0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά εχουμε λίγο μπερδέψει τον όρο ON-OFF και πολλοί νομίζουν οτι το OFF παραπέμπει σε μονοπάτια και διαδρομές που πάνε endurάκια των 100 κιλών. Με ένα On-Off μια ζωή έκανες 400χλμ άσφαλτο και αν συνατούσες και γούσταρες έκανες και 30-40 χλμ χωματόδρομο. Προσέξτε όμως: Χωματόδρομο όχι κατσάβραχα. Το γεγονός οτι πολλοί χεράδες τα πάνε και στα κατσάβραχα με αξιοπρέπεια και χωρίς να υπάρχει φόβος ανα 500μ μέτρα να το σκορπάνε στα βράχια δεν έχει να κάνει με την μηχανή αλλά με τον οδηγό. Για μένα καλά κάνουν οι εταιρίες και αλλάζουν προσανατολισμό και σου δείχνουν οτι αυτά τα μηχανάκια περνάνε απο τους χωματόδρομους που έλεγα και οχι απο κατσάβραχα.Μας έπεισε όλους η BMW οτι με το τέρας των 300 κιλών θα πάς άνετα enduraδα και το ήπιαμε μια χαρά το χάπι όλοι. Για να σου πέσει κάτω αυτό σε ανηφόρα και να σε ΄δω μετά πόσα @@κήλες θα κάνεις να το σηκώσεις. Και αφού το σηκώσεις να σε δώ πόσο μάγκας είσαι να το καβαλήσεις και να συνεχίσεις.
Παρεπιπτόντως έχασα μια σελίδα γραφόμενα και δεν είδα οτι έγινε μανούρα με τον Faraway και οτι αποχώρησε κιόλας . Τα δικά μου γραφόμενα δεν γράφτηκαν με τον γνώμονα της αντιπαράθεσης ούτε με γνώμονα να πάρω θέση μιας και δεν μου αρέσει κάτι τέτοιο. Γι'αυτό τον λογο έγραψα για όλα τα on-off και όχι για το Capo 1200 RR που στο κάτω-κάτω ούτε που το έχουμε δει ακόμα εν κινήσει πόσω μάλλον απο κοντά ή καβαλήσει.Ελπίζω o Faraway να το ξανασκεφτεί και να ξαναγράψει μιας και η απώλλεια ενός ενεργού μελους είναι σημαντική για ενα forum που πρόσφατα αναγεννήθηκε απο τις στάχτες του. Ο Αργύρης θαρρώ έδωσε το στίγμα του και τι προσπάθεια γίνεται απο μια παρέα ανθρώπων που συνεχώς ζητάει νέα μέλη για να περνάμε όλοι καλά με αφορμή τις μηχανές μας.
Όποιος δεν το βλέπει έτσι φίλε μου συγνώμη αλλά σίγουρα δεν έχει πάει σοβαρό χώμα με τέρας. Παθών και μαθών. Όταν είσαι όρθιος και η μηχανή το ίδιο όλα καλά. Αλλά όταν πέσει ενα θηρίο και θέλει 2 γομάρια για να την σηκώσουν και μετά 30 λεπτά για να παρεις ανάσα το ξανασκέφτεσαι.
Αναρωτιέμαι, αν έχουν πειράξει κάνα software setting sto ADD για ελαφριά offroad οδήγηση...έχει φτάσει η τεχνολογία, όχι μόνο να βοηθάει τον αναβάτη, αλλά και να αποκρύπτει/εξαλείφει τα σχεδιαστικά ατοπήματα μίας κατασκευής. Διότι μη μου πείτε ότι ένα χωροδικτύωμα 'ιταλικής' σχολής (που προέρχεται από 100% ασφάλτινο μηχανάκι) είναι η καλύτερη επιλογή για χωμάτινη οδήγηση (λόγω υπερβολικής στιβαρότητας), αλλά αν έχει αναρτήσεις οι οποίες θα μπορούν να αντικαταστήσουν την χαμένη ελαστικότητα (μικροστρεβλώσεις) του πλαισίου με αλλαγή στην σκληρότητά τους, τότε μπορεί να μεταφέρει πολύ λιγότερους κραδασμούς στα χέρια και να φορτίζει/σκληραίνει το πισινό όταν θέλεις να καθαρίσεις ένα δύσκολο κομμάτι....εν ολίγοις πιστεύω ότι το θέμα softaware και ηλεκτρονικά θα διαμορφώνει ποιο μηχανάκι θα είναι το αρτιότερο από εδώ και πέρα...Κάτι που η Aprilia έχει εκμεταλλευτεί πλήρως στο APRC...να έδινε και το ίδιο βάρος στο finetuning του ψεκασμού (όπως ΚΤΜ πχ), θα είχαμε τις πιο ολοκληρωμένες μηχανέςΤι πιστεύετε και εσείς? Όσο για το βίντεο, είναι μία καλοστημένη προώθηση (όπως οφείλει να κάνει κάθε εταιρεία για ένα νέο μοντέλο της) και είναι αν το σκεφτείτε και αρκετά τίμια,καθώς δεν δείχνει ένα μηχανάκι να κάνει 'παπάδες' με κάνα παγκόσμιο εντουρίστα πίσω από το κράνος, αλλά να κάνει πραγματικά ένα 80% - 20%....όπως το 99,5% των ταξιδιών που θα κάνουν οι πιθανοί χρήστες του...Υ.Γ. Τώρα γιατί το έβγαλε Rally? Εγώ ρωτάω γιατί το έβγαλε Caponord? Γιατί έχει ένα brand name που έχει γράψει τη δική του ιστορία και το εκμεταλλέυεται! Αν το έλεγε Falco Touring, πόσα ποστ θα είχε το θέμα (αν υπήρχε....)?????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι