Εγώ την εχω ηδη παραγγείλει μαζί με την βάση της πινακίδας. Η βάση της πινακίδας όμως ήρθε πρώτη οπότε take a look.... Μόνο που η πινακίδα δεν χώραγε καλά και έπρεπε να την λυγίσουν στις πλαϊνες πλευρές. Μία αλλη λύση είναι τα μικροτερα αγοραστά και.. παράνομα πινακιδακια(!!!) που κυκλοφορούν ευρέως στις μοτό lately....
Εγώ την εχω ηδη παραγγείλει μαζί με την βάση της πινακίδας. Η βάση της πινακίδας όμως ήρθε πρώτη οπότε take a look.... Μόνο που η πινακίδα δεν χώραγε καλά και έπρεπε να την λυγίσουν στις πλαϊνες πλευρές. Μία αλλη λύση είναι τα μικροτερα αγοραστά και.. παράνομα πινακιδακια(!!!) που κυκλοφορούν ευρέως στις μοτό lately....
Δεν μου αρέσει που πρέπει να στραβώσεις ή να κόψεις την πινακίδα για να χωρέσει και τα παράνομα πινακιδάκια δεν τα συζητάω κάν. Η κλήση είναι 300ευρώ αν δεν κάνω λάθος. Άλλη λύση δεν υπάρχει (π.χ. επιμήκυνση στο στέλεχος από τα φλασάκια);
Η τιμή ειναι περιπου 155 ευρω τελειωμενη (με ΦΠΑ, VGA, MMS κτλ.) και βρίσκεται στον κατάλογο με τα επίσημα after market αξεσουαρ της Aprilia. Στο site της Aprilia κατεβαζεις αρχείο pdf με τιμές και φωτογραφίες. Περιμένω την σελα για να σας πω εντυπώσεις. Πάντως όσοι εχουν δει το¨"μωρό" μου εδω στη Ρόδο μου λενε τα καλυτερα. Εξατμίσεις και μανιτάρια να δω ποτε θα βγάλουνε.... :tez: :tez: :tez:
Ρε σεις... όσον αφορά τη ''μόστρα'' και μιλώντας για ντουρουντουρου + shiver σκεφτείτε ότι ειναι ομορφες από μόνες τους, είναι ιδιαίτερες σε ήχο και σχέδιο και..τέλος όποιος σας χαζευει στο δρόμο θα αναρωτιέται 2 ωρες... ''τι μάρκα ρε μάγκα μου ηταν αυτό που πέρασε''.. :kalo: :kalo: :kalo:
ταπεινότατη μου πάντοτε άποψη ε... :bye:
βέβαια τον παράγοντα ''λιγότερο βάρος'' και ''καλύτερη αναπνοή..πιθανώς'' δεν τον αναφέρω γιατί σε αυτό μαλλον θα έχετε δίκιο... :bye: :bye: :bye:
η τιμη της βασης για την πινακιδα ειναι 140 ευροπουλακια στον αρμακολα ........μανιταρια εχουν βγαλει κυκλοφορουν εχω πει να μου φερουν τα ωαζω την τεταρτη μαζι με το service
Να επισημάνω ότι κάτι βολκό και χρήσιμο είναι το tank bag. Στα επίσημα βεβαίως-βεβαίως δεν έχει, αλλά το colori που είχα στον Πήγασο έκατσε κουτί (όχι για πίτσα). Η τιμή του είναι άν θυμάμαι καλά 94 €
Έτσι που πετάει ρεζερβουάρ και πλαστικά πίσω είχα αμφιβολίες ότι θα έκαναν δουλειά. Αλλά αφού "δυστυχώς" τα δοκίμασες ..... Έχεις καμιά φωτό με τα μανιτάρια φορεμένα;
καθούμενος και σκεπτούμενος πάνω στην σέλα του duruduru αρχίζω και συνηθίζω καποια πράγματα και αρχίζω να ξενερώνω με κάποια άλλα.
το τελευταίο ανέκδοτο είναι οι συχνές στάσεις σε βενζινάδικα....! ανα 90χλμ θέλω γέμισμα :ohyes: Το θέμα λοιπόν δεν διορθώνεται ουσιαστικά απο το δεξί χέρι γιατί τότε θα έπαιρνα παπι...!
Θυμούμενος παλιά που κυκλοφορούσαν τεπόζιτα after market έκανα μία γύρα στο ιντερνετ . Εννοείτε ότι δεν βρήκα τπτ ( να μου πέις εδώ δεν έχουν βγεί ακόμα αμορτισερ και άλλα after market...! )
Αμέσως σκέφτηκα τον καλό μου φίλο grat και πήγα γονατιστός να τον παρακαλέσω σε ένα after market τεπόζιτο με έστω 3 :pp: λιτρα παραπάνω.
Ομολογώ ότι είναι δύσκολο και ακριβο ενχείρημα παρόλα αυτά πιστεύω ότι θα δώσει μία δόση φρεσκάδας ( ασχετο) στο μηχανάκι.
Ο Γιώργος σε πρώτη φάση μου το απέκλεισε . Αλλά πιστευω με ένα καλό ψηστήρι κάτι θα βγάλουμε.
Το μόνο που επιφυλάσσομαι είναι ότι άν οι φήμες για ένα ίδιο μηχανάκι με 1200cc ισχύουν τότε θα είναι μεγάλο ατόπιμα απο την μαμά απρίλια να το παρουσιάσει με το ίδιο τεπόζιτο. Οπότε αν βγεί πιο μεγάλο τότε παίζει να μπορεί να χρησιμοποιηθει και απο το 750.
Εν τω μεταξύ γυρνώντας χθές στο σπίτι είδα ένα bmw όχι funduro 650 με τρακτεροτα λάστιχα να φοράει ακριβώς τον ίδιο καθρέπτη με το πριόνι.
καμμία σχέση.. οι μοτοσυκλέτες της bmw κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της aprilia... εχουν κοινούς προμηθευτές... ειναι μια ''ατυπη'' συνεργασία, αλλά καμμια δεν ''ανηκει'' στην άλλη...
Υ.Γ. το funduro 650 εχει τα πάντα ίδια με τον Πήγασο... (καθρεφτες..ζάντες, μανέτες, τάπες...)..α..και φυσικά εκανε και κατι χιλιάδες δραχμούλες τότε ή ευρώ παραπάνω ε... (αλλά...αυτό ''μαγκιά'' της bmw :prm)
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ DORSODURO ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΣΤΟ APRILIA BIKERS.ΣΙΤΕΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ 41 ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ. ΑΓΟΡΑΣΑ DORSO ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ .ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ SS ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ?
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ DORSODURO ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΣΤΟ APRILIA BIKERS.ΣΙΤΕΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ 41 ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ. ΑΓΟΡΑΣΑ DORSO ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ .ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ SS ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ.ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ?
Είμαι πιο μεγάλος και έχω 3 παιδιά και dorso. SO WHAT?????? :thnk: :thnk: :thnk:
ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΘΙΞΩ. ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ!!!ANYWAY. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ ΤΟ DORSO.THANKS ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΡΙ EXHAUSTS
το φιλαράκι σου ετοιμάζει πιο ωραία δουλειά. βασικά αυτές που δείχνουν αφήνουν ένα κενό μεταξύ των και του πλαστικού της ουράς με αμφιλεγόμενα αισθητικά αποτελέσματα.
ασε που άν μπεί αέρας κάτω απο την ουρα μπορεί να αναγκάση το dd σε απογείωση του πισινού.....!
ασχημες δεν είναι φιλαράκο ! απλά εμείς ζούμε σε αναζήτηση του ιδεατού...!
για αυτό άς τα κινεζικά και φτιάξε dd ψάρβον . και για να μην ξεχνιόμαστε
α) πλαστικά καπάκια β) φτερα μπρός πίσω γ) κάλυμα εξατμίσεων β) το πλαστικό της κλειδαριάς ε) καινούργιο σουπερ ντούπερ μασκάκι που να κόβει τον αερα μέχρι τα 279χλμ/h
και θα σου έλεγα και κλειδαριά τεποζίτου απο ψαρμπον αλλά δεν χρειάζεται.....
:ohmy: ....λίγο πιο κάτω.....
αφού φανταστικέ ανθρωπε, αδελφέ, συμφορουμίτη, οδηγέ, επαγγελματία, οικογενειάρχη
θα φτιάξεις καινούργιο τεπόζιτο carbon - kevlar με χωριτικότητα +4 λιτρα...!
Αυτα εχω βαλει και εγω στο shiver (πλαισιο και πιρουνι) και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.. Τα εχω δοκιμασει κιολας :pray: :tez: Αλλα και αισθητικα ειναι πολυ ωραια
Καλησπέρα παιδιά, είμαι ένας (ευτυχης) κατοχος του μόνου Dorsoduro (μαυρο) που υπάρχει στη Ρόδο, αν όχι και σε όλα τα Δωδεκάνησα. Είχα αποφασίσει ότι θα το πάρω περίπου απο τον Μάρτιο και ήταν ένα απο τα πρώτα είκοσι που ήρθαν στην Ελλάδα και ομολογώ πως κάθε φορά που το βλέπω και το οδηγώ είναι ολο και καλύτερη απο την προηγούμενη (λόγω εξοικείωσης). Λόγω συχνών κακοκαιριών, μόλις σήμερα το πήγα για το service των 5000 χλμ. (το έχω απο 20 Ιουλίου) Μέχρι στιγμής δεν μου έχει εμφανίσει κανένα (σοβαρό) πρόβλημα πλήν κάποιων μικρών (αλλαγη αισθητήρα κοντερ, μερικές φορές λιγη υγρασία στο κοντερ, μικροδιαρροή ψυκτικού και διαρροή τρόμπας συμπλέκτη). Ούτε ηλεκτρικά, ουτε βεντιλατερ, ουτε μπιέλες (μπρρρρρ...!!!) ουτέ μίζες αν και ακόμα τώρα θα καταργηθει το ρελέ και θα εγκατασταθεί το νέο λογισμικό. Τα προβλήματα που αναφέρω έχουν διορθωθεί στο τοπικό εξουσιοδοτημένο. (Παρένθεση: Κοστος 2ου service: 75 ευρώ. Πολλά;) Του εχω βαλει μέχρι στιγμής μανιτάρια τροχών και πλαισίου της evotech, προστατευτικό ψυγείου evotech (πολύ ευχαριστημένος απο evotech σε όλα όπως ευκολία τοποθέτησης, παραλαβή εντος εβδομάδας, λογική τιμή και καλή ποιότητα) και την βάση πινακίδας των επίσημων αξεσουαρ της Aprilia. Επειδή έχω βλέψεις "βελτιωτικές" για το DD θέλω να σας ρωτήσω τα εξής: 1) Εχω παραγγείλει την aftermarket σέλα από τον Οκτώβριο και ακόμα περιμένω :psdof: :psdof: :psdof:. Το site AF 1 Racing λέει ότι οι πρώτες σέλες θα δωθούν τον Μάρτη. Κάποιος που να ξέρει κάτι περισσότερο;;; 2) Μόνο το δικό μου κοντέρ δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας ή όλα έτσι είναι;;; Τα Shiver έχουν σίγουρα και το έλεγξα σήμερα ( ο ξάδερφος μου έχει το πρώτο Shiver της Ρόδου). Ξέρει κανένας οτιδήποτε για αυτό;;; 3)Τα καινούργια Dorsoduro έχουν ένα μικρό καρινάκι. Μπορούμε οι παλιότεροι ιδιοκτήτες να το προμηθευτούμε δωρεάν όπως συνέβηκε με τις χειρολαβες-σέλα του Shiver;;; 4) Όταν θα πάω για λάστιχα, σκέφτομαι για τα Pirelli σειράς Dragon ή Diablo. Έχει κάποιος να πρότείνει κάτι για κάτι αντίστοιχο δλδ μαλακό και με κράτημα ακόμα και αν ο δρόμος είναι original ελληνικός;;; 5)Το aftermarket αμορτισέρ των επίσημων αξεσουάρ αξίζει ή να περιμένω μπάς και βγει κάτι άλλο;;; Απο μπροστινή ανάρτηση;;; Κάτι;;; 6) Θέλω να βελτιώσω τον κινητήρα. Κανένα τσιπάκι, power commander, φίλτρο, εξάτμιση;;; Ξέροει κανείς αποτελέσματα;;; Να περιμένω Akrapovic ή να αρκεστώ σε λαιμό Leovince και τελικά Leovince, Mivv- Suono, GPR, Silmoto(!) κτλ...;;; Ξέρει κανείς διαφορές;;; 7) Για καμπάνα μονόδρομου συμπλέκτη, έχει βγει κάτι;;; Αυτοί που τα βάλανε στο Dorsoduro RR που τα βρήκανε;;; Λέτε να πηγαίνει και καλύτερα;;; 8) Με τις ελαφρύτερες ζάντες, κατα πόσο βελτιώνεται το DD;;; 9) Ένα τρελό πριν το τελευταίο: Πως θα γίνει να βάλω χωμάτινα σετ τροχών;;; Με 80 άλογα στό χώμα θα' χει τρελό γέλιο (πρώην φανατικός χωμάτινος γαρ...) 10) Και το τελευταίο: Με τόσα προβλήματα που ακούω, θέλω να μου προτείνετε καμία εκκλησιά για να ανάψω μία λαμπάδα ίσα με το μπόι μου (ευτυχώς είμαι μόνο 1,74...) που δεν μου έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα (φτου, φτου, φτου,) και που το εξουσιοδοτημένο δεν με έχει "αδειάσει" αν και ο ξαδερφος με το Shiver έχει άλλη άποψη, όχι μονο για το εξουσιοδοτημένο αλλά και με την Aprilia γενικά, χωρίς να λέω ότι έχει άδικο ... Ευτύχως έχουμε και (κάποια, όχι όλα) φτηνά ανταλλακτικά (ενδεικτικά μπροστινός τροχός 130 ευρώ, Μεταλλικό καπάκι αντλίας νερού 15 ευρω, καθρέφτης 30 ευρώ, σέλα 80 ευρώ aftermarket, μανέτα 80 ευρω. Δοκιμάστε να συγκρίνετε με τιμές άλλων εταιριών. Θα εκπλαγείτε!!!) Ελπίζω να βρώ λίγο χρόνο για φωτογραφίες και βίντεο. Αυτά τα ολίγα...!!!! Συγνώμη αν (σίγουρα) κούρασα.
1) θα αργήσει ακόμα - περισσότερα μπορεί να σου πεί ο gus40 που μίλησε με Piaggio 2) εννοείς πώς δεν έχει τις γραμμές στα αριστερά του οργάνου ; 3) στο καρινάκι έχει το σύστημα του ABS αν δεν κάνω λάθος - ίσως μπορούμε να το βάλουμε και εμείς - αλήθεια σου αρέσει ; 4) Pirelli Scorpio Sync - από το σπίτι σου στο περίπτερο και ζεστάθηκαν - πολύ καλό κράτημα 5) να περιμένεις φυσικά 6) περίμενε μέχει τέλος της επόμενης εβδομάδας που θα έχω λαιμό και τελικά Leovince και θα κάνω και δυναμομέτρηση να πάρεις μια γεύση 7) κάποιος είπε πώς έχει βγεί ήφη αλλά αν δεν δώ δεν πιστεύω τίποτα - ναι θα είναι super 8) από τα καλύτερα "πειράγματα" που πρέπει να κάνουμε αλλά πολλά λεφτά 9) no comments 10) μαζί σου :kalo:
Θα συμπληρώσω στα εξής: 2) Το Shiver έχει ψηφιακή ένδειξη θερμοκρασίας περιβάλλοντος και ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο που δεν υπάρχουν στο Dorsoduro. Τι να τις κάνεις άλλωστε; 10) Έ, κάτι ψιλά σου έχει βγάλει απ' ότι λες: αλλαγη αισθητήρα κοντερ, μερικές φορές λιγη υγρασία στο κοντερ, μικροδιαρροή ψυκτικού και διαρροή τρόμπας συμπλέκτη. Εμένα για την ώρα (7.200Km) μόνο μια μικροδιαρροή λαδιού από το φίλτρο λαδιού (που αντικαταστάθηκε και όλα ΟΚ). Πάντως καλά τα πάμε για την ώρα, με αυτά που ακούγονται.
Τότε ρε παιδιά γιατί τα γ!μ#*&να τα περιοδικά γράφουν στον εξοπλισμό ένδειξη ταχύτητας ή θερμοκρασίας (δεν θυμάμαι βλέπεις....) :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Λόγω συχνών κακοκαιριών, μόλις σήμερα το πήγα για το service των 5000 χλμ. (το έχω απο 20 Ιουλίου) ........ (Παρένθεση: Κοστος 2ου service: 75 ευρώ. Πολλά;)
Γιατί 2ο service στα 5Κ. Στα 20 δεν είναι (επίσημα) το δεύτερο. Άντε να του κάνεις λάδια φίλτρα νωρίτερα ειδικά αν το δουλεύεις μέσα σε πόλη. Τί περιλαμβάνεται στα 75 ευρώ;
O Eseafar έχει δίκιο στα 5000 χλμ χρειάζεται το 2ο service. Ετσι του έκανα και εγώ. Τώρα εάν ο κατασκευταστής λέει στο 20.000χλμ δεν το ξέρω , παρόλα αυτά θα του το έκανα έτσι και αλλιώς.
Γιώργο λές να είναι τα ίδια με τριπλάσια τιμή παραπάνω ;
Τι να πω βρε Komi απλά με την αλλαγή που έκανα πράγματι το μηχανάκι είναι τελείως διαφορετικό στα κρατήματα στις στροφές κ.τ.λ. Ακόμα βέβαια σε drift δεν το δοκίμασα μιας και ο καιρός δεν βοηθά. Δεν μπορώ πάντως να καταλάβω αυτήν την διαφορά. Εάν ήταν Ohlinks οκ το καταλαβαίνω λόγω απίστευτου ονόματος και φυσικά ποιότητας. Τώρα για αυτό δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
O Eseafar έχει δίκιο στα 5000 χλμ χρειάζεται το 2ο service. Ετσι του έκανα και εγώ. Τώρα εάν ο κατασκευταστής λέει στο 20.000χλμ δεν το ξέρω , παρόλα αυτά θα του το έκανα έτσι και αλλιώς.
Γιώργο έχεις συγκεκριμένο λόγο που το λες (έχεις δει κανα σχετικό post, έχεις ακούσει για κανα θέμα;) ή μπαίνει και αυτό στη λογική ότι Aprilia είναι και ο φόβος φυλάει τα έρημα; :pray:
Nα σου πω την αλήθεια ένας σοβαρός λόγος είναι αυτός :oo! αλλά και με τα άλλα μηχανάκια στο παρελθόν που είχα πάντα τους έκανα στα 5000. Από το 1986 που καβαλάω, οι τεχνική μου το κόλλησαν " ότι κάθε 5000 στον Μαστορα" που έχει γίνει :cry: έμμονη ιδέα. :h22:
Λόγω συχνών κακοκαιριών, μόλις σήμερα το πήγα για το service των 5000 χλμ. (το έχω απο 20 Ιουλίου) ........ (Παρένθεση: Κοστος 2ου service: 75 ευρώ. Πολλά;)
Γιατί 2ο service στα 5Κ. Στα 20 δεν είναι (επίσημα) το δεύτερο. Άντε να του κάνεις λάδια φίλτρα νωρίτερα ειδικά αν το δουλεύεις μέσα σε πόλη. Τί περιλαμβάνεται στα 75 ευρώ;
Διευκρινήσεις για τη συχνότητα service:
Η Aprilia γράφει για πλήρες service (που περιλαμβάνει και άνοιγμα για έλεγχο βαλβίδων) ανά 20.000χλμ. Ο Αρμακόλας μου πρότεινε (και συμφωνώ απόλυτα οπότε αυτό το πρόγραμμα ακολουθώ) να αλλάζουμε λάδια στα 5.000χλμ., λάδια και φίλτρο λαδιού στα 10.000χλμ. και το πλήρες service στα 20.000χλμ.
Κόστος αλλάγής λαδιών στα 5.000χλμ. (πριν κανένα δίμηνο στον Αρμακόλα): 45€ (δηλ. το κόστος των λαδιών: Silkolene συνθετικά).
Μήπως είναι εύκολο να μας πεις ποιος τύπος είναι τα λάδια;; :bye: Γιατί η silkolene έχει και με 10€ το λίτρο ,αλλά έχει και με 20€ :thnk:
Δεν θυμάμαι τον ακριβή τύπο, θυμάμαι όμως ότι είχαν ιξώδες 15w50 (ότι λέει και το manual) και ότι ήταν fully synthetic. Ο Αρμακόλας τα χρεώνει 15€ / λίτρο.
Το σέρβις περιλάμβανε αλλαγή λαδιών, ελέγχους, αντικατάσταση ρελέ (εγγύηση), φτιάξιμο διαρροών τρόμπας συμπλέκτη και ψυκτικού υγρού (εγγύηση και τέλος καλό, όλα καλά). Τώρα αν έγινε καθαρισμός φίλτρου αέρα ή αντικατάσταση φίλτρου λαδιού, δεν το αποκλείω αλλά λιγο χλωμο το βλέπω... Όσο για τα χλμ αν είναι λίγα, λόγω συνθηκών (νησί, υγρασία, πολλή σκόνη κτλ.) αλλά και με τόσα που ακούγονται, καλύτερα να δώσω 75 eu κάθε 5000 χλμ και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο παρά να γίνει καμιά στραβή και μετά να πάρω μηχανοδάνειο :P :P :P... Τώρα για τα αμορτισέρ, υπάρχουν οι εξής επιλογές: 1)Γνήσιο (κόστος 0 eu) 2)Sachs από κατάλογο αξεσσουάρ (κόστος 270 eu) 3)Wilbers (κόστος 750 eu) 4)Hyperpro (κόστος 799 eu) 5)Κάποιο είχα δει, δεν θυμάμαι ποιό (κοστος απο 950 έως 1200 eu)
Όλα τα αμορτισέρ που έγραψα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και με ξεχωριστό δοχείο αζώτου. Και ρωτώ: πάνε καλά οι ανθρώποι; μήπως το αμορτισέρ στρίβει μόνο του, σε μεταμορφώνει σε Rossi ή δεν πέφτεις ποτέ ή όλα τα παραπάνω ταυτόχρονά;;; :pray: :pray: Δηλαδή αν βγεί κανένα Ohlins ή WP, πρίν αγοράσεις σε βάζουν να γράψεις τη ψυχη σου σ' αυτούς και υποδουλώνεσαι αιώνια;;;;;; :dvl! :dvl! :dvl! Και αν πάρεις και πιρούνι ίδιας μάρκας, κάτι 1098R και 1198s(νορμάλ παντα, όχι για πίστα...) τα έχεις για πλάκα στις στροφές :tez: :tez: :tez:;;; Και στην τελική πόσο μεγάλη διαφορά έχει το Sachs από τα υπόλοιπα και ζητάνε τόσα πολλά;;;; Κάποιος έγραφε ότι ένας λόγος που το Dorsoduro δεν σηκώνεται και δεν κανει πάντες είναι το αμορτισέρ. Κατα πόσο ισχύει;;;; Για τις ενδείξεις του κοντέρ (ενδειξή ταχύτητας και εξωτερικής θερμοκρασίας) μάθατε κάτι; Μπαίνουν στο Dorsoduro ή έδωσα 760 eu παραπάνω απο ένα Shiver για να μην τα έχω;;; :psdof: :psdof: :psdof: Και ένα τελευτάιο, αν τοποθετηθεί εξάτμιση, ισχύει η εγγύηση;;; Πότε χάνεται η εγγύηση;;;
Έστειλα το Σάββατο ένα mail στην V2 Racing για τα αξεσουαρ της Dorsoduro RR. Η απάντηση που έλαβα ήταν η εξής:The price of the bike complete dorsoduro r street version is 13.900 euro.
The price of kit for make one dorsoduro stock in dorsoduro r is 7.000 euro.
The price of ewery single parts (exaust,brake.fork,rear shock etc.) it's raedy in one month in ouer new website www..v2racing.it.
If you whant you can send one dorsoduro stock and in 15 days ouer racing division make for you one replica dorsoduro steet version or dorsoduro rr (only for race).
The price of dorsoduro rr kit (for race only) is 12.000 euro but it's necessary the bike here for work in frame and engine..
The time for make this bike is 25 days.(dorsoduro rr ).
For more information + 39 3460217070.
V2racing Amleto Porro.
Ξεκινήστε να μαζεύετε χρήματα!!!!!!!!! :goodluck: :goodluck: :goodluck:
μίλησα με μια πολύ ευγενική κυρία και με ενημέρωσε ότι το φίλτρο για το Dorso είναι υπο κατασκευή και την επόμενη εβδομάδα θα είναι διαθέσιμο είτε για online παραγγελία από το official site ή αγορά από τον αντιπρόσωπο τους στην Καλλιρόης
έχω αφήσει το κινητό μου να με ενημερώσουν άμμεσα για την κυκλοφορία του
Το σέρβις περιλάμβανε αλλαγή λαδιών, ελέγχους, αντικατάσταση ρελέ (εγγύηση), φτιάξιμο διαρροών τρόμπας συμπλέκτη και ψυκτικού υγρού (εγγύηση και τέλος καλό, όλα καλά). Τώρα αν έγινε καθαρισμός φίλτρου αέρα ή αντικατάσταση φίλτρου λαδιού, δεν το αποκλείω αλλά λιγο χλωμο το βλέπω... Όσο για τα χλμ αν είναι λίγα, λόγω συνθηκών (νησί, υγρασία, πολλή σκόνη κτλ.) αλλά και με τόσα που ακούγονται, καλύτερα να δώσω 75 eu κάθε 5000 χλμ και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο παρά να γίνει καμιά στραβή και μετά να πάρω μηχανοδάνειο :P :P :P... Τώρα για τα αμορτισέρ, υπάρχουν οι εξής επιλογές: 1)Γνήσιο (κόστος 0 eu) 2)Sachs από κατάλογο αξεσσουάρ (κόστος 270 eu) 3)Wilbers (κόστος 750 eu) 4)Hyperpro (κόστος 799 eu) 5)Κάποιο είχα δει, δεν θυμάμαι ποιό (κοστος απο 950 έως 1200 eu)
Όλα τα αμορτισέρ που έγραψα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και με ξεχωριστό δοχείο αζώτου. Και ρωτώ: πάνε καλά οι ανθρώποι; μήπως το αμορτισέρ στρίβει μόνο του, σε μεταμορφώνει σε Rossi ή δεν πέφτεις ποτέ ή όλα τα παραπάνω ταυτόχρονά;;; :pray: :pray: Δηλαδή αν βγεί κανένα Ohlins ή WP, πρίν αγοράσεις σε βάζουν να γράψεις τη ψυχη σου σ' αυτούς και υποδουλώνεσαι αιώνια;;;;;; :dvl! :dvl! :dvl! Και αν πάρεις και πιρούνι ίδιας μάρκας, κάτι 1098R και 1198s(νορμάλ παντα, όχι για πίστα...) τα έχεις για πλάκα στις στροφές :tez: :tez: :tez:;;; Και στην τελική πόσο μεγάλη διαφορά έχει το Sachs από τα υπόλοιπα και ζητάνε τόσα πολλά;;;; Κάποιος έγραφε ότι ένας λόγος που το Dorsoduro δεν σηκώνεται και δεν κανει πάντες είναι το αμορτισέρ. Κατα πόσο ισχύει;;;; Για τις ενδείξεις του κοντέρ (ενδειξή ταχύτητας και εξωτερικής θερμοκρασίας) μάθατε κάτι; Μπαίνουν στο Dorsoduro ή έδωσα 760 eu παραπάνω απο ένα Shiver για να μην τα έχω;;; :psdof: :psdof: :psdof: Και ένα τελευτάιο, αν τοποθετηθεί εξάτμιση, ισχύει η εγγύηση;;; Πότε χάνεται η εγγύηση;;;
Το αμορτισερ σιγουρα δεν σε κανει rossi ελεοοςς περιμενες κατι τετοιο?Αλλα οσο πιεζεις τη μοτοσυκλετα σου και οσο φτανεις στα προσωπικα σου ορια ενα αμορτισερ καλυτερο με αρκετο χρονο και υπομονη θα σε αποζημιωσει.αλλα ολα αυτα για να τα κανεις πρεπει να θελεις να εξελιχθεις σαν οδηγος και να τεσταρεις την μοτο σου.Οσο για τα χρηματα οτι πληρωνεις παιρνεις.Αμα το θες για την καφετερια και για μοστρα ενα αυτοκολλητο και μια βαφη ειναι πιο οικονομικα!!
μα καλά ακόμα να στρώσει ο κ@λ@ς σας ; :D :D :D :D
Η αλήθεια είναι ότι μόνο στο στρώσιμο με είχε ενοχλήσει λόγω κοιμήσικων ρυθμών. Αλλά μετά από τόσους μήνες αναμονή θα τη βάλω για το γαμώτο. (Μπορεί να εξευμενίσω λίγο και τη σύζυγο που το θάβει συνέχεια)
Προς αυτούς που παρήγγειλαν - παρέλαβαν τη σέλα (ή όποιον άλλον τέλος πάντων ξέρει):
Η "ΣΕΛΑ COMFORT ΜΕ GEL 890252 84,00", αφορά τροποποίηση της σέλας που ήδη έχει το Dorsoduro (αλλαγή του αφρώδους με gel και αλλαγή ταπετσαρίας) ή μια δεύτερη σέλα έτοιμη (με το πλαστικό της βάσης κ.λπ.);
αυτο νομιζω ειναι το power commander που δινουν μαζι με τα τελικα gpr
Φιλε μου απο το πολυ ψαξιμο δεν θυμαμαι που βρηκα την καρινα αλλα αν την βρω θα σε ενημερωσω :blus:οσο για το power comander το δινουνε και ξεχωριστα και μαλιστα εχει 2 εκδοσεις τιμη αν με βοηθαει το αρρωστο μυαλο μου ειναι 220 και 380
Φιλε μου απο το πολυ ψαξιμο δεν θυμαμαι που βρηκα την καρινα αλλα αν την βρω θα σε ενημερωσω :blus:οσο για το power comander το δινουνε και ξεχωριστα και μαλιστα εχει 2 εκδοσεις τιμη αν με βοηθαει το αρρωστο μυαλο μου ειναι 220 και 380 [/quote] θα ειμαι υποχρεως θα περιμενω μυνημα γιατι αυτη μου αρεσε περισοτερο απο την μαμα απο το καινουριο με τα abs :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
μίλησα με μια πολύ ευγενική κυρία και με ενημέρωσε ότι το φίλτρο για το Dorso είναι υπο κατασκευή και την επόμενη εβδομάδα θα είναι διαθέσιμο είτε για online παραγγελία από το official site ή αγορά από τον αντιπρόσωπο τους στην Καλλιρόης
έχω αφήσει το κινητό μου να με ενημερώσουν άμμεσα για την κυκλοφορία του
http://www.dnafilters.com/main.asp
καλημέρα
λοιπόν με πήραν τηλ. και το φίλτρο για dorso είναι έτοιμο
δευτέρα θα υπάρχουν φίλτρα στην technomoto καλλιρρόης στην τιμή των €52
σήμερα φοράμε φίλτρο - τετάρτη γρανάζι και περιμένω σειρά για δυναμομέτρηση, όλοι είναι κλεισμένοι :(
Τίτλος: επαναπρογραμματισμός ή παράλληλος εγκέφαλος για dorsoduro με εξατμήσεις
Αποστολή από: komis στις Μάρτιος 09, 2009, 07:34:10 μμ
πριν 2 μέρες είχα στείλει mail στην dynojet σχετικά με powercommander για το dorso και μόλις σήμερα έλαβα απάντηση ότι προς το παρών δεν έχουν στα σχέδια τους κάτι για το συγκεκριμένο μηχανάκι
ξέρουμε κάτι για το αν και πότε θα βγεί καινούργιο map από Aprilia για κατόχους dorso που φοράνε εξατμήσεις ; που μπορώ να πάρω ένα τηλέφωνο να μάθω ;
επίσης παίζει κάτι άλλο στην αγορά που να ταιριάζει σε dorso ; κάτι είχα δει από G.P.R αλλά δεν το έψαξα
ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: επαναπρογραμματισμός ή παράλληλος εγκέφαλος για dorsoduro με εξατμήσεις
Αποστολή από: bckat στις Μάρτιος 09, 2009, 07:52:50 μμ
¨ολες οι απαντήσεις λίγο πάνω από την δικιά σου εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6113.75 Πάντως δεν έχουν στον καταλογό τους ούτε για Dorso ούτε για shiver η τιμή είναι 234 λίρες και τα έξοδα μεταφοράς για Ελλάντα 35 περίπου λίρες :bye: :bye:
γεια σας παιδια,ρωτησα στην acrapovic (και το ιδιο θα ειναι και για την leo v.....)και μου ειπαν οτι οι εξατμισεις βγαινουν με προδιαγραφες να δουλευουν τα μοτο χωρις προσθετα ηλεκρικα!!!!εκτος και αν θελεις κατι παραπανω!!!!!!!!!ο εγκεφαλος της μοτο αν τον ρυθμισεις εχει περιθωρια βελτιωσης.
μίλησα με το γενικό αντιπρόσωπο της Αγγλίας και τον ρώτησα αν το εγκεφαλάκι μπαίνει σε Dorso και μου είπε τα παρακάτω
Paul,
We are the main UK distributor and I personally checked. The fact is that they are the same, only the settings change. So it would work on any injection bike if set up properly to whatever condition was needed. Pipe, air filter, race, road, altitude etc etc. The key to getting it perfect is getting the set up work done properly, like all enhancements.
If you want to source from us the price would be £249.00 plus carriage
Best Regards Arthur Macdonald Managing Director Moto Legends Distribution Ltd Tel 01636 605105 Mob 07792 576518
λοιπόν όσοι έχετε βάλει εξατμήσεις στο Dorso σας ψήνεστε για καμία ομαδική ; εγώ την Παρασκεύη κάνω την παραγγελία
μίλησα με το γενικό αντιπρόσωπο της Αγγλίας και τον ρώτησα αν το εγκεφαλάκι μπαίνει σε Dorso και μου είπε τα παρακάτω
Paul,
We are the main UK distributor and I personally checked. The fact is that they are the same, only the settings change. So it would work on any injection bike if set up properly to whatever condition was needed. Pipe, air filter, race, road, altitude etc etc. The key to getting it perfect is getting the set up work done properly, like all enhancements.
If you want to source from us the price would be £249.00 plus carriage
Best Regards Arthur Macdonald Managing Director Moto Legends Distribution Ltd Tel 01636 605105 Mob 07792 576518
λοιπόν όσοι έχετε βάλει εξατμήσεις στο Dorso σας ψήνεστε για καμία ομαδική ; εγώ την Παρασκεύη κάνω την παραγγελία
Δεν κοιταζεις τι γραφουμε και τυρανιεσε η gpr εχει 2 εγκεφαλακια το extreme και το multilevel το 1 εχει 189 και το αλλο 297 αλλα φανταζομαι οτι εσυ την Παρασκευη θα εισαι //komis// καλοριζοκο :P
λοιπόν παιδιά άντε βάλτε πίσω γρανάζι - το dorso θα σας ευχαριστεί μία ζωή για αυτή την αλλαγή και θα διασκεδάσετε ακόμα περισσότερο με το μηχανάκι σας.....
σε βάρος πάμε στο 1/3 περίπου κάτω :kalo:
το γρανάζι είναι της Ιταλικής PBR (http://www.pbr.it/?l=en) παραγγελία από Aprilia στην τιμή των €78 ( ίσωςε το βρείτε και από εδώ που είναι ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα http://www.patman.gr/home.aspx )
παυλακο την ενδειξη για τα χιλιομετρα την περνει απο το σασμαν ειναι ο αισθητηρας που αλαξα για δευτερη φορα πτην παρασκευη οποτε δεν παιζει ρολο νομιζω το γραναζι ..... :funofu:
παυλακο την ενδειξη για τα χιλιομετρα την περνει απο το σασμαν ειναι ο αισθητηρας που αλαξα για δευτερη φορα πτην παρασκευη οποτε δεν παιζει ρολο νομιζω το γραναζι ..... :funofu:
Αν την ένδειξη την παίρνει από το σασμάν, τότε σαφώς η αλλαγή γραναζιού (δηλαδή σχέσης μετάδοσης) επηρεάζει τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ. Περισσότερα δόντια πίσω => κοντύτερη σχέση μετάδοσης => το κοντέρ θα γράφει πιό πολλά από τα πραγματικά Λιγότερα δόντια πίσω => μακρύτερη σχέση μετάδοσης => το κοντέρ θα γράφει πιό λίγα από τα πραγματικά
ορισμενα αξεσουαρ για βελτιωση που τωρα τα βρηκα(http://i42.tinypic.com/2w7o20w.jpg) rapid bike και matris cartridge για μπροστινα (http://i43.tinypic.com/v6hqg7.jpg) :kalo:
ποσο εχουν,που θα τις βρω,αν αξίζει κατά την γνώμη σου και αυτο πάει και μπαίνει μέσα στην ανάρτηση ε ?
matris, τις εχει ο σπηλιωτης γυρω στα 960 ειχα αγορασει πιο παλια πισω αμορτισερ ,πολυ ικανοποιημενος και για το συγκεκριμενο εχω διαβασει καλα σχολια .μπαινει κατευθειαν μεσα και αλλαζει απιστευτα την αισθηση του μπροστινου σαν εχεις βαλει διαφορετικα πηρουνια μονο το κελυφος καλαμια και τσιμουχες μενουν μαμα επισης δες και εδω για καλυτερη τιμη αν και δεν εχω κανει αγορα απο εκει . http://www.carpimoto.it/content/prod/l_EN/s_1_Home/fi_17_Matris/pr_33764_Matris_Fork_Cartridge_Kit_for_Aprilia_Dorsoduro_750.htm ειναι η επομενη αγορα μου. :kalo:
Γιά δείτε και αυτό από την V2 Racing. Οι τίμές για μεμονομένα ανταλλακτικά είναι λίιιιγο ανεβασμένες καθ' οτι περνάμε περίοδο κρίσεως και απαιτείται λιτότητα, αλλά αν δεν βρίσκεις πουθενά αλλού, τί να κάνεις????? Μήπως να το σκεφτόμασταν για καμία ομαδική???? :thnk: :thnk: :thnk: KIT DORSODURO R
OHLINS REAR FRONT FORK MODIFIED BY OHLINS STM CLUTCH DOUBLE EXAUST DOUBLE FRONT BRAKE COMPLET REAR BRAKE STIKERS LIMITED EDITION
Γιά δείτε και αυτό από την V2 Racing. Οι τίμές για μεμονομένα ανταλλακτικά είναι λίιιιγο ανεβασμένες καθ' οτι περνάμε περίοδο κρίσεως και απαιτείται λιτότητα, αλλά αν δεν βρίσκεις πουθενά αλλού, τί να κάνεις????? Μήπως να το σκεφτόμασταν για καμία ομαδική???? :thnk: :thnk: :thnk: KIT DORSODURO R
OHLINS REAR FRONT FORK MODIFIED BY OHLINS STM CLUTCH DOUBLE EXAUST DOUBLE FRONT BRAKE COMPLET REAR BRAKE STIKERS LIMITED EDITION
5.000 EURO
SINGLE PARTS OF KIT:
OHLINS REAR 1.150 euro
FRONT FORK MODIFIED BY OHLINS 1.350 euro
STM CLUTCH 950 euro
DOUBLE EXAUST 1.250 euro
DECATALIZATOR 350 euro
DOUBLE FRONT BRAKE COMPLET 1.400 euro
REAR BRAKE 140 euro
STIKERS LIMITED EDITION 150 euro
FOR MORE INFORMATION * 39 3460217070
V2racing Amleto Porro.
τα μπροστινα απο οτι εχω καταλαβει ειναι revalving με ελατηρια θα σας πω και τιμες κομπλε με τοποθετηση για ελλαδα γιατι το ειχα υποψιν.πισω αμορτισερ εβαλα wp και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος με 600 ευρω ,αυτο που ειναι σημαντικο οπως και ακριβο ειναι ο μονοδρομος της smt.οσο για τα φρενα, τακακια και μια ακτινικη τρομπα νομιζω οτι αρκει.αυτο τον μηνα κατι θα φτιαξω με το μπροστινο οποτε θα σας ενημερωσω και για εντυπωσεις. :tez: :tez:ο ιταλος :nintza: ψιλοσφαζει will see