APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 4.5 - 5.5 Off-Road Models => Aprilia RXV, SXV, MXV 4.5/5.5 V-Twins => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikojim στις Ιούλιος 15, 2009, 09:47:52 μμ
-
Για να παρηγορηθω, μεχρι να'ρθει το καινουριο μωρο μου και επειδη βαρεθηκα το παπι, πηρα κατι αλλο για να παιζω.
Aλλα δε βλεπω να γραφεται και πολυ εδω μεσα γι'αυτο το μηχανακι!!!!!!!
Για λεγεται ρε παιδια που πονανε, τι να προσεχω και οτι νομιζεται οτι θα φανει χρησιμο.
Ευχαριστω.
Και μερικες φωτο
-
:bye: :bye:
Καλος ηρθες φιλε στο :abh:
Κουκλι το εργαλειο,και φανταζομαι θα ειναι τρελο μηχανημα παραγωγης αδρεναλινης!! :D
Προφανος στα λιγα κομματια που υπαρχουν (στο φορουμ ενδεχομένος),να οφειλεται και
η ελειψη thread για αυτο το μηχανακι.
Καλα χλμ παντως,και παντα...............με το πλάι!!
:bye: :bye:
-
Καλώς ηρθες... :bye:
τα rxv + sxv απευθυνόταν σε πολύ ψαγμένα άτομα και πολύ καλά ''χερια'' με γνώσεις του αντικειμένου... αν προσθέσεις και την ταμπέλα που γράφει επάνω Aprilia δικαιολογείται η μειοψηφία στην Ελλάδα... :bye: :bye:
ταπεινή μου άποψη πάντα... :bye:
-
ΠΡΙΟΝΙΙΙΙ.......... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
καλως ηρθες δημητρη και απο εδω!
-
το κυκλοφορούσα για κανένα 4μηνο μέχρι που ένας φίλος που του το έδωσα για τεστ ραϊντ αποφάσισε να κάνει ράμπα ένα πουντο...
ειναι ότι πιο καυλωτικό μπορείς να οδηγείς κάθε μέρα...
να του κοιτάς τα νερά , ανεβάζει θερμοκρασία σαν τρελό (προσοχή μπορεί να πάρει φωτιά το τζιν σου ) και μην πολυ-μποτιλιαριζεσαι...
κατα τα αλλα γαμεί και δέρνει...ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
-
Kαι να προσθέσω οτι μην το αφήσεις ποτέ και για κανένα λόγο ανοιχτό και στην στέκα.....γιατί αρχίζει και λιώνει!!!
Όπως το έπαθα εγώ!! :cry: :cry: :cry:
-
Σας ευχαριστω για τα καλοσορισματα παιδια.....κι εσενα Νασο.
patman46
"να του κοιτάς τα νερά , ανεβάζει θερμοκρασία σαν τρελό"
Τη γρηγορη πτωση της σταθμης των νερων τη παρατηρησα κι εγω. Σ'ευχαριστω φιλε patman46.
zlionakis
"Kαι να προσθέσω οτι μην το αφήσεις ποτέ και για κανένα λόγο ανοιχτό και στην στέκα.....γιατί αρχίζει και λιώνει!!!"
Αυτο δε το πολυκαταλαβα :blus: φιλε zlionakis. Αν μπορεις να το εξηγησεις λιγο καλυτερα.
-
Σας ευχαριστω για τα καλοσορισματα παιδια.....κι εσενα Νασο.
patman46
"να του κοιτάς τα νερά , ανεβάζει θερμοκρασία σαν τρελό"
Τη γρηγορη πτωση της σταθμης των νερων τη παρατηρησα κι εγω. Σ'ευχαριστω φιλε patman46.
zlionakis
"Kαι να προσθέσω οτι μην το αφήσεις ποτέ και για κανένα λόγο ανοιχτό και στην στέκα.....γιατί αρχίζει και λιώνει!!!"
Αυτο δε το πολυκαταλαβα :blus: φιλε zlionakis. Αν μπορεις να το εξηγησεις λιγο καλυτερα.
xaxaxaxa όπως ακριβως το είπε ο Ζιλ... ανεβάζει τόση θερμοκρασία που λιώνει σαν παγωτό (πρώτα ξεκολλάνε τα αυτοκόλλητα, μετά λιώνουν τα καπάκια, η σέλα, κλπ κλπ κλπ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα γειαααα σου ρε Ζιλ (παλιο-φατσαααα ποτε θα σε δουμε απο κοντά???? σορρυ για το οφφ τοπικ)
-
Μια διευκρυνηση ρε παιδια......
Στα 20 χλμ μεσα στη πολη να θελει σχεδον 1 λιτρο νερο συμπληρωμα? :cry:
Ειναι νορμαλ?
-
Μια διευκρυνηση ρε παιδια......
Στα 20 χλμ μεσα στη πολη να θελει σχεδον 1 λιτρο νερο συμπληρωμα? :cry:
Ειναι νορμαλ?
:sml1 :sml1 :sml1
ας μιλήσουν οι γνώστες....
-
Διαρροή εσωτερική στον κινητήρα από την τρόμπα νερού!!! Πας για συνεργείο άμεσα!
Εμένα μου κόλλησε ακριβώς γι'αυτό το λόγο ενώ είχα ενημερώσει το συνεργείο μου για την ανάκληση που είχε το δικό μου (σύμφωνα με το serial) και μου είχαν πεί....μην ανησυχείς έτσι είναι αυτά!!!! .......Τελικά μια εβδομάδα μετά!!Κόλλησε και δεν ξαναέφτιαξε ποτέ σωστα! Αυτός ήταν και ό λόγος που το έδωσα.. :cry: :cry:
Το μηχανάκι πάντως είναι μια χαρά και δεν είναι ζημιάρικο....Απλά έπεσα στον άσχετο....έτσι είναι αυτα!! :kalo:
Θα το καταλαβαίνεις πάντως όταν δεν έχει νερό από το υπερβολικό δούλεμα του βεντιλατέρ. :bye: :bye:
-
Διαρροή εσωτερική στον κινητήρα από την τρόμπα νερού!!! Πας για συνεργείο άμεσα!
Εμένα μου κόλλησε ακριβώς γι'αυτό το λόγο ενώ είχα ενημερώσει το συνεργείο μου για την ανάκληση που είχε το δικό μου (σύμφωνα με το serial) και μου είχαν πεί....μην ανησυχείς έτσι είναι αυτά!!!! .......Τελικά μια εβδομάδα μετά!!Κόλλησε και δεν ξαναέφτιαξε ποτέ σωστα! Αυτός ήταν και ό λόγος που το έδωσα.. :cry: :cry:
Το μηχανάκι πάντως είναι μια χαρά και δεν είναι ζημιάρικο....Απλά έπεσα στον άσχετο....έτσι είναι αυτα!! :kalo:
Θα το καταλαβαίνεις πάντως όταν δεν έχει νερό από το υπερβολικό δούλεμα του βεντιλατέρ. :bye: :bye:
Σ'ευχαριστω φιλε μου!!!!!
Και μενα ετσι μου ειπαν......Ετσι ειναι αυτα!!!!!!!
Κανενα καλο συνεργειο που να τα ξερει αυτα τα μηχανακια μιας και δε κυκλοφορουν πολλα???
Μενω Νικαια. Ο Δαμιγος (dirty store) στο Κερατσινι? Τι λεει?
-
Διαρροή εσωτερική στον κινητήρα από την τρόμπα νερού!!!
μου είχαν πεί....μην ανησυχείς έτσι είναι αυτά!!!! .......Τελικά μια εβδομάδα μετά!!Κόλλησε και δεν ξαναέφτιαξε ποτέ σωστα! Αυτός ήταν και ό λόγος που το έδωσα.. :cry: :cry:
Το μηχανάκι πάντως είναι μια χαρά και δεν είναι ζημιάρικο....Απλά έπεσα στον άσχετο....έτσι είναι αυτα!! :kalo:
Θα το καταλαβαίνεις πάντως όταν δεν έχει νερό από το υπερβολικό δούλεμα του βεντιλατέρ. :bye: :bye:
γεια σας παιδες... ειμαι ο Γιωργος και ειμαι απο κερκυρα... και εμενα σημερα κολλησε και 95% να εχει κανει τα νερα και τα λαδια ολα ΕΝΑ μιξ... εχω το 450 μοντελο 06 με 6400κμ... (ανοιξα την ταπα λαδιου και απο κατω ηταν ασπρη... ανοιξε ο κολλητος μου το ψυγειο και δεν ειχε και πολλα νερα.. ωστοσο με λιγο κουνημα ειδε κ εκει λαδια...)
το "μην ανησυχείς έτσι είναι αυτά" ειναι η κλασσικη απαντηση που σου δινει ο μηχανικος οταν δεν ξερει τι του γινεται... :psdof:
δυστυχως και εγω σε τετοιον εχω πεσει καθως του ειχα πει αρκετες φορες οτι πεταει λαδια απο το φιλτροκουτι... (βασικα απο κατω.. εκει που ειναι οι πεταλουδες) και οτι οποτε ξεταπωσω το σωληνακι υπερχηλησης βγαζει πρωτα νερο και μετα λαδια.. (και αυτο γινεται στανταρ)
και πηρα την γνωστη σε μενα τουλαχιστον απαντηση... "δεν ειναι τπτ... ετσι ειναι αυτα... απο τις γκαζιες ετσι κανουν"
το αποτελεσμα το διαβασατε στην 1η γραμμη του ποστ μου...
τωρα βρισκεται στο συνεργειο.. οταν μαθω νεοτερα θα σας πω..
-
Διαρροή εσωτερική στον κινητήρα από την τρόμπα νερού!!!
μου είχαν πεί....μην ανησυχείς έτσι είναι αυτά!!!! .......Τελικά μια εβδομάδα μετά!!Κόλλησε και δεν ξαναέφτιαξε ποτέ σωστα! Αυτός ήταν και ό λόγος που το έδωσα.. :cry: :cry:
Το μηχανάκι πάντως είναι μια χαρά και δεν είναι ζημιάρικο....Απλά έπεσα στον άσχετο....έτσι είναι αυτα!! :kalo:
Θα το καταλαβαίνεις πάντως όταν δεν έχει νερό από το υπερβολικό δούλεμα του βεντιλατέρ. :bye: :bye:
γεια σας παιδες... ειμαι ο Γιωργος και ειμαι απο κερκυρα... και εμενα σημερα κολλησε και 95% να εχει κανει τα νερα και τα λαδια ολα ΕΝΑ μιξ... εχω το 450 μοντελο 06 με 6400κμ... (ανοιξα την ταπα λαδιου και απο κατω ηταν ασπρη... ανοιξε ο κολλητος μου το ψυγειο και δεν ειχε και πολλα νερα.. ωστοσο με λιγο κουνημα ειδε κ εκει λαδια...)
το "μην ανησυχείς έτσι είναι αυτά" ειναι η κλασσικη απαντηση που σου δινει ο μηχανικος οταν δεν ξερει τι του γινεται... :psdof:
δυστυχως και εγω σε τετοιον εχω πεσει καθως του ειχα πει αρκετες φορες οτι πεταει λαδια απο το φιλτροκουτι... (βασικα απο κατω.. εκει που ειναι οι πεταλουδες) και οτι οποτε ξεταπωσω το σωληνακι υπερχηλησης βγαζει πρωτα νερο και μετα λαδια.. (και αυτο γινεται στανταρ)
και πηρα την γνωστη σε μενα τουλαχιστον απαντηση... "δεν ειναι τπτ... ετσι ειναι αυτα... απο τις γκαζιες ετσι κανουν"
το αποτελεσμα το διαβασατε στην 1η γραμμη του ποστ μου...
τωρα βρισκεται στο συνεργειο.. οταν μαθω νεοτερα θα σας πω..
Κράτησε μας ενήμερους! :bye:
-
τελικα παιδες αρπαξαν τα πιστονια-χειτωνια... και θελει χειτωνια - πιστονια - ελατηρια πιστονιου - φλατζες κεφαλης - oring και αλλαγη τρομπας λαδιου...
δεν ειχε μπερδεψει νερα με λαδια... τα λαδια ηταν πεντακαθαρα μου ειπε..
αυτα
-
καλή ανάρρωση λοιπόν!!
τελικά δηλαδή πώς το έπαθε?? έμεινε από λάδια?
-
ναι... αφου δεν ηταν απο μιξη λαδιων με νερο... το μονο που μενει ειναι η τρομπα λαδιου...
το κακο ειναι που δεν μπορω να βαλω χειτωνια και πιστονια απο 550 :tez:
-
δεν πειράζει ρε συ....το 550 είναι πιό προβληματικό ακόμα!
υπομονή τώρα για τα ανταλλακτικά! :pray: :pray: :pray:
-
Καλως ηρθες φιλε κ απο μενα.
Το μηχανακι το εχω 1,5 περιπου χρονο.SXV 5.5 ... Το μοτερ μου εχει περιπου 13.000 χιλιομετρα .!!!!!
Εχω κανει ολα τα service της Αprilia.Κ τα δικα μου χοιτωνια τρυπησαν και τα αλλαξα.Το μοτερ ηταν γεματο νερο μεσα!
Προσεχε πολυ τα μποτιλιαρισματα και ειδικα τα καλοκαιρια με της πολυ ψηλες θερμοκρασιες!!! Θα σου συνηστουσα να μην το βγαζεις καθολου της πρωινες ωρες κατα την δειαρκεια του καλοκαιριου μεσα στην πολη.Εκτος αν κανεισ καποια μεγαλη διαρμομη που θα ο χτυπαει συνεχως αερας.
Παντα να το ζεσταινεις καλα πριν το ξεκινησεις (βασικο αυτο),ακομα κ τα καλοκαιρια.Παντα να ελεγχεις τα νερα στο ψυγειο κ αν γινεται η κυκλοφορεια τους.
Ειναι φυσιολογικο να εξατμιζεταιμια μικρη ποσοτητα και να θελει καπου καπου(ανολογως τα χιλιομετρα που κανεις) συμπληρωμα.
Επισης πρεπει να ελεγχεις κ τα λαδια!Οσο πιο πολυ το τρεχεισ τοσο πιο πολυ φτινει τα λαδια απτην υπερχηληση και μετα απο καποια χιλιομετρα μπορει να χρειαστει
κ απαυτα να συμπληρωσεις.
Αυτα ειναι τα "προσεχε".Το μηχανακι κ τα ταλλα πεταει.σκεψου οτι σε κοντρα πατησα Z-750 στο τετρακοσαρι.Βεβαια δεν ειναι μαμα.ΑRROW VDB TITANIOY+MAP+ ΦΙΛΤΡΟ κ ενα σκασμο αλλα εξτρα εχω.Παντως με αυτα φορεμενα το μοτερ θα πεταει.
Αν το θελεισ απλα για να κανεισ βολτα καλυτερα να μην το παρεις κατα την γνωμη μου.
Το μηχανακι διψαει για πιστα!!!Αυτα κ πιστευω να σε βοηθησα.