Γειά χαρά σε όλους, είμαι καινούριος εδώ

Σκεφτομαι αρκετα εντονα τις αυτες τις μερες να παρω ενα SXV 550 '08.
Έχω, οπως καταλαβαινετε "λιωσει" στο ιντερνετ ψαχνοντας, διαβαζοντας και ακουγοντας πολλα και διαφορα...
Στην αρχη.. ολα καλα.. σκεφτικα.. " α ωραια 70 αλογακια σε 125 κιλα μηχανακι.. (!!!) σουπερ ουυαααοοο

Μετα τα πραγμματα αρχισαν να μπερδευονται.
Αλλος ελεγε το σερβις παει με τις ωρες λειτουργιας, οπως δηλ. και τα καθαρα... Αλλος ελεγε το μηχανακι βγαινει "κλειστο" στα 46 αλογα και δεν αξιζει κτλ και ειχα μπερδεψει λιγακι την βουρτσα με την π... παντοφλα..
Τελικά αποφασισα να σταματισω να το σκαλιζω αλλο διοτι και ακρη δεν εβγαζα αλλα και η θεληση αρχισε να αποδυναμονετε.
Επισκευθηκα λοιπον σημερα εξουσιοδοτημενο καταστημα και τα πραγματα εγιναν πιο απλα..
9700 ευρω τελικη τιμή, στα 46 αλογα με 2 χρονια εγγυηση, με τη δυνατοτητα να βγαλεις κοφτες κτλ και να παει στα 70 αλογα χανοντας την εγγυηση, η τελος παντων κατι τετοιο.. Συγκεκριμένα μου ειπε αυτα θα τα συζητησετε με τους μηχανικους.
οκ ως εδω.. ολα μελι-γαλα.
Η 1η σκεψη που εκανα ειναι να το στροσω καλα και να το κρατησω "κλειστο" μεχρι και τα 2 χρονια ουτως ωστε να εκμεταλευτω πληρως την εγγυηση και μετα βλεπουμε.. Σωστο ή λάθος ?
Τουλαχιστον η φτωχη μου λογικη αυτο μου λεει.. Βέβαια ως γνωστο ο διαολος εχει πολλα ποδαρια.. και ο πειρασμος μεγαλος
Το θεμα ειναι αξιζει να ρισκαρεις να το "ανηξεις" αμεσως μετα το στροσιμο χανοντας την εγγυηση?
Μια ακομη απορια που εχω ειναι, κατα ποσο ευκολη και προσιτη ειναι η διαδικασια για τα 70 ?
Αν γνωριζει κανεις κοστος η οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι welcome

ευχαριστω και σορυ αν εγινα κουραστικος