0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έκατσα στατικά πάνω του στην Καστοριά. Δεν θέλησα να το παρω βόλτα μην τυχόν και το ζαχαρώσω και δεν είναι καιρός για έξοδα. Επίσης όμως όσο καλό και να είναι, δεν ψήθηκα με το που ανέβηκα πάνω απο το μέγεθος του. Είναι πολύ μικροκαμωμένο και ένιωσα εκτεθειμένος απο τα στοιχεία της φύσης, απο παντού.Θεωρώ πως δεν είναι μηχανάκι για άτομα άνω του 1,90 και εύσωμους. Εκτός και αν δεν είναι πρώτο τους μέλημα τα ταξίδια.Δεν το βλέπω δηλαδή σαν αντικαταστάτη του ETV 1000, όσο ως ένα μεγαλύτερο και ντυμένο Dorsoduro.
Συμφωνώ 100% με τον Αποστόλη..Ακριβώς τις ίδιες εντυπώσεις μου έχει αφήσει και εμένα όσες φορές έχω οδηγήσει ενός φίλου.. ένας μεγάλος Δούκας..Αν πρέπει οπωσδήποτε να ''μείνουμε'' στην κατηγορία νομίζωτο 1290 είναι μονόδρομος..
μη πάτε όλοι παιδιά για capo 1200 δεν φτάνουν. Ζήτημα να χουν πουληθεί καμία 30αρια και είναι και 2 , 3 που έχουν δηλώσει από το 2015 ότι θα το πάρουν μόλις πέσει στα 3860 με βαλίτσες.
Ωραίο review για το Capo Rally!Το έβλεπα και στην εκδρομή στα Καλάβρυτα που το είχε ο Λουκάς, είναι όμορφο και σίγουρα αξιόλογο. Προσωπικά, το σκέφτηκα μια δυο φορές να το πάρω αλλά θεωρώ τις τιμές τους τσιμπημένες, όχι τόσο γιατί δεν το αξίζουν, αλλά για την ελληνική μεταπωλητική πραγματικότητα. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά αν στα ίδια λεφτά (ή περίπου εκεί γύρω) παίρνεις πιο "established" μηχανές (από r1200gs και 1190adv μέχρι s1000xr) τότε δύσκολα θα προτιμήσει κάποιος το Aprilia (όπως δηλαδή έκανα κι εγώ).Λες άμα το οδηγήσω να αλλάξω γνώμη και να ζητάω ανταλλαγή με S1000XR?
Βρε παιδιά,το 1190/1290, το GS, το Capo Rally είναι ίδια κατηγορία. Μπορεί να έχουν διαφορετικό χαρακτήρα αλλά είναι όλα ονοφφ με 19/17 ζάντες.Το XR είναι άλλη κατηγορία, στην οποία βρίσκεται και το απλό Capo 1200, το Multi. Επίσης με διαφορετικό χαρακτήρα το καθένα τους.Εγώ απλά λέω ότι η δεξαμενή υποψηφίων αγοραστών για το Rally είναι υπερβολικά μικρή σε σχέση με τα υπόλοιπα, επίσης πιστευώ ότι οι δυο αυτές κατηγορίες έχουν ένα μέρος αγοραστών και από τις δυο "δεξαμενές".Χωρίς επίσης να έχω οδηγήσει Capo, θεωρώ ότι σαν μοτοσυκλέτα στα σημεία χάνει από 1190 (που έχω οδηγήσει) αλλά και GS LC (που επίσης δεν έχω οδηγήσει). Ακόμα και αν αποδειχθεί ότι μου αρέσει οδηγικά αντίστοιχα με τα άλλα, βάζοντας και το χρηματικό στην μέση (αλλά και υπστήριξη, αντιπροσωπία), θα πήγαινα στο πιο γνωστό/μεταπωλήσιμο. Φυσικά δεν αγοράζουν όλοι με τα ίδια κριτήρια.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι