Ποιος το ειπε αυτο ρε takis?Εαν το ζορισεις κ δ παρει τοτε το "turn off" απο το κλειδι περιμενεις λιγο μεχρι να κρυωσει η μιζα,διαφορετικα αν την παραζορισεις θα ζεσταθει κ θα καει, κ ξαναδοκιμαζεις.Η αποσυμπιεση γινεται αυτοματα στο SXV.Επισης αν κ injection με το ''σκουντιμα +ταχυτητα+μιζα" μπορεις να το παρεις μπρος αλλα αυτο δε στο συνιστω μιας κ η μιζα οπως ειπαμε παραειναι ευαισθητη.
Οι πιθανες αιτιες που ενα SXV-RXV δ παιρνει ευκολα μπροστα ειναι συνηθως :
Το μοτερ τρεχει ακομα μεναν απτους παλιους χαρτες εγκατεστημενους στην ECU οποτε πηγαινεις σε μια απτις (παααααρα πολες

) αντιπροσωπιες που υπαρχουν και σου περναει εναν απτους τελευταιους που εχουν βγει μεσω axone.
Τα σωματα δεν ειναι συχρονισμενα..
Κ τελος αδυναμη μιζα.Πιθανων να προερχεται απο καμμενα "καρβουνακια".
