0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

DimitrisPleias

Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #165 - : Νοέμβριος 09, 2014, 11:09:36 μμ »
Θοδωρη τον λενε :D

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #166 - : Νοέμβριος 09, 2014, 11:38:21 μμ »
το  ξερω  Δημητρη  μου :ohyes:   αλλα  θυμηθηκα  το  παλιο ρητο  που  ελεγαν  <<πεστα  Χαραλαμπε>> :D ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #167 - : Νοέμβριος 10, 2014, 07:05:25 πμ »
Παιδιά εχουμε λίγο μπερδέψει τον όρο ON-OFF και πολλοί νομίζουν οτι το OFF παραπέμπει σε μονοπάτια και διαδρομές που πάνε endurάκια των 100 κιλών. Με ένα On-Off μια ζωή έκανες 400χλμ άσφαλτο και αν συνατούσες και γούσταρες έκανες και 30-40 χλμ χωματόδρομο. Προσέξτε όμως: Χωματόδρομο όχι κατσάβραχα. Το γεγονός οτι πολλοί χεράδες τα πάνε και στα κατσάβραχα με αξιοπρέπεια και χωρίς να υπάρχει φόβος ανα 500μ μέτρα να το σκορπάνε στα βράχια δεν έχει να κάνει με την μηχανή αλλά με τον οδηγό. Για μένα καλά κάνουν οι εταιρίες και αλλάζουν προσανατολισμό και σου δείχνουν οτι αυτά τα μηχανάκια περνάνε απο τους χωματόδρομους που έλεγα και οχι απο κατσάβραχα.
Μας έπεισε όλους η BMW οτι με το τέρας των 300 κιλών θα πάς άνετα enduraδα και το ήπιαμε μια χαρά το χάπι όλοι. Για να σου πέσει κάτω αυτό σε ανηφόρα και να σε ΄δω μετά πόσα @@κήλες θα κάνεις να το σηκώσεις. Και αφού το σηκώσεις να σε δώ πόσο μάγκας είσαι να το καβαλήσεις και να συνεχίσεις.


εγώ λέω να ρωτήσουμε αυτόν ?  :P 
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #168 - : Νοέμβριος 10, 2014, 07:48:06 πμ »
Και μετά οταν βγει το κανονικό βίντεο τον βλέπεις να πηγαίνει κομμάτια και λές: Ρε συ αυτό και μαμώ στο χώμα. Και εγώ έτσι θα πηγαίνω. Και όταν το πάρεις πας μέχρι την καφετέρια και λές το εργαλείο πάει χώμα άνετα(απλά εσύ δεν θα το πας ποτέ).
Εν τω μεταξύ βλέπω το κατά γενική ομολογία "πολύ καλό" στο χώμα ελικοειδές να πηγαίνει βάρκα γυαλό στις λακούβες και τα σαμαράκια και λέω "ώρε μάνα μου πόσο ψέματα μας τα παρουσιάζουν τελικά"!!!
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #169 - : Νοέμβριος 10, 2014, 08:00:12 πμ »
 σε  κανενα  μας  δεν  θα  αρεσε  κατι  τετοιο , ειτε  ειχαμε  το  παλιο    ειτε  ειχαμε  το  νεο  CAPO  :ohyes:

 ετσι  ειναι  ομως  οταν  πας  γυρευοντας :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος kostisfg

  • ***
  • 118
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord 1200
  • Αντιδράσεις: +20
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #170 - : Νοέμβριος 10, 2014, 09:11:43 πμ »
Παιδιά εχουμε λίγο μπερδέψει τον όρο ON-OFF και πολλοί νομίζουν οτι το OFF παραπέμπει σε μονοπάτια και διαδρομές που πάνε endurάκια των 100 κιλών. Με ένα On-Off μια ζωή έκανες 400χλμ άσφαλτο και αν συνατούσες και γούσταρες έκανες και 30-40 χλμ χωματόδρομο. Προσέξτε όμως: Χωματόδρομο όχι κατσάβραχα. Το γεγονός οτι πολλοί χεράδες τα πάνε και στα κατσάβραχα με αξιοπρέπεια και χωρίς να υπάρχει φόβος ανα 500μ μέτρα να το σκορπάνε στα βράχια δεν έχει να κάνει με την μηχανή αλλά με τον οδηγό. Για μένα καλά κάνουν οι εταιρίες και αλλάζουν προσανατολισμό και σου δείχνουν οτι αυτά τα μηχανάκια περνάνε απο τους χωματόδρομους που έλεγα και οχι απο κατσάβραχα.
Μας έπεισε όλους η BMW οτι με το τέρας των 300 κιλών θα πάς άνετα enduraδα και το ήπιαμε μια χαρά το χάπι όλοι. Για να σου πέσει κάτω αυτό σε ανηφόρα και να σε ΄δω μετά πόσα @@κήλες θα κάνεις να το σηκώσεις. Και αφού το σηκώσεις να σε δώ πόσο μάγκας είσαι να το καβαλήσεις και να συνεχίσεις.

Είχα αρχίσει να πιστεύω οτι μόνο εγώ το βλέπω έτσι...  :kalo:

Οσο για τις τούμπες της μπέμπας... Τι να πώ....  Αν οι τούμπες με 20.000€ μηχανάκι είναι το όνειρο κάθε offα τότε πάω πάσο...  :ohyes: :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #171 - : Νοέμβριος 10, 2014, 09:33:09 πμ »
Όποιος δεν το βλέπει έτσι φίλε μου συγνώμη αλλά σίγουρα δεν έχει πάει σοβαρό χώμα με τέρας. Παθών και μαθών. Όταν είσαι όρθιος και η μηχανή το ίδιο όλα καλά. Αλλά όταν πέσει ενα θηρίο και θέλει 2 γομάρια για να την σηκώσουν και μετά 30 λεπτά για να παρεις ανάσα το ξανασκέφτεσαι.
Πέρυσι πήγα εκδρομή στα βουνά με 2 φίλους. Εγώ με το Capo, ενας με GS 1150 ADV και ενας με GS 1200 ADV. Όσο ήμασταν άσφαλτο και χωματόδρομους και χώμα σταθερό με κοτρώνια φυτεμένα καλά πηγαίναμε και γουστάραμε τρελά. Οταν πιάσαμε λάσπες, χαντάκια και νεροφαγώματα έγινε της τούμπας. Αντε να σηκώσεις το 1150 το Capo και το 1200, άντε να γυρίσεις το Capo στα νερόφαγώματα γιατί δεν πήγαινε άλλο μπρος, άντε να περάσεις τα θηρία μέσα απο λασπόνερα που έιχαν πηλό απο κάτω κλπ κλπ. Έχασα ενα νεφρί και 2 @@ να τα καταφέρω και το βράδυ ήρθε ο πόνος!!!
Οπότε κατσάβραχα ΟΧΙ με δαύτα.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

nikoscapo

Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #172 - : Νοέμβριος 10, 2014, 09:36:13 πμ »
Αν μπεις με ενα capo στο χωμα και πεις δεν με νοιαζεινα το διαλυσω ετσι θα πηγαινει και αυτο ειτε rr ειτε το απλο.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #173 - : Νοέμβριος 10, 2014, 09:47:54 πμ »
Παρεπιπτόντως έχασα μια σελίδα γραφόμενα και δεν είδα οτι έγινε μανούρα με τον Faraway και οτι αποχώρησε κιόλας :cry: :cry: :cry: . Τα δικά μου γραφόμενα δεν γράφτηκαν με τον γνώμονα της αντιπαράθεσης ούτε με γνώμονα να πάρω θέση μιας και δεν μου αρέσει κάτι τέτοιο. Γι'αυτό τον λογο έγραψα για όλα τα on-off και όχι για το Capo 1200 RR που στο κάτω-κάτω ούτε που το έχουμε δει ακόμα εν κινήσει πόσω μάλλον απο κοντά ή καβαλήσει.
Ελπίζω o Faraway να το ξανασκεφτεί και να ξαναγράψει μιας και η απώλλεια ενός ενεργού μελους είναι σημαντική για ενα forum που πρόσφατα αναγεννήθηκε απο τις στάχτες του. Ο Αργύρης θαρρώ έδωσε το στίγμα του και τι προσπάθεια γίνεται απο μια παρέα ανθρώπων που συνεχώς ζητάει νέα μέλη για να περνάμε όλοι καλά με αφορμή τις μηχανές μας.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #174 - : Νοέμβριος 10, 2014, 11:45:41 πμ »
Παρεπιπτόντως έχασα μια σελίδα γραφόμενα και δεν είδα οτι έγινε μανούρα με τον Faraway και οτι αποχώρησε κιόλας :cry: :cry: :cry: . Τα δικά μου γραφόμενα δεν γράφτηκαν με τον γνώμονα της αντιπαράθεσης ούτε με γνώμονα να πάρω θέση μιας και δεν μου αρέσει κάτι τέτοιο. Γι'αυτό τον λογο έγραψα για όλα τα on-off και όχι για το Capo 1200 RR που στο κάτω-κάτω ούτε που το έχουμε δει ακόμα εν κινήσει πόσω μάλλον απο κοντά ή καβαλήσει.
Ελπίζω o Faraway να το ξανασκεφτεί και να ξαναγράψει μιας και η απώλλεια ενός ενεργού μελους είναι σημαντική για ενα forum που πρόσφατα αναγεννήθηκε απο τις στάχτες του. Ο Αργύρης θαρρώ έδωσε το στίγμα του και τι προσπάθεια γίνεται απο μια παρέα ανθρώπων που συνεχώς ζητάει νέα μέλη για να περνάμε όλοι καλά με αφορμή τις μηχανές μας.


+1200
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #175 - : Νοέμβριος 10, 2014, 12:08:10 μμ »
Αναρωτιέμαι, αν έχουν πειράξει κάνα software setting sto ADD για ελαφριά offroad οδήγηση...έχει φτάσει η τεχνολογία, όχι μόνο να βοηθάει τον αναβάτη, αλλά και να αποκρύπτει/εξαλείφει τα σχεδιαστικά ατοπήματα μίας κατασκευής. Διότι μη μου πείτε ότι ένα χωροδικτύωμα 'ιταλικής' σχολής (που προέρχεται από 100% ασφάλτινο μηχανάκι) είναι η καλύτερη επιλογή για χωμάτινη οδήγηση (λόγω υπερβολικής στιβαρότητας), αλλά αν έχει αναρτήσεις οι οποίες θα μπορούν να αντικαταστήσουν την χαμένη ελαστικότητα (μικροστρεβλώσεις) του πλαισίου με αλλαγή στην σκληρότητά τους, τότε μπορεί να μεταφέρει πολύ λιγότερους κραδασμούς στα χέρια και να φορτίζει/σκληραίνει το πισινό όταν θέλεις να καθαρίσεις ένα δύσκολο κομμάτι....εν ολίγοις πιστεύω ότι το θέμα softaware και ηλεκτρονικά θα διαμορφώνει ποιο μηχανάκι θα είναι το αρτιότερο από εδώ και πέρα...Κάτι που η Aprilia έχει εκμεταλλευτεί πλήρως στο APRC...να έδινε και το ίδιο βάρος στο finetuning του ψεκασμού (όπως ΚΤΜ πχ), θα είχαμε τις πιο ολοκληρωμένες μηχανές


Τι πιστεύετε και εσείς? Όσο για το βίντεο, είναι μία καλοστημένη προώθηση (όπως οφείλει να κάνει κάθε εταιρεία για ένα νέο μοντέλο της) και είναι αν το σκεφτείτε και αρκετά τίμια,καθώς δεν δείχνει ένα μηχανάκι να κάνει 'παπάδες' με κάνα παγκόσμιο εντουρίστα πίσω από το κράνος, αλλά να κάνει πραγματικά ένα 80% - 20%....όπως το 99,5% των ταξιδιών που θα κάνουν οι πιθανοί χρήστες του...


Υ.Γ. Τώρα γιατί το έβγαλε Rally?   Εγώ ρωτάω γιατί το έβγαλε Caponord?
 Γιατί έχει ένα brand name που έχει γράψει τη δική του ιστορία και το εκμεταλλέυεται! Αν το έλεγε Falco Touring, πόσα ποστ θα είχε το θέμα (αν υπήρχε....)?????
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #176 - : Νοέμβριος 10, 2014, 12:18:38 μμ »
Όποιος δεν το βλέπει έτσι φίλε μου συγνώμη αλλά σίγουρα δεν έχει πάει σοβαρό χώμα με τέρας. Παθών και μαθών. Όταν είσαι όρθιος και η μηχανή το ίδιο όλα καλά. Αλλά όταν πέσει ενα θηρίο και θέλει 2 γομάρια για να την σηκώσουν και μετά 30 λεπτά για να παρεις ανάσα το ξανασκέφτεσαι.


To θεμα δεν ειναι τι θα γινει αμα πεσεις παντως. Οι περιορισμοι ερχονται απο αλλες παραμετρους.
Αυτο ομως που δεν καταλαβαινω ειναι ποιος εχει τη εντυπωση οτι το rally raid πηγαινει χωμα ενω το rally 1200 δεν παει το ιδιο..... Αποριας αξιο  :oo!





Αναρωτιέμαι, αν έχουν πειράξει κάνα software setting sto ADD για ελαφριά offroad οδήγηση...έχει φτάσει η τεχνολογία, όχι μόνο να βοηθάει τον αναβάτη, αλλά και να αποκρύπτει/εξαλείφει τα σχεδιαστικά ατοπήματα μίας κατασκευής. Διότι μη μου πείτε ότι ένα χωροδικτύωμα 'ιταλικής' σχολής (που προέρχεται από 100% ασφάλτινο μηχανάκι) είναι η καλύτερη επιλογή για χωμάτινη οδήγηση (λόγω υπερβολικής στιβαρότητας), αλλά αν έχει αναρτήσεις οι οποίες θα μπορούν να αντικαταστήσουν την χαμένη ελαστικότητα (μικροστρεβλώσεις) του πλαισίου με αλλαγή στην σκληρότητά τους, τότε μπορεί να μεταφέρει πολύ λιγότερους κραδασμούς στα χέρια και να φορτίζει/σκληραίνει το πισινό όταν θέλεις να καθαρίσεις ένα δύσκολο κομμάτι....εν ολίγοις πιστεύω ότι το θέμα softaware και ηλεκτρονικά θα διαμορφώνει ποιο μηχανάκι θα είναι το αρτιότερο από εδώ και πέρα...Κάτι που η Aprilia έχει εκμεταλλευτεί πλήρως στο APRC...να έδινε και το ίδιο βάρος στο finetuning του ψεκασμού (όπως ΚΤΜ πχ), θα είχαμε τις πιο ολοκληρωμένες μηχανές


Τι πιστεύετε και εσείς? Όσο για το βίντεο, είναι μία καλοστημένη προώθηση (όπως οφείλει να κάνει κάθε εταιρεία για ένα νέο μοντέλο της) και είναι αν το σκεφτείτε και αρκετά τίμια,καθώς δεν δείχνει ένα μηχανάκι να κάνει 'παπάδες' με κάνα παγκόσμιο εντουρίστα πίσω από το κράνος, αλλά να κάνει πραγματικά ένα 80% - 20%....όπως το 99,5% των ταξιδιών που θα κάνουν οι πιθανοί χρήστες του...


Υ.Γ. Τώρα γιατί το έβγαλε Rally?   Εγώ ρωτάω γιατί το έβγαλε Caponord?
 Γιατί έχει ένα brand name που έχει γράψει τη δική του ιστορία και το εκμεταλλέυεται! Αν το έλεγε Falco Touring, πόσα ποστ θα είχε το θέμα (αν υπήρχε....)?????


Εσυ τι λες, δεν θα το εχει πειραξει? ;) Τα specs απο μονα τους (οσον αφορα τις αναρτησεις) δειχνουν ενα μηχανακι ΟΝ road και εκει ειναι η μεγαλη λουμπα: δεν λεει τιποτα αυτο γιατι ετσι κι αλλιως ο περιορισμος του ογκου/βαρους εχει πιο αμεσο αντικτυπο στις δυνατοτητες OFF road.
Οποτε κατ εμε καλως περιορισε τις αναρτησεις για ασφαλτινες διαδρομες (παντος ειδους).

Το μεγαλο λαθος της ηταν που δεν εβαλε το v4 μοτερ. Το ονομα caponord δεν λέει τιποτα: καποιοι απο εμας ειναι αδιαφοροι καποιοι αλλοι ισως κλαινε που εχασαν την αποκλειστικοτητα. that's life in motor industries.


ps. Ποτε δεν εγινε ιδια μανουρα με οσους ειχαν factory V2 και βγηκε το v4 factory. Ισως επειδη ειναι αποδεδειγμενα καλυτερα απο ολο τον ανταγωνισμο ενω στο capo μας ποναει  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #177 - : Νοέμβριος 10, 2014, 01:22:48 μμ »
Το μοτέρ V4 όντως είναι διαμάντι και απορώ πως χρησιμοποιείται μόνο στο RSV4/TUONO...μια δικαιολογία θα μπορούσε να είναι το έξτρα κόστος, που θα έκανε το μηχανάκι να αγγίζει τα 20,000€....
Από τη άλλη θα γέλαγες με όλα τα υπόλοιπα από άποψη ιπποδύναμης ακόμα και αν το κάνανε detuned στα 130 - 140 άλογα....ποιος ξέρει... :thnk: :thnk: :thnk:


Δεν λέω ότι τα ηλεκτρονικά κάνουν μαγικά και εξαφανίζουν το βάρος, αλλά πραγματικά ο μικροέλεγχος που μπορούν να ασκούν επιμέρους σε κινητήρα, φρένα και αναρτήσεις, απλά δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό και πιστεύω κάνει τη διαφορά... (έχεις το video με το ABS της Bosch που φρενάρει μέσα στη στροφή και δεν σηκώνεται ούτε χιλιοστό η μηχανή?) :ohyes: :ohyes: :ohyes:




Και αν έχουν λίγο μυαλό εκεί στο Νοάλε, θα βάλουν τον V4 σε ένα πανέμορφο μονόμπρατσο και κ@υλι@ρικο SportTouring (Futura V4?) με όλα τα μπλιμπλίκια (APRC, ADD, Tri-map) και θα το αφήσουν να γράψει ιστορία! :pray: :pray:
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

DimitrisPleias

Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #178 - : Νοέμβριος 10, 2014, 02:27:46 μμ »
Αντε να γραψω και εγω το κατιτις μου αν και απορω που ασχολιομαστε ακομα...Θα μου πεις αμα δεν χαλανε τα μηχανακια τι να κανεις? Λοιπον συμφωνω με τον χαοτικο φονια θα μπορουσαν να χουν κανει μηχαναρα αλλα δεν φημιζονται οι Ιταλοι για τετοιες κινησεις.Στο βιντεο τωρα γουσταρω την στιγμη που τρωει το μηχανακι στο κεφαλι και λεει παραλίγο και μετα ψαχνει τους καθρεφτες στο αναχωμα και σχολιαζει οτι και καλα τα καγκελα προστατεψαν τα πλαστικα.Βεβαια οποιος παρακολουθει TRAVELCHANNEL με τα δυο αδερφια που διεσχιζαν την Ρωσσια εκει να δεις τουμπες και τι εσπαγε στα μπεμπεκια η πως χυνοντουσαν στου χαντακ'.Τα βιντεο ειναι για αυτο για να κανει 200 περασματα και να μονταρουν ενα.Αλλοιως να βγαζανε του Μπροςς η το βιντεο του θωμα με τον Χρηστο να λενε οτι μεχρι εδω παει-απο δω και περα θα μετραμε τουμπες...

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Caponord 1200 Rally
« Απάντηση #179 - : Νοέμβριος 11, 2014, 07:12:19 μμ »
εγω παντως ηθελα να dorso 750 με 21-18 και μεγαλυτερο τεποζητο να τελειωνει το παραμυθι...


sorry for the spam
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 11, 2014, 07:14:35 μμ από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης