APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Πυξιδας στις Απρίλιος 21, 2021, 09:35:05 πμ
-
Ειμαι περιεργος αν το εχει κανει κανενας και εννοω να αλλαξει μονο αυτο το μεσαιο κομματι και να κρατησει τα μαμα τελικα που ειναι πανεμορφα..
στο net εχει πολλες επιλογες..πχ
https://2troxo.gr/v1/product/dominator-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac%cf%81%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b7-s-steel-aprilia-dorsoduro-750-2008-2016/
https://picclick.co.uk/Aprilia-SL-750-Shiver-Dorsoduro-Exhaust-Pipe-DECAT-153515125769.html
https://www.af1racing.com/Arrow-De-Cat-Pipe-for-Shiver-Dorsoduro-750s
εδω μας λεει και για τον αισθητηρα λαμδα οτι παει και λιγο ψηλοτερα
για να δουμε υπαρχει κανενας που το εχει κανει
επισης και ο κινεζος εδω
https://www.aliexpress.com/item/1005002283461878.html
-
Και τι θα κερδισεις?
-
Και τι θα κερδισεις?
σιγουρα δροσια και μεσαια πιστευω:D :D
-
Και λίγο φασαρία πιστεύω :srry:
-
Και λίγο φασαρία πιστεύω :srry:
απ τους ενδιαμεσους λαιμους?μπα δεν το πιστευω... :thnk: :thnk:
-
Αν κατάλαβα καλά θα είναι χωρίς καταλύτη.
-
Το σημαντικό για εμένα είναι όλες αυτές οι βλαβερές ουσίες που θα εισπνέεις.
Δε νομίζω ότι αξίζει
-
Το σημαντικό για εμένα είναι όλες αυτές οι βλαβερές ουσίες που θα εισπνέεις.
Δε νομίζω ότι αξίζει
Συμφωνω 100% . Οσο για τη ζεστη δε νομιζω να τη γλιτωσεις
-
Τη μυρωδιά δεν την είχα σκεφτεί,οντως :thnk:
-
Ο θορυβος γινεται λιγο πιο μπασος και ο κινητηρας εχει καλυτερη αποκριση χαμηλομεσαιες. Κανονικα θελει κ διορθωση το προγραμμα για να δεις ολοκληρωμενη διαφορα
-
Ο θορυβος γινεται λιγο πιο μπασος και ο κινητηρας εχει καλυτερη αποκριση χαμηλομεσαιες. Κανονικα θελει κ διορθωση το προγραμμα για να δεις ολοκληρωμενη διαφορα
Αυτό το χαμηλομεσαιες σε ένα μηχανάκι τύπου dorsoduro,είναι ενδιαφέρον ;)
-
αυτη η ανηπόφορη ζέστη απο το καταλύτη μαζί με το σκορτσάρισμα στα χαμηλά μεσα στη πόλη με καναν να πουλησω το σίβερ...
(πηγα σε triumph).
-
απο μια ερευνα που κανω,οι αγγλοι βαζουν αρκετα και δεν μυριζει :thnk: :thnk: :thnk:
-
αυτη η ανηπόφορη ζέστη απο το καταλύτη μαζί με το σκορτσάρισμα στα χαμηλά μεσα στη πόλη με καναν να πουλησω το σίβερ...
(πηγα σε triumph).
Κι εγώ έδωσα το dorsoduro και πήγα στο τρικύλινδρο triumph, εσύ πιο μοντέλο πήρες
-
οσο το ψαχνω,βλεπω οτι το εχουν βαλει παρα πολλοι..
μοναδικος ενδοιασμος οι καρκινογονες ουσιες :thnk: :thnk:
-
Οι ουσιες αφορούν το πίσω έτσι που ακολουθει , εσείς μια χαρά είστε στο τιμόνι !! ;)
-
Οι ουσιες αφορούν το πίσω έτσι που ακολουθει , εσείς μια χαρά είστε στο τιμόνι !! ;)
Που να δεις τι καρκίνο μοίραζα εγώ με το δίχρονο :hnt:
-
Καλησπερα,
Το εχω κανει εγω...το εκανα σε συνδυασμο με αφαιρεση διαφραγματων στο τελικο και τοποθετηση dna.
Καταλαβαινεις καποια διαφορα αλλα οχι κατι τρομερο.
Το καλυτερο απο ολο αυτο ειναι ο ηχος που ηθελα να ειναι λιγο πιο δυνατος απο μαμα αλλα να μην φτανει τα επιπεδα μιας aftermarket λυσης σε ενταση...για μενα προσωπικα ο ηχος με τα παραπανω ειναι ΤΕΛΕΙΟΣ.
Εχω στα αμεσα σχεδια τη ρυθμιση για να το δω ολοκληρωμενο αν αξιζει τελικα η οχι.
-
Καλησπερα,
Το εχω κανει εγω...το εκανα σε συνδυασμο με αφαιρεση διαφραγματων στο τελικο και τοποθετηση dna.
Καταλαβαινεις καποια διαφορα αλλα οχι κατι τρομερο.
Το καλυτερο απο ολο αυτο ειναι ο ηχος που ηθελα να ειναι λιγο πιο δυνατος απο μαμα αλλα να μην φτανει τα επιπεδα μιας aftermarket λυσης σε ενταση...για μενα προσωπικα ο ηχος με τα παραπανω ειναι ΤΕΛΕΙΟΣ.
Εχω στα αμεσα σχεδια τη ρυθμιση για να το δω ολοκληρωμενο αν αξιζει τελικα η οχι.
ποιας εταιριας εβαλες? :thnk:
-
Custom το εφτιαξα σε εξατμισα.
-
Custom το εφτιαξα σε εξατμισα.
κοστος αν επιτρεπεται και που :thnk:?καλημερα
-
Custom το εφτιαξα σε εξατμισα.
κοστος αν επιτρεπεται και που :thnk:?καλημερα
Καλησπερα,
Δε ξερω αν επιτρεπεται να πω ονομα επιχειρησης εδω, το decat μαζι με την αφαιρεση των διαφραγματων μου ειχε βγει στα 120-130 αν θυμαμαι καλα.
Το εκανα σε εξατμισα στο Περιστερι θα σου στειλω pm με τα στοιχεια.
Αν θυμαμαι καλα μου τον ειχε προτεινει μελος απο εδω (kato j).
-
That's me :kalo: