APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tasman στις Ιούλιος 16, 2008, 08:53:48 πμ
-
Χθες έκανα το 1ο Service του Dorsoduro, στον Αρμακόλα.
Αλλάχθηκαν λάδια και φίλτρο και έγινε γενικό τσεκάρισμα (ρυθμίστηκε και το shift light στις 9.000rpm). Κόστος: 60ευρώ. Γενικά έμεινα ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση, με εξαίρεση το παρακάτω θέμα:
Αναφορικά με τη ρύθμιση βαλβίδων (που έχει γίνει αρκετή κουβέντα στο forum), αν και όταν παρέδωσα το μηχανάκι του ζήτησα να το ανοίξει και να τις ελέγξει, το μεσημέρι που πήγα να το πάρω, μου είπε ότι δεν το άνοιξε :thnk:.
Ο λόγος: Έχουν οδηγία από την Aprilia να μην ανοίγουν για έλεγχο βαλβίδων στα 1.000χλμ., παρά μόνο αν ακούγονται οι βαλβίδες. Επειδή μάλιστα η ρύθμιση γίνεται με καπελότα, οι βαλβίδες δεν απορρυθμίζονται εύκολα (έτσι τουλάχιστον μου είπε).
Περιμένω τα σχόλια από όσους γνωρίζουν κάτι παραπάνω από εμένα.
-
δεν συμφωνω...
ποιος ειναι αυτος που μπορει να ''ακουσει'' μια βαλβιδα εαν θελει ρυθμιση?
να μου πει τον τροπο ρε παιδια για να μην παιδευομαι να ανοιγω καπακια
οταν λεμε ρυθμιση ενοουμε το διακενο μεταξυ εκκεντρου κ βαλβιδας.αυτο το οριζει ο κατασκευαστης με μια ανοχη.
η ανοχη πχ στο dorso ειναι στις βαλβιδες εξαγωγης 0,16mm εως 0.23mm.
για να ''χτυπαει'' η βαλβιδα κ να ακουγετε ο χαρακτηριστικος ηχος πρεπει να ξεφυγει τουλαχιστον πανω απο 0,28mm.
εαν ειναι απο εκει κ κατω δεν ακουγεται.ρυθμιση θελει ακομα κ εαν ειναι 0.24mm .
ακομα χειροτερα ειναι εαν το διακενο ειναι πιο κατω,δηλαδη η βαλβιδα να ειναι κλειστη πχ 0,14mm.
σε ολες τις περιπτωσεις η βαλβιδα δεν ακουγεται εαν δεν περασει κατα ενα μεγαλο νουμερο την ανοχη προς τα πανω.
ποιος μπορει να την ακουσει κ να σου πει με σιγουρια οτι η βαλβιδες σου δεν θελουν ρυθμιση?. απο την στιγμη που ο ιδιος ο κατασκευαστης αναφερει ελεγχο κ ρυθμιση ,ολα τα υπολειπα απλα ειναι περιτα.
το οτι χρησιμοποιει καπελωτα δεν το κανει πιο ανθεκτικο στην απορυθμιση ...αλλος ειναι ο λογος που εφευρεθηκε ο τυπος ρυθμισης με καπελωτα κ ειναι αλλη συζητηση
-
δεν συμφωνω...
ποιος ειναι αυτος που μπορει να ''ακουσει'' μια βαλβιδα εαν θελει ρυθμιση?
να μου πει τον τροπο ρε παιδια για να μην παιδευομαι να ανοιγω καπακια
οταν λεμε ρυθμιση ενοουμε το διακενο μεταξυ εκκεντρου κ βαλβιδας.αυτο το οριζει ο κατασκευαστης με μια ανοχη.
η ανοχη πχ στο dorso ειναι στις βαλβιδες εξαγωγης 0,16mm εως 0.23mm.
για να ''χτυπαει'' η βαλβιδα κ να ακουγετε ο χαρακτηριστικος ηχος πρεπει να ξεφυγει τουλαχιστον πανω απο 0,28mm.
εαν ειναι απο εκει κ κατω δεν ακουγεται.ρυθμιση θελει ακομα κ εαν ειναι 0.24mm .
ακομα χειροτερα ειναι εαν το διακενο ειναι πιο κατω,δηλαδη η βαλβιδα να ειναι κλειστη πχ 0,14mm.
σε ολες τις περιπτωσεις η βαλβιδα δεν ακουγεται εαν δεν περασει κατα ενα μεγαλο νουμερο την ανοχη προς τα πανω.
ποιος μπορει να την ακουσει κ να σου πει με σιγουρια οτι η βαλβιδες σου δεν θελουν ρυθμιση?. απο την στιγμη που ο ιδιος ο κατασκευαστης αναφερει ελεγχο κ ρυθμιση ,ολα τα υπολειπα απλα ειναι περιτα.
το οτι χρησιμοποιει καπελωτα δεν το κανει πιο ανθεκτικο στην απορυθμιση ...αλλος ειναι ο λογος που εφευρεθηκε ο τυπος ρυθμισης με καπελωτα κ ειναι αλλη συζητηση
Γιατρέ ..απλά ..... :prm :prm :prm :prm :prm :prm :prm
-
Μην τρελαθουμε τωρα,ρυθμιση βαλβιδων στα 1.000χλμ! :bigun: Εκανα ρυθμιση βαλβιδων στα 30.000χλμ και στο συνεργειο που το πηγα (Κουρτης) μου ειπαν οτι κανονικα καθε 12.000χλμ αντι των 6.000χλμ χρειαζεται να κανουμε ρυθμιση,ειναι αμαρτια να ανοιγουμε καθε 6.000χλμ το καπακι για ρυθμιση.Τι εχει να ''πει'' ο bill περι αυτου; :thnk:
-
Μην τρελαθουμε τωρα,ρυθμιση βαλβιδων στα 1.000χλμ! :bigun:
Στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα, ελέγχεις και αν χρειάζεται ρυθμίζεις βαλβίδες. Τι σου φαίνεται περίεργο? Δεν λέει κάθε 1000 χιλιόμετρα ρύθμισμα. Αν ο κατασκευαστής λέει έτσι, κάτι παραπάνω θα ξέρει!
:bye:
-
bill να σε πάρω τηλ να ακούσεις το μοτέρ μου???? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P
πες μου πως δεν έχεις ακούσει την συγκεκριμένη ατάκα πολλές φορές!!!!!! :D :D :D
-
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:
-
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:
Τότε πάω πάσο! ;)
-
απλή και ταπεινή άποψη...
1.είναι μάλλον απίθανο να θέλει ρύθμιση στα 1000 χλμ
2. εαν ο κατασκευαστής λέει..κάτι θα ξέρει...
3. εαν είχα ένα Κυρ-Μάστορα που να τον εμπιστευόμουν θα έλεγα να το ανοιγε...εαν όχι... περιμένω μέχρι το... να ακούσω το ''tsiki tsiki'' ή εν πάσει περιπτώσει μέχρι να περάσουν αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα...
:bye: :bye: :bye:
-
Ο λογος που ελεγχουν βαλβιδες, εχει να κανει με το quality control μιας εταιριας, Επειδη καμια ευρωπαικη εταιρια δεν μπορει να ανταγωνιστει τους γιαπωνεζους, ετσι και η Aprilia ζηταει στο πρωτο σερβις να γινει ελεγχος στις βαλβιδες.
1 στα 20 μηχανακια θα χρειαστει ρυθμιση (μπορει να το επιβεβαιωσει και ο Βασιλης αυτο). Ποιος ο λογος να μην γινει???
Ειπαμε, τα aprilia ειναι αξιοπιστα μηχανακια, αλλα θελουν σωστο μαστορα και σερβις συμφωνα με το βιβλιο. Απλο. Οποιος δεν θελει να το κανει, συγνωμη, ας μην επαιρνε aprilia.
-
απλή και ταπεινή άποψη...
1.είναι μάλλον απίθανο να θέλει ρύθμιση στα 1000 χλμ
2. εαν ο κατασκευαστής λέει..κάτι θα ξέρει...
3. εαν είχα ένα Κυρ-Μάστορα που να τον εμπιστευόμουν θα έλεγα να το ανοιγε...εαν όχι... περιμένω μέχρι το... να ακούσω το ''tsiki tsiki'' ή εν πάσει περιπτώσει μέχρι να περάσουν αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα...
:bye: :bye: :bye:
+10000
-
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:
Τότε πάω πάσο! ;)
Μην πας καθολου πασο.
Ο κατασκευαστης λεει ελεγχο και αν χρεαστει ρυθμιση οποτε φιλαρακο καποιος βαριεται να ανοιξει τα καπακια :mlk
-
David, ο πελατης το ειπε,οχι ο κατασκευαστης! :ohyes:
O κατασκευαστής στο manual του Dorsoduro γράφει Inpection στα 1.000χλμ., για αυτό κι εγώ του το επισήμανα ώστε να ανοίξει τον κινητήρα και να ελέγξει. Από τη στιγμή όμως που εξουσιοδοτημένο συνεργείο θεωρεί ότι το "ακουστικό" inspection αρκεί, εγώ ως πελάτης και όχι μηχανικός το αποδέχομαι. Αν τελικά μου λέει μπαρούφες, τότε όσο φταίει αυτός άλλο τόσο φταίει η Aprilia που δεν έχει ξεκαθαρίσει στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ποιες είναι οι απαραίτητες εργασίες σε κάθε μοντέλο και για κάθε service.
Και το "βαριέται να ανοίξει τα καπάκια" δεν το καταλαβαίνω. Γιατί τσάμπα θα το κάνει; Δεν θα με χρεώσει για τα εργατικά;
-
Και το "βαριέται να ανοίξει τα καπάκια" δεν το καταλαβαίνω. Γιατί τσάμπα θα το κάνει; Δεν θα με χρεώσει για τα εργατικά;
Ενω τωρα σε χρεωσε τα εργατικα και δεν τ'ανοιξε :psdof:
Ουτε μιση ωρα δουλεια δεν ειναι....
Τη ρυθμηση του shift light στην χρεωσε αραγε? :tez:
-
Και το "βαριέται να ανοίξει τα καπάκια" δεν το καταλαβαίνω. Γιατί τσάμπα θα το κάνει; Δεν θα με χρεώσει για τα εργατικά;
Ενω τωρα σε χρεωσε τα εργατικα και δεν τ'ανοιξε :psdof:
Ουτε μιση ωρα δουλεια δεν ειναι....
Τη ρυθμηση του shift light στην χρεωσε αραγε? :tez:
Παιδιά έχω μάθει ότι στο πρώτο σερβις των 1000 χλμ. δεν πληρώνουμε εργασία παρά μόνο λάδια ξύδια... :thnk:
-
Παίδες και εγώ σήμερα το πήγα το Dorso μου για service.
:se:
Μου άλλαξαν τα λάδια, φίλτρο, κάποιες μικρο-ρυθμίσεις κτλ.
Βαλβίδες δεν μου κοίταξαν. Να πω όμως και την αλήθεια, στην ΥΑΜΑΗΑ το ΧΤΧ660 που είχα επίσης στο πρώτο service δεν μου κοίταξαν βαλβίδες όπως και στο ΧΤ600 και στο SUZUKI GSXR K3 :thnk:. Αυτό το κάνουν όλες οι εταιρείες και όχι μόνον η Aprilia. Τώρα έτσι πρέπει να γίνεται? δεν ξέρω.
Πάντως τα παιδιά είναι ακρως εξυπηρετική και όχι μόνον. Εάν τώρα στο μέλλον μου την κάτσουν αυτό θα το μάθω μόνον τότε.
-
ισχυει, πρωτο σερβις δωρεαν :D
το δευτερο ομως.. στα αυτια :thnk:
-
Ενω τωρα σε χρεωσε τα εργατικα και δεν τ'ανοιξε :psdof:
Ουτε μιση ωρα δουλεια δεν ειναι....
Τη ρυθμηση του shift light στην χρεωσε αραγε? :tez:
Είπαμε να κάνουμε κριτική στα συνεργεία αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί. Μου το είπε ότι δεν άνοιξε κινητήρα για να ελέγξει βαλβίδες και προφανώς δεν με χρέωσε εργατικά για δουλειά που δεν έκανε. (και επίσης προφανώς δεν συζητήσαμε καν για to shift light, απλά το έκανε από μόνος του και μπράβο του).
-
Παίδες και εγώ σήμερα το πήγα το Dorso μου για service.
:se:
Μου άλλαξαν τα λάδια, φίλτρο, κάποιες μικρο-ρυθμίσεις κτλ.
Βαλβίδες δεν μου κοίταξαν. Να πω όμως και την αλήθεια, στην ΥΑΜΑΗΑ το ΧΤΧ660 που είχα επίσης στο πρώτο service δεν μου κοίταξαν βαλβίδες όπως και στο ΧΤ600 και στο SUZUKI GSXR K3 :thnk:. Αυτό το κάνουν όλες οι εταιρείες και όχι μόνον η Aprilia. Τώρα έτσι πρέπει να γίνεται? δεν ξέρω.
Πάντως τα παιδιά είναι ακρως εξυπηρετική και όχι μόνον. Εάν τώρα στο μέλλον μου την κάτσουν αυτό θα το μάθω μόνον τότε.
Γιώργο, το ΧΤ660, στο manual λεει πρώτο τσεκάρισμα βαλβίδων στις 20.000χλμ. Το Dorso όμως λέει στα 1.000χλμ. τσεκάρισμα.
-
ΩΩΩΩΩΩ sorry!!!
Πάντως ρε παιδιά μην είμαστε τόσο υπερβολικοί. Οτί πρέπει να τα λέμε να τα λέμε αλλα σωστά. Προσωπικά καλά είναι να υπάρχει κρητική ούτως σώστε να υπάρχει και ανταγωνισμός.
ΟΠΟΤΕ ΠΕΙΤΕ ΤΑ!!!! :mprrr: :bigun:
-
Τελικά πρέπει να ρυθμιστούν βαλβίδες στα 1.000χλμ ή ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ?????
(Δηλ. πρέπει, σύμφωνα με το manual)
Έρχεται και εμένα η ώρα μου για το 1ο σερβις!!!
Αλλιώς να ζητήσω από ένα φίλο μου γιατρό, ένα ΣΤΗΘΟΣΚΟΠΙΟ, μήπως και τις ακούσω!!!! :ohyes: :ohyes:
-
(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)
Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!
Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!
Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
:)
-
O Γιατρός σου απαντά: dont panic :-) η θεση σου είναι η 2η πιο ωραία θεση στη γη, :D καβάλα στην αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα ;) την 1η την αφήνω στη φαντασία σου :ohyes:
είναι σαν να βγαίνεις μόλις απο το κομμωτηριο φρεσκοκουρεμμένη του κουτιού, οι τρίχες σου να θέλουν κόψιμο κάθε 60 μέρες και το manual να σου λέει έλεγξε τις στις 15 μέρες :D δε χάνεις τίποτα , πλην χρόνου και χρήματος, αλλά είναι κατα τη γνωμη μου μέγας πλεονασμός
-
O Γιατρός σου απαντά: dont panic :-) η θεση σου είναι η 2η πιο ωραία θεση στη γη, :D καβάλα στην αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα ;) την 1η την αφήνω στη φαντασία σου :ohyes:
είναι σαν να βγαίνεις μόλις απο το κομμωτηριο φρεσκοκουρεμμένη του κουτιού, οι τρίχες σου να θέλουν κόψιμο κάθε 60 μέρες και το manual να σου λέει έλεγξε τις στις 15 μέρες :D δε χάνεις τίποτα , πλην χρόνου και χρήματος, αλλά είναι κατα τη γνωμη μου μέγας πλεονασμός
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
O Γιατρός σου απαντά: dont panic :-) η θεση σου είναι η 2η πιο ωραία θεση στη γη, :D καβάλα στην αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα ;) την 1η την αφήνω στη φαντασία σου :ohyes:
είναι σαν να βγαίνεις μόλις απο το κομμωτηριο φρεσκοκουρεμμένη του κουτιού, οι τρίχες σου να θέλουν κόψιμο κάθε 60 μέρες και το manual να σου λέει έλεγξε τις στις 15 μέρες :D δε χάνεις τίποτα , πλην χρόνου και χρήματος, αλλά είναι κατα τη γνωμη μου μέγας πλεονασμός
συμφωνώ απόλυτα!!!!! ++ 100000
-
(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)
Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!
Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!
Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Bρε ....κουλάρετε ....
Αλλο ο έλεγχος ( που λέει το manual ) και άλλο η ρύθμιση ....
Ο έλεγχος ...σημαίνει πως τσεκάρεις ...αν θέλουν ...οχι οτι τις ρυθμίζεις κιόλας ....
:ohyes: :ohyes:
-
(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)
Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!
Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!
Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Bρε ....κουλάρετε ....
Αλλο ο έλεγχος ( που λέει το manual ) και άλλο η ρύθμιση ....
Ο έλεγχος ...σημαίνει πως τσεκάρεις ...αν θέλουν ...οχι οτι τις ρυθμίζεις κιόλας ....
:ohyes: :ohyes:
Sorry Αλέξη, λάθος διατύπωση!!
Αυτό εννοούσα, για τον έλεγχο. Πως δηλ. θα ελεγχθεί αν χρειάζονται ρύθμιση, με το στηθοσκόπιο ή απλά με τ' αυτί???? Λογικά πρέπει να ανοιχτεί, ε????
-
:a22 :a22 :a22
-
(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)
Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!
Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!
Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Bρε ....κουλάρετε ....
Αλλο ο έλεγχος ( που λέει το manual ) και άλλο η ρύθμιση ....
Ο έλεγχος ...σημαίνει πως τσεκάρεις ...αν θέλουν ...οχι οτι τις ρυθμίζεις κιόλας ....
:ohyes: :ohyes:
Sorry Αλέξη, λάθος διατύπωση!!
Αυτό εννοούσα, για τον έλεγχο. Πως δηλ. θα ελεγχθεί αν χρειάζονται ρύθμιση, με το στηθοσκόπιο ή απλά με τ' αυτί???? Λογικά πρέπει να ανοιχτεί, ε????
ακριβώς ....ανοιγεται ....και ?? Που το πρόβλημα ??
Δεν το εντοπίζω !!!! :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
οπως είπε και ο ΓΙΑΤΡΟΣ με το αυτί διάγνωση δεν παίζει ...
εκτός αν κάτι είναι τοσο αρύθμιστο ....που κάνει μπαμ !!!
Στην προκειμένη περίπτωση .....δεν παίζει ...κατι τέτοιο !!!
-
(Συνέχεια προηγούμενης σκέψης μου.....)
Δηλ. έχουμε θέμα τελικά!!!
Διότι, εγω πρέπει τώρα να αποφασίσω, αν το πάω για σερβις στον ένα μηχανικό δν θα ρυθμίσει βαλβίδες, ενώ αν το πάω στον άλλο θα ρυθμίσει!!
Και πείτε μου ποία είναι η θέση μου???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Bρε ....κουλάρετε ....
Αλλο ο έλεγχος ( που λέει το manual ) και άλλο η ρύθμιση ....
Ο έλεγχος ...σημαίνει πως τσεκάρεις ...αν θέλουν ...οχι οτι τις ρυθμίζεις κιόλας ....
:ohyes: :ohyes:
Sorry Αλέξη, λάθος διατύπωση!!
Αυτό εννοούσα, για τον έλεγχο. Πως δηλ. θα ελεγχθεί αν χρειάζονται ρύθμιση, με το στηθοσκόπιο ή απλά με τ' αυτί???? Λογικά πρέπει να ανοιχτεί, ε????
ακριβώς ....ανοιγεται ....και ?? Που το πρόβλημα ??
Δεν το εντοπίζω !!!! :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
οπως είπε και ο ΓΙΑΤΡΟΣ με το αυτί διάγνωση δεν παίζει ...
εκτός αν κάτι είναι τοσο αρύθμιστο ....που κάνει μπαμ !!!
Στην προκειμένη περίπτωση .....δεν παίζει ...κατι τέτοιο !!!
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!! :P :P :P
Άρα θα πρέπει να πάω για σέρβις το αγόρι μου ΜΟΝΟ στον ΓΙΑΤΡΟ (για να γίνει σωστή δουλειά!!) και όχι εκεί που είχα αποφασίσει (από εκεί που το πήρα, δηλ!!)
Οκ λοιπόν, αυτά ήθελα να μάθω και σας ευχαριστώ για τη βοήθεια.
ΓΙΑΤΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ σου' ρχομαι!!!
Ιχαααααααααααααα!!!!
-
Ενημερωτικά άλλαξα λάδια στα 15Κ και πλέρωσα 45 έουρα (όχι 60!!!). Επίσης το 1000αρι θέλει καμιά 3άρα λίτρα για να φουσκώσει η κοιλίτσα του. Έτσι για να κάνουμε και τις συγκρίσεις :)
-
Ενημερωτικά άλλαξα λάδια στα 15Κ και πλέρωσα 45 έουρα (όχι 60!!!). Επίσης το 1000αρι θέλει καμιά 3άρα λίτρα για να φουσκώσει η κοιλίτσα του. Έτσι για να κάνουμε και τις συγκρίσεις :)
Στο πόσο θα δώσεις για λάδια παίζει και τι λάδια θα βάλεις . Και γω 50€ έδωσα ,ως επίσης και το Ντόρσο 3,2 lt παίρνει :ohyes: :bye: :bye:
-
Ενημερωτικά άλλαξα λάδια στα 15Κ και πλέρωσα 45 έουρα (όχι 60!!!). Επίσης το 1000αρι θέλει καμιά 3άρα λίτρα για να φουσκώσει η κοιλίτσα του. Έτσι για να κάνουμε και τις συγκρίσεις :)
Άλλαξες και φίλτρο λαδιού με 45ευρώ; Γιατί εδώ μιλάμε για τρία λίτρα λάδι και φίλτρο λαδιού από ανταλλακτικά (το γράφω και στην 1η σελίδα του post).
-
Ενημερωτικά άλλαξα λάδια στα 15Κ και πλέρωσα 45 έουρα (όχι 60!!!). Επίσης το 1000αρι θέλει καμιά 3άρα λίτρα για να φουσκώσει η κοιλίτσα του. Έτσι για να κάνουμε και τις συγκρίσεις :)
Άλλαξες και φίλτρο λαδιού με 45ευρώ; Γιατί εδώ μιλάμε για τρία λίτρα λάδι και φίλτρο λαδιού από ανταλλακτικά (το γράφω και στην 1η σελίδα του post).
Με 52€ για την ακρίβεια :ohyes: :ohyes:
-
ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ 9 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΡΟΔΟ ΜΕ ΤΟ DORSO .....ΕΧΩ 600ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΗΛΑ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΙΑΣΤΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ 1000 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ......ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ DERTY STORE ΣΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ,,,,,,ΑΚΟΥΩ
-
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΛΕΝΟΡΜΑΝ ΚΑΙ Λ. ΚΗΦΙΣΟΥ.
ΕΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ "Bill" ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΟ,ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ.
-
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΛΕΝΟΡΜΑΝ ΚΑΙ Λ. ΚΗΦΙΣΟΥ.
Υψος Κηφισου κ Δυρραχιου παλιο-Δρακε :psdof: :thnk:Γιατι το μπερδευεις αραγε το παληκαρι?? Ο-Ε-Ο ?
Ανοδος Κηφισσου-μετα την Δυρραχιου-παραδρομος-δεξια κ κατω απο την εξοδο της ανοδου-μετα την Citroen-στα 80μ-fix u Aprilia.... :bye:
-
Ούπς ναι, πάντα τις μπερδουκλώνω αυτές τις δύο.... :blus:
-
Ούπς ναι, πάντα τις μπερδουκλώνω αυτές τις δύο.... :blus:
special spam on..
παιδιά...''από Πειραιώς''.... :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
special spam off... :P :hammer
-
Ούπς ναι, πάντα τις μπερδουκλώνω αυτές τις δύο.... :blus:
special spam on..
παιδιά...''από Πειραιώς''.... :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
special spam off... :P :hammer
Φτανει που την έμαθες ...εσυ "την Πειραιώς" .....παλιοκαγκουρα !!! :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ Κ'ΕΓΩ ΑΙΣΙΩΣ ΕΦΤΑΣΑ ΤΑ 1000ΧΛΜ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ.
ΤΟ 1ο ΣΕΡΒΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤα 1000 χλμ??τΟ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΣΤΑ 1000 ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΠΟ 26/08 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΠΟΥ++ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ 1000 ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ??Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ 1ο ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ 1200 ΠΧ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
-
Παίδες εγω έκανα 1o service στο rsv και πλέρωσα 100 euros !!!
Έγινε μεν σε εξουσιοδοτημένο συνεργίο αλλα το έκανα μόνος , πιστέυω τσιμπιμένο λιγάκι... Αλλάξα λάδια (agip) , φιλτρο λαδιού (μεγαλύτερο ) καθώς και το καπάκι του φίλτρου μιάς και μου είπαν οτι το απαιτεί η aprilia για όλα τα rsv 07 !!! :bow:
-
ΑΑΑ ναι και για βαλβίδες ουδέν σχόλιο !!!
Λέτε να ¨χω πρόβλημα ? :thnk:
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ Κ'ΕΓΩ ΑΙΣΙΩΣ ΕΦΤΑΣΑ ΤΑ 1000ΧΛΜ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ.
ΤΟ 1ο ΣΕΡΒΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤα 1000 χλμ??τΟ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΣΤΑ 1000 ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΠΟ 26/08 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΠΟΥ++ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ 1000 ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ??Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ 1ο ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ 1200 ΠΧ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
δε νομίζω φίλε μου να έχεις πρόβλημα.....εγώ τον πήγασο στα 1300 τον έκανα και δουλεύει μια χαρα...... :bye:
-
ΑΑΑ ναι και για βαλβίδες ουδέν σχόλιο !!!
Λέτε να ¨χω πρόβλημα ? :thnk:
μην προκαλείς την τύχη σου..... :dry: :dry: :dry:
-
Πάντως παίδες,
πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο service Yamaha την προηγούμενη εβδομάδα και αυτή μου είπαν το ίδιο. Ενώ ο κατασκευαστής λέει 1000χλμ ακόμη και για το ΧΤΧ kανένας δεν τις βλέπει. Το service της ΥΑΜΑΗΑ είναι φίλοι μου και μου έδειξαν αυτά που σας λέω. Τι άλλο να πω.
-
πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο service Yamaha την προηγούμενη εβδομάδα και αυτή μου είπαν το ίδιο. Ενώ ο κατασκευαστής λέει 1000χλμ ακόμη και για το ΧΤΧ kανένας δεν τις βλέπει. Το service της ΥΑΜΑΗΑ είναι φίλοι μου και μου έδειξαν αυτά που σας λέω. Τι άλλο να πω.
Μοτέρ με μοτέρ δεν είναι ίδια Γιώργο....
Στα Tuono/Mille έδιναν βαλβίδες κάθε 10.000 και το άλλαξαν για κάθε 20.000. Προφανώς όταν οι πιθανότητες είναι ελάχιστες, τα όρια μεταβάλλονται και προς τα πάνω.
Μου κάνει εντύπωση όμως που όλοι είστε ευχαριστημένοι με την (ουσιαστική) απουσία service. Λαδάκια, φίλτρο και τζους... ;)
-
Eγώ δεν κριτικάρω ακόμη γιατί είναι το πρώτο service. Στο επόμενο service όμως.....θα πρέπει να προσέχουν πολύ.
-
Πάντως παίδες,
πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο service Yamaha την προηγούμενη εβδομάδα και αυτή μου είπαν το ίδιο. Ενώ ο κατασκευαστής λέει 1000χλμ ακόμη και για το ΧΤΧ kανένας δεν τις βλέπει. Το service της ΥΑΜΑΗΑ είναι φίλοι μου και μου έδειξαν αυτά που σας λέω. Τι άλλο να πω.
Πάντως Γιώργο, στο owners manual του ΧΤ660 (βλ. και παρακάτω) δεν γράφει για τσεκάρισμα στα 1.000χλμ.
-
Γεια σας παιδια εγω εχω ενα dorsoduro και στα πρωτα 400 χλμ μου εχανε λαδια απο το καπακι γιατι να μην θελουν και η βαλβιδες ελεγχο?Εγω πιστευω οτι χριαζεται γιατι ειναι και καινουρια μηχανη!!!Εγω παντως θα το κανω γιατι ετσι και αλλιως θα ανοιξει το καπακι για φλατζα!!!
-
Πρωτο σερβις κ εγω παιδια......ολα καλα αλλα ξεχασαν να μ ρυθμησουν το shift light.... :psdof:......Πιστευω να μην ξεχασαν τουλαχιστον τα....λαδια κ να τα αλαξαν :tez:
Οποτε ερωτηση σε ποιες στροφες εινε η ηδανικη ρυθμηση του shift light... :thnk: απο οτι ξερω το βαζουν στις 10000 το ιδανικο ομως σημειο για αλλαγες κ αποδοση πιο ειναι??? μοιπος 8500.... :thnk: τα φωτα σας boys....
-
φιλε σταυρακα το shift light το αλλαζεις και μονος σου.
R _ T _ F _ M
:P
-
Χθες έκανα το 1ο Service του Dorsoduro, στον Αρμακόλα.
Αλλάχθηκαν λάδια και φίλτρο και έγινε γενικό τσεκάρισμα (ρυθμίστηκε και το shift light στις 9.000rpm). Κόστος: 60ευρώ. Γενικά έμεινα ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση, με εξαίρεση το παρακάτω θέμα:
Αναφορικά με τη ρύθμιση βαλβίδων (που έχει γίνει αρκετή κουβέντα στο forum), αν και όταν παρέδωσα το μηχανάκι του ζήτησα να το ανοίξει και να τις ελέγξει, το μεσημέρι που πήγα να το πάρω, μου είπε ότι δεν το άνοιξε :thnk:.
Ο λόγος: Έχουν οδηγία από την Aprilia να μην ανοίγουν για έλεγχο βαλβίδων στα 1.000χλμ., παρά μόνο αν ακούγονται οι βαλβίδες. Επειδή μάλιστα η ρύθμιση γίνεται με καπελότα, οι βαλβίδες δεν απορρυθμίζονται εύκολα (έτσι τουλάχιστον μου είπε).
Περιμένω τα σχόλια από όσους γνωρίζουν κάτι παραπάνω από εμένα.
οτι ειπε ο bill φιλε :ohyes:
-
Ρε Alex εσυ στις ποσες RPM το εχεις βαλει? ξερω να το ρυθμησω αλλα ποσο 9000αρες η 8500 πιο εινε το ιδανηκοτερο σημειο αλαγης... :thnk: το να κοφταρεις 10000αρες κ αλαγη ισως κ να χανεις......σε δυναμη κ αποδοση....
-
Ρε Alex εσυ στις ποσες RPM το εχεις βαλει? ξερω να το ρυθμησω αλλα ποσο 9000αρες η 8500 πιο εινε το ιδανηκοτερο σημειο αλαγης... :thnk: το να κοφταρεις 10000αρες κ αλαγη ισως κ να χανεις......σε δυναμη κ αποδοση....
Καλο ειναι να το βαλεις 100rpm πριν απο εκει που "κρεμαει" το μοτερ
Αν δεν μπορεις να το καταλαβεις για αρχη βαλτο εκει που δινει ο κατασκευαστης την μεγιστη ροπη
-
Ρε Alex εσυ στις ποσες RPM το εχεις βαλει? ξερω να το ρυθμησω αλλα ποσο 9000αρες η 8500 πιο εινε το ιδανηκοτερο σημειο αλαγης... :thnk: το να κοφταρεις 10000αρες κ αλαγη ισως κ να χανεις......σε δυναμη κ αποδοση....
Έχεις την εντύπωση ότι όταν αλλάζεις στις 9.000 με 10.000, δεν θα έχεις άλλο στο μυαλό σου από το να κοιτάζεις το shift light. Τελικώς μικρή σημασία έχει που το ρυθμίζεις. Εγω το είχα βάλει στις 9.200, αλλά να σου πω την αλήθεια, δεν νομίζω ότι το βλέπω ποτέ. ;)
-
8700 το εχω βαλει αλλα απο ενα σημειο και μετα δεν το κοιτας, απλα συνηθιζεις και αλλαζεις μηχανικα εκει που νοιωθεις καλυτερα.
μπαη δε γουεη εγω πληρωσα 120 το πρωτο σερβις και ο ελεγχος βαλβιδων ειχε γινει κανονικα. το ειδα με τα ματια μου
-
1η 2α το shift light είναι λίγο άχρηστο..από 3η και μετά κάτι γίνεται,τώρα σε γενικές γραμμές γύρω στις 9000 το έχουν οι περισσότεροι ούτως η άλλως από 9000-9200 περίπου αρχίζει να κρεμάει.Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι σε ορεινό στροφιλίκι το μόνο που δεν θα κοιτάς είναι το shift light :tez:
-
+750
-
Εγω το είχα βάλει στις 9.200, αλλά να σου πω την αλήθεια, δεν νομίζω ότι το βλέπω ποτέ. ;)
Fille, prepi na stipseis to gkazi..., na to karidosis! Esy malone ton paeis sa papi to ergalio..., thes kai shift light tromara sou... :a22
-
Σημερα πηγα για το ΄2ο΄΄. Γενικα καλα. Ειχα προσεξει λαδακια στη μπροστα κεφαλη οποτε το συζητησα μου ειπε λοιπον μετα οτι εσφιξε λιγο το καπακι και ΄πηρε΄, αφηνοντας να εννοηθει οτι ΔΕΝ ανοιξε καπακια. Του κανω συζητηση για ρυθμηση βαλβιδων κτλ, μου απανταει εισαι οκ, τα τσεκαρα!!! Αφηνοντας να εννοηθει οτι ανοιξε καπακι!!! Δεν εβγαλα ακρη αλλα εχασε αρκετη απο τη εμπιστοσυνη μου... Θα περιμενω λιγο να παρακολουθησω.
Αν ξαναδω λαδια να ζητησω ανοιγμα και φλατζα? Τι λετε?...
-
Εγω βρε παιδιά πάνω απο 4000 το λυπάμε να το παω. Μόνιμα 2000-3500 το δουλεύω. Λέτε να μην είναι και αυτο σωστό?
-
Εγω βρε παιδιά πάνω απο 4000 το λυπάμε να το παω. Μόνιμα 2000-3500 το δουλεύω. Λέτε να μην είναι και αυτο σωστό?
Σε αυτές τις στροφές (2.500 - 3.000) δεν δουλεύει τελείως ομαλά και ψιλοσκορτσάρει. Να λυπάσαι να το πηγαίνεις με κάτω από 4.000rmp, όχι με πάνω 4.000rpm.
-
Ναι αυτό είναι γεγονός πως κάτω από της 2000rpm η ακόμα και μετά όταν θα πάω να επιταχυνω απότομα θα κάνει το σκορτσαρισμα για αυτό και το πηγαίνω συντηρητικά τώρα που είναι ακόμα στο στρωσιμο
-
Σε αυτές τις στροφές (2.500 - 3.000) δεν δουλεύει τελείως ομαλά και ψιλοσκορτσάρει. Να λυπάσαι να το πηγαίνεις με κάτω από 4.000rmp, όχι με πάνω 4.000rpm.
[/quote]
:kalo: :kalo: :ohyes: :ohyes:
-
Εγω βρε παιδιά πάνω απο 4000 το λυπάμε να το παω. Μόνιμα 2000-3500 το δουλεύω. Λέτε να μην είναι και αυτο σωστό?
Σκίστε!!!!! :h1: :h1: :h1: :h1:
:P :P :P :P
:tez: :tez: :tez: :tez:
-
Αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστην αμαρτίαν... Οπότε κοροιδεύτε όσο θέλετε..... :blus: :blus: :blus: :blus:
:P :P :P :P :P :P
-
από την στιγμή που έχει επάνω εργοστασιακό lap timer άραγε έχει και προδιαγραφές για σκίσιμο δε νομίζω να χρειάζεται λύπηση :tez: :tez:
-
Παρεξηγήθηκα δεν εννοούσα πως θα πάθει κάτι εάν αρχίζω να το σκίζω. Εξ'αλλου ούτε lap timer χρειάζεται να δείς για να καταλάβεις με τη έχεις να κανείς. Η επιθετική της εμφάνιση και μόνο φτάνει. Απλά εγώ ρώτησα επειδή δεν είμαι και πολύ της ταχύτητας λόγο του ότι η μικρή εμπειρία μου πάνω στα δίκυκλα δεν μου το επιτρέπει και ταυτόχρονα τα αυτοκίνητά μου πάντα τα προσέχα και το προσέχω δουλεύοντας το χαμηλοστροφα, έτσι ρώτησα εάν της κάνω κακό και της μηχανής όταν την πηγαίνω χαμηλά και ήρεμα πάντα. Τώρα γιατί πείρα αυτή και όχι κάποια άλλη που θα με βόλευε καλύτερα είναι άλλο θέμα αλλά δεν το έχω μετανιώσει και μάλλον ούτε πρόκειται. Άσχετο αλλά οφείλω να ομολογήσω πως είσαστε τρομεροί ατακαδόροι σε αυτό το forum. Ρίχνω απίστευτα γέλια ώρες ώρες. (σκιστε!!!!.....)
-
Φίλε Μάκη, μην φοβάσαι τίποτα, το μηχανάκι δεν καταλαβαίνει.... ;) Εγώ δεν το σκίζω, το πάω σχετικά ήρεμα (εκτός απ' τις βόλτες που πάω με κάτι supersport/supermotard εδώ στη Ρόδο... και κάποια βράδια που με πιάνει κάτι και αφηνιάζω... :tez:) αλλά σκέψου ότι κάποιοι άλλοι εδώ στο φόρουμ και το έχουν βάλει σε πίστα και το σκίζουν σε εθνικές κτλ..... Το δικό σου θέμα είναι, απ' ότι κατάλαβα, ότι είσαι σχετικά αρχάριος με τις μηχανές. Πάρε λοιπόν τον χρόνο σου, μάθε το μηχανάκι πώς στρίβει-φρενάρει-γκαζώνει-συμπεριφέρεται και άνοιγε το σιγά-σιγά, μέχρι να το συνηθίσεις. Και αν μπορείς, πήγαινε σε κανένα css, κάνει καλό.... :kalo: