0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #225 - : Νοέμβριος 09, 2021, 01:28:04 μμ »
Έκατσα στατικά πάνω του στην Καστοριά. Δεν θέλησα να το παρω βόλτα μην τυχόν και το ζαχαρώσω και δεν είναι καιρός για έξοδα. :D
Επίσης όμως όσο καλό και να είναι, δεν ψήθηκα με το που ανέβηκα πάνω απο το μέγεθος του. Είναι πολύ μικροκαμωμένο και ένιωσα εκτεθειμένος απο τα στοιχεία της φύσης, απο παντού.

Θεωρώ πως δεν είναι μηχανάκι για άτομα άνω του 1,90 και εύσωμους. Εκτός και αν δεν είναι πρώτο τους μέλημα τα ταξίδια.
Δεν το βλέπω δηλαδή σαν αντικαταστάτη του ETV 1000, όσο ως ένα μεγαλύτερο και ντυμένο Dorsoduro.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 675
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1482
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #226 - : Νοέμβριος 09, 2021, 02:13:29 μμ »
Συμφωνώ 100% με τον Αποστόλη..
Ακριβώς τις ίδιες εντυπώσεις μου έχει αφήσει και εμένα όσες
φορές έχω οδηγήσει ενός φίλου.. ένας μεγάλος Δούκας..
Αν πρέπει οπωσδήποτε να ''μείνουμε'' στην κατηγορία νομίζω
το 1290 είναι μονόδρομος..

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #227 - : Νοέμβριος 09, 2021, 04:09:47 μμ »
μη πάτε όλοι παιδιά για capo 1200 δεν φτάνουν. 


Ζήτημα να χουν πουληθεί καμία 30αρια και είναι και 2 , 3 που έχουν δηλώσει από το 2015 ότι θα το πάρουν μόλις πέσει στα 3860 με βαλίτσες. 

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #228 - : Νοέμβριος 09, 2021, 05:10:46 μμ »
Έκατσα στατικά πάνω του στην Καστοριά. Δεν θέλησα να το παρω βόλτα μην τυχόν και το ζαχαρώσω και δεν είναι καιρός για έξοδα. :D
Επίσης όμως όσο καλό και να είναι, δεν ψήθηκα με το που ανέβηκα πάνω απο το μέγεθος του. Είναι πολύ μικροκαμωμένο και ένιωσα εκτεθειμένος απο τα στοιχεία της φύσης, απο παντού.

Θεωρώ πως δεν είναι μηχανάκι για άτομα άνω του 1,90 και εύσωμους. Εκτός και αν δεν είναι πρώτο τους μέλημα τα ταξίδια.
Δεν το βλέπω δηλαδή σαν αντικαταστάτη του ETV 1000, όσο ως ένα μεγαλύτερο και ντυμένο Dorsoduro.
με 1,75 και 73 κιλα εγω που ειμαι,μαλλον για δειγμα ειμαι λαιτ :D

Συμφωνώ 100% με τον Αποστόλη..
Ακριβώς τις ίδιες εντυπώσεις μου έχει αφήσει και εμένα όσες
φορές έχω οδηγήσει ενός φίλου.. ένας μεγάλος Δούκας..
Αν πρέπει οπωσδήποτε να ''μείνουμε'' στην κατηγορία νομίζω
το 1290 είναι μονόδρομος..
δεν εστιασα στον ανοικτο δρομο,αλλα πιο πολυ σε τεραιν που φαινονται ζυγισματα κτλπ,και εκει τα παει περιφημα,τωρα για στοιχεια της φυσης,οι κατοχοι καλυτερα
μη πάτε όλοι παιδιά για capo 1200 δεν φτάνουν. 


Ζήτημα να χουν πουληθεί καμία 30αρια και είναι και 2 , 3 που έχουν δηλώσει από το 2015 ότι θα το πάρουν μόλις πέσει στα 3860 με βαλίτσες. 
λαθος timing και λαθος στοχευση,μπορουσε απ το 2010 να το εχει βγαλει και μπορουσε το 2018 με 900 κυβικα και πλασαρισμα απεναντι στα τιγκερ 800 κτλπ,ανανεομενο...
ειναι παντως εξαιρετικη μοτοσυκλετα
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος antonis_rsv

  • **
  • 56
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1200 rallye
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #229 - : Νοέμβριος 09, 2021, 09:14:31 μμ »
Έχει ξαναγραφτεί στο παρελθόν κάπου εδώ μέσα πως έγινε ένα πάντρεμα στοιχείων και κάπως έτσι προέκυψε το capo 1200.
Η αλήθεια είναι πως με το dorsoduro όσο τα παρατηρείς δίπλα δίπλα βλέπεις πως έχουν πολλά κοινά στοιχεία. Πλαίσιο, ψαλίδι, τα μούτρα του rsv4, τον κινητήρα του dorso 1200 και πολλά άλλα!
Τι κι αν έχει γίνει ένα mix... το θέμα είναι πως δένουν όλα αυτά μαζί!
Η πρώτη αίσθηση μόλις το Καβάλας είναι κάπως περίεργη. Μπαίνεις αρκετά μέσα της με την τεράστια τιμοναρα σε σχετικά ψηλή θέση. Πάντα συγκρίνοντας με multi 1200 πρώτης γενιάς και 1290s που είχα στο παρελθόν.
Η επιλογή της αγοράς του προέκυψε από βασικό κριτήριο την ακτίνα (την ήθελα πολυ) και τιμής.
Στα πρώτα μέτρα λοιπόν μου έδειξε την εμπιστοσύνη της... που μέσα στην κίνηση της Αθήνας με άφησε να κινηθώ ελεύθερα με ελιγμούς και μικρά ανοίγματα σα να γνωριζόμασταν από παιδιά!
Επιστροφή στο χωριό λοιπόν και βγήκαμε εθνικη προς Κόρινθο και Τρίπολη.
Να προσθέσω πως δεν είμαι πλέον αυτός που ήμουν.... κάποτε θα έβγαινα εθνικη και θα ήμουν με την ταυτότητα στο στόμα λες και με κυνηγάνε!!
Πλέον ως σωστός οικογενειάρχης κλείδωσα κάπου στα 160 - 170. Όταν στρίψαμε στις πρώτες ανοιχτές παρατεταμένες στροφές της εθνικής έψαχνα να βρω τις ράγες κάτω από τα λάστιχα. Το μηχανάκι στρίβει..... και στρίβει σταθερά!!! Οκ.... δεν είναι για πολλά χιλιόμετρα... νιώθεις το αεράκι... αν και η κάλυψη στα πόδια είναι πολύ καλή!! Στη ζελατίνα με ύψος 1,80 και κάτι ίσως θα ήθελα λίγο παραπάνω!!
Φτάνουμε Νεμέα και αφήνω πίσω την εθνική οδό.... και μόλις μπαίνω μετά τις γραμμές του τραίνου σε εκείνα τα σφιχτά στροφιλικια με την άσφαλτο σε άψογη κατάσταση..  το χαμόγελο στα αυτιά και να λέω μέσα μου "που είσαι μάνα μου"!!!!
Το γκάζι δεν είναι τρελό.... δε ξηλώνει την άσφαλτο... ίσως όμως εκεί κάπου να είναι και το μυστικό!! Σε κάθε έξοδο στροφής το ανοίγεις χωρίς φόβο!!
Η αλήθεια είναι πως μετά το 1290 πίστευα πως θα μου φανεί λίγο... από πολλές απόψεις... αλλά δε με άφησε στιγμή να μετανιώσω για την επιλογή μου.
Οι αναρτήσεις κάνουν καλά τη δουλειά τους αν και ελάχιστες φορές σε μεγάλα σαμαρακια ένιωθα την πίσω να τελειώνει.
Τα φρένα άψογα! Το γκάζι του όχι τρελό... αλλά τόσο όσο για να το πίνεις!! Το βάρος του δε το νιώθεις.. στην απότομη εναλλαγή στροφής δε βοηθάει πολύ ο 19 τροχός μπροστά. Οι ενδείξεις είναι όντως λίγες... θα ήθελα έστω θερμοκρασία και αυτονομία. Αυτά για σήμερα και έπεται συνέχεια!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2817
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2064
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #230 - : Νοέμβριος 10, 2021, 07:38:10 πμ »
Ωραίο review για το Capo Rally!

Το έβλεπα και στην εκδρομή στα Καλάβρυτα που το είχε ο Λουκάς, είναι όμορφο και σίγουρα αξιόλογο. Προσωπικά, το σκέφτηκα μια δυο φορές να το πάρω αλλά θεωρώ τις τιμές τους τσιμπημένες, όχι τόσο γιατί δεν το αξίζουν, αλλά για την ελληνική μεταπωλητική πραγματικότητα. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά αν στα ίδια λεφτά (ή περίπου εκεί γύρω) παίρνεις πιο "established" μηχανές (από r1200gs και 1190adv μέχρι s1000xr) τότε δύσκολα θα προτιμήσει κάποιος το Aprilia (όπως δηλαδή έκανα κι εγώ).

Λες άμα το οδηγήσω να αλλάξω γνώμη και να ζητάω ανταλλαγή με S1000XR?
 :P :D
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #231 - : Νοέμβριος 10, 2021, 08:07:57 πμ »
Ωραίο review για το Capo Rally!

Το έβλεπα και στην εκδρομή στα Καλάβρυτα που το είχε ο Λουκάς, είναι όμορφο και σίγουρα αξιόλογο. Προσωπικά, το σκέφτηκα μια δυο φορές να το πάρω αλλά θεωρώ τις τιμές τους τσιμπημένες, όχι τόσο γιατί δεν το αξίζουν, αλλά για την ελληνική μεταπωλητική πραγματικότητα. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά αν στα ίδια λεφτά (ή περίπου εκεί γύρω) παίρνεις πιο "established" μηχανές (από r1200gs και 1190adv μέχρι s1000xr) τότε δύσκολα θα προτιμήσει κάποιος το Aprilia (όπως δηλαδή έκανα κι εγώ).

Λες άμα το οδηγήσω να αλλάξω γνώμη και να ζητάω ανταλλαγή με S1000XR?
 :P :D
Το xr είναι άλλο λεβελ μηχανάκι το 1200gs είναι πολλά λεβελ κάτω..
Δεν ξέρω πόσα έχουν πουληθεί Ελλάδα,αλλά 4 ιδιοκτήτες που ξέρω,δεν τα πουλανε :D
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +642
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #232 - : Νοέμβριος 10, 2021, 08:16:55 πμ »
Ωραίο review για το Capo Rally!

Το έβλεπα και στην εκδρομή στα Καλάβρυτα που το είχε ο Λουκάς, είναι όμορφο και σίγουρα αξιόλογο. Προσωπικά, το σκέφτηκα μια δυο φορές να το πάρω αλλά θεωρώ τις τιμές τους τσιμπημένες, όχι τόσο γιατί δεν το αξίζουν, αλλά για την ελληνική μεταπωλητική πραγματικότητα. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά αν στα ίδια λεφτά (ή περίπου εκεί γύρω) παίρνεις πιο "established" μηχανές (από r1200gs και 1190adv μέχρι s1000xr) τότε δύσκολα θα προτιμήσει κάποιος το Aprilia (όπως δηλαδή έκανα κι εγώ).

Λες άμα το οδηγήσω να αλλάξω γνώμη και να ζητάω ανταλλαγή με S1000XR?
 :P :D

Κάποιος που θα κοιτάξει το Capo 1200 θα κοιτάξει και το s1000xr. Για εμένα παίζουν στην ίδια υποκατηγορία (ψηλά στρητ μηχανάκια με κάποιες τουριστικές δυαντότητες). Θα κοιτάξει επίσης και τίγρη.

Το GS1200 απευθύνεται σε άλλη κατηγορία αγοραστών.Ή είσαι αγοραστής GS ή δεν είσαι. Κι αν είσαι, οι πιθανότητες να το αλλάξεις μετά με κάτι άλλο πέρα απο GS είναι πολύ μικρές.

*

Αποσυνδεδεμένος antonis_rsv

  • **
  • 56
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1200 rallye
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #233 - : Νοέμβριος 10, 2021, 01:24:31 μμ »

[/quote]

Κάποιος που θα κοιτάξει το Capo 1200 θα κοιτάξει και το s1000xr. Για εμένα παίζουν στην ίδια υποκατηγορία (ψηλά στρητ μηχανάκια με κάποιες τουριστικές δυαντότητες). Θα κοιτάξει επίσης και τίγρη.

Το GS1200 απευθύνεται σε άλλη κατηγορία αγοραστών.Ή είσαι αγοραστής GS ή δεν είσαι. Κι αν είσαι, οι πιθανότητες να το αλλάξεις μετά με κάτι άλλο πέρα απο GS είναι πολύ μικρές.
[/quote]

Δε νομίζω πως και το 1190 έχει κοινά στοιχεία με το capo. Έχουν τελείως διαφορετική θέση οδήγησης.
Επίσης όσο αφορά το xr 1000, όταν ψάχνεις ακτίνα δε το έχεις στις επιλογές σου.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2817
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2064
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #234 - : Νοέμβριος 10, 2021, 03:28:20 μμ »
Βρε παιδιά,
το 1190/1290, το GS, το Capo Rally είναι ίδια κατηγορία. Μπορεί να έχουν διαφορετικό χαρακτήρα αλλά είναι όλα ονοφφ με 19/17 ζάντες.
Το XR είναι άλλη κατηγορία, στην οποία βρίσκεται και το απλό Capo 1200, το Multi. Επίσης με διαφορετικό χαρακτήρα το καθένα τους.

Εγώ απλά λέω ότι η δεξαμενή υποψηφίων αγοραστών για το Rally είναι υπερβολικά μικρή σε σχέση με τα υπόλοιπα, επίσης πιστευώ ότι οι δυο αυτές κατηγορίες έχουν ένα μέρος αγοραστών και από τις δυο "δεξαμενές".

Χωρίς επίσης να έχω οδηγήσει Capo, θεωρώ ότι σαν μοτοσυκλέτα στα σημεία χάνει από 1190 (που έχω οδηγήσει) αλλά και GS LC (που επίσης δεν έχω οδηγήσει). Ακόμα και αν αποδειχθεί ότι μου αρέσει οδηγικά αντίστοιχα με τα άλλα, βάζοντας και το χρηματικό στην μέση (αλλά και υπστήριξη, αντιπροσωπία), θα πήγαινα στο πιο γνωστό/μεταπωλήσιμο. Φυσικά δεν αγοράζουν όλοι με τα ίδια κριτήρια.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 675
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1482
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #235 - : Νοέμβριος 10, 2021, 03:57:35 μμ »
Έτσι είναι..

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #236 - : Νοέμβριος 10, 2021, 05:16:43 μμ »
Βρε παιδιά,
το 1190/1290, το GS, το Capo Rally είναι ίδια κατηγορία. Μπορεί να έχουν διαφορετικό χαρακτήρα αλλά είναι όλα ονοφφ με 19/17 ζάντες.
Το XR είναι άλλη κατηγορία, στην οποία βρίσκεται και το απλό Capo 1200, το Multi. Επίσης με διαφορετικό χαρακτήρα το καθένα τους.

Εγώ απλά λέω ότι η δεξαμενή υποψηφίων αγοραστών για το Rally είναι υπερβολικά μικρή σε σχέση με τα υπόλοιπα, επίσης πιστευώ ότι οι δυο αυτές κατηγορίες έχουν ένα μέρος αγοραστών και από τις δυο "δεξαμενές".

Χωρίς επίσης να έχω οδηγήσει Capo, θεωρώ ότι σαν μοτοσυκλέτα στα σημεία χάνει από 1190 (που έχω οδηγήσει) αλλά και GS LC (που επίσης δεν έχω οδηγήσει). Ακόμα και αν αποδειχθεί ότι μου αρέσει οδηγικά αντίστοιχα με τα άλλα, βάζοντας και το χρηματικό στην μέση (αλλά και υπστήριξη, αντιπροσωπία), θα πήγαινα στο πιο γνωστό/μεταπωλήσιμο. Φυσικά δεν αγοράζουν όλοι με τα ίδια κριτήρια.
νομιζω οτι απο υποστηριξη αντιπροσωπειας δεν εχει θεμα
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος antonis_rsv

  • **
  • 56
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1200 rallye
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #237 - : Νοέμβριος 10, 2021, 08:14:04 μμ »
Είχα την τύχη να έχω 1290. Μπορεί θεωρητικά να είναι στην ίδια κατηγορία,  οι διαφορές παρ'ολα αυτά είναι μεγάλες. Το 1190 μοιάζει να έχει περισσότερα στοιχεία off road και αυτό βγάζει και οδηγικά. Η θέση οδήγησης είναι σχεδόν πάνω στο μηχανάκι.
Το capo αντίστοιχα μπορεί να θέλει να δείχνει off αλλά οδηγικά τίποτα δε παραπέμπει σε κάτι τέτοιο. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά μέσα στη μηχανή.

Επίσης υπάρχει ένας εξοπλισμός στην standard έκδοση του raid που δε περνάει και απαρατήρητος! Ποδιά,  κάγκελα προστασίας με προβολακια καλής ποιότητας, πλαϊνές βαλίτσες... όλα αυτά προσθέτουν!

*

Αποσυνδεδεμένος Panikos

  • **
  • 31
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1200 Travel Pack
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #238 - : Νοέμβριος 12, 2021, 10:05:23 πμ »
Όσο αφορά εξωτερική θερμοκρασία , θερμοκρασία νερου , βολτομετρο , hp,torque, καταγραφή data log,thrust, reserve power, throttle και ένα σκασμό άλλα πράγματα και Navi προσωπικά εγκατέστησα το Aprilia Multimedia platform και μου βγάζει όλες τις Ενδείξεις στο κινητό τηλέφωνο που έχω σε βάση πάνω από το dashboard . Με πήρε λίγο καιρό αλλά το βρήκα στη μισή τιμή από το site μέσα και πιστεύω αξίζει τα λεφτά που έδωσα για τη. Πληροφόρηση που δίνει .
Από εκεί και πέρα το μηχανάκι προσωπική μου άποψη είναι hidden gem φετος ήταν η πρώτη season που το καβάλησα καθότι το πήρα πέρσι τον Νοέμβριο και είμαι ενθουσιασμένος . Έχω το travel pack με arrow φίλτρο , quick shifter,, power commander , auto tune . Το μηχανάκι δουλεύει άψογα και είναι πλέον και δυνατό .

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #239 - : Νοέμβριος 12, 2021, 11:23:50 πμ »
Ενσωμάτωση φλας μπροστά και πίσω μπαίνει κουτί από rsv4 ή τουονο v4 που έχουν ενσωματωμένα τα φλας.. μπροστά έβγαλε τα φλας και απλώς σύνδεσε τα καλώδια στα πλαϊνά των φώτων που λογικά έχει ψείρες εκεί..
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης