APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Caponord 1200 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ianai στις Ιούνιος 09, 2017, 07:40:55 μμ
-
Φαίνεται πως ήρθε το τέλος παραγωγής και για το Caponord 1200..
όπως αναφέρεται και στο παρακάτω άρθρο του CYCLE WORLD http://www.cycleworld.com/aprilia-caponord-and-moto-guzzi-stelvio-major-casualties-euro-4?DjW3vqJ8BMidWQ3z.01 (http://www.cycleworld.com/aprilia-caponord-and-moto-guzzi-stelvio-major-casualties-euro-4?DjW3vqJ8BMidWQ3z.01) μετά την EICMA 2016 σηματοδοτήθηκε σιωπηρά από την PIAGGIO το τέλος παραγωγής των Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 και το επιβεβαίωσε και ο Διευθυντής του τμήματος δημοσίων σχέσεων Paolo Pezzini δηλώνοντάς :
'' Η διοίκηση της Piaggio αισθάνθηκε πως η επένδυση που απαιτείται για την αναβάθμιση των δύο κινητήρων σε Euro 4 ήταν υπερβολική.»
Σύμφωνα δε με τον Αντιπρόεδρο Μαρκετιγκ και επικοινωνίας της PIAGGIO ,Davide Zanolini: από το 2013 έως το 2016 πωλήθηκαν συνολικά 5.000 μονάδες του Caponord 1200 αριθμός που δεν δικαιολογεί το κόστος επένδυσης για συμμόρφωση του κινητήρα σε Euro 4
και συνεχίζει λέγοντας : ήταν μια αναγκαία απόφαση για την εξοικονόμηση πόρων που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη μιας μελλοντικής γενιάς υψηλής ποιότητας σχέδιων για την Aprilia.
Επίσης δήλωσε ότι : Όπως και με την Aprilia,εντελώς νέα μοντέλα Moto Guzzi μπορεί να εμφανίζονται ήδη από το EICMA 2017, και οι μεγάλες καινοτομίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην EICMA 2018.
Σύμφωνα με τον ανωτέρω : θα υπάρξουν περισσότερα μοντέλα της Aprilia στις ενδιάμεσες μετακινήσεις από 125cc έως 900cc.
:bye: :bye:
-
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
-
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
το λες και συλλεκτικο :P :P
-
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.
-
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
το λες και συλλεκτικο :P :P
:hha%
-
Φαίνεται πως ήρθε το τέλος παραγωγής και για το Caponord 1200..
όπως αναφέρεται και στο παρακάτω άρθρο του CYCLE WORLD http://www.cycleworld.com/aprilia-caponord-and-moto-guzzi-stelvio-major-casualties-euro-4?DjW3vqJ8BMidWQ3z.01 (http://www.cycleworld.com/aprilia-caponord-and-moto-guzzi-stelvio-major-casualties-euro-4?DjW3vqJ8BMidWQ3z.01) μετά την EICMA 2016 σηματοδοτήθηκε σιωπηρά από την PIAGGIO το τέλος παραγωγής των Caponord 1200 & Moto Guzzi Stelvio 1200 και το επιβεβαίωσε και ο Διευθυντής του τμήματος δημοσίων σχέσεων Paolo Pezzini δηλώνοντάς :
'' Η διοίκηση της Piaggio αισθάνθηκε πως η επένδυση που απαιτείται για την αναβάθμιση των δύο κινητήρων σε Euro 4 ήταν υπερβολική.»
Σύμφωνα δε με τον Αντιπρόεδρο Μαρκετιγκ και επικοινωνίας της PIAGGIO ,Davide Zanolini: από το 2013 έως το 2016 πωλήθηκαν συνολικά 5.000 μονάδες του Caponord 1200 αριθμός που δεν δικαιολογεί το κόστος επένδυσης για συμμόρφωση του κινητήρα σε Euro 4
και συνεχίζει λέγοντας : ήταν μια αναγκαία απόφαση για την εξοικονόμηση πόρων που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη μιας μελλοντικής γενιάς υψηλής ποιότητας σχέδιων για την Aprilia.
Επίσης δήλωσε ότι : Όπως και με την Aprilia,εντελώς νέα μοντέλα Moto Guzzi μπορεί να εμφανίζονται ήδη από το EICMA 2017, και οι μεγάλες καινοτομίες θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην EICMA 2018.
Σύμφωνα με τον ανωτέρω : θα υπάρξουν περισσότερα μοντέλα της Aprilia στις ενδιάμεσες μετακινήσεις από 125cc έως 900cc.
:bye: :bye:
Αυτο περιμενουμε να το δουμε κ.κ. Pezzini, Zanolini :cl%
-
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
-
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
-
Η ομορφια ειναι κατι υποκειμενικο αλλά νταξ ρε συ Κοσμα, σιγα και τον πρωτοτυπο σχεδιασμο που ειχε.....μουτρο απο RSV4....πλαισιο Dorso και ουρα (που θυμιζε σε μενα τουλαχιστον) ενα σκουτερ της Απριλια...δεν θυμαμαι μοντελο.
-
Κριμα.. πιστευω οτι πραγματικα αδικηθηκαν εμπορικα αυτα τα δυο μοντελα. 5000 κοματια παγκοσμιως ειναι παρα πολυ μικρο νουμερο..
Σε τι ακριβώς αδικήθηκε το caponord; Το μοναδικό συν που έχει, είναι ότι είναι κλάσεις ανώτερο από το caponord 1000, το οποίο είναι και φυσικό εδώ που τα λέμε, μιας και τα χωριζουν 10+ χρόνια.
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.στελωιο
\
Καλά η εμφανιση είναι και κατι πολυ υποκειμενικο! Προσωπικα μου άρεσαν πολύ και το capo και το stelvio. Δεν θεωρω ομως οτι απέτυχαν λόγω εμφανισης... Τα μεγαλα συν των capo ηταν απο την αρχη οι ενεργητικες αναρτησεις, οι πλαισιαρες τους, η τιμη και ο ηχος! Θεωρω οτι το capo επεσε θυμα του target group που επιλεχθηκε,του μαρκετινγκ και γενικοτερα του μεγαλου ανταγωνισμου στη κατηγορία.
-
εχουμε παρει την κατω βολτα κυριοι αυτη την στιγμη η APRILIA δεν εχει να δειξει τιποτα το καινουργιο
εχει κατσει στις δαφνες του rsv4 εδω και 8 χρονια
και τελος
τα ανανεωμενα shiver - dorso ειναι μια απο τα ιδια με μικρες αλλαγες
εχουν καταργηθει πολλα μοντελα και στα σκουτερ εχει τις αντιγραφες της piaggio
αν συντομα δεν δειξει κατι συγχρονο και φρεσκο (οπως περιμενουμε ολοι απο την aprilia) τοτε μας βλεπω ως ειδος προς εξαφανιση
:bye:
-
Δεν υπαρχει aprilia. Υπαρχει piaggio η οποια πουλαει scooter. :D
-
Δεν υπαρχει aprilia. Υπαρχει piaggio η οποια πουλαει scooter. :D
εμμεσως αυτο ηθελα να πω ;)
-
Δεν υπάρχει aprilia. Υπάρχει piaggio . :D
Θεωρώ ότι τελικά αυτή είναι η ουσία.Υπάρχει η Piaggio Group η οποία έχω την αίσθηση ότι έχει καθορίσει πλέον τον προσανατολισμό των παραρτημάτων της (π.χ. η Aprilia θα βγάζει διάφορα project έως 900cc , η MotoGuzzi θα ψαρεύει σε cafe racer κλπ, η Derbi θα βγάζει 2χρονα κλπ η Gillera σκουτεροειδή κλπ) και τελοσπάντων κάπως έτσι υποθέτω θα κινηθεί στις προκλήσεις του αβυσσαλέου ανταγωνισμού. :D :bye:
-
Δεν υπάρχει aprilia. Υπάρχει piaggio . :D
Θεωρώ ότι τελικά αυτή είναι η ουσία.Υπάρχει η Piaggio Group η οποία έχω την αίσθηση ότι έχει καθορίσει πλέον τον προσανατολισμό των παραρτημάτων της (π.χ. η Aprilia θα βγάζει διάφορα project έως 900cc , η MotoGuzzi θα ψαρεύει σε cafe racer κλπ, η Derbi θα βγάζει 2χρονα κλπ η Gillera σκουτεροειδή κλπ) και τελοσπάντων κάπως έτσι υποθέτω θα κινηθεί στις προκλήσεις του αβυσσαλέου ανταγωνισμού. :D :bye:
Ακριβως ετσι είναι! Δεν υπάρχει λόγος να μας κάνει εντυπωση... συμβαινει το ιδιο που γινεται στην υπολοιπη βιομηχανια. Οι πολυεθνικες δεν θελουν να υπαρχει εσωτερικος ανταγωνισμος στα προιοντα του,ς για να περνουν ολο και μεγαλυτερο μερίδιο της αγορας. Ετσι λειτουργει το συστημα :thdn:
-
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
-
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Μην ξεχναμε ομως οτι τα δεδομενα εχουν αλλαξει απο το προηγουμενο μοντελο. Πλεον η κατηγορια των mega on-off απευθυνεται σε ενα πολυ πολυ απαιτητικο κοινο το οποιο ομως εχει συγκεκριμενη νοοτροπια. 1)Θελει η μηχανη του να τα εχει ολα (ανεξαρτητα αν θα τα χρησιμοποιησει) αρκει να ειναι full extra! 2) Βλεπει τη μηχανη σαν συμβολο και μεσο επιδειξης. 3) Δεν τον νοιαζει αν θα δωσει 16 η 20 η 25 χιλιαδικα, τον νοιαζουν τα παραπανω.Τα νουμερα κατ εμε εχουν και αυτη την εξηγηση...
-
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Μην ξεχναμε ομως οτι τα δεδομενα εχουν αλλαξει απο το προηγουμενο μοντελο. Πλεον η κατηγορια των mega on-off απευθυνεται σε ενα πολυ πολυ απαιτητικο κοινο το οποιο ομως εχει συγκεκριμενη νοοτροπια. 1)Θελει η μηχανη του να τα εχει ολα (ανεξαρτητα αν θα τα χρησιμοποιησει) αρκει να ειναι full extra! 2) Βλεπει τη μηχανη σαν συμβολο και μεσο επιδειξης. 3) Δεν τον νοιαζει αν θα δωσει 16 η 20 η 25 χιλιαδικα, τον νοιαζουν τα παραπανω.Τα νουμερα κατ εμε εχουν και αυτη την εξηγηση...
[/quote
Συμφωνω ετσι ακριβως ειναι.
-
Εγώ προσωπικά πιστεύω ή θέλω να πιστεύω ότι στά επόμενα δύο χρόνια θα δούμε άλματα προόδου με τουλάχιστον δύο τρία καινούργια μοντέλα σε τομείς που μας ενδιαφέρουν με τεχνολογία που την έχουμε αλλά και με πολύ καλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό!!! :ohyes: :ohyes:
Όσο αναφορά το Capo 1200' ο λόγος που χαντακωθηκε είναι οι προδιαγραφές ευρώ 3 όπως και ότι ρουφούσε τον πάτο του σε σχέση με τον ανταγωνισμό.. μία χαρά σχεδιασμό είχε και μια χαρά άλογα έβγαζε έτσι ώστε να μην φοβίζει και τον νέο αναβάτη που ήθελε να παίξει με την συγκεκριμένη κατηγορία :bye: :bye:
-
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Είναι εντελώς αυθαίρετο αυτο που λες. Οι πωλήσεις επηρεάζονται από πολλά πράγματα και όχι σε μεγάλο ποσοστό από την ομορφιά.
Το μόνο θετικό που είχε ήταν η αναρτηση. Από κει και πέρα το χάος, που έτσι κι αλλιώς "κυνηγάει" την aprilia. Το 1000, πιστεύεις ότι είχε πουλήσει σαν τρελό; Οι περισσότεροι μεταχειρισμένα τα πήραμε... Και το απλό μοντέλο δεν φτουραει μια μπροστά στο RR... Απλά είναι καλύτερο από τον ματραγκα της Honda και το στρώμα.
-
Να συμπληρώσω κι εγω οτι ανηκει σε μια κατηγορία στην οποια πολλοι ιδιοκτήτες τα αγοράζουν ως status symbol. Πχ gs, multi κτλ. Οπότε και εκεί ειναι πισω σαν aprilia.
Κατα τα αλλα κι εγω πιστεύω οτι εχασε κυριως επειδή κατι δεν ταίριαζε οπτικα πανω του. Το οποίο ειναι και περίεργο για μια φιρμα οπως η Απριλια
-
βρε παιδιά εγώ ειχα μεινει στην εντυπωση ότι την piaggio την διοικει η bmw πλέον. αν ειναι ετσι και δεν κάνω λάθος εχετε δει ποτε τους γερμανους να κρατουν ξένη εταιρία ? εγω τοτε που του ειχα ακουσει - διαβάσει μάλλον ειχα δει το μέλλον της απριλια.
-
βρε παιδιά εγώ ειχα μεινει στην εντυπωση ότι την piaggio την διοικει η bmw πλέον. αν ειναι ετσι και δεν κάνω λάθος εχετε δει ποτε τους γερμανους να κρατουν ξένη εταιρία ? εγω τοτε που του ειχα ακουσει - διαβάσει μάλλον ειχα δει το μέλλον της απριλια.
Δεν ισχυει αυτο, δεν ανηκει στη BMW.
-
Απο εμφανιση πολυ κατωτερο.
Από πού προκύπτει αυτό; Έχεις κάποια μετρηση ή τεστ;
Προκυπτει απο τις πωλησεις,σαφως το 1200 ειναι πολυ καλυτερη μηχανη και απο τις καλυτερες στην κατηγορια της αλλα σε αυτο το επιπεδο χρηματων θελεις κατι ξεχωριστο,ιδιαιτερο, ερωτευσιμο,να καθεσε και να το χαζευεις ως κατοχος του 1000 αυτη ειναι η σχεση μου με την μηχανη μου και οπως φαινεται απο την εμπορικη πορεια του το 1200 δεν μπορεσε να γινει θελκτικο στο καταναλωτικο κοινο κατα την γνωμη μου λογω σχεδιασης.
Είναι εντελώς αυθαίρετο αυτο που λες. Οι πωλήσεις επηρεάζονται από πολλά πράγματα και όχι σε μεγάλο ποσοστό από την ομορφιά.
Το μόνο θετικό που είχε ήταν η αναρτηση. Από κει και πέρα το χάος, που έτσι κι αλλιώς "κυνηγάει" την aprilia. Το 1000, πιστεύεις ότι είχε πουλήσει σαν τρελό; Οι περισσότεροι μεταχειρισμένα τα πήραμε... Και το απλό μοντέλο δεν φτουραει μια μπροστά στο RR... Απλά είναι καλύτερο από τον ματραγκα της Honda και το στρώμα.
Διαφωνω, φυσικα και δεν ειναι μονο η αναρτηση το μονο θετικο σε αυτην την μηχανη, επιμενω οτι τα μονα που υστερει ειναι η σχεδιαση και η εμπορικη προωθηση του μοντελου.Και ενα απλο παραδειγμα το tiger 1000 τι καλυτερο εχει συγκριτικα με το capo1200 και εχει πουλησει αρκετα? και να σου απαντησω εμφανιση και προωθηση απο την Triumph,δεν αναφερω τα ιαπωνικα μηχανακια γιατι εκει υπαρχουν αλλα κριτηρια/συμπλεγματα του αχαλαστου,εμπορευσιμου κλπ.
-
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
-
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
Ρε συ Νικο συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα το βαρος και η ελλειψη δυναμης απο που προκειπτουν; Τα ιδια αλογα και κιλα εχει με το best seller της κατηγοριας εχει το bmw...
-
Η υποστήριξη της μαμάς Piaggio αρχίζει να αποδίδει;
http://www.aprilia.com/en_EN/racing/moto-gp/news/2017/MotoGP_Catalunya_QP/
-
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
Ρε συ Νικο συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα το βαρος και η ελλειψη δυναμης απο που προκειπτουν; Τα ιδια αλογα και κιλα εχει με το best seller της κατηγοριας εχει το bmw...
εννοεις το gs 1200 προφανως.
γιατι κανονικα παιζει στα χωραφια του xr 1000 με τα 17αρια και εκει δυστυχως δεν εχει καμια τυχη.
-
BMW S1000XR
DUCATI. MULTISTRADA 1200
TRIUMPH 1050 SPORT
αν δεν μου ξεφεύγει κάτι άλλο αυτό είναι ο ανταγωνισμός για το capo 1200
Και για το raid ακόμα χειρότερα
BMW GS 1200
KTM 1190 ADVENTURE
DUCATI 1200 MULTENDURO
-
Ρε σεις μην γράφετε και κουράζεστε εδώ μέσα τζάμπα .
Ανατρέξτε στο προ 2 η 3 ετών αντιστοιχο θέμα και δείτε που τα γράφαμε ( όχι όλοι ) από τότε . :ohyes:
Στο δια ταύτα καθόμαστε με το ματρακα μας για όσο αντέξει , και όταν βρεθεί η ευκαιρία με το καλό αγοράζουμε ένα bmw η ένα ktm και ας κάτσει η piaggio να πουλάει scooter στην Ινδία ( και γω σαν product manager αυτό θα κάνα ) . :D
-
Το Capo 1200 το έφσγε ο ανταγωνισμός και το βάρος του.Ήταν πολύ αδύναμο και βαρύ για τα κιλά του και σε υψηλή τιμή παρόλο που έχει το ADD τις ημιενεργητικές αναρτήσεις.Σορυ αλλα είναι αποτυχήμενο project το συγκεκριμενο μοντελο μαζι με το Capo Rally.
Στην ασφαλτινη εκδοση έχει η Triumph τοTiger 1050 Sport που είναι μηχανάρα στα 14290 και αξίζει τα λεφτά του.Αν θες χωμάτινο πας στο Africa Twin η στο Ktm 1090 η 1290 Adventure που το Super Adventure είναι πολυβόλο σύμφωνα με το Nasos Gavriil που το οδηγησε στη Λαμια.Εχεις και το GS αν θες και περιπετεια.Εχεις και το Multi 950 στα 14000€.Εχει πολλές επιλογες ο ανταγωνισμός.Δυστυχώς για την Aprilia χαντακώθηκε το Capo 1200.Ελπιζουμε με το Shiver 900 να γίνει κάτι μιας και είναι φθηνό στα 8290 και να το βγάλει και GT για να αλλάξουμε το 750 που οδηγάμε
Forza Aprilia
Ρε συ Νικο συμφωνω σε γενικες γραμμες αλλα το βαρος και η ελλειψη δυναμης απο που προκειπτουν; Τα ιδια αλογα και κιλα εχει με το best seller της κατηγοριας εχει το bmw...
εννοεις το gs 1200 προφανως.
γιατι κανονικα παιζει στα χωραφια του xr 1000 με τα 17αρια και εκει δυστυχως δεν εχει καμια τυχη.
Ναι για το GS μιλαω σε σχεση με το capo rally. Παιδια τα capo (και τα δυο) ειναι αξιολογα μηχανακια, ο λογος που δεν πουλησαν ειναι απλα επειδη ειναι Aprilia! Σε συνδυασμο με τους λογους που προαναφερθηκαν.Τοσο απλα!
-
το gs ειναι μια κατηγορια μονο του χρονια τωρα,με το κοινο του και την αγορα του και το καλο marketing της bmw.
βγαζοντας εξω το gs που ειναι κοντα σε ιπποδυναμη,το caponord raid πεφτει,δυστυχως παλι για την aprilia,στα χωραφια της KTM και της ducati,και εδω κ αν δεν εχει καμια τυχη..
ισως αν εβγαινε λιγα χρονια νωριτερα πριν οργιασει ο ανταγωνισμος,να ειχε κανει μια πιο αξιολογη πορια.
αλλα ετσι οπως εγινε δυστυχως πηγε απατο.
-
Όσο αναφορά το caponord 1200 δε φταίνε για τις χαμηλές πωλήσεις ούτε επειδή είναι Aprilia (το rsv4 παγκοσμίως πούλησε που όπως shiver και dorso) ούτε το promotion τόσο πολύ. Φταίει ότι το μηχανάκι δεν έχει ταυτότητα δηλαδή : δεν είναι super adventure όπως multi 1200 το οποίο έχει 140-150 άλογα και είναι λίγο πιο ακριβό.
Άρα δεν χτυπάει τον ανταγωνισμό.
Επόμενο : δεν έχει τις off road δυνατότητες όπως KTM το Raid βγήκε πολύ μετά και δεν μπορουσε να διεκδικήσει κάτι.
Και τελος: δεν έχει την χαμηλή τιμή όπως Tracer.
Εν κατακλείδι κι άλλα της κατηγορίας πάνε απατα v Strom 1000 Versys 1000 κ.α. Ούτε τα παραπάνω έχουν κάτι αν και το caponord 1200 είναι καλύτερο από τα παραπάνω δύο.
Υ. Γ. Στο caponord έπρεπε να βάλουν τον κινητήρα του RSV4. Με ότι αυτό συνεπάγεται.
-
Αρα δηλαδη αν τα capo ειχαν 25 αλογα παραπανω θα πουλουσαν;
-
σιγουρα θα τσιμπουσαν μεγαλυτερο κομματι απο την πιτα.
οπου η συγκεκριμενη πιτα,οπως ειπωθηκε και πιο πανω,ειναι πιο πολυ του εφε,οποτε τα νουμερα βοηθανε αρκετα.
-
Τα νούμερα είτε το θέλουμε είτε όχι βοηθάνε. Επιπλέον με λιγότερα άλογα εκαιγε περισσότερο σύμφωνα με συγκριτικά παραπάνω από το multi.
Εδώ το πολυδιαφημισμενο Africa twin που έχει μόλις 95 hp δεν πάει όπως θα ήθελε η Honda.
Όταν είναι να δώσεις 14 και 15 χιλιάδες γιατί να μη δώσεις 16 και να πάρεις το multi.
Το tracer κάνει 10 και κάτι ψιλά και έχει λίγο πάνω από 110hp.
Μετράει κι αυτό
-
Κακα τα ψέμματα,ότι δεν κοντράρει κτμ στα ίσα, είναι χαμένο.
Τώρα νταξ υπάρχουν και τα μπακαλομπεμβε,αυτά απευθύνονται σε ψώνια,γιαπιδες κλπ,οπότε δε μετράνε
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αρα συνοψιζοντας τα capo 1200 απετυχαν διωτι:
1)Μεγαλο ανταγωνισμος στη κατηγορια
2)Η εμφανιση του μπερδεψε-διχασε για την ταυτοτητα του.
3)Η ελλειψη ιπποδυναμης ηταν καθοριστικη για τη συγκεκριμενη εφετζιδικη κατηγορια πελατων!
4)Η aprilia σαν εταιρεια δεν αποτελει status symbol για την συγκεκριμενη κατηγορια και τα κριτηρια των πελατων της.
Εγω παντως συντροχοι αν ειχα 16 χιλιαρικα θα τα ριχνα σε ενα capo 1200 rally γιατι απλα με φτιαχνει σαν μηχανη οπως με φτιαχνουν ολα τα Αprilia!!
-
Εγώ πάντως με το 1290 να έχει 14κάτι ,δε τα έδινα,αν και το καπο το θεωρώ παρα πολυ όμορφο .
Επίσης ρε παιδιά,αυτό με το σύμβολο καταξίωσης,δε το καταλαβαίνω...
Δλδ να επιλέξω ένα μη χανακι ή οτιδήποτε,επειδή έχει καλή προώθηση;
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εσυ δεν θα το κανες, προφανως επειδη βλεπεις τα πραγματα καθαρα μοτοσυκλετιστικα και πολυ καλα κανεις! Ετσι το βλεπω και εγω! Απο ποτε κανει το 1290 14000ευρω; Εισαι σιγουρος; 18500 ξερω οτι κανει... γυμνο παντα!
-
Εσυ δεν θα το κανες, προφανως επειδη βλεπεις τα πραγματα καθαρα μοτοσυκλετιστικα και πολυ καλα κανεις! Ετσι το βλεπω και εγω! Απο ποτε κανει το 1290 14000ευρω; Εισαι σιγουρος; 18500 ξερω οτι κανει... γυμνο παντα!
Νομίζω τόσο το είχα δει στην έκθεση 14-16
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πλεον ολα αυτα που λετε ειναι στα 22-25κ αν τα παρεις φουλ απο την εταιρια και γυρνας με αλουμινενια τριβαλιτσα στην κινηση της πολης ξεκρανωτος με πολο με σηκωμενο γιακα και αιφον με ροζ η λευκα ακουστικα,με σενιε πενιε γιαλι και ζελε στο μαλλι και ετσι εδραιωνεσαι σαν κλαρινογαμπρος με φραγκα,κατι σαν να εχω πορσε μποξτερ ενα πραγμα.
Ελπιζω να πεσουν λοιπον οι τιμες απο τα καπο 1200-απ οτι βλεπω ειναι τωρα στα 9-10κ-και να μπορεσω να παρω ενα "αποτυχημενο" μοντελο.
Τα ιταλικα v2 ειναι για ανθρωπους με παθος ψυχη και καρδια.
Γι αυτο ειμαστε λιγοι μαγκες.
-
Αλήθεια τους συναντάται αυτούς τους τύπους που περιγράφεται η έχουμε απλά χαρακτηρίσει μια ολόκληρη εταιρεία για να βρούμε άλλοθι ?
Εγώ πάλι σε πασά και βουνά στο εξωτερικό συναντώ πολλούς μπεμβεδακιδες και άλλους τόσους κατεμακιδες και ντουκατιστη που όσα χιλιόμετρα κάνουν το χρόνο μόνοι τους δεν κάνουμε άμα προσθέσουμε τα χιλιόμετρα όλων των μελών του φόρουμ , μαζί
-
Πλεον ολα αυτα που λετε ειναι στα 22-25κ αν τα παρεις φουλ απο την εταιρια και γυρνας με αλουμινενια τριβαλιτσα στην κινηση της πολης ξεκρανωτος με πολο με σηκωμενο γιακα και αιφον με ροζ η λευκα ακουστικα,με σενιε πενιε γιαλι και ζελε στο μαλλι και ετσι εδραιωνεσαι σαν κλαρινογαμπρος με φραγκα,κατι σαν να εχω πορσε μποξτερ ενα πραγμα.
Ελπιζω να πεσουν λοιπον οι τιμες απο τα καπο 1200-απ οτι βλεπω ειναι τωρα στα 9-10κ-και να μπορεσω να παρω ενα "αποτυχημενο" μοντελο.
Τα ιταλικα v2 ειναι για ανθρωπους με παθος ψυχη και καρδια.
Γι αυτο ειμαστε λιγοι μαγκες.
:hha%
-
Αλήθεια τους συναντάται αυτούς τους τύπους που περιγράφεται η έχουμε απλά χαρακτηρίσει μια ολόκληρη εταιρεία για να βρούμε άλλοθι ?
Εγώ πάλι σε πασά και βουνά στο εξωτερικό συναντώ πολλούς μπεμβεδακιδες και άλλους τόσους κατεμακιδες και ντουκατιστη που όσα χιλιόμετρα κάνουν το χρόνο μόνοι τους δεν κάνουμε άμα προσθέσουμε τα χιλιόμετρα όλων των μελών του φόρουμ , μαζί
Στην αθηνα καθε μερα τους συναντας! Αυτο δεν σημαινει οτι ολοι κυκλοφορουν ετσι! Ουτε οτι δεν τα βγαζουν παραεξω! Οταν εχεις τοσα λεφτα να διαθεσεις για μηχανη εχεις και λεφτα για εξορμησεις :ohyes:
-
Πλεον ολα αυτα που λετε ειναι στα 22-25κ αν τα παρεις φουλ απο την εταιρια και γυρνας με αλουμινενια τριβαλιτσα στην κινηση της πολης ξεκρανωτος με πολο με σηκωμενο γιακα και αιφον με ροζ η λευκα ακουστικα,με σενιε πενιε γιαλι και ζελε στο μαλλι και ετσι εδραιωνεσαι σαν κλαρινογαμπρος με φραγκα,κατι σαν να εχω πορσε μποξτερ ενα πραγμα.
Ελπιζω να πεσουν λοιπον οι τιμες απο τα καπο 1200-απ οτι βλεπω ειναι τωρα στα 9-10κ-και να μπορεσω να παρω ενα "αποτυχημενο" μοντελο.
Τα ιταλικα v2 ειναι για ανθρωπους με παθος ψυχη και καρδια.
Γι αυτο ειμαστε λιγοι μαγκες.
:h22: :h22: :lol% :lol%
Ωραιος ο Δημος :rlf: :rlf: Ετσι ..... :brv:
Αλήθεια τους συναντάται αυτούς τους τύπους που περιγράφεται η έχουμε απλά χαρακτηρίσει μια ολόκληρη εταιρεία για να βρούμε άλλοθι ?
Εγώ πάλι σε πασά και βουνά στο εξωτερικό συναντώ πολλούς μπεμβεδακιδες και άλλους τόσους κατεμακιδες και ντουκατιστη που όσα χιλιόμετρα κάνουν το χρόνο μόνοι τους δεν κάνουμε άμα προσθέσουμε τα χιλιόμετρα όλων των μελών του φόρουμ , μαζί
Ενταξει δεν ειναι ολοι ετσι μην υπερβαλουμε οκ, αλλα τον κεφτε με την προπελα τον εχουν καταπιει οι περισσοτεροι
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχει προκατάληψη όσο αναφορά γενικά τους Ιταλούς κατακευαστες.
Όμως μέχρι περίπου το 2007 ήταν για όλους τους Ευρωπαίους κατακευαστες.
Ήξερε κανένας τα triumph ή τα Ducati ή και BMW (πόσα 1150 ή 1100gs πουλήθηκαν-ελαχιστα).
Μάλιστα το πιο καλοπουλημενο ευρωπαϊκό μηχανάκι ήταν ο παλιός ο Πηγασος!!
Πολύς κόσμος και όχι άδικα φοβόταν τις αντιπρόσωπειες και τους άσχετους μηχανικούς.
Επιπλέον χαζές αστοχιες των μοτοσυκλετων (Capo 1000-multi 1000- Ducati St 2-3-4, triumph Tiger 950). Που έπαιξαν το ρόλο τους .
Βεβαίως και γω εκνευριζομαι όταν λένε κάποιοι για Ducati Aprilia Triumph BMW χαλάνε. Όπως τα τελευταία χρόνια οι κάτοχοι BMW DUCATI το παίζουν ιστορία όπως οι παλιοί χοντακηδες. Αυτοί πριν 10 χρόνια δεν θα περνανε ποτέ ευρωπαϊκό μηχανάκι γιατί απλά δεν τα ξέρανε και ούτε τους γοητευε το κάτι διαφορετικό!
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον alfisti3
Πάντως αυτά που λένε οι bmwδακηδες περι αξιοπιστίας εγώ τα ακούω βερεσέ.Πέρισυ πήγαμε Κροατια-Σλοβενία με τους FJR και είχαμε στην παρέα ένα 1600 GTL το εξακύλινδρο.Σε κάθε 1000 Κμ έκαιγε ένα λίτρο λάδι.To shiver μου όταν γύρισα απο το οδοιπορικό πήγα για αλλαγή λαδιών και δεν έκαψε σταγόνα και ας έχω φτάσει τα 49.950 Κμ σε 4 έτη και 2 μήνες.Τα Aprilia είναι value for money μοτοσυκλέτες από όλες τις απόψεις και σου προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση για αυτό μας πορώνουν να τις οδηγάμε και να τις ακούμε
KTM 1290 Super Adventure T 18690 Ευρώ
DUCATI Multistrada 1200 S Red 21200 Ευρώ
BMW 1200 GS ADVENTURE 18200 Ευρώ
BMW 1000 XR 16750 Ευρώ
DUCATI MULTISTRADA ENDURO RED 22700Ευρώ
Honda CRF 1000 L AFRICA TWIN ABS 14990 Ευρώ
Triumph Tiger 1050 Sport 14290 Ευρώ
Πάντως το Tiger θα το αγόραζα με κλειστά τα μάτια αν έιχα αυτο το κεφάλαιο.Την οδήγησα πριν ένα μήνα στη Θεσσαλονίκη στο test drive του Moto Action και είναι ΜΗΧΑΝΑΡΑ!
-
Σε κατάστημα της Πέτρου Ράλλη στην Νίκαια, υπάρχει Caponord 1200 raid καινούργιο προσφορά στα 13500ε. Με κάγκελα, προβολάκια και βαλίτσες.
Για όποιον ενδιαφέρεται :)
-
Ένας ένας μόνο παιδιά , μην ποδοπατηθουμε :tez: :tez:
-
Εγώ πάντως, αν ήμουν για αγορά μεγάλου ον οφφ και με γενναίο μπάτζετ, θα το κοίταζα.
Αυτό και το Explorer 1200 που έχει βγει προσφορά στα 12900€
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε κατάστημα της Πέτρου Ράλλη στην Νίκαια, υπάρχει Caponord 1200 raid καινούργιο προσφορά στα 13500ε. Με κάγκελα, προβολάκια και βαλίτσες.
Για όποιον ενδιαφέρεται :)
Πως γινεται αυτο; Σε ποιο καταστημα το ειδες; οχι οτι εχω τα λεφτα αλλα λεμε τωρα!!
-
Καλημέρα, στον Τασσού στην Πέτρου Ράλλη, Νίκαια.
Γιατί να μην γίνεται? Προσφορές παίζουν αρκετές, δυστυχώς δεν κινείται η αγορά οπότε όλοι προσπαθούν για το καλύτερο
-
Σε κατάστημα της Πέτρου Ράλλη στην Νίκαια, υπάρχει Caponord 1200 raid καινούργιο προσφορά στα 13500ε. Με κάγκελα, προβολάκια και βαλίτσες.
Για όποιον ενδιαφέρεται :)
Ένας ένας μόνο παιδιά , μην ποδοπατηθουμε :tez: :tez:
:a22 :smc:
:h22: :h22: :h22:
Εγώ πάντως, αν ήμουν για αγορά μεγάλου ον οφφ και με γενναίο μπάτζετ, θα το κοίταζα.
Αυτό και το Explorer 1200 που έχει βγει προσφορά στα 12900€
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:clpn: Που εισαι Αργυρηηη !!!
-
Από το site της Aprilia στην Ελλάδα δεν υπάρχει πλέον το Caponord 1200 αντιθέτως μπήκαν τα καινούργια τα 900αρια. Στο Ιταλικό υπάρχει μόνο το Rally Raid στα 17050 ευρώ.
Δεν ξέρω μόνο αν υπάρχει ανακοίνωση επίσημη για την διακοπή της παραγωγής του εν λόγω μοντέλου.
-
Πλάκα πλάκα, αν βγάζανε ένα caponord 900 σε καλή τιμή, αντίστοιχα με τα shiver και dorso, νομίζω ότι θα πούλαγε...
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Συμφωνώ απόλυτα με ένα Caponord 900. Θα είχε καλές πωλήσεις σίγουρα και σε μια καλή τιμή όπως τα Dorso - Shiver.
-
Το caponord 1200 καταργήθηκε.
-
Ενα Capo 900 και με νεο design.....και οχι με δανεικα μερη απο άλλα μοτο της Aprilia.
-
Ενα Capo 900 και με νεο design.....και οχι με δανεικα μερη απο άλλα μοτο της Aprilia.
Eνω το παλιο ηταν τερας πρωτογνωρης φαντασιας :h22: :h22: :h22: :h22:
-
Ενα Capo 900 και με νεο design.....και οχι με δανεικα μερη απο άλλα μοτο της Aprilia.
Eνω το παλιο ηταν τερας πρωτογνωρης φαντασιας :h22: :h22: :h22: :h22:
Το παλιο ηταν καμουφλαζ για μην το ξεχωριζουν απο το Βαρκαδερο!!
Σχεδιαστικά μπορει να μην εκανε την διαφορά αλλά ειχε άλλες εκπληξεις....κατω απο το ρεζερβουαρ!!! :dvl! :a20 :h22: :h22:
-
Ναι είχε. Την καφε φισα, τους πολλαπλασιαστές
Εντάξει, πέραν της πλάκας, είχε το ροταξ μοτέρ, που δεν το φορούσε κανένα άλλο μηχανάκι, πλην του RSV. Αλλά και πάλι, δεν νομίζω ότι ήταν κάτι το ξεχωριστό. Άλλωστε το εδειξαν και οι πωλήσεις απέναντι στα μαμούθ της εποχής. Μόνο όταν σαν μεταχειρισμένο είχε τιμή στο πάτωμα, πούλησε ;)
-
Κάποιοι τα πήραν καινούργια




Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και μετα το έριξαν στις bmw
-
Βασικά το υποβιβαζετε άνευ λόγου.
Ποιο μηχανάκι κατηγορίας του ,το 2001,είχε τον κινητήρα του,το πλαίσιο του,εργονομική σχεδίαση,αναρτήσεις,εμφάνιση;
Απλά είναι aprilia και δεν πουλάει,κάτι βαραντερο κλπ εντάξει δλδ να σοβαρευτούμε λίγο.
Όσον αφορά τα ΛΙΓΑ ελαττώματα στα ηλεκτρικά,νταξ δεν καίει βολάν,ηλεκτρονικές κλπ ένα ανορθωτη ήθελε(που δεν υπήρχε μοσφετ το 2000) κάνα πολλαπλασιαστή κάπου κάπου κ ένα ρελε...Κλάιν Μάιν
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αξιομνημόνευτος Επίσης,είναι ο πίνακας οργάνων κ ενδείξεων,ο οποίος έχει αεροπορικού τύπου σχεδίαση και είναι μακράν από τους πλέον όμορφους κ εύχρηστους ακόμα και σήμερα.
Μόνο εμείς το υποβιβάζουμε βασικά,στο δρόμο μέχρι οι,της διας με σταματάνε και με ρωτάνε για το μηχανάκι και στο τέλος δίνουν εύσημα.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παντως ενας εμπορος ιταλια δινει τα 1200 στα 11500€ καινουργια παραεισεγωγης γραφει..
Εδω πωλουνται ακομα καινουργια?
-
Πλεον ολα αυτα που λετε ειναι στα 22-25κ αν τα παρεις φουλ απο την εταιρια και γυρνας με αλουμινενια τριβαλιτσα στην κινηση της πολης ξεκρανωτος με πολο με σηκωμενο γιακα και αιφον με ροζ η λευκα ακουστικα,με σενιε πενιε γιαλι και ζελε στο μαλλι και ετσι εδραιωνεσαι σαν κλαρινογαμπρος με φραγκα,κατι σαν να εχω πορσε μποξτερ ενα πραγμα.
Ελπιζω να πεσουν λοιπον οι τιμες απο τα καπο 1200-απ οτι βλεπω ειναι τωρα στα 9-10κ-και να μπορεσω να παρω ενα "αποτυχημενο" μοντελο.
Τα ιταλικα v2 ειναι για ανθρωπους με παθος ψυχη και καρδια.
Γι αυτο ειμαστε λιγοι μαγκες.
Φιλε διμος συμφωνω απολυτα.με σηκωμενο γιακα μονο ο δρακουλας γ@μησε.σκατα στο GS,σκατα στη ντουκα.αλλα να σου πω για το καποτην έκδοση με τη ακτινωτες ζαντες ,δε ξερω πως το λενε,σκατα ειχα διαβασει.τωρα να μου πεις το πηρες βολτα?οχι αλλα να το λενε σκατα και σε ξενο τυπο,κατι βρωμαει....σκατα δηλαδη
-
Παιδιά, λίγο κοινή λογική βρε σεις....Μην γράφουμε ότι θέλουμε.
Ποιός εδώ μέσα, αν μπορούσε να διαθέσει 20Κ για αγορά μεγάλης on off, δεν θα έπαιρνε GS1200 ή ΚΤΜ 1290 ή Μultistrada 1200? Είναι σαφώς καλύτερα από το Capo 1200, το οποίο ήταν ένα ντυμένο dorso 1200 και έκανε 16Κ. Πολύ απλά, το μηχανάκι ήταν πιο πίσω από τα παραπάνω, με μικρή διαφορά τιμής που να δικαιολογεί την αγορά του. Τώρα, σαν προσφορά στα 13Κ, ναι, μάλλον αξίζει...
Επίσης, αυτό το κλισέ ότι όποιος πέρνει BMW είναι Κολωνάκι, ακράνωτος κτλ έχει πολυφορεθεί ρε σεις. Όποιος έχει φράγκα, αγοράζει ότι γουστάρει και το χρησιμοποιεί όπως γουστάρει. Ξέρετε, αυτές οι κλισεδούρες μπορούν να αντιστραφούν και να μας πάρει η μπάλα όλους μας, είτε για μηχανάκια, είτε για την στάση μας στην ζωή γενικότερα. Πχ. όλοι εσείς οι onoffαδες με τα 1000αρια μαστόδοντα, έχετε γράψει το 1/10 των χλμ που έγραψε ο Βροχίδης με το XR250? Ή όλοι εμείς οι "γρήγοροι" με τα πολλά άλογα και τα σούπερ ηλεκτρονικά, μπορούμε να γύρίσουμε στο 1,23 Σέρρες που έγραψε ο Bourman με το σχεδόν 15ετίας RSV του?
κτλ...
Τώρα, όσον αφορά το Capo 1000, ναι, πλέον είναι ένα φοβερό value for money μηχανάκι. Τώρα όμως, που το παίρνεις με 3 χιλιάρικα. Και που τα κουσούρια του πλέον είναι γνωστά και μαθεύτηκαν στις πλάτες ιδιοκτητών που τα αγόρασαν καινούργια (όπως εγώ, που το 2002 το πήρα 11856Ε, όσο ακριβώς έκανε το Varadero και τα άλλα μεγάλα Onoff της εποχής). Και μου έκαψε αρκετούς πολλαπλασιαστές (πριν βρεθεί άκρη γιατί τους καίει), και ηλεκτρονική, και με άφησε από πλαστικούς ταχυσυνδέσμους (πριν βγει το Raid). Και όλα αυτά, προ ebay, με ελληνική αντιπροσωπία την Mobility, με κλέισιμο αποθηκών κτλ....
(κάτι σαν τα πέτρινα χρόνια του Γαύρου, ένα πράγμα :D :D :P :P)
Όλα λοιπόν είναι σχετικά.
-
Εσυ να φύγεις. Να πας αλλού :P
-
Το θεμα μετο capo 12 δεν είναι εαν εχει ή δεν έχει ικανότητα να γυρίσει τον κόσμο, το θέμα του ηταν το οτι δεν είχε τα απόλυτα αλογα σαν το xr, δεν ειχε το off road του adventure, και δεν μπορούσε να γινει του status symbol οπως το gs και το μουλτι.
Προσοχή δεν λεω οτι ειναι καλύτερα ή χειρότερα, αλλα στην τελικη οπως λεει και ο ψηλος, ποιος μπορεί να παρει το100% απ το μηχανάκι του?
Εκτός απο τον bros που ειναι υδραυλικαρα
-
Επειδη εχω πιει και λιγο,
το καπο μου ειναι με 15αρι γραναζι μπροστα και γατοψαρο και roadsmart 3,
και εχω κανει μαζι του το καλιφορνια 3 στις σερρες και οι αποστατες των μαρσιπιεδων πετουσαν φωτιες.
Και εχω και 91000χλμ.
Το μηχανακι ειναι αλλου και χαλαλι φιλε τα 11856 που εσκασες το 02.
Μπορει οχι το 100,αλλα το 90% μου το χει δωσει και ξερετε και κατι αλλο?
Καθε πρωι που την βλεπω,γουσταρω.
Γουσταρω πολυ.
Αυτοι που εχουν φραγκα και γουσταρουν μηχανη με βυζια-gs-με τεχνολογια β' παγκοσμιου,να τα παρουν,να τα οδηγουν και να ναι καλα.
Τις συγκινησεις ενος v2 ιταλικου ας τις αφησουν για μας τους ρομαντικους.
Φιλικα παντα.
-
Τα BMW GS είναι για το Κολονακι και για τις καφετέριες. Το XR είναι ασφάλτινος κανίβαλος, γι'αυτό και δεν έχει πουλήσει.
-
Δήμο, το μηχανάκι ήταν καλό πριν 15 χρόνια, είναι πολύ καλό για 3000€ τώρα. Δεν είναι αλλού όμως.
Κατά τα άλλα, οπως την βρίσκει ο καθένας
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τώρα με τις ανακλήσεις της bmw για τα μπροστινά, θα γεμίσει το car με GS στο 10αρικο
Οπότε φροντίστε να αγοράσετε από τώρα polo με στάμπα στον γιακά και βουρ για Κολωνάκι 


Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk