κρύο καιρό το μοτέρ δουλεύει Πολυυυυυυ καλύτερα. Εγώ λόγω ααρκετης εμπειρία ς με το μηχανάκι μπορώ να το καταλάβω.
Άρα το ματζαφλαρι προσθέτει και τιμή αντίστασης οπότε ο εγκέφαλος καταλαβαίνει πιο κρύα θερμοκρασία αέρα οπότε στέλνει και το ανάλογο καύσιμο.
Γνώμη μου, μην μπλεκεις με.τέτοια.πράγματα
-
Δεν έχει να κάνει με τον αισθητήρα Λ.
Μπλοφαρει την ένδειξη της θρμοκρασια αέρα από το φιλτροκουτι.
Με κρύο καιρό το μοτέρ δουλεύει Πολυυυυυυ καλύτερα. Εγώ λόγω ααρκετης εμπειρία ς με το μηχανάκι μπορώ να το καταλάβω.
Άρα το ματζαφλαρι προσθέτει και τιμή αντίστασης οπότε ο εγκέφαλος καταλαβαίνει πιο κρύα θερμοκρασία αέρα οπότε στέλνει και το ανάλογο καύσιμο.
Γνώμη μου, μην μπλεκεις με.τέτοια.πράγματα
Αν θυμάμαι καλά, το συνδέεις ανάμεσα από το καλώδιο του λ στην εξάτμιση και τον εγκέφαλο, γιαυτό νομίζω ότι επηρρεάζει τον λ, αλλά πιο πιθανό μου ακούγεται αυτό που λες, διότι σε ποστ στο αμερικάνικο φόρουμ, έλεγε ότι πολλοί το ρυθμίζουν ανάλογα την εποχή, πχ χειμώνας/ καλοκαίρι, οπότε παίζει ρόλο η θερμοκρασία αέρα....Σωστός!! :thup1: [size=78%] [/size]
-
Όχι Τζον. Συνδέεται ανάμεσα στην πλεξούδα και στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα
-
Όχι Τζον. Συνδέεται ανάμεσα στην πλεξούδα και στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα
:thnk: :thnk: :thnk: ρε λες να το έχω βάλει όπου να'ναι??
-
Όχι Τζον. Συνδέεται ανάμεσα στην πλεξούδα και στον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα
Alex, το Fut Duc και το άλλο μαραφέτι που πόσταρε ο V-angel συνδέονται στον αισθητήρα οξυγόνου ή αλλιως O2 sensor, ή αλλιώς αισθητήρα λάμδα. Μου πάγωσε το αίμα προς στιγμή όταν διάβασα το ποστ σου αλλά όσο και να το ψάχνω δεν έχεις δίκιο. :bye:
http://www.af1racing.com/store/ProdImages/st3/FDO2M-1.pdf (http://www.af1racing.com/store/ProdImages/st3/FDO2M-1.pdf)
-
ελα σορρυ νομιζα οτι μιλαγαμε για το memjet. παντως η αρχη λειτουργιας ειναι η ιδια.
ο αισθητηρας λ διαβαζει το Ο2 και στελνει μια εντολη σε μορφη αντιστασης στον εγκεφαλο ο οποιος πρατει αναλογως, το fatduc μπλοφαρει αυτη την ενδειξη-αντισταση προσθετοντας μια σταθερη τιμη
ο αισθητηρας θερμοκρασιας αεραδιαβαζει τη θερμοκρασια και στελνει μια εντολη σε μορφη αντιστασης στον εγκεφαλο ο οποιος πρατει αναλογως, το memjet μπλοφαρει αυτη την ενδειξη-αντισταση προσθετοντας μια σταθερη τιμη
για εγκυκλοπαιδικους λογους: εχετε δει διαφορα?????
-
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?228984-Dorso-Air-Sensor-and-MEMJET-Graph&highlight=dorso+temp+sensor
-
Συγνώμη η ρύθμιση στο κοντέρ από βαθμούς Κελσίου σε Φαρενάιτ γιατί γίνεται.βγαζει στο κοντέρ κάποια θερμοκρασία?γιατι εμένα δε μου βγάζει....
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Συγνώμη η ρύθμιση στο κοντέρ από βαθμούς Κελσίου σε Φαρενάιτ γιατί γίνεται.βγαζει στο κοντέρ κάποια θερμοκρασία?γιατι εμένα δε μου βγάζει....
Sent from my iPad using Tapatalk
Υπάρχουν δύο τρόποι για το πως θες να φαίνονται οι ενδείξεις στο κοντέρ στον έναν από αυτούς η θερμοκρασία φαίνεται πάνω πάνω δεξιά :kalo:
-
Ναι δεν κατάλαβα πρέπει να επιλέξω και κάτι άλλο εκτός από το f/c?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ναι δεν κατάλαβα πρέπει να επιλέξω και κάτι άλλο εκτός από το f/c?
Sent from my iPad using Tapatalk
Παίξε λίγο με τις ρυθμίσεις και θα το καταλάβεις γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς :(
-
Τσακάλια μην μπερδεύεστε.
Το Dorsoduro δέν έχει ένδειξη θερμοκρασίας, παρότι στο menu έχει την επιλογή F/C.
-
Ε όχι ρε Johnny! Μας ξενέρωσες!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ένα χτύπημα (Τάκης) εχω στα δισκόφρενα μπροστά.προφανως από το ελάχιστο χιλιοστό που υπάρχει στο μπροστά-πίσω στο κράτημα του φρένου στα τακάκια .ισχυει σε όλους?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
*τακ
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ένα χτύπημα (Τάκης) εχω στα δισκόφρενα μπροστά.προφανως από το ελάχιστο χιλιοστό που υπάρχει στο μπροστά-πίσω στο κράτημα του φρένου στα τακάκια .ισχυει σε όλους?
Sent from my iPad using Tapatalk
Ακούγετε σε όλους, μήν ανησυχείς. Δέν είναι απο τα τακάκια αλλά απο τη δισκόπλακα που είναι πλευστή.
:bye:
-
Επόμενο θέμα .παρακαλω ήθελα να ρωτήσω τι λένε οι ειδικοί για το εξής ερώτημα.
Stabilizer. Η αλλιώς steering dumper!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εξπενσιβ. Και γιουσλες
Μόνο για μόστρα
Και εξηγούμαι. Δεν έχω και έχω κάνει βόλτες των 400 χλμ απροβληματιστα
Επίσης έχω κάνει πολλά τρακ ντει και πάλι δεν μου χρειάστηκε. Πάντως νομίζω ότι στην κάτω τιμονοπλακα έχει σπείρωμα για να το στηρίξεις
-
Βγαίνοντας από στροφή και δίνοντας γκάζι για σούζα χωρίς να κάνω σούζα χτυπάει το τιμόνι.μπορει να φταίνε και τα λάστιχα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Και γιατί μου πετάει τη ταχύτητα στην αλλαγή?η μάλλον δεν μπαίνει???
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Και γιατί μου πετάει τη ταχύτητα στην αλλαγή?η μάλλον δεν μπαίνει???
Sent from my iPad using Tapatalk
όλα είναι θέμα συνήθειας σίγουρα έχουμε (σκληρό Σασμαν) σχετικά αλλά πρέπει να το μάθεις λίγο! Εγώ μετά τα pro4 που βάζω για λάδια έχω δει τεράστια αλλαγή που σημαίνει ότι παίζουν μεγάλο ρόλο σε εμάς!!
-
Ενδιαφέρον πόσα λίτρα βάζεις?
Συνήθως μου πετάει από 4η σε 5η
-
Ενδιαφέρον πόσα λίτρα βάζεις?
Συνήθως μου πετάει από 4η σε 5η
3,2με το φίλτρο αν και πάντα βλέπω το τζάμι δεξιά να είναι λίγο πάνω από το max!!
-
Από που το πήρες έμπορο ή ιδιώτη γενικά σε κανέναν μάστορα το πήγες για ελέγχους???
Αν και τα σασμαν των Aprilia αντέχουν σε απίστευτη κακομεταχείριση οπότε μην φοβάσαι τίποτα!!
-
5w/40? η 15w/50?
Από ιδιώτη αλλά το πήγα σε εξουσιοδοτημένο και μου είπε ότι είναι ίσιο και εντάξει.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Και αγορά το λάδι shiverfactory από που το αγοράζεις;bikershop η στο Πειραιά?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Απ τον Bill
Πιο φθηνά δε θα βρεις
-
Alex ποιος είναι ο Bill βρε αδερφέ!
-
Και κάτι ακόμα.τη βίδα τη κλειστή για το τιμόνι μπροστά από τη κλειδαριά της μηχανής από που μπορώ να την αγοράσω έτσι κάπως οικονομικά?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο Bill είναι ένας συμφορουμιτης ο οποίος τυγχάνει να είναι συν τοις άλλοις και γαμω τους μηχανικούς
Πολλοί από εδώ μέσα του εμπιστευομαστε τα μηχανάκια μας.
Εάν χρειαστείς κάτι απλά στείλε του πμ
-
Μιας και όχι πολύ παλιό το topic,ας μην ανοιξω άλλο ρωτώντας τα ίδια οπότε,τι ξέρω εγώ εως τώρα και συμπληρώνετε όποιος ξέρει.
Ρώτησα μερικούς της ΔΙΑΣ και μόνο για ηλεκτρικά μου είπαν.Υποθέτω πέραν της χρονολογίας 08 οπου και πρωτοκυκλοφόρησε,θα έχουν λύσει τυχόν παιδικές ασθένείες.
Λόγω του οτι είμαι εκπαιδευμένος σε ss μηχανάκια,η σκληρή σέλα δε μου λέει κάτι.
Το μικρό ρεζερβουαρ ειναι ευκαιρία και για τσιγάρο στο βενζινάδικο, οπότε ουτε αυτό με ενοχλεί.
Για σερβις και έλεγχο διάβασα που πρέπει να πάω αν προβώ σε αγορά.
Αυτό που χρειάζομαι πλέον για να ολοκληρώσω άποψη, είναι να το οδηγήσω,οπότε,σε ποιά αντιπροσωπεία της Aprilia να αποτανθώ;Μένω νότια.Έχουν όλες την δυνατότητα Test Ride?
-
Η καλύτερή σου πιθανότητα θα είναι στον Αρμακόλλα στην Λ. Αμφιθέας...πάρε ένα τηλ και ρώτα!!
-
Θα πάω κατευθείαν απο εκεί τότε.
-
Καλορίζικο το duruduru και πάντα όρθιος!!!
Πολύ όμορφο μηχανάκι, εύχομαι να το κατευχαριστηθείς! :kalo: :bye:
-
Αρχικά τι μοντέλο ψάχνεις και δεύτερον νομίζω και δεν ξέρω αν γίνεται ότι μπορείς να πας και σε κάποια μάντρα να πεις ότι ενδιαφέρεσαι και μήπως σου το δώσουν...
-
Πιστευω απο το 09 και μετά μιας και του 08 διαβάζω για παιδικές ασθένειες.
Υπόψιν δε,θα γίνει και χρήση δικάβαλου για μικρες αποδράσεις σε επαρχιακούς δρόμους.
-
Δεν είχα τύχη στο μαγαζί που είπατε. Υπάρχει κάποιο άλλο;
-
Ψάξε μην έχει κανένα στο car.gr από μάντρα, μπας και στο δώσει να το δεις!