0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Shiverakia νομίζω ότι η συγκριση που κάνεις είναι λίγο άτοπη (hypermotard vs capo 1200), γιατι αυτά τα δύο μοντέλα απλά δεν συγκρίνονται! Εχουν φτιαχτει για διαφορετική χρήση το καθένα και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό! Οσο για το hyperstrada δεν είναι τιποτα άλλο από ενα hypermotard με μια μικρή ζελατίνα και λίγο πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης.. Εν ολίγις το ένα (capo 1200) είναι για να γυρίσεις όλον το κόσμο αν γουστάρεις με άνεση και με ταχύτητες 200+ πάλι αν γουστάρεις ενώ το αλλο (hyperstrada) είναι για εκδρομουλες του σαβατοκύριακου και λογικά θα είναι πιο άνετο-ευκολοδηγητο στη πόλη και πιο οικονομικό. Οσο τώρα για το multistrada 1200 προφανώς ανήκει στην ίδια κατηγορία με το capo, όμως ψαρεύει άλλους πελάτες, αυτους που ψάχνουν κατι πιο sport ή αυτούς που το φυσάνε . Προσωπικα έχω οδηγήσει για λίγο το capo 1200 rally και δεν κατάλαβα τα κιλά του, είναι καλοζυγισμένο με γκάζι χορταστικό και αναρτήσεις που δούλευαν άψογα στο auto που τις είχα βάλει. Ούτε να ρυθμίζεις χειροκίνητα ούτε να σταματας για να αλλαξεις ρυθμίσεις. Σου λέει οδήγα όπως θέλεις και (σχεδόν) όπου θέλεις και εγώ θα καθαρίζω για εσένα. Αλλαξε τον ρυθμό σου η το φορτίο όποτε θελεις. Ουτε στάσεις ουτε ρυθμίσεις Για εμένα αυτο είναι που κάνει το Capo να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό
Για τo MV Agusta - Turismo Veloce - δε λέτε τίποτα που είναι στα ίδια λεφτά 16000 Ευρω και ζυγίζει 192 κιλά στεγνο!!!
Παιδια καλά κάνετε και ευλογείτε τα γένια σας.Βλέποντας το δέντρο Caponord 1200 χάνουμε το δάσος - τον ανταγωνισμό.Θα κατέβω τον Μαη στην Αθήνα και θα το οδηγήσω εκ νέου το Caponord 1200 γιατι το γκρι που είχε ο Αρμακολας το 2014 δε με ενθουσιασε ενω το Hyperstrada 821 με είχε ενθουσιάσει.Και το 1190 Adventure θα δοκιμάσω και το bmw r 1200 rs.Και το MTS DVT γιατι πατάω πλεον καλα στο καινουριο έχει πιο στενη και χαμηλη σέλα σε σχέση με το παλιο και να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης. Πάντως και το Shiver δεν είναι για μακρινα ταξίδια που λέτε αλλά πήγα Brasov και Transfagarasan πολύ άνετα και ξεκούραστα και το γούσταρα πολύ το Shiver παρόλο που ταξίδευα με τα touring FJR Για τo MV Agusta - Turismo Veloce - δε λέτε τίποτα που είναι στα ίδια λεφτά 16000 Ευρω και ζυγίζει 192 κιλά στεγνο!!! To Caponord 1200 ζυγίζει 233 κιλα στεγνή41 κιλά παραπάνω το Caponord 1200 σε σχέση με το Turismo VeloceΤα συμπεράσματα δικά σαςΚαλό βράδυ στην Apriliani παρέα!
Αυτό που λείπει από την aprilia είναι η τόλμη να παρουσιάσει κάτι που θα ταράξει τα νερά, όπως έκανε με τα v4.EΕίμαι υπέρ του v2 αλλά πρέπει να ανέβει σε επιδόσεις κ να εισάγει κ νέα μοντέλα στην γκάμα της (χωματερό είναι ένα από αυτά) όπως κ να ανανεωσει shiver κ dorso.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι